> Шифр: РШ/2009/5/6 Журнал 2009р. N 5/6 Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об’єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17 Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-21 Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-25 Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-28 Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-32 Оржеховська, В. Концепцуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-40 Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-46 Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-51 Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-57 Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-76 Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів [Текст] / Н. Глузман> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N5/6. - С. 71-76 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: професійна підготовка вчитель початкових класів вчитель математики Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 56. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка ; за ред. М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2008. - 272 с. - 15.00 грн. Зміст: Носко, М. О. Педагог-демократ, патріот, учений, науково-громадський діяч / М. О. Носко. - С .5-7 Довбня, В. М. Костянтин Ушинський як фундатор філософсько-освітньої думки України / В. М. Довбня. - С .8-16 Гуцал, Л. А. Основні принципи педагогіки К. Д. Ушинського / Л. А. Гуцал. - С .17-20 Петренко, О. Б. Гендерний підхід до освіти й виховання дітей у педагогічній концепції К. Д. Ушинського / О. Б. Петренко. - С .36-40 Юда, Л. А. Проблеми народної педагогіки у педагогічної спадщині К. Д. Ушинського / Л. А. Юда. - С .49-51 Турчина, І. С. Ідея національного виховання в педагогічній спадщині К. Ушинського та О. Кониського / І. С. Турчина. - С .67-69 Лисенко, І. В. Внесок Т. Г. Лубенця у розвиток початкової освіти на Чернігівщині кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .84-87 Коваленко, Є. І. К. Д. Ушинський у контексті діалогу з сучасністю / Є. І. Коваленко. - С .109-111 Стражнікова, І. В. Підготовка вчителя-наставника початкових класів у контексті педагогічних праць К. Д. Ушинського / І. В. Стражнікова. - С .140-142 Кочерга, О. М. Проблеми формування відповідальності вчителя у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / О. М. Кочерга. - С .148-151 Глузман, Н. А. Моделі навчання в системі вищої освіти як педагогічна проблема / Н. А. Глузман. - С .175-178 Герасименко, М. Д. Ушинський К. Д. про місце та роль іноземних мов у навчанні учнів початкової школи / М. Д. Герасименко. - С .192-193 Войтова, Л. В. Внесок К. Д. Ушинського у розробку проблем шкільного краєзнавства / Л. В. Войтова. - С .207-208 Завада, Т. О. Завдання підручника як засіб організації самостійної роботи учнів / Т. О. Завада. - С .212-214 Донець, Г. Ю. Проблеми виховання у педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / Г. Ю. Донець. - С .222-224 Заєць, С. С. Проблеми морального виховання дітей-сиріт у педагогічній спадщині К. Ушинського / С. С. Заєць. - С .225-227 Турчин, Т. М. К. Д. Ушинський про моральне виховання в сім’ї / Т. М. Турчин. - С .228-231 Денисенко, Н. В. Кредитно-модульна система навчання як новітня моедль організації навального процесу / Н. В. Денисенко. - С .255-260 РУБ 371 Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Дод.точки доступу: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |