> Шифр: ВШ-3/2014/7 Журнал 2014р. N 7 Дніпров, Олексій. Концептуальні засади розвитку освіти України / О. Дніпров. - С.7-12. Панасевич, Дмитро. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.13-36. Грицюк, Лідія. Реалізація програм "подвійний диплом” як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до європейського простору вищої освіти / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.46-54. Бобало, Юрій. Комп’ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів. - С.55-61. Даців, Галина. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами / Г. Даців. - С.72-85. Корсак, Костянтин. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття / К. Корсак. - С.86-94. Вороніна, Марина. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна. - С.95-104. Вища освіта і наука : огляд періодичних видань / укладач Т. Бєлоусова, З. Чернобровкіна, А. Козонущенко. - С.105-119. Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у березні 2014 року / О. А. Удод. - С.120-126. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 54 Дніпров, Олексій. Концептуальні засади розвитку освіти України [Текст] / О. Дніпров> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 7. - С. 7-12. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Освіта в Україні--концептуальні засади розвитку Кл.слова (ненормовані): ринок праці -- інтелектуальний потенціал -- надання освітніх послуг -- якість освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |