Шифр: ІПУ/2020/25/27
   Журнал

Історія та правознавство [Текст] : Науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки України. Учасник проекту ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. - Х. : ТОВ "Видавнича група "Основа", 2003 - . - Виходить двічі на місяць
2020р. N 25/27
Зміст:
Данилюк, Г. К. Інтегрований та бінарний уроки: спільне та відмінне / Г. К. Данилюк, Т. М. Сікалюк. - С.3-6.
Татаринов, Михайло. Сучасні стратегічні освітні виклики у роботі вчителів історії / М. Татаринов. - С.6-11.
Мотичак, М. І. Тести за темою "Україна незалежна” : історія України. 11 клас / М. І. Мотичак. - С.11-17.
Шиманчик, Я. М. Інтелектуальна гра "Суперінтуїція” : громадянська освіта. 10 клас / Я. М. Шиманчик. - С.17-20.
Нужа, Ю. П. Круглий стіл "Голодомор та його уроки” / Ю. П. Нужа. - С.20-28.
Данилюк, Г. К. Бінарні уроки : історія, література / Г. К. Данилюк, Т. М. Сікалюк. - С.28-58.
Горбачова, Г. Г. Бінарні уроки : всесвітня історія. Історія України (інтегрований курс). Математика. 6 клас / Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін. - С.59-87.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.016:94
Д 18


    Данилюк, Г. К.
    Інтегрований та бінарний уроки: спільне та відмінне [Текст] / Г. К. Данилюк, Т. М. Сікалюк // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 25/27. - С. 3-6.
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--інтегроване навчання
   Викладання історії в школі--бінарні уроки

Кл.слова (ненормовані):
інтегровані уроки -- бінарні уроки -- міжпредметне навчання
Анотація: Подається роз’яснювальна розповідь про органічне поєднання в уроці відомостей з інших навчальних предметів навколо однієї теми та загальні і відмінні риси бінарного та інтегрованого уроків.


Дод.точки доступу:
Сікалюк, Т. М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.016:[94+82.09+821.161.2
Д 18


    Данилюк, Г. К.
    Бінарні уроки [Текст] : історія, література / Г. К. Данилюк, Т. М. Сікалюк // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 25/27. - С. 28-58. - Зміст статті: Втілення в образі Айвенго найкращих лицарських чеснот; Рабство як соціальне явище в історії людства за повістю Ж. Верна “П’ятнадцятирічний капітан”; Зображення Запорізької Січі у повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”; Тема Голодомору та колективізації у романі Уласа Самчука “Марія”; Зображення трагедії Першої світової війни у вірші А. Аполлінера “Зарізана голубка й водограй”; Друга світова війна в європейській поезії (К. І. Галчинський “Пісня про солдатів з Вестерплятте”; А. Маргул-Шпербер “Про назву концтабору Бухенвальд”, Булат Окуджава “До побачення, хлопчики...”; Зображення героїчної боротьби русичів-українців проти монгольських завойовників у повісті І. Франка “Захар Беркут”; Тема Голокосту в поезії Пауля Целана “Фуга смерті”; Микола Вороний. “Євшан-зілля”, літописна основа твору; Дж. Г. Байрон. Поема “Мазепа”. Специфіка зображення образу гетьмана у творі
УДК
Рубрики: Викладання історії в школі--бінарні уроки
   Викладання української літератури в школі--бінарні уроки

   Викладання світової літератури--бінарні уроки

Кл.слова (ненормовані):
бінарний урок всесвітньої історія та зарубіжної література -- бінарний урок із зарубіжної літератури та історії -- історичний роман -- Друга світова війна в поезії -- Перша світова війна -- Голодомор -- образ гетьмана


Дод.точки доступу:
Сікалюк, Т. М.; Верн, Жуль (французький письменник ; 1828-1905) \о нем\; Самчук, Улас Олексійович (укр. письменник ; 1905-1987) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Франко, Іван Якович (письменник, перекладач, літературознавець ; 1856-1916) \о нем\; Вороний, Микола Кіндратович (укр. поет, перекладач ; 1871-1938) \о нем\; Байрон, Джордж Гордон (англійський поет, став символом романтизму і політичного лібералізму в Європі XIX століття ; 1788-1824) \о нем\; Целан, Пауль (австр. поет, родом з України ; 1920-1970) \о нем\; Аполлінер, Гійом (франц. поет ; 1880-1918) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)