> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Голуб, Ніна. Система вправ з риторики / Н. Голуб. - С.2-9. Подлевська, Неля. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.14-18. Шелехова, Галина. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Г. Шелехова. - С.19-22. Галаєвська, Людмила. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.22-27. Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко. - С.32-35. Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" / О. Глеб. - С.36-39. Тиндикевич, І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольрові миші" : урок української літератури в 6 класі / І. Тиндикевич. - С.40-43. Овсієнко, Людмила. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. Овсієнко. - С.46-48. Руденко, Вікторія. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання / В. Руденко. - С.48-50. Козій, Ольга. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція / О. Козій. - С.51-55. Потапенко, О. Нова методологія навчання української мови / О. Потапенко. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Г 15 Галаєвська, Людмила. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі [Текст] / Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 22-27. Рубрики: Культура спілкування викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетенція -- ситуативне завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: Умлш-1/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Голуб, Ніна. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9. Ладоня, Катерина. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування) / К. Ладоня. - С.9-14. Васьківська, Галина. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська. - С.14-19. Бондаренко, Неллі. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27. Симоненкова, Тетяна. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32. Галаєвська, Людмила. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-38. Бондаренко, Юрій. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41. Шевченко, Зоя. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури / З. Шевченко. - С.42-47. Скрипник, Людмила. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55. Поліщук, Ірина. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 15 Галаєвська, Людмила. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення [Текст] / Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 33-38. Рубрики: Викладання української мови в школі Ділове мовлення--культура Культура спілкування Кл.слова (ненормовані): ділові папери Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2016/6 Журнал 2016р. N 6 Шуневич, Оксана. Розвиток емоційного інтелекту учнів: лінгводидактичний аспект / О. Шуневич. - С.2-7. Ярмолюк, Алла. Проблема формування синтаксичної компетентності учнів 9-х класів на уроках української мови / А. Ярмолюк. - С.7-11. Ладоня, Катерина. Формування пунктуаційної компетентності учнів 8 класів на уроках української мови / К. Ладоня. - С.12-15. Галаєвська, Людмила. Методи активного навчання української мови в школі : на матеріалі синтаксису й пунктуації / Л. Галаєвська. - С.16-21. Албул, Ольга. Поняття мовна мода як соціо-й лінгвокультурна категорія / О. Албул. - С.22-26. Вертій, Олексій. Іван Франко і формування національної громадянської та суспільно-політичної позиції українців / О. Вертій. - С.27-33. Яновицька, Наталія. Проект навчальної програми з української мови для 5 класу шкіл з національними мовами навчання / Н. Яновицька, О. Петрук. - С.34-42. Кохно, Тетяна. Особливості вивчення української літератури у 5-му класі шкіл з національними мовами навчання. Інноваційний аспект / Т. Кохно. - С.43-46. Джабраїлов, Інтигам. Роль професора Олександра Васильовича Багрія в історії педагогіки / І. Джабраїлов. - С.47-49. Прогонна, Л. Тестові завдання з української літератури (ЗНО 2017 - за нововведеними творами) / Л. Прогонна, Л. Тараненко, Г. Муковська. - С.50-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 15 Галаєвська, Людмила. Методи активного навчання української мови в школі [Текст] : на матеріалі синтаксису й пунктуації / Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 6. - С. 16-21. Рубрики: Викладання української мови в школі--пунктуація Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- методичне обгрунтування -- уроки української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/5 Журнал 2017р. N 5 Фасоля, Анатолій. Методичний коментар щодо вивчення української літератури у 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням змін у навчальних програмах (2017-2018 навчальний рік) / А. Фасоля. - С.2-6. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Українська мова 5-9 класи (6-7 класи). - С.7-35. Бондаренко, Неллі. Проектна діяльність учнів на уроках української мови / Н. Бондаренко. - С.36-40. Галаєвська, Людмила. Удосконалення мовленннєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення / Л. Галаєвська. - С.41-44. Овдійчук, Лілія. Павло Грабовський як особистість : вивчення біографії письменника у загальноосвітній школі та ВНЗ за першоджерелами на основі крит ичного мислення / Л. Овдійчук. - С.45-52. Бондаренко, Юрій. Метод лекції: загальнодидактична та методико-літературна специфіка / Ю. Бондаренко. - С.53-56. Нищета, Володимир. Про риторуку просто : освітні діалоги з уявним співрозмовником / В. Нищета. - С.57-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Галаєвська, Людмила. Удосконалення мовленннєвих умінь і навичок учнів 8-9 класів на уроках розвитку мовлення [Текст] / Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 5. - С. 41-44. Рубрики: Викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток Кл.слова (ненормовані): уроки розвитку мовлення -- мовленнєва діяльність -- типи уроків розвитку мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Галаєвська, Людмила. Формування інформаційної компетентності старшокласників на уроках української мови [Текст] / Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--інформаційно-комунікаційні технології Викладання української мови в школі--уроки Кл.слова (ненормовані): інформаційна компетентність -- інформаційно-комунікаційні технології навчання -- функції інформаційної комунікації -- інформаційна культура -- ІКТ Анотація: У статті висвітлено актуальні питання формування інформаційно-комунікативної компетентності на уроках української мови. Проаналізовано сучасні погляди науковців щодо означеної проблеми. Подано визначення інформаційно-комунікаційної компетентності; визначено складники інформаційно-комунікативної компетентності та можливості їх застосування у процесі вивчення української мови. Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |
> Шифр: Умлш-1/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Пентилюк, Марія. Гармонійний розвиток особистості школяра засобами української мови крізь призму педагогічних досліджень / М. Пентилюк. - С.2-9. Горошкіна, Олена. Формування читацької культури учнів ліцею на уроках української мови / Олена Горошкіна. - С.10-13. Голуб, Ніна. Елементи практичної риторики на уроках української мови в 10-11 класах ліцею / Н. Голуб. - С.14-17. Бондаренко, Юрій. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.18-26. Черниш, Наталія. Методичні поради науковців щодо вивчення ліричних творів / Н. Черниш. - С.27-31. Слижук, Олеся. Вивчення сучасної казки на уроках української літератури / О. Слижук. - С.32-36. Чайка, Леся. Вивчення відокремлених обставин, відокремлених уточнюючих членів речення у 8-му класі : тренувальні вправи / Л. Чайка. - С.37-40. Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах : навчально-методичний посібник (частина 1) / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.41-61. Городенська, Катерина. Культура мовлення : [практичні поради] / К. Городенська. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Попова, Людмила. Класифікація засобів компетентнісно орієнтованого навчання української мови / Л. Попова. - С.2-5. Бондаренко, Юрій. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.6-11. Якубовська, Марія. Дискурс літературного тексту у системі подолання психологчної кризи сучасності / М. Якубовська. - С.12-15. Попович, Анжеліка. Спеціальна підсистема вправ зі стилістики української мови в закладах вищої освіти / А. Попович. - С.16-20. Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах : навчально-методичний посібник. Ч. 2. / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.35-57. Городенська, Катерина. Культура мовлення : [практичні поради] / К. Городенська. - С.57-60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах [Текст] : навчально-методичний посібник (частина 1) / Н. Голуб, Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 41-61. Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні посібники Кл.слова (ненормовані): навчально-методичні посібники -- уроки української мови Дод.точки доступу: Галаєвська, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уроках української мови у 8-9 класах [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 2. / Н. Голуб, Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 35-57. Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні посібники Викладання української мови в школі--синтаксис Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): уроки української мови -- навчально-методичні посібники -- 8-9 класи Дод.точки доступу: Галаєвська, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Шості Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 170 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 226.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .9-48 Вождаєнко, Анна Вікторівна. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-13 Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-19 Каліш, Валентина Антонівна. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-25 Косінова, Оксана Миколаївна. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-29 Нестеренко, Світлана Василівна. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-36 Хоменко, Галина Вікторівна. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-42 Яценко, Таміла Олексіївна. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-48 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .49-147 Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-57 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-66 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-72 Забарний, Олександр Вадимович. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-80 Іващенко, Алла Сергіївна. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84 Корчова, Олена Михайлівна. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-89 Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-95 Могильна, Руслана Ярославівна. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-102 Орищенко, Інна Миколаївна. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-107 Пугач, Валентина Миколаївна. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-112 Романишина, Наталя Василівна. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-118 Рудик, Людмила Володимирівна. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-123 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-127 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-133 Шевченко, Світлана Петрівна. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-141 Шутько, Вікторія Володимирівна. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-147 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .148-159 Лілік, Ольга Олександрівна. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-154 Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-159 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .160-165 Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-165
Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Н 34 Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі [Текст] / Л. В. Галаєвська> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 14-19
Викладання української мови в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): мовленнєві жанри -- комунікація -- старша школа Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Голуб, Ніна. Мотиваційний аспект процесу формування мовленнєвої культури учнів 8-9 класів / Н. Голуб. - С.2-6. Бондаренко, Юрій Іванович. Жанрово-родовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С.7-11. Попович, Анжеліка. Особливості використання стилістично-мовних, стилістично-мовленнєвих і стилістично-комунікативних вправ у закладах вищої освіти / А. Попович. - С.12-15. Якубовська, Марія. Тарас Шевченко "Катерина” - міфологічно-екзистенційне послання: перепрочитання / М. Якубовська. - С.16-19. Олійник, Алла. Дидактичний матеріал з морфології. Профільний рівень / А. Олійник. - С.20-24. Криворотенко, Ольга. Риторика. 11 клас / О. Криворотенко. - С.25-28. Швець, Людмила. "Як добре те, что смерті не боюсь я” Василя Стуса: сучасна інтерпретація / Л. Швець. - С.28-30. Азьомов, Віктор. Родоцентрічні первні героїв у п’єсі Івана Котляревського "Наталка Полтавка” у світлі духовної архетипної системи етнонаціонального / В. Азьомов. - С.31-38. Коваленко, Валентина. Осмислення проблеми "молодь і книга у контексті інтелектуального потенціалу нації” / В. Коваленко. - С.39-41. Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уоках української мови у 8-9 класах : навчально-методичний посібник (частина 3) / Н. Голуб, Л. Галаєвська. - С.42-60. Кохно, Тетяна. Формування мовленнєвої компептентності в учнів 3-4 класів на уроках розвитку мовлення у ЗЗСО з навчанням мовами національних меншин / Т. Кохно. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Голуб, Ніна. Навчання синтаксису на уоках української мови у 8-9 класах [Текст] : навчально-методичний посібник (частина 3) / Н. Голуб, Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 42-60. Рубрики: Викладання української мови в школі--методичні посібники Викладання української мови в школі--синтаксис Кл.слова (ненормовані): навчання синтаксису -- уроки української мови -- навчально-методичні посібники для вчителів Дод.точки доступу: Галаєвська, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/2 Журнал 2020р. N 2 Романенко, Юлія. Вимоги до електронних підручників української мови та літератури в умовах дистанційного навчання / Ю. Романенко, Ю. Балаховська. - С.2-9. Галаєвська, Людмила. Вивчення мовленнєвого жанру осуду на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.9-13. Яценко, Таміла. Символізм - естетико-філософська основа мистецтва модернізму / Т. Яценко, І. Тригуб. - С.13-17. Дячок, Світлана. Кобзар” як джерело інтертексту творів Ліни Костенко / С. Дячок. - С.17-20. Сірош, Олена. Використання елементів ейдетики на уроках української літератури / О. Сірош. - С.20-23. Вертій, Олексій. Національні основоположні підстави вивчення життя і творчості Івана Котляревського / О. Вертій. - С.26-32. Поїзник, Валентина. Літературно-філософське дослідження із застосуванням інтерактивних методів навчання / В. Поїзник. - С.46-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Галаєвська, Людмила. Вивчення мовленнєвого жанру осуду на уроках української мови в старшій школі [Текст] / Л. Галаєвська> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 2. - С. 9-13. Рубрики: Викладання української мови в школі--мовлення Кл.слова (ненормовані): жанр осуду -- мовленнєвий жанр -- урок української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Галаєвська, Людмила Вивчення мовленнєвого жанру телефонна розмова на уроках української мови в старшій школі [Текст] / Людмила Галаєвська> // Українська мова і література в школі. - 2020. - № 5. - С. 2-6. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Викладання української мови в школі--мовлення Кл.слова (ненормовані): мовленнєвий жанр -- телефонна розмова -- паспорт жанру Анотація: У статті проаналізовано наукову літературу з вибраної теми, акцентовано увагу на проблемі вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови. Виокремлено жанрові характеристики фатичного жанру телефонна розмова. На прикладі вправ висвітлено жанрові особливості. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |