> Шифр: ВЛСНЗУ1/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Храброва, В. Є. Формування поняття "наскрізна тема художніх творів" та методи, прийоми й види робіт, що сприяють його опануванню / В.Є. Храброва. - С.10-12. Зарудна, І. О. До змісту роману - через осмислення особливостей його художнього простору, часу та системи символів / І.О. Зарудна. - С.49-61. Головченко, Н. І. Творча манера Марселя Пруста та її відмінність від реалістичного способу письма / Н.І. Головченко. - С.40-49. Сутула, О. В. До головної думки твору через висловлювання про його автора та антитезу / О.В. Сутула, І.А. Тригуб. - С.13-24ю Ковальчук, Р. Ф. Віктор Гюго. "Собор Паризької Богоматері": матеріали до варіативного вивчення / Р.Ф. Ковальчук. - С.28-35. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Головченко, Н. І. Творча манера Марселя Пруста та її відмінність від реалістичного способу письма [Текст] / Н.І. Головченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 40-49. . - ISSN 0205-47IX Дод.точки доступу: Пруст, М. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ВЛКНЗУ/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Васильєв, Є. Драматургія Французького Опору. П’єси Ж.Ануя "Антігона" та Ж.-П. Сартра "Мухи" / Є. Васильєв. - С.2-9 Сартр, Ж. -П. Екзистенціалізм - це гуманізм. Уривок / Ж.-П. Сартр. - С.10 Лобода, О. Бути людиною. До вивчення роману Альбера Камю "Чума" / О. Лобода. - С.11-13 Васильєв, Є. Трагедія Камю "Калігула" / Є. Васильєв. - С.14-16 Рогозинський, В. П’єса Самюеля Беккета "Чекаючи на Годо" / В. Рогозинський. - С.17-18 Чечетіна, Л. "Кожне життя єдине, кожне - світ". Інтегрований урок: п’єса Ежена Йонеско "Носороги" / Л. Чечетіна. - С.18-21 Дітькова, С. Аромат квітів у "Коханні Сванна" Марселя Пруста / С. Дітькова. - С.22-26 Чечетіна, Л. Чари смутку. До вивчення твору "Сваннове кохання" Марселя Пруста / Л. Чечетіна. - С.27-30 Дітькова, С. Суперроман Джеймса Джойса "Улліс" / С. Дітькова. - С.30-32 Головченко, Н. Дослідження авторської концепції шляхом аналізу структурно-стильових домінант твору (На прикладі психологічного есе Джеймса Джойса у стилі "потоку свідомості" "Джакомо Джойс"). 11 клас / Н. Головченко. - С.32-39 Назарець, В. Французький "новий роман" / В. Назарець, В. Васильєв. - С.40 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Головченко, Н. Дослідження авторської концепції шляхом аналізу структурно-стильових домінант твору (На прикладі психологічного есе Джеймса Джойса у стилі "потоку свідомості" "Джакомо Джойс"). 11 клас [Текст] / Н. Головченко> // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України : Щомісячний всеукраїнський науково-методичний журнал. - 2006. - N3. - С. 32-39 Рубрики: Зарубіжна література--історія, 20 ст. Ірландія--література Дод.точки доступу: Джойс, Джеймс \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 54 Методика. Досвід. Пошук: Проблема вивчення шкільних курсів мови та літератури [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 11 / Відп. за вип. О. В. Забарний ; НДУ імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 239 с. - 38.00 грн. Зміст: Кучеренко, О. О. Національна ідея та виховний ідеал в історичній повісті М. Гоголя Тарас Бульба / О. О. Кучеренко. - С .6-11 Забарний, О. В. Аспектний аналіз образу Тараса Бульби / О. В. Забарний. - С .11-18 Судденко, М. С. Відтворення гоголівських афоризмів у кіноповісті О. Довженка "Тарас Бульба" / М. С. Судденко. - С .19-23 Юрова, І. Ю. Гоголівський "антіісторизм" і українська історична література / І. Ю. Юрова. - С .24-28 Головченко, Н. І. Особливості індивідуального стилю М. В. Гоголя / Н. І. Головченко. - С .30-34 Кобзар, О. І. Стратегії "нової" міфології у творчості Миколи Гоголя і Фрідріха Геббеля / О. І. Кобзар. - С .35-45 Школа, В. М. гоголівські традиції в драматургії Миколи Куліша (на матеріалі "Ревізора" та "Хулія Хурини") / В. М. Школа. - С .46-52 Рева, Л. Г. Недосяжна зірка Гоголя і світ (за щоденниками Олеся Гончара) / Л. Г. Рева. - С .53-60 Підопригора, С. В. Творчість М. Гоголя в інтертекстуальному дискурсі роману "Брухт" П. Загребельного / С. В. Підопригора. - С .61-67 Дейна, Г. три штрихи до теми: "Гоголь і гадацький край" / Г. Дейна. - С .68-74 Островська, Г. О. Біографія письменника як предмет дослідження / Г. О. Островська. - С .75-81 Родченко, Н. В. Русская поэзия в оценках Н. В. Гоголя / Н. В. Родченко, Е. А. Пирютко. - С .82-87 Сандомирський, С. М. Содержание и смысл основных произведений Гоголя / С. М. Сандомирський. - С .88-101 Волченкова, Н. П. Литературное образование читателей ХХI века и творчество Гоголя / Н. П. Волченкова. - С .102-104 Шашков, С. И. Питербург Н. В. Гоголя / С. И. Шашков. - С .105-108 Целехович, Т. П. "Сокровище" Н. В. Гогля: к проблеме творчества писателя / Т. П. Целехович. - С .109-112 Клеутина, И. Н. Какие "человеческие движения" следует забирать с собою в путь? / И. Н. Клеутина. - С .113-118 Сенина, В. К. Вечно живая классика / В. К. Сенина, И. П. Калинина. - С .119-123 Ольховская, Л. В. Гоголь и крест / Л. В. Ольховская. - С .124-125 Усольцева, Т. Н. Гоголевские реминисценции в творчестве Н. С. Лескова / Т. Н. Усольцева. - С .126-131 Радченко, Нё Вё. Проблематика и специфика повести Н. В. Гоголя "Портрет" / Нё Вё Радченко, М. В. Жевора. - С .132-134 Головачова, О. А. Антонимы как изобразительное средство в повести Н. В. Гоголя "Страшная месть" / О. А. Головачова. - С .135-139 Логинова, И. М. Проза Пушкина и Н. В. Гоголя как материал для обучения технике чтения и культуре речи / И. М. Логинова. - С .140-153 Голуб, Н. М. Етнокультурологічні знання як один із аспектів формування національно мовної особистості / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .154-156 Пилипенко, О. В. Методика роботи над розвитком творчої особистості (із досвіду роботи) / О. В. Пилипенко. - С .156-160 Пащенко, В. М. Кличний відмінок - засіб живого спілкування (на допомогу вчителям-словесникам) / В. М. Пащенко, Л. В. Дідик. - С .172-175 Лілік, О. О. Семінарські заняття в процесі вивчення екзистенціальної прози в старших класах загальноосвітньої школи / О. О. Лілік. - С .183-188 Бронзенко, Т. А. Тестування за змістом роману М. Стельмаха "Чотири броди" / Т. А. Бронзенко. - С .189-203 Дідик, Л. В. Дитячо-юнацький туризм на Прилуччині: проблеми та перспективи розвитку (використання краєзнавчого матеріалу на сучаснх уроках української літератури) / Л. В. Дідик. - С .204-208 Бондаренко, А. І. "Чим дише слово "Батьківщина" (асоціативне поле "Україна" в художньому мовомисленні Євгена Маланюка) / А. І. Бондаренко. - С .209-215 Пасік, Н. М. Логічні помилки у визначеннях (на матеріалі освітніх видань) / Н. М. Пасік. - С .215-220 Жук, Т. В. Граматичні зв’язки між компонентами стійких словосполучень в офіційно-діловому стилі / Т. В. Жук. - С .221-225 Драчук, Л. І. Образ людини у фресках Джотто ді Бондоне / Л. І. Драчук. - С .226-227 Рудюк, Т. В. Гендерний аспект вивчення фразеологічних одиниць / Т. В. Рудюк. - С .228-233 Юрченко, Н. М. Компетентний підхід у процесі фахової підготовки майбутнього вчителя в умовах педагогічного коледжу / Н. М. Юрченко. - С .234-238
РУБ 8(070.2) Рубрики: викладання української мови в школі--методичні посібники Викладання української літератури в школі--методичні посібники Кафедра методики викладання української мови та літератури Гоголезнавчий науково-методичний центр Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Кл.слова (ненормовані): образ України Дод.точки доступу: Забарний, Олександр Вадимович; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Стельмах, Михайло Панасович (укр. письменник, драматург ; 1912-1983) \о нем\; Маланюк, Євген Филимонович \о нем\; Бондоне, Джотто ди \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (8) Свободны: фб Гоголіана (1), ав (1), Ч.З.№3 (8) |
> Шифр: ВЛСНЗУ1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Ісаєва, О. Про основні парадигми шкільної літературної освіти / О. Ісаєва. - С.2-4 Сафарян, С. Формування компетентної особистості починати з себе / С. Сафарян. - С.8-10 Сорока, І. Поезія в природі - природа в поезії : з практики вивчення лірики Алкмана, Ф. Тютчева, Мацуо Басьо / І. Сорока. - С.16-17 Коваленко, Т. Занурюючи учнів у творчу майстерню поета / Т. Коваленко. - С.18-19 Довгань, Г. Інтегрований урок (світова література - етика) / Г. Довгань, В. Слєпченко. - С.24-25 Холодна, Ю. Уславлення людської гідності й засудження внутрішнього рабства у вірші Петефі "Коли ти муж, - будь мужнім..." : урок поглибленої роботи над текстом цього вірша / Ю. Холодна. - С.27-28 Сутула, О. Робота з текстом через "свіфтівське дзеркало" : уроки за романом Дж. Свіфта " Мандри Лемюеля Гуллівера" / О. Сутула. - С.29-32 Кашуба, Є. Вивчення теоретико-літературних понять на основі художніх текстів : з пратики такого вивчення ( на матеріалі програмових творів Д.Ж. Байрона) / Є. Кашуба. - С.33-34 Календарно-тематичне планування уроків світової літератури. Академічний рівень. Рівень стандарту. - С.35-41 Коваленко, В. Пробиваясь к глубинам текста : урок-расшифровка романа М. Булгакова " Мастер и Маргарита" / В. Коваленко, Н. Пилипенко. - С.58-61 Головченко, Н. Філософсько-естетичні засади літератури постмодернізму : матеріали до вступного уроку / Н. Головченко. - С.62-64 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 61 Головченко, Н. Філософсько-естетичні засади літератури постмодернізму [Текст] : матеріали до вступного уроку / Н. Головченко> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 62-64 . - ISSN 0205-47IX Рубрики: Уроки світової літератури Кафедра світової літератури та історії культури Кл.слова (ненормовані): постструктуралізм -- ІНТЕРПРИТАЦІЯ -- хаосмос -- СКРИПТОР -- ІНТЕРТЕКСТУАЛЬНІСТЬ -- симулякр Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ІПУ/2017/4/5 Журнал 2017р. N 4/5 Мироненко, В. В. Україна в боротьбі за збереження державної незалежності : історія України. 10 клас. Профільний рівень / В. В. Мироненко. - С.3-9. Морозова, Н. М. Квест "Українська Центральна Рада” : [дидактична гра] / Н. М. Морозова. - С.10-12. Задорожна, Л. В. Формування соціальної компетентності учнів засобом навчальної мотивації / Л. В. Задорожна. - С.13-18. - Бібліогр.: 15 назв. Головні заборонені книжки усіх часів і народів. - С.19-20. Кузьменко, Н. Б. Німеччина у другій половині XX - XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / Н. Б. Кузьменко. - С.21-27. Кебкал, С. М. Українське мистецтво у першій половині XVII ст. : історія України. 8 клас / С. М. Кебкал. - С.28-34. Головченко, Н. В. Які історичні пам’ятки мого рідного краю розповідають про минуле? : вступ до історії України. 5 клас. Практичне заняття / Н. В. Головченко. - С.36-39. Єлькіна, Л. Р. Голодомор 1932-1933 років та політичні репресії в Україні : історія України. 10 клас / Л. Р. Єлькіна. - С.40-42. Яровець, О. І. Київська держава за часів правління Володимира Великого : історія України. 7 клас / О. І. Яровець. - С.43-47. 15 цитат, які надихають та здатні змінити життя : [за матеріалами Інтернету]. - С.47. Веклич, В. О. Звідки та як історики довідуються про минуле : вступ до історії України. 5 клас / В. О. Веклич. - С.48-50. Недашківська, Я. В. Визвольна війна українського народу в романі Л. Костенко "Маруся Чурай” / Я. В. Недашківська, В. Г. Олійник. - С.51-63. - Бібліогр.: 27 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 61 Головченко, Н. В. Які історичні пам’ятки мого рідного краю розповідають про минуле? [Текст] : вступ до історії України. 5 клас. Практичне заняття / Н. В. Головченко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 4/5. - С. 36-39. Рубрики: Викладання історії України в школі--уроки в 5 класі--практичні заняття Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- історичні пам’ятки -- практичні заняття -- 5 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |