> Шифр: БіХШ-2/2008/2 Журнал 2008р. N 2 Лікарчук, А. Основні аспекти сучасних педагогічних технологій / А. Лікарчук. - С.26-28 Грабовий, А. Кількісний хімічний експеримент / А. Грабовий. - С.33-35 Хільковець, В. Формування пізнавальних інтересів школярів на уроках біології / В. Хільковець. - С.36-37 Деркач, Т. З досвіду підготовки майбутніх учителів хімії / Т. Деркач, В. Варгалюк. - С.40-42 Тютюнник, М. Використання міжпредметних зв’язків хімії та української мови / М. Тютюнник, В. Криворучко. - С.45-47 Шевченко, Л. ПРо форми екологічного виховання на уроках хімії / Л. Шевченко, Н. Цокур. - С.49-50 Лукашова, Н. Проблема уроку: історичний досвід і сучасний етап / Н. Лукашова. - С.54-56 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Деркач, Т. З досвіду підготовки майбутніх учителів хімії [Текст] / Т. Деркач, В. Варгалюк> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N2. - С. 40-42 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів хімії Кафедра хімії Дод.точки доступу: Варгалюк, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БіХШ-2/2008/5/6 Журнал 2008р. N 5/6 Романенко, Ю. Якість хімічної освіти: залежність та управління / Ю. Романенко. - С.7-9 Неведомська, Є. Організація навчального експерименту в природничій освіті / Є. Неведомська. - С.10-12 Грабовий, А. Експеримент на гурткових заняттях з хімії / А. Грабовий. - С.13-17 Деркач, Т. Розробка завдань з хімії для комп’ютерного тестування / Т. Деркач. - С.20-22 Близнюк, С. Сучасні тенденції реформування шкільної хімічної освіти у Великій Британії / С. Близнюк. - С.32-34 Гурняк, І. Інтегрований урок хімії та біології ( 9 клас) / І. Гурняк. - С.38-42 Комарова, О. Формування в учнів міжпредметного вміння формалізації під час розв’язування екологічних задач / О. Комарова. - С.55-57 Рудишин, С. Пізнавальні задачі з екології / С. Рудишин Туріщева, Л. Діяльність учителя хімії як предмет комплексних досліджень / Л. Туріщева. - С.60-61 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Деркач, Т. Розробка завдань з хімії для комп’ютерного тестування [Текст] / Т. Деркач> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2008. - N5/6. - С. 20-22 Рубрики: Викладання хімії в школі оцінювання з хімії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БіХШ-2/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Деркач, Т. Технологія створення мультимедійних презентацій / Т. Деркач. - С.6-11 Романенко, Ю. Портфоліо учня: методичний аспект / Ю. Романенко. - С.12-14 Зламанюк, Л. Особливості професійної діяльності сучасного вчителя хімії / Л. Зламанюк. - С.18-20 Рибалко, Л. Еколого-еволюційний підхід до інтеграції знань про живу природу / Л. Рибалко. - С.40-43 Шапошнікова, І. З історії криміналістичної хімії / І. Шапошнікова. - С.44-45 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 36 Деркач, Т. Технологія створення мультимедійних презентацій [Текст] / Т. Деркач> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 6-11 Рубрики: Нові інформаційні технології навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): мультимедійні презентації -- мультимедійні технології навчання -- слайд для презентації -- мультимедійний урок Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2012/1 Журнал 2012р. N 1 Кремень, В. Г. Зміцнювати науковий фундамент освітньої модернізації : (звітна доповідь "Про діяльність НАПН України у 2011 р. та в період 2007-2012 рр. і завдання перспективного розвитку")) / В. Г. Кремень. - С.4-13 Татенко, В. О. Методологічні проблеми сучасної психології / В. О. Татенко. - С.14-21. - Бібліогр.: 12 назв. Сметанський, М. І. Сучасні ознаки альтернативи як педагогічної категорії / М. І. Сметанський. - С.22-29 Пам’ятка авторові. - С.29 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех. - С.30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Романенко, Ю. А. Методика корекції знань та вмінь як важіль управління діяльністю студентів через моніторинг / Ю. А. Романенко. - С.38-42. - Бібліогр.: 10 назв. Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач. - С.43-47. - Бібліогр.: 8 назв. Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова. - С.48-56. - Бібліогр.: 21 назв. Сушенцева, Л. Л. Формування ключових компетенцій учнів у навчально-виробничому процесі професійно-технічного закладу / Л. Л. Сушенцева. - С.57-63. - Бібліогр.: 11 назв. Луговий, В. І. Економічно-організаційні засади освіти в Україні та світі : порівняльний аналіз / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.64-70. - Бібліогр.: 22 назв. Топузов, О. М. Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко. - С.70-76. - Бібліогр.: 12 назв. Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак. - С.77-81. - Бібліогр.: 6 назв. Русанова, О. Історико-педагогічні аспекти розвитку системи освіти в Канаді / О. Русанова. - С.82-88. - Бібліогр.: 8 назв. Карпенко, О. В. Державне управління сучасною системою освітніх послуг у Чеській Республіці / О. В. Карпенко, А. В. Січкар, В. Ю. Ткаченко. - С.89-94. - Бібліогр.: 18 назв. Ничкало, Н. Г. Естетичні та етичні орієнтири педагогічної дії / Н. Г. Ничкало. - С.95-96 Жевага, С. І. Пошук загиблих воїнів / С. І. Жевага. - С.97-99 Автори номера. - С.99-100 Реферативний огляд статей номера. - С.100-103 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 77 Ярошенко, О. Г. Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 43-47. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Навчання студентів Кл.слова (ненормовані): стилі навчання студентів -- діагностика стилів навчання Анотація: Розглянуто проблему узгодженості стилів викладання та стилів навчання учасників освітнього процесу. Виходячи з результатів досліджень авторів, а також літературних даних, схарактеризовано загальні тенденції та відмінності навчальних стилів студентів технологічних, природничих, гуманітарних, економічних та медичних спеціальностей. Здійснено порівняння стилів навчання, викладачів та студентів. Дод.точки доступу: Деркач, Т. М. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |