373.3.02.(091)(477)"189/1917"
Г12


    Гавриленко, Т. Л.
    Проблеми дидактики початкової школи в Україні кінця Х1Х - початку ХХ ст. [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Т. Л. Гавриленко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2004. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 72.3(4Укр)
Рубрики: Початкова освіта в Україні--історія, кінець 19-поч. 20 ст.
   Початкова школа--підручники

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
форми організації навчання -- підручники -- дидактика початкової школи


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 184 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.25 грн.
    Зміст:
Мицик, Лариса Миколаївна. Формування європейських ціннісних орієнтацій як чинник євроінтеграції системи вищої освіти в Україні / Л. М. Мицик. - С .7
Коваленко, Є. І. Проектна технологія як засіб формування творчої особистості: історико-теоретичний аспект / Є. І. Коваленко. - С .14
Кобилянська, Л. І. Теоретична підготовка соціальних гувернерів у ВНЗ / Л. І. Кобилянська. - С .19
Помігуєв, О. Ю. Організаційно-педагогічні умови формування методологічної та методичної компетентності майбутніх учителів трудового навчання / О. Ю. Помігуєв. - С .24
Терещенко, В. Я. Психолінгвістичний підхід до викладання другої іноземної мови / В. Я. Терещенко, А. П. Штепура. - С .28
Калинюк, Т. В. До проблеми формування структури та змісту освіти шкіл з поглибленим вивченням німецької мови (друга пол. XX ст.) / Т. В. Калинюк. - С .31
Реутов, Н. И. Профессионально-педагогическая направленность обучения немецкому языку как второму иностранному на факультете английского языка / Н. И. Реутов. - С .35
Мороз, Л. М. Аналіз сучасних підручників з німецької мови як другої іноземної для середніх загальноосвітніх шкіл щодо реалізації у них комунікативно-когнітивного та свідомо-контрастивного підходів / Л. М. Мороз. - С .38
Дьоміна, О. В. Наукові підходи до визначення поняття "громадянська позиція" / О. В. Дьоміна. - С .42
Мордовченков, Н. В. Концепция формирования комплексной системы перевода: инновационно-инфраструктурный аспект / Н. В. Мордовченков. - С .46
Поляков, В. М. О втором этапе Болонского процесса / В. М. Поляков. - С .51
Морозова-Ларіна, О. І. Соціокультурні детермінанти формування гендерної ідентичності / О. І. Морозова-Ларіна. - С .55
Чобітько, В. І. Технологія "навчання у співробітництві" та використання її в процесі роботи з текстами екологічного профілю / В. І. Чобітько, Г. О. Чобітько. - С .60
Сімкова, І. О. Специфіка навчання професійно орієнтованого діалогічного мовлення на базі німецької мови як першої іноземної / І. О. Сімкова. - С .64
Колода, І. О. Реалізація контрастивного підходу в навчанні французької мови як другої іноземної / І. О. Колода. - С .69
Костюшко, Г. О. Деякі аспекти українських родинних традицій фізичного виховання та їх вплив на дітей та молодь / Г. О. Костюшко, П. І. Щербак. - С .74
Деева, И. М. Роль парной работы в интенсификации учебного процесса и дальнейшем развитии коммуникативных навыков на старшем этапе обучения в языковом вузе / И. М. Деева. - С .77
Михайлюкова, Т. Т. Озвучивание иноязычного текста в общей концепции обучения адекватному пониманию / Т. Т. Михайлюкова. - С .80
Бондаренко, Ю. І. Шляхи здійснення індивідуальної характеристики персонажа на уроках літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .82
Білоусова, Н. В. Позаурочна виховна діяльність як умова активізації самовдосконалення молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .87
Солова, В. М. Підготовка майбутнього вчителя до впровадження проектних технологій у виховну систему школи / В. М. Солова. - С .92
Скорик, Т. В. Профілактика синдрому "професійного вигорання" соціальних працівників як необхідна умова професійної готовності / Т. В. Скорик. - С .98
Петрюк, І. М. Проблеми підготовки соціальних педагогів до подолання шкільної дезадаптації вихованців інтернатних закладів / І. М. Петрюк. - С .101
Попов, О. А. Підготовка соціальних педагогів до використання методу педагогіки переживання у роботі з дезадаптованими школярами / О. А. Попов. - С .106
Добровольська, О. В. Соціально-педагогічні аспекти формування управлінської культури керівника освітнього закладу / О. В. Добровольська. - С .110
Юрченко, Н. Н. Коммуникативно-деятельностный подходк профессиональной подготовке учителя начальных классов / Н. Н. Юрченко. - С .114
Минка, В. В. Система вправ для навчання студентів мовних спеціальностей англомовних стандартів комунікативної поведінки / В. В. Минка. - С .119
Кажан, Ю. М. Експериментальна перевірка ефективності методики формування у майбутніх учителів рецептивної лексичної компетенції у процесі навчання німецької мови на базі англійської / Ю. М. Кажан. - С .124
Матвієнко, С. І. Витоки та передумови розвитку музичної освіти на Чернігівщині (до кінця XVII ст.) / С. І. Матвієнко. - С .128
Орел, О. В. Формування математичного світогляду учнів у спадщині І. Ф. Тесленка / О. В. Орел. - С .133
Киричок, І. І. С. Й. Гессен про особистісний підхід до дитини / І. І. Киричок. - С .138
Демченко, Н. М. Структуротворчі основи навчальних планів класичної гімназіїв поглядах А. Брока / Н. М. Демченко. - С .143
Самаріна, С. І. Формування дисциплінованої поведінки учнів як напрям діяльності педагогів у загальноосвітніх навчальних закладах України (II пол. XIX - поч. XX ст.) / С. І. Самаріна. - С .147
Павлюк, С. В. Паралелі та відмінності в освітній політиці окупантів на землях Польщі та України (1939-1944 рр.) / С. В. Павлюк. - С .151
Нагач, М. В. Колективний професіоналізм у підготовці майбутніх учителів: досвід педагогічної освіти США / М. В. Нагач. - С .156
Бондарчук, Т. В. Основні напрямки розвитку білінгвальної освіти в Австрії (на прикладі діяльності проекту "Віденська білінгвальна школа") / Т. В. Бондарчук. - С .160
Братиця, Г. Г. Підготовка вчителя іноземних мов за ступеневою моделлю навчання на прикладі Рурського університету Бохум (німеччина, Північний Рейн - Вестфалія) / Г. Г. Братиця. - С .164
Микуляк, М. І. Тенденції розвитку раннього навчання іноземних мов у школах Німеччини у XIX-XX ст. / М. І. Микуляк. - С .168
Лисенкова, Е. В. Тенденции развития бизнес-образования на примере магистерского курса "Аграрный менеджмент" (МВА) Университета прикладных наук "Вайенштефан" (Германия) / Е. В. Лисенкова, Н. Н. Конькова. - С .172
Гавриленко, Т. Л. Методи навчання молодших школярів у вітчизняній педагогічній думці (кін. XIX - поч. XX ст.) / Т. Л. Гавриленко. - С .176
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)