А 64 Англійська мова для повсякденного спілкування [Text] = English for everyday communication : підручник для студ. вищих навч. закладів / В. К. Шпак [та ін.] ; за ред. В. К. Шпака. - 3-є вид., стереотип. - К. : Вища школа, 2003. - 302 p. - ISBN 966-642-130-5 (в пер.) : 12.00 грн.
РУБ 4И(Англ)(075.3) Рубрики: Англійська мова--мовлення Дод.точки доступу: Шпак, Валерій Кирилович; Популях, Владислав Якович; Кириченко, Зінаїда Федорівна; Голуб, Ніна Михайлівна; Дяченко, Наталія Георгіївна; Цехмістренко, Ольга Вікторівна Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
> Шифр: Умлш-1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) / Н. Голуб. - С.2-7. Далі буде. Мамчур, Лідія. Витоки компетентнісного підходу до навчання мови в дослідженнях вітчизняних учених / Л. Мамчур. - С.8-12. Подлевська, Неля. Культура спілкування в мережі Інтернет / Н. Подлевська. - С.13-17. Бондаренко, Юрій. Сюжетно-концептуальний шлях аналізу літературного твору в школі : на матеріалі новели О. Кобилянської "Valse melancholigue" / Ю. Бондаренко. - С.22-25. Тригуб, Ірина. Контекстне вивчення творчості Волта Вітмена в системі літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.26-29. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовому образотворчому мистецтві : шкільна лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.29-33. Василенко, Марина. Специфіка професійно-комунікативних умінь майбутніх фахівців з мови / М. Василенко. - С.42-46. Копусь, Ольга. Концептуальні підходи до розроблення змісту й організації процесу формування у майбутніх магістрів-філологів професійної мовленнєвої компетенції / О. Копусь. - С.46-51. Конструювання і змістове наповнення електронних підручників. - С.52-54. Мацько, Любов. Видатна особистість української лінгводидактики : на честь Марії Іванівни Пентилюк / Л. Мацько. - С.61-63. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Г 62 Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів (матеріали для вчителя) [Текст] / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - 2-7. Далі буде. Рубрики: Викладання риторики в школі Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): красномовство -- техніка риторики -- історія риторики -- цитати для дискусій Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Голуб, Ніна. Система вправ з риторики / Н. Голуб. - С.2-9. Подлевська, Неля. Методичні аспекти формування культури спілкування в учнів основної школи на уроках української мови / Н. Подлевська. - С.14-18. Шелехова, Галина. Сучасний підручник української мови як засіб формування комунікативної компетентності старшокласників / Г. Шелехова. - С.19-22. Галаєвська, Людмила. Ситуативні завдання у формуванні культури спілкування на уроках української мови в старшій школі / Л. Галаєвська. - С.22-27. Бондаренко, Юрій Іванович. Шкільний аналіз образів-персонажів за розвитком сюжету / Ю. Бондаренко. - С.32-35. Глеб, Оксана. Проблема гендерних стосунків і жіночої самопожертви у драматичних поемах Лесі Українки "Одержима", "Бояриня", "Лісова пісня" / О. Глеб. - С.36-39. Тиндикевич, І. Зіткнення неповторності й буденності в поезії Ліни Костенко "Кольрові миші" : урок української літератури в 6 класі / І. Тиндикевич. - С.40-43. Овсієнко, Людмила. Проблеми впровадження компетентнісного підходу в процес підготовки майбутніх педагогічних кадрів / Л. Овсієнко. - С.46-48. Руденко, Вікторія. Інтеракція як вагомий складник інтерактивного навчання / В. Руденко. - С.48-50. Козій, Ольга. Доробок Івана Чендея в контексті часу. Аспекти творчої позиції та літературно-критична рецепція / О. Козій. - С.51-55. Потапенко, О. Нова методологія навчання української мови / О. Потапенко. - С.64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Г 62 Голуб, Ніна. Система вправ з риторики [Текст] / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 2-9. Рубрики: Викладання риторики в школі--вправи Кл.слова (ненормовані): риторичні вміння -- риторичні навички -- аналітичні вправи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: Умлш-1/2011/8 Журнал 2011р. N 8 Голуб, Ніна. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами / Н. Голуб. - С.2-9. Ладоня, Катерина. Формування культури спілкування в старшокласників на уроках української мови (дистанційне спілкування) / К. Ладоня. - С.9-14. Васьківська, Галина. Риторичні вміння учнів старшої школи в контексті ціннісно-смислової сфери / Г. Васьківська. - С.14-19. Бондаренко, Неллі. Вдосконалення мовленнєвої культури старшокласників на основі знань про норми української літературної мови / Н. Бондаренко. - С.20-27. Симоненкова, Тетяна. Збагачення словникового запасу учнів як важливий чинник формування комунікативної компетентності / Т. Симоненкова. - С.27-32. Галаєвська, Людмила. Дотримання культури спілкування старшокласників у процесі створення жанрів ділового мовлення / Л. Галаєвська. - С.33-38. Бондаренко, Юрій. Концептуально-мовний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.38-41. Шевченко, Зоя. Вивчення творчості М. Коцюбинського в контексті світової художньої культури / З. Шевченко. - С.42-47. Скрипник, Людмила. Кольористика роману "Диво" Павла Загребельного / Л. Скрипник, М. Панченко. - С.51-55. Поліщук, Ірина. Виховання національної свідомості молодших школярів засобами українознавства / І. Поліщук, А. Білоног. - С.55-58. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 62 Голуб, Ніна. Самостійна робота учнів старших класів з риторичними текстами [Текст] / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 2-9. Рубрики: Викладання української мови в школі Самостійна робота учнів Риторика Кл.слова (ненормовані): Інвенція -- диспозиція -- елокуція -- меморія -- ораторське мистецтво Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів : матеріли для вчителя / Н. Голуб. - С.2-8. Шуневич, Оксана. Використання фреймових структур у процесі формування загальнонавчальних умінь учнів на уроках української мови й літератури / О. Шуневич. - С.8-12. Усатий, Андрій. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками / А. Усатий. - С.16-22. Назаренко, Людмила. Методичні засади використання інформаційних технологій у навчанні літератури: теоретичний і практичний аспекти / Л. Назаренко. - С.22-27. Красовська, Олена. Формування стилістичної компетентності студентів-філологів засобами епістолярію : на матеріалі листуванню Лесі Українки / О. Красовська. - С.37-39. Базиль, Людмила. Технологія формування літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників у системі фахових практик / Л. Базиль. - С.40-45. Береза, Людмила. Формування етнокультурної компетентності іноземних студентів у процесі навчання української мови / Л. Береза. - С.46-49. Беценко, Тетяна. Структура і зміст спецкурсу "Фоніка" в системі професійної підготовки студентів-філологів / Т. Беценко. - С.49-52. Мартиненко, Світлана. Вітчизняне соціально-побутове красномовство як національний кодекс словесної добропристойності / С. Мартиненко, Г. Бондаренко. - С.53-56. Видайчук, Тетяна. Витоки формування правописної компетенції та українського правопису / Т. Видайчук. - С.57-59. Пультер, Станіслав. Одухотворений художнім словом : творчі набутки методиста А. М. Лісовського / С. Пультер. - С.60-61. Лісовський, Антон. У відповідь на виклики часу : [рецензія] / А. Лісовський. - С.62. Всеукраїнська науково-практична конференція "Треті Бугайківські читання" : [повідомлення]. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Г 62 Голуб, Ніна. Навчання риторики учнів старших класів [Текст] : матеріли для вчителя / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 2-8. - Продовження. Початок в № 2 - 2011. Рубрики: Викладання риторики в школі Ораторське мистецтво--історія Анотація: У статті представлено теоретичний матеріал для вчителів, що навчають риторики учнів старших класів. Дібрана автором інформація виходить за межі програмних питань, що дасть змогу вчителеві обирати, варіювати і мати додатковий матеріл для планування самостійної роботи з риторики. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ДС1/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Голуб, Ніна. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи / Н. Голуб. - С.14-19. Омельчук, Сергій. Методи і прийоми навчання української мови: сучасний стан проблеми / С. Омельчук. - С.19-22. Городенська, Катерина. Нові явища та процеси в українському словотворенні на тлі словотвірних норм / К. Городенська. - С.34-38. Гребенюк, Тетяна. Форми художньої умовності у прозі Галини Погутяк / Т. Гребенюк. - С.43-48. Ільницький, Микола. Євген Маланюк / М. Ільницький. - С.48-54. Александрова, Галина. "Мене народила доля словом..." / Г. Александрова. - С.54-58. Романько, Віталій. Андрій Малишко і Василь Стус: діалог так іне відбувся / В. Романько. - С.58-60. Карпіловська, Євгенія. Мова на повсякчас / Є. Карпіловська. - С.60-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Голуб, Ніна Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи (виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови) [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 2-6. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): методи навчання -- прийоми навчання -- форми навчання -- засоби навчання -- технології навчання -- методика навчання -- українська мова Анотація: Автор привертає увагу до проблеми трактування і вживання ключових термінів у царині української лінгводидактики, розглядає відношення між термінами "метод" і "прийом", "метод" і "форма", "технологія" і "метод". Пропонує шляхи розв'язання порушених прблем і визначає наукові перспективи. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Голуб, Ніна. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи [Текст] / Н. Голуб> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 6. - С. 14-19. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови--лінгводидактика Кл.слова (ненормовані): метод -- прийом -- форма -- засіб -- технологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2013/9 Журнал 2013р. N 9 Голуб, Ніна. Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу / Н. Голуб. - С.2-7. Фасоля, Анатолій. III Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей / А. Фасоля. - С.8-14. Гаврилюк, Оксана. Роздуми про "зміст сущого" в новелі Володимира Винниченка "Момент" / О. Гаврилюк. - С.14-17. Антоняк, Соломія. Колишися, колисочко : урок в 6 класі / С. Антоняк. - С.25-27. XXVII Всеукраїнська учнівська олімпіада з української мови і літератури : завдання. - С.28-35. Калинчук, Алла. Історичний роман "Князь Єремія Вишневецький" : поетологічні аспекти / А. Калинчук. - С.36-40. Шкраб'юк, Петро. Ідеаліст, який був найбільшим реалістом : до 160-річчя Михайла Павлика / П. Шкраб'юк. - С.45-49. Баган, Олег. Інтерпретація творчості поетів-неокласиків у школі / О. Баган. - С.50-56. Стороха, Євгенія. "Полтави тихої корона" : до 110-річчя відкриття пам’ятника Іванові Котляревському в Полтаві / Є. Стороха, В. Скриль. - С.57-59. Романцова, Богдана. Людина-оркестр : [рецензія] / Б. Романцова. - С.60-61. Дроздовський, Дмитро. "Померли всі слова..." : на смерть Інфанти [Ірини Жиленко] / Дмитро Дроздовський. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 62 Голуб, Ніна. Методичні рекомендації щодо навчання української мови в умовах компетентнісного підходу [Текст] / Н. Голуб> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 9. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- вивчення української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 62 Голуб, Ніна Ситуаційний метод на уроках української мови в школі [Текст] / Ніна Голуб> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 7. - С. 18-23. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Уроки української мови--методи навчання Кл.слова (ненормовані): ситуаційний метод -- аналіз ситуацій -- прийоми -- ситуаційний матеріал -- алгоритм дії методу -- методи навчання -- уроки української мови Анотація: Автор статті розкриває суть ситуаційного методу, визначає переваги й особливості його, розробляє алгоритм застосування на уроках української мови, пропонує зразки ситуацій для розв'язання на уроках української мови важливих завдань шкільної мовної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
> Шифр: УМЛ-2/2014/7/8 Журнал 2014р. N 7/8 Про організацію навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах і вивчення базових предметів в основній школі. - С.від 01.07.2014 р. № 1/9-343 Саєвич, Ірина. Роль людського чинника у мові : людина-мова-світ / І. Саєвич. - С.9-12. - Бібліогр.: 6 назв. Авраменко, Олександр. Орієнтовне календарно-тематичне планування роботи з української літератури в 6 класі за новою програмою / О. Авраменко. - С.13-17. Осаулець, Лідія. Орієнтовне календарне планування з української мови у 6 класі : розроблено за програмою для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання : Українська мова : 5-9 класи / Г. Т. Шелехова, М. І. Пентилюк, К. В. Таранік-Ткачук, Т. Д. Гнаткович, В. І. Новосьолова, Н. Б. Коржова / Л. Осаулець. - С.18-22 Голик, Олена. Народні прислів’я та приказки про Тараса Григоровича Шевченка / О. Голик. - С.22 Ясак, Тетяна. Мультимедійні дидактичні засоби навчання синтаксису української мови / Т. Ясак. - С.23-27. - Бібліогр.: 7 назв. Янкова, Олена. Тестові завдання до теми: "Життя і творчість Івана Котляревського / О. Янкова, О. Пилипенко. - С.28-33. - Бібліогр.: 6 назв. Глеба, Марія. У сузір’ї славетних імен Закарпаття / М. Глеба. - С.34-38 Шкробинець, Христина. Моя карпатська Україно / Х. Шкробинець. - С.39-42. - Бібліогр.: 6 назв. Шлапак, Наталія. Великі українці. Такий невідомий відомий Кобзар... : до 200-річчя Тараса Шевченка. Українська література, 7 клас / Н. Шлапак. - С.43-51 Аношкіна, Галина. Морфологія. Повторення, систематизація, узагальнення вивченого : українська мова, 7 клас / Г. Аношкіна. - С.52-53 Міткевич, Марія. Проблема волі в житті людини та народу : українська література, 9 клас / М. Міткевич. - С.54-56 Деркач, Олена. Дивосвіт природи у творах І. М. Калинця : українська література, 6 клас / О. Деркач. - С.57-61 Лупійчук, Алла. Вічний у пам’яті народній : вечір, присвячений 200-літньому ювілею Т. Г. Шевченка / А. Лупійчук. - С.62-69. - Бібліогр.: 8 назв. Голуб, Ніна. Сучасний урок української мови в умовах компетентнісного навчання / Н. Голуб. - С.69-71 Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Г 62 Голуб, Ніна. Сучасний урок української мови в умовах компетентнісного навчання / Н. Голуб> // Укр. мова і л-ра в шк. України : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2014. - № 7/8. - С. 69-71 Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): сучасний урок -- компетнтнісне навчання -- компетентнісна освіта -- круглий стіл Анотація: Автор розповідає про круглий стіл на тему "Урок української мови у системі компетентнісної освіти", який проходив 28 березня 2014 р. в Інституті педагогіки НАПН України. У матеріалі представлено низку аспектів заявленої проблеми та рекомендації учасників за підсумками роботи круглого столу. Дод.точки доступу: Національна академія педагогічних наук України (Київ). Інститут педагогіки Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Умлш-1/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Голуб, Ніна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект / Н. Голуб. - С.2-7. Омельчук, Сергій. Поняттєво-семантичні зв’язки в категорійному апараті сучасної української лінгводидактики / С. Омельчук. - С.8-11. Горошкіна, Олена. Сучасний підручник української мови як освітньо-розвивальне середовище / О. Горошкіна. - С.11-14. Попова, Людмила. Уроки розвитку мовлення як ефективна форма вдосконалення мовленнєвих умінь і навичок учнів профільної школи / Л. Попова. - С.15-18. Яценко, Таміла. Специфіка уроку української літератури в умовах інформатизації навчального процесу / Т. Яценко. - С.19-23. Вертій, Олексій. Іван Франко : діалектика присутності в національній свідомості українців / О. Вертій. - С.24-30. Азьомов, Віктор. Духовна архетипна система етнонаціонального у викладанні української літератури в загальноосвітній школі / В. Азьомов. - С.31-37. Тригуб, Ірина. Методика контекстного вивчення творчості Генріка Ібсена та Лесі Українки на заняттях літературних курсів за вибором / І. Тригуб. - С.39-41. Котусенко, Олена. Методичні рекомендації щодо вивчення української мови в 5-11 класах загальноосвітніх навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році з урахуванням змін у навчальних програмах / О. Котусенко, Н. Бондаренко, В. Новосьолова. - С.42-59. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 62 Голуб, Ніна. Навчання української мови в сучасній загальноосвітній школі: емоційний аспект [Текст] / Н. Голуб> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 4. - С. 2-7. Рубрики: Викладання української мови в школі--емоційна компетентність Кл.слова (ненормовані): викладання української мови -- емоційний інтелект -- кодування емоцій -- почуттєва сфера -- жанри мовлення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/10 Журнал 2016р. N 10 Кравець, Лариса. Комунікативний кодекс освітянина / Л. Кравець. - С.2-6. Петровчук, Людмила. Розвиток у школярів інтересу до вивчення діалектного матеріалу і фразеологічних засобів мови / Л. Петровчук. - С.7-9. Гаєвська, Раїса. "Запошую вас до міста" : 11 клас / Р. Гаєвська. - С.10-13. Осадчук, Галина. Зразки власних висловлень старшокласників / Г. Осадчук. - С.14-16. Цінько, Світлана. Підготовка студентів-філологів до реалізації соціокультурної змістової лінії з використанням ІКТ / С. Цінько, А. Жаровська. - С.17-19. Бондаренко, Юрій. Тема уроку української літератури: аспектуальний вимір / Ю. Бондаренко. - С.20-23. Голуб, Ніна. Основні принципи української орфографії : 10 клас / Н. Голуб. - С.24-28. Лавренюк, Віолетта. Точність терміновживання в офіційно-діловому та науковому стилях мовлення / В. Лавренюк. - С.29-34. Богдан, Світлана. "...Мені треба одежу, варту мого писательського стану" : одяг у контексті епістолярного автопортрета Лесі Українки / С. Богдан. - С.35-44. Радчук, Віталій. Право на дитячу мову : [бесіда з сучасним українським перекладачем / В. Радчук ; розмову вела А. Здражко. - С.45-47. Ісіченко, Ігор. Суспільно-педагогічний вимір вивчення української літератури X - XVIII ст. / І. Ісіченко. - С.48-51. Юречко, Ольга. Психологічне "окаменіння" у драмі Івана Франка "Кам’яна душа" / О. Юречко. - С.52-54. Марченко, Наталя. Галина Малик - дитяча письменниця інформаційної доби / Н. Марченко. - С.55-62. Пелепейченко, Людмила. Мова реклами як об’єкт лінгвістичного дослідження / Л. Пелепейченко. - С.63-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |