> Шифр: Б396902/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Постельжук, Олена. Новітні види інформаційно-аналітичної продукції обласних універсальних наукових бібліотек України / О. Постельжук. - С.3-9 Лобузіна, Катерина. Інформаційні технології створення національних бібліографічних ресурсів / К. Лобузіна. - С.9-15 Юрик, Інна. Роль белорусских библиотек в интеграции отечественной научной периодики в международное информационное пространство / І. Юрик. - С.15-19 Добко, Тетяна. Платні довідково-бібліографічні послуги бібліотек: історія і сучасність / Т. Добко. - С.19-29 Головаха, Сергій. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха. - С.29-33 Ніколаєва, Тетяна. Документи з фондів Центрального архіву зарубіжної україніки до II Українського наукового з’їзду у Празі 1932 р. / Т. Ніколаєва. - С.33-36 Зуб, Володимир. Бібліотечні втрати та шляхи їх мінімізації: документознавчий аспект / В. Зуб. - С.36-46 Дем’янюк, Людмила. Публічні бібліотеки у сучасному Ірані / Л. Дем’янюк. - С.46-52 Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |
Г 61 Головаха, Сергій. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха> // Бібл. вісн. : наук.-теорет. та практ. журн. - 2013. - № 1. - С. 29-33. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 1029-7200 Рубрики: Бібліотеки України--наукові бібліотеки--соціальні мережі Бібліотеки--наукові бібліотеки--імідж Кл.слова (ненормовані): соціальні мережі -- наукова бібліотека -- бренд -- PR -- імідж бібліотеки Анотація: У публікації обгрунтовується необхідність та виокремлюється механізми використання новітніх технологій у створенні іміджу сучасої наукової бібліотеки. Наводяться відповідні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядаються шляхи подальшого удосконалення брендінгу. Є примірники у відділах: ІБв Прим. 1 (вільний) |