> Шифр: УЛЗО/2011/7/8 Журнал 2011р. N 7/8 Логвіненко, Наталія. Пам’яті Людини, Ученого-методиста, Колеги, Наставника [Волошиної Ніли Йосипівни] / Н. Логвіненко. - С.2-6. Яценко, Таміла. Методичні орієнтири сучасної шкільної літературної освіти / Т. Яценко. - С.15-17. Шуляр, Василь. Сучасний урок і проблеми викладання актуальної літератури в старшій школі / В. Шуляр. - С.17-25. Уліщенко, Віолетта. Інтерсуб’єктність художнього тексту / В. Уліщенко. - С.26-29. Глеб, Оксана. Роль пейзажів у історичному романі у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" та інтерпретація їх учнями під час роботи над текстом / О. Глеб. - С.30-32. Логвіненко, Наталія. Повоєнний період (1945-1960 рр.) розвитку української фантастичної прози / Н. Логвіненко. - С.39-43. Лук’яненко, Олександр. Повернення фенікса: родоцентрична педагогіка / О. Лук’яненко. - С.44-46. Кислашко, Олександр. Шевченко Тарас про виховання в дусі християнських ідеалів / О. Кислашко. - С.49-50. Горболіс, Лариса. Портрети і профілі поетів української діаспори в художньо-літературному колажуванні Михайла Слабошпицького (за книгою М. Слабошпицького "25 поетів української діаспори") / Л. Горболіс. - С.51-56. Слоньовська, Ольга. Міфема і художній текст: особливості, роль, функції найменшого уламку міфу / О. Слоньовська. - С.57-62. Новиков, Анатолій. Лінгвопростір Олександра Олеся: концепти і концептуалізація / А. Новиков. - С.63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Голуб, Ніна. Система вправ з риторики / Н. Голуб. - С.2-9. Подлевська, Неля. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.14-18. Шелехова, Галина. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Г. Шелехова. - С.19-22. Галаєвська, Людмила. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.22-27. Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко. - С.32-35. Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" / О. Глеб. - С.36-39. Тиндикевич, І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольрові миші" : урок української літератури в 6 класі / І. Тиндикевич. - С.40-43. Овсієнко, Людмила. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. Овсієнко. - С.46-48. Руденко, Вікторія. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання / В. Руденко. - С.48-50. Козій, Ольга. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція / О. Козій. - С.51-55. Потапенко, О. Нова методологія навчання української мови / О. Потапенко. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Г 53 Глеб, Оксана. Роль пейзажів у історичному романі у віршах Ліни Костенко "Маруся Чурай" та інтерпретація їх учнями під час роботи над текстом [Текст] / О. Глеб> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7/8. - С. 30-32. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): Маруся Чурай, критика -- роман у віршах -- пейзаж в літературі Дод.точки доступу: Костенко, Ліна Василівна (укр. письменниця-«шістдесятниця», поетеса ; 1930 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 53 Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" [Текст] / О. Глеб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 36-39. Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): гендерні стосунки -- авторська позиція -- жіноча лінія поведінки -- чоловіча лінія поведінки -- "Одержима", критика -- "Бояриня", критика -- "Лісова пісня", критика Дод.точки доступу: Українка, Леся (1871-1913) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: УЛЗО/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Голобородько, Ярослав. Літературознавець психоаналітичного напрямку : до 160-річчя від дня народження Дмитра Овсянико-Куликовського / Я. Голобородько. - С.2-6. Невмеруще Шевченкове слово : до дня народження Великого Кобзаря [добірка статей]. - С.8-18. Ткаченко, Роман. Роман В. Владка "Нащадки скіфів" як науково-фантастичний експеримент / Р. Ткаченко. - С.25-27. Грабовська, Світлана. Твори фантастичного спрямування в українській літературі XIX ст. / С. Грабовська. - С.28-30. Міщенко, Оксана. Робота над портретом на уроках української літератури / О. Міщенко. - С.31-35. Скоморовська, Наталія. Розвиток критичного мислення на уроці-конференції / Н. Скоморовська. - С.36-39. Глеб, Оксана. Формування навиків інтерпретації під час вивчення ліричних та ліро-епічних творів у старшій школі / О. Глеб. - С.39-41. Романишина, Наталка. Методичні моделі аналізу окремих типів художньої структури історичного оповідання / Н. Романишина. - С.42-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 53 Глеб, Оксана. Формування навиків інтерпретації під час вивчення ліричних та ліро-епічних творів у старшій школі [Текст] / О. Глеб> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 2. - С. 39-41. Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): ліричний герой -- аналіз літературного твору -- ліричний твір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. П’яті Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 172 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 116.08 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Бабійчук, Тамара Василівна. Пропаганда засобами медіаосвіти роману "Крізь пекло на землі" Любові Василів-Базюк / Т. В. Бабійчук. - С .7-10 Бронзенко, Тетяна Анатоліївна. Індивідуалізація письменницької постаті на уроках української літератури: напрямки вирішення проблеми / Т. А. Бронзенко. - С .11-15 Гричаник, Наталія Іванівна. Проблема аналізу художнього твору в методичній науці: ретроспективний огляд / Н. І. Гричаник. - С .16-19 Косінова, Оксана Миколаївна. Взаємозв’язок мистецтва слова і музики / О. М. Косінова. - С .20-24 Матюшкіна, Тетяна Павлівна. Культурологічний підхід до навчання літератури (на матеріалі роману Гарпер Лі "Убити пересмішника". 9 клас) / Т. П. Матюшкіна. - С .25-30 Пелех, Олена Павлівна. Актуальність проблеми викладання української літератури для дітей майбутнім педагогам початкової школи / О. П. Пелех. - С .31-35 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Вивчення літературних творів з міфологічними структурами експліцитного типу в 9–11 класах загальноосвітньої школи: теоретичні засади, система компетентностей / Ю. О. Сидоренко. - С .36-40 Сулімова, Лілія Олександрівна. Зміст навчання української програмової романістики на демократичній аксіологічній основі / Л. О. Сулімова. - С .41-45 Хоменко, Галина Вікторівна. Літературна освіта у вимірах постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .46-50 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Баранник, Наталія Олексіївна. Вивчення односкладних речень на матеріалі творчості Ліни Костенко / Н. О. Баранник. - С .51-57 Бондаренко, Юрій Іванович. Методи навчання в контексті загальнодидактичної та методико-літературної структури уроку / Ю. І. Бондаренко. - С .58-63 Бутурлим, Тетяна Іванівна. Патріотичне виховання старшокласників у процесі вивчення української мови (на прикладі теми "Тропи", 10 клас) / Т. І. Бутурлим. - С .64-67 Бойко, Вікторія Миколаївна. Вивчення перехідних явищ у системі службових частин мови / В. М. Бойко, Л. Б. Давиденко. - С .68-73 Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури / О. В. Глеб. - С .73-76 Жила, Світлана Олексіївна. Панорама духовного життя українців за романом Мирослава Дочинця "Вічник" / С. О. Жила. - С .77-84 Іващенко, Алла Сергіївна. Теоретичні засади та етапи формування в учнів старшої школи умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .85-89 Молочко, Світлана Рашитівна. Вивчення творчості П. Г. Тичини у взаємозв’язку з музичним мистецтвом / С. Р. Молочко. - С .90-94 Нестеренко, Світлана Василівна. Формування етнокультурної компетентності учнів у процесі вивчення громадянської лірики Миколи Вінграновського в 11-му класі / С. В. Нестеренко. - С .95-100 Романишина, Наталя Василівна. Застосування методу case-study у навчанні майбутніх учителів української літератури як прояв "Тенденції методики до життєвості викладання" (Т. Бугайко, Ф. Бугайко) / Н. В. Романишина. - С .101-105 Скриннік, Наталія Володимирівна. Особливості педагогічного дизайну мультимедійного уроку української літератури з використанням хмарного середовища / Н. В. Скриннік. - С .106-110 Сопівник, Руслан Васильович. Система дидактичних ігор як засіб ефективності навчально-виховного процесу у сучасній початковій школі / Р. В. Сопівник, Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .111-114 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах профільного літературного навчання / І. А. Тригуб. - С .115-119 Яценко, Таміла Олексіївна. Інформаційно-комунікаційне забезпечення процесу вивчення української літератури в школі / Т. О. Яценко. - С .119-124 ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА Гордієнко, Олена Анатоліївна. Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання / О. А. Гордієнко. - С .125-130 Лілік, Ольга Олександрівна. Особливості підготовки майбутніх учителів української літератури до роботи з теоретико-літературними поняттями / О. О. Лілік. - С .131-135 Рускуліс, Лілія Володимирівна. Формування фахових компетентностей майбутніх учителів української мови / Л. В. Рускуліс. - С .136-141 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Гальонка, Олексій Анатолійович. Розвиток писемного мовлення учнів у процесі вивчення української літератури як методична проблема (60–90-ті рр. ХХ ст.) / О. А. Гальонка. - С .142-146 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування професійної компетентності вчителя-словесника в науковій спадщині Тетяни і Федора Бугайків / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .147-150 Куцевол, Ольга Миколаївна. Генеза проблеми методичної творчості вчителя літератури в науковій спадщині Тетяни Бугайко / О. М. Куцевол. - С .151-157 Петрович, Ольга Борисівна. Проблема організації позакласної роботи з української літератури в науково-методичній спадщині Т. Ф. та Ф. Ф. Бугайків / О. Б. Петрович. - С .158-161 Ткачук, Марина Анатоліївна. Ідеї використання методів навчання української літератури у працях Т. Бугайко і О. Мазуркевича / М. А. Ткачук. - С .162-165 Чайка, Олена Миколаївна. Генеза проблеми творчої самостійності майбутнього вчителя-словесника в науковій спадщині методистів ХХ ст. / О. М. Чайка. - С .166-169
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайко, Тетяна Федорівна (укр. літературознавець, педагог ; 1898-1972) \о ней\; Бугайко, Федір Федорович (літературознавець, педагог ; 1899-1980) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Глеб, Оксана Володимирівна. Розвиток у старшокласників уміння інтерпретувати ліричні твори української літератури [Текст] / О. В. Глеб> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - № 4 : П’яті Бугайківські читання. - С. 73-76 РУБ 15 Рубрики: Викладання української літератури в школі--аналіз художнього твору Кл.слова (ненормовані): ліричний герой -- лірика -- аналіз ліричного твору -- інтерпретація ліричного твору Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |