Шифр: П3/2008/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2008р. N 2
Зміст:
Глузман, О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти / О. Глузман. - С.8-44
Фішман, І. Постання методософії / І. Фішман. - С.45-51
Фурман, А. Категоріогенез як напрям професійного методологування / А. Фурман. - С.53-58
Кубаєвський, М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі / М. Кубаєвський. - С.59-64
Гуменюк, О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення / О. Гуменюк. - С.65-74
Ситнікова, Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника / Н. Ситнікова. - С.75-104
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника / А. Гірняк. - С.116-138
Туз, Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура / Л. Туз. - С.140-147
Педченко, О. Проблема релігійної віри у глибинній психології / О. Педченко. - С.151-153
Наукова школа Тамари Яценко: Добірка статей. - С.139-188
Усатенко, О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика / О. Усатенко. - С.168-172
Євтушенко, І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах / І. Євтушенко. - С.176-179
Святка, О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору / О. Святка. - С.179-182
Калашник, І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика / І. Калашник. - С.183-185
Бондаревська, Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигорання / Л. Бондаревська. - С.185-188
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Глузман, О.
    Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти [Текст] / О. Глузман // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 8-44 . - ISSN 1810-2131
Рубрики: освіта педагогічна
   освіта університетська

   Підготовка майбутніх вчителів

   вища освіта в Україні

Анотація: Подається порівняльний аналіз особливостей підготовки фахівців-педагогів в університеті і педагогічному інституті. Змість, структура і функції університетської педагогічної освіти. Концептуальна модель вітчизняної університетської педагогічної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПП1/2009/2
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2009р. N 2
Зміст:
Бондар, Л. С. Внесок М. О. Корфа у вітчизняну педагогіку (до 175-річчя з дня народження) / Л. С. Бондар; Л. С. Юондар. - С.5-12.
Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий. - С.13-25.
Бех, І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех. - С.26-31.
Зєня, Л. Я. До питання комплексного моделювання системи професійно-методичної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови старшої профільної школи / Л. Я. Зєня. - С.87-96.
Чепка, О. В. Наступність у підготовці майбутніх учителів початкових класів в освітньому комплексі "педколедж - педуніверситет" (теоретичний аспект) / О. В. Чепка. - С. 96-104.
Мітрясова, О. Л. Стратегічні засади конструювання змісту хімічної освіти у вищій школі / О. Л. Мітрясова. - С.104-111.
Янко. Проблема якості в управлінні дошкільною освітою. / Янко. - С.113-117.
Абібуллаєва, Е. Е. "Рехбер муалімін які муалімлере йолдаш" І. Гаспринського як методичне керівництво для вчителів "новометодних" шкіл / Е. Е. Абібуллаєва. - С.118-123.
Рогова, П. І. Інформаційні потреби в ресурсах психолого-педагогічної тематитки як об’єкт наукового дослідження / П. І. Рогова. - С.141-149.
Кожуховська, А. І. Від національного до загальнолюдського: національна гідність у педагогічних поглядах О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С.131-140.
Гоштанар, І. В. Філософсько-педагогічні ідеї Й. Ф. Гербарта / І. В. Гоштанар. - С.124-130.
Велитченко, Л. К. Методологічна сутність категорії підходу в науковому дослідженні / Л. К. Велитченко. - С.72-79.
Бабин, І. І. Стратегія й сучасні тенденції розвитку вищої освіти в контексті європейського простору вищої школи / І. І. Бабин. - С.61-71.
Глузман, О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман. - С.51-60.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Глузман, О. В.
    Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості [Текст] / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - N2. - С. 51-60.
ББК 74
Рубрики: особистість в педагогіці
Кл.слова (ненормовані):
КОМПЕТЕНТНІСТЬ


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)