Гірняк, Андрій Несторович. Психологічне обгрунтування змісту і структури модульно-розвивального підручника для середньої загальноосвітньої школи [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 -педагогічна та вікова психологія / А. Н. Гірняк ; Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ). - Івано-Франківськ : ПНУ ім.В.Стефаника, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Підручники автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): психологічні передумови -- модульно-розвивальний підручник -- структурно-ієрархічна модель -- розвивальна взаємодія Дод.точки доступу: Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: П3/2022/1 Журнал 2022р. N 1 Фурман, Анатолій В. Архітектоніка теорії діяльності: рефлексивно-вчинковий сценарій метаметодологування / А. В. Фурман. - С.7-95. Щедровський, Георгій. Засадничі уявлення та категорійні засоби теорії діяльності / Г. Щедровський. - С.95-126. Яковенко, Юрій. Методологічна травма в соціогуманітарних науках / Ю. Яковенко. - С.127-148. Савчин, Мирослав. Моральна сфера особистості та її сутнісні визначення / М. Савчин. - С.149-162. Болтівець, Сергій. Творення Євгеном Мілеряном психологічної апаратури в Україні і Вірменії / С. Болтівець, В. Карапетян, І. Кобилянська. - С.163-178. Фурман, О. Соціальні норми як психокультурний фактор життєдіяльності особистості / О. Фурман, М. Дідора, У. Христинюк. - С.179-198. Гірняк, Андрій. Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО / А. Гірняк. - С.199-238. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гірняк, Андрій. Психологічна ефективність оргтехнології модульно-розвивальної взаємодії у просторі ЗВО [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2022. - N 1. - С. 199-238. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Психологія--експериментальна психологія Кл.слова (ненормовані): модульно-розвивальна взаємодія -- ефективність освітнього процесу -- психолого-педагогічний експеримент -- психологічний показник -- паритетна освітня діяльність -- експериментальна психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |