> Шифр: ІПУ/2016/31/32 Журнал 2016р. N 31/32 Бережна, Т. С. Формування образного мислення на уроках історії за допомогою образотворчого мистецтва / Т. С. Бережна. - С.2-5. Гудко, Ж. Г. Як ІКТ сприяють формуванню предметних компетенцій у 7-му класі / Ж. Г. Гудко. - С.6-10. - Бібліогр.: 24 назви. Бахурська, Т. М. Середньовічна Україна. Хронологічні рівняння / Т. М. Бахурська. - С.11-14. Хаджиміті, К. А. Провідні держави світу у 20-30-х рр. XX ст. : всесвітня історія. 10-й клас / К. А. Хаджиміті. - С.15-17. Нужа, Ю. П. Визвольний рух наприкінці 50-х - на початку 60-х років XIX ст. у Наддніпрянській Україні : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.18-21. Івашко, Р. В. Україна в подіях Північної війни : історія України. 8 клас : (з досвіду навчання дітей з порушенням інтелектуального розвитку) / Р. В. Івашко. - С.22-25. - Бібліогр.: 9 назв. Шпак, В. А. Франція в XVI - першій половині XVII ст. : всесвітня історія. 8 клас / В. А. Шпак. - С.27-29. Люди, які не стримують емоцій, сильніші за інших : інтернет-новини. - С.29. Тисовська, О. С. Греко-перські війни 500-449 рр. до н. е. : всесвітня історія. 6 клас : урок-дослідження. / О. С. Тисовська. - С.31-33. - Бібліогр.: 5 назв. Лук’янченко, І. В. Становлення держави Давній Рим : всесвітня історія. 6 клас / І. В. Лук’янченко. - С.34-39. - Бібліогр.: 5 назв. Лук’яненко, І. В. Римська республіка V - середини III ст. до н. е. : всесвітня історія. 6 клас / І. В. Лук’яненко. - С.40-46. Незвичайні будівлі України. - С.47-50. Бабич, М. М. Практичне заняття № 1. Відлік часу в історії Стародавнього світу. 6 клас / М. М. Бабич, Г. В. Стрільчук. - С.51-53. Машика, В. Т. Порівняльні завдання. Всесвітня історія. 9-11 класи / В. Т. Машика. - С.54-61. Грицун, В. П. Скасування кріпосного права в Наддніпрянській Україні : історія України. 9 клас / В. П. Грицун. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Гудко, Ж. Г. Як ІКТ сприяють формуванню предметних компетенцій у 7-му класі [Текст] / Ж. Г. Гудко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 6-10. - Бібліогр.: 24 назви. Рубрики: Викладання історії України в школі--інформаційно-комп’ютерні технології Викладання історії України в школі--уроки в 7 класі--формування предметних компетенцій Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- інформаційні технології -- предметні компетенції -- музейна педагогіка -- віртуальні екскурсії -- просторові компетенції -- хронологічні компетенції -- історична карта Анотація: В статті наголошується на досить широки переваги комп’ютера як засобу підримки навчального процесу - наочність, швидкість доступу до великих обсягів інформації, зацікавлення учнів предметом. Застосування ІКТ полегшує процес запам’ятовування, допомогає зробити урок більш цікавим і динамічним, сприяє формуванню просторових, хронологічних компетенцій учнів тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2017/7/8 Журнал 2017р. N 7/8 Войтюк, Ю. В. Перші автори "Основи”: співпраця, враження, досвід / Ю. В. Войтюк. - С.3-7. Луценко, О. М. Наш край у 60-80-ті рр. XX ст. Проект "Одяг моєї родини на тлі історичної епохи” / О. М. Луценко. - С.7-20. Мироненко, В. В. Країни Західної Європи в другій половині XX - на початку XXI ст. : всесвітня історія. 11 клас / В. В. Мироненко. - С.20-24. Корибут, С. С. Особливості запровадження земельної реформи в Україні / С. С. Корибут. - С.25-28. Петрик, О. О. Наш край у період загострення кризи радянської системи (середина 1960-х - 1980-ті рр.). : історія України. 11 клас / О. О. Петрик. - С.30-36. Нужа, Ю. П. Піднесення національно-визвольного руху в Західній Україні у другій половині 70-90-х років XIX ст. : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.37-41. Марченко, Н. В. Україна за часів Івана Виговського : історія України. 8 клас / Н. В. Марченко. - С.42-46. Гудко, Ж. Г. Місто Рим та життя його мешканців : всесвітня історія. 6 клас / Ж. Г. Гудко. - С.47-49. Левченко, О. М. Криза республіки в I ст. до н. е. : всесвітня історія. 6 клас / О. М. Левченко. - С.50-52. Зімбалевська, Ю. П. Звідки і як історики довідуються про минуле : 5 клас / Ю. П. Зімбалевська. - С.53-55. Крячок, І. О. Які назви у моєму рідному місті нагадують про минуле : історія України. 5 клас. Практичне заняття № 2 / І. О. Крячок. - С.56-58. "Справа лікарів”: під катком системи. - С.59-60. Костючок, Т. В. Становлення античної грецької цивілізації : всесвітня історія. 6 клас / Т. В. Костючок. - С.61-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 93 Гудко, Ж. Г. Місто Рим та життя його мешканців [Текст] : всесвітня історія. 6 клас / Ж. Г. Гудко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 7/8. - С. 47-49. Рубрики: Викладання всесвітньої історії в школі--історія Стародавнього світу--уроки Всесвітня історія--антична--Давній Рим Давній Рим Кл.слова (ненормовані): стародавній світ -- Римська імперія Анотація: Після цього уроку учні зможуть описувати повсякденне життя римлян, архітектурні пам’ятки, побут і традиції римлян. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |