> Шифр: КШС-2/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Гафіяк, Алла Мирославівна. Авторський сайт викладача як основа системи формування компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій / А. М. Гафіяк, Н. В. Кононец. - С.3-8. - Бібліогр.: 10 назв. Микитенко, Павло Васильович. Інформатична підготовка студентів медиків: світовий та вітчизняний досвід / П. В. Микитенко. - С.9-15. - Бібліогр.: 23 назви. Ребрина, Віталій Арсенович. Дистанційний тренінг як засіб підвищення кваліфікації вчителів інформатики / В. А. Ребрина. - С.17-22. - Бібліогр.: 6 назв. Гречук, Галина Богданівна. Розв’язування геометричних задач оптимізації в середовищі динамічної математики GeoGebra / Г. Б. Гречук, О. М. Костишин. - С.22-32. - Бібліогр.: 4 назви. Петрович, Сергій Драганович. Stem технології на заняттях інформатики / С. Д. Петрович. - С.32-37. - Бібліогр.: 7 назв. Глинський, Ярослав Миколайович. VBA як об’єкт вивчення і засіб діяльності у компетентнісно орієнтованому навчанні інформатики - доцільні застосування / Ярослав Миколайович Глинський, В. В. Лапінський, І. М. Смирнова. - С.37-45. - Бібліогр.: 8 назв. Балабан, Роман Анатолійович. 65 задач на допомогу вчителю інформатики / Р. А. Балабан. - С.45-51. Лапінський, Віталій Васильович. Особливості планування освітнього процесу інформатики в 11 класі / Віталій Васильович Лапінський, Л. П. Семко. - С.52-56. - Бібліогр.: 8 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Г 24 Гафіяк, Алла Мирославівна. Авторський сайт викладача як основа системи формування компетентності фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / А. М. Гафіяк, Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 3. - С. 3-8. - Бібліогр.: 10 назв.
Кл.слова (ненормовані): автоматизована інформаційна система -- фахові компетентності -- web-сервер -- сайт -- база даних -- інтернет-ресурс Анотація: У статті проаналізовано та висвітлено сучасні проблеми підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій в університетах, розроблено персональний веб-сайт викладача для реалізації завдань дистанційної освіти. Дод.точки доступу: Кононец, Наталія Василівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Биков, В. Ю. Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України - двадцять років / В. Ю. Биков, А. В. Яцишин. - С.3-4. Удовиченко, Ірина Віталіївна. Інформатизація освітнього процесу з географії в закладах загальної середньої освіти / І. В. Удовиченко. - С.5-10. Гафіяк, Алла Мирославівна. CRM-системи як засіб оцінювання рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій / А. М. Гафіяк, Н. В. Кононец. - С.10-18. Вельгач, Андрій Володимирович. Техніка розробки моделі тривимірних об’єктів для подальшого 3D-друку / А. В. Вельгач, І. М. Грод. - С.18-27. Воронкін, Олексій Сергійович. Табличний процесор як засіб моделювання задач з астрономії в інтегрованому курсі "природничі науки” / О. С. Воронкін. - С.27-34. Франчук, Василь Михайлович. Використання Family Link батьками та дітьми / В. М. Франчук, Н. П. Франчук. - С.34-39. Кривонос, Олександр Миколайович. Елементи схемотехніки в шкільному курсі інформатики / О. М. Кривонос [и др.]. - С.40-51. Інші автори: Кузьменко Є. В., Кривонос М. П., Кузьменко, Світлана Василівна Кіт, Ігор Володимирович. Особливості використання платформи Brainpad у освітньому процесі школи / І. В. Кіт, О. Г. Кіт. - С.52-55. Жук, Юрій Олексійович. Рецензія на наукову монографію / Ю. О. Жук. - С.55-56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
Г 24 Гафіяк, Алла Мирославівна. CRM-системи як засіб оцінювання рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / А. М. Гафіяк, Н. В. Кононец> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 1. - С. 10-18.
Кл.слова (ненормовані): інформаційні технології -- компетентності -- педагогічні інновації -- прикладне програмне забезпечення -- методи навчання -- підготовка фахівців з ІКТ Анотація: Стаття присвячена аналізу і дослідженню використання сучасних інформаційних систем в освітніх цілях, а саме розглянуто можливості використання прикладного програмного забезпечення для оцінки рівня підготовки фахівців з інформаційно-комунікативних технологій. У статті проаналізовано досвід українських та закордонніх науковців з підготовки фахівців в умовах розвитку інформаційних технологій та досліджено шляхи їх вирішення. Дод.точки доступу: Кононец, Наталія Василівна Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |