> Шифр: ОІУ/2011/14/1 Журнал 2011р. т.14 N 1 Бахрушин, Володимир. Статистичний аналіз університетських рейтингів / В. Бахрушин. - С.7-12. Чорноштан, Тамара. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан. - С.12-24. Данилова, Галина. Акмеологія управлення: інноваційні технології вдосконалення професіоналізму керівних кадрів / Г. Данилова. - С.31-42. Туник, Євгенія. Поняття "методи управління" у загальноосвітньому навчальному закладі / Є. Туник. - С.59-64. Добрянський, Ігор. Боротьба за іноземних студентів: чекати не можна / І. Добрянський, О. Наумець. - С.65-72. Заріцький, Петро. Відкриття нової спеціалізації "Вивчення та утилізація техногенних родовищ корисних копалин" в університетах України - завдання дня / П. Заріцький. - С.73-75. Нідзельська, Валентина. Приватна школа як ресурс модернізації національної освіти / В. Нідзельська. - С.76-79. Чемеркін, Сергій. Причини низького рівня досліджуваності української мови в Інтернеті / С. Чемеркін. - С.80-83. Іваній, Олена. Правова компетентність учителя як основа державно-громадського управління школою / О. Іваній. - С.84-89. Рідей, Наталія. Освіта і наука для сталого розвитку в програмних документах і угодах світових зібрань / Н. Рідей, Ю. Рибалко, Т. Хітренко. - С.90-97. Гирила, Ольга. Сучасна сім’я у вихованні майбутнього сім’янина: система ціннісних координат / О. Гирила. - С.98-103. Шаюк, Ольга. Емоційно-вольовий компонент толерантності / О. Шаюк. - С.104-110. Семенова, Оксана. Вивчення українських прізвищ у навчально-виховному процесі середньої школи (науково-методичні рекомендації) / О. Семенова. - С.111-131. Перестюк, Микола. Математичні наукові школи Київського національного університету імені Тараса Шевченка / М. Перестюк, І. Парасюк. - С.132-140. Романовський, Олександр. Університетська (академічна) корпоративна культура / О. Романовський, Ю. Романовська, О. Романовська. - С.141-150. Дякова, Олена. Роль українських освітньо-наукових закладів Австралії у збереженні ідентичності української діаспори / О. Дякова. - С.151-157. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 57 Добрянський, Ігор. Боротьба за іноземних студентів: чекати не можна [Текст] / І. Добрянський, О. Наумець> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 1. - С. 65-72. Рубрики: Освіта і ринкова економіка Якість освіти Менеджмент освіти студенти іноземні Дод.точки доступу: Наумець, Ольга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2011/14/2/3 Журнал 2011р. т.14 N 2/3 Крисаченко, Валентин. Витоки і розвиток української політичної нації / В. Крисаченко. - С.16-29. Бахрушин, Володимир. Статистичний аналіз рейтингів українських університетів / В. Бахрушин. - С.30-37. Чорноштан, Тамара. Екологічна етика як предмет викладання у ВНЗ України / Т. Чорноштан. - С.38-54. Пархоменко, Євген. Державне регулювання туристичною сферою, шляхи вдосконалення / Є. Пархоменко. - С.55-58. Данилова, Галина. Акмеологічні мотиви вдосконалення людини на основних історичних етапах генезису філософії / Г. Данилова. - С.59-71. Паращенко, Людмила. Аналіз системи загальної середньої освіти України за м'якою методологією систем / Л. Паращенко. - С.72-80. Петрук, Вікторія. Проблеми соціалізації та індивідуалізації навчання в умовах сучасного інформаційно-освітнього середовища / В. Петрук. - С.86-94. Баранова, Анастасія. Проектна технологія як засіб формування інтересу до навчання молодших школярів / А. Баранова. - С.102-105. Кравченко, Оксана. Стан українського шкільництва за кордоном у контексті етнонаціональної ідентичності / О. Кравченко. - С.119-125. Газізова, Олена. Забезпечення державності української мови в Автономній Республіці Крим / О. Газізова. - С.126-133. Бублейник, Людмила. Лексична ідіоматичність у перекладознавчому вимірі / Л. Бублейник. - С.144-148. Алексєєва, Вікторія. Реалізація соціокультурної змістової лінії шкільного курсу мови у 6-8 класах (на матеріалі сфери відношень "Я і українська мова") / В. Алексєєва. - С.149-152. Крисаченко, Валентин. Український соціум: основні виміри соціально-політичного аналізу / В. Крисаченко. - С.153-162. Семчук, Надія. Формування інтелігенції як освітологічна проблема / Н. Семчук. - С.168-172. Кухар, Вікторія. Молодіжні неформальні рухи в Україні (кінець XX- початок XXI століття) / В. Кухар. - С.173-179. Балагура, Олена. Змістовні та технологічні особливості виховання духовної культури студентів вищих навчальних закладів / О. Балагура. - С.180-182. Яблонський, Валентин. Лауреат Нобелівської премії з фізіології і медицини Роберт Едвардс та ідея екстракорпорального запліднення / В. Яблонський. - С.183-185. Добрянський, Ігор. Усвідомлене покликання педагога. Миколі Зимомрі - 65 / І. Добрянський. - С.186-194. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 57 Добрянський, Ігор. Усвідомлене покликання педагога. Миколі Зимомрі - 65 [Текст] / І. Добрянський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 2/3. - С. 186-194. Рубрики: Педагоги-науковці Літературознавство--персоналії літературознавців України Дод.точки доступу: Зимомря, Микола Іванович (літературознавець, перекладач, педагог ; 1946 р. н.) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Суліма, Євген. Вища освіта в контексті національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки / Є. Суліма. - С.7-15. Сухарніков, Юрій. Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України / Ю. Сухарніков. - С.16-38. Зіньковський, Юрій. Новий етап взаємодії системи освіти на ринку праці / Ю. Зіньковський. - С.39-50. Добрянський, Ігор. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу / І. Добрянський, І. Кузнєцова. - С.51-58. Удод, Олександр. Завоювання чужої віри / О. Удод, М. Юрій. - С.65-83. Еш, Світлана. Відкриті заняття у вищах навчальних закладах як форма контролю процесу навчання / С. Еш. - С.84-91. Демидов, Сергій. Імуногенетика як науково-практична і навчальна дисципліна / С. Демидов, Ж. Мінченко, Т. Гавриленко. - С.92-102. Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : постанова...від 23 лист. 2011 р. № 1341. - С.103. Перелік книг, яким надано гриф МОНМС України у січні 2012 року. - С.117-125. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 57 Добрянський, Ігор. Адаптація першокурсників у приватному ВНЗ: складові психолого-педагогічного супроводу [Текст] / І. Добрянський, І. Кузнєцова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 3. - С. 51-58. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Студенти--адаптація до навчання--психолого-педагогічний супровід Кл.слова (ненормовані): адаптація першокурсників у ВНЗ -- гуманістичні стосунки -- активна життєва позиція -- приватний ВНЗ Дод.точки доступу: Кузнєцова, Інга Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/1 Журнал 2012р. т.15 N 1 Паращенко, Людмила. Європейський вимір у системі загальної середньої освіти України / Л. Паращенко. - С.7-13. Кухаренко, Володимир. Підготовка вчителя до дистанційного навчального процесу / В. Кухаренко. - С.14-18. Сініцина, Ірина. Європейський досвід у реалізації технологічних платформ в Україні / І. Сініцина. - С.19-22. Рідей, Наталія. Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти / Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик. - С.23-32. Смолінська, Олеся. Інноваційне управління у вищій педагогічній освіті з урахуванням співвідношення категорій організаційної культури та гендеру / О. Смолінська. - С.33-41. Кравченко, Юрій. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін / Ю. Кравченко. - С.42-46. Пономаренко, Ангеліна. Репрезентація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу / А. Пономаренко. - С.47-51. Кухар, Вікторія. Теоретико-методологічні аспекти вивчення поняття "субкультура" і його складової "молодіжна субкультура" в українознавчому вимірі / В. Кухар. - С.52-57. Зимомря, Микола. Життя на гончарному крузі : [про Валерія Скотного] / М. Зимомря, І. Добрянський. - С.64-68. Вішар, Юлія. Історичний плацдарм ринку праці в контексті Болонського процесу / Ю. Вішар. - С.69-74. Строкаль, Віта. Алгоритм здійснення професійно-практичного навчання майбутніх екологів / В. Строкаль. - С.75-81. Рибалко, Юлія. Сутність поняття професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі / Ю. Рибалко. - С.82-90. - Бібліогр.: 64 назви. Клочек, Григорій. Концепція реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література) : коментований варіант / Г. Клочек. - С.91-109. Дуброва, Оксана. Теоретичні засади формування основ культури спілкування дітей 5-7 років / О. Дуброва. - С.110-115. Максименко, Клавдія. Нормативно-правове забезпечення впровадження споживчої освіти в Україні та світі / К. Максименко. - С.116-122. Вебометричний рейтинг університетів світу. - С.123-163. Топ-60 українських університетів згідно з рейтингом вебометрика та їхнє місце у світовому рейтингу. - С.164-168. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-62 Зимомря, Микола. Життя на гончарному крузі [Текст] : [про Валерія Скотного] / М. Зимомря, І. Добрянський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 64-68. Рубрики: Наука в Україні--персоналії українських вчених Наука в Україні--персоналії українських вчених Кл.слова (ненормовані): вчені України Дод.точки доступу: Добрянський, Ігор; Скотний, Валерій Григорович (учений-культуролог, доктор філософських наук ; 1948-2011) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2012/8/9 Журнал 2012р. N 8/9 Освітні заклади готові до нового навчального року. - С.3. Бех, Іван. Особистість: два наукових погляди на виховання та розвиток / І. Бех. - С.4-7. - Бібліогр.: 7 назв. Радул, Валерій. Розвиток та формування якісних характеристик особистості / В. Радул. - С.8-12. - Бібліогр.: 21 назв. Мухін, Михайло. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / М. Мухін, І. Добрянський. - С.13-19. - Бібліогр.: 12 назв. : фотогр. Бондар, Віталій. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / В. Бондар, В. Синьов, В. Тищенко. - С.20-27. - Бібліогр.: 6 назв. Мариновська, Оксана. Науково-методичний супровід упровадження педагогічних інновацій: сутність, специфіка, орієнтири реалізації / О. Мариновська. - С.28-32. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Абсалямова, Яна. Організація процесу професійної самореалізації викладача іноземних мов вищого технічного навчального закладу / Я. Абсалямова. - С.33-36. - Бібліогр.: 9 назв. Доброскок, Ірина. Інформаційне забезпечення освітнього середовища майбутніх соціальних педагогів як засіб активізації й інтенсифікації управління навчальним процесом у ВНЗ / І. Доброскок. - С.37-41. - Бібліогр.: 15 назв. Мисовська, Галина. Зміст і процес інформаційної підготовки обдарованої дитини / Г. Мисовська. - С.42-46. - Бібліогр.: 16 назв. Онаць, Олена. Взаємозв’язок стилю поведінки керівника і ефективності управління на громадсько-державних засадах / О. Онаць. - С.46-51. - Бібліогр.: 22 назв. Юник, Дмитро. Завадостійкість майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської діяльності / Д. Юник. - С.52-56. - Бібліогр.: 10 назв. Турчин, Тамара. Забезпечення домінування національного мистецтва у змісті музичної освіти молодших школярів як шлях до її оновлення / Т. Турчин. - С.56-60. - Бібліогр.: 4 назв. Кириленко, Світлана. Всеукраїнський конкурс-захист сучасної моделі навчального закладу "Школа сприяння здоров’ю" у 2012 році / С. Кириленко, Т. Бережна. - С.61-63. Стрілецька, Наталія. Концептуальні засади шкільної математичної освіти в Наддніпрянській Україні : (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. Стрілецька. - С.64-71. - Бібліогр.: 19 назв. Олексін, Юрій. Розвиток ідеї диференціації навчання школярів у радянській педагогічній науці : (30-70-ті роки ХХ ст.) / Ю. Олексін. - С.71-76. - Бібліогр.: 11 назв. Нос, Любов. Система підготовки вчителя початкової школи в університетах Канади / Л. Нос. - С.77-80. - Бібліогр.: 10 назв. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
М 92 Мухін, М. Гуманістична сутність педагогічних переконань і освітньої практики В. О. Сухомлинського / Михайло Мухін, Ігор Добрянський> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 13-19 : фотогр. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта в Україні--авторські школи Освіта в Україні--персоналії педагогів Виховання--методи--форми Кл.слова (ненормовані): гуманізація освіти -- гуманістичне виховання -- школа радості -- школа людяності -- взаємозв’язок -- самодіяльність -- народна педагогіка -- Павлиська школа -- авторські школи -- українські педагоги Анотація: У статті проаналізовано педагогічні переконання великого гуманіста В. О. Сухомлинського і досвід роботи очолюваної ним Павлиської школи. багатогранна діяльність педагога-новатора розглядається як важливий етап в розвитку гуманістичної традиції у світовій педагогіці. Дод.точки доступу: Добрянський, Ігор; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ОІУ/2013/16/1/2 Журнал 2013р. т.16 N 1/2 Паращенко, Людмила. Інфраструктура загальної середньої освіти як конструктор для освітніх реформ / Л. Паращенко. - С.7-15. - Бібліогр.: с. 15-16 Кузьменко, Людмила. Учитель у суспільстві знань (акмеологічний підхід) / Л. Кузьменко. - С.17-22. - Бібліогр. у кінці ст. Романовська, Олександра. Підприємницькі ВНЗ у сучасному суспільстві / О. Романовська, О. Романовський, Ю. Романовська. - С.23-43. - Бібліогр. у кінці ст. Пилипенко, Владислав. Проблема мотивації студентів до використання ІКТ у навчальному середовищі вищої школи / Пилипенко. - С.46-51. - Бібліогр. у кінці ст. Хворостяний, Ігор. Освітня стратегія сучасної школи, або Якою бути школі майбутнього? / І. Хворостяний. - С.53-61. - Бібліогр. у кінці ст. Шеремет, Микола. Роль критичного мислення у формуванні інформаційної компетентності старшокласників / М. Шеремет. - С.62-67. - Бібліогр. у кінці ст. Чемеркін, Сергій. Причини низького рівня досліджуваності української мови в Інтернеті / С. Чемеркін. - С.69-72. - Бібліогр. у кінці ст. Базалук, Олег. Формування образу людини майбутнього як стратегічна мета філософії освіти / О. Базалук. - С.73-77. - Бібліогр.: с. 78 Левчишена, Оксана. Регуляторна політика держави в галузі вищої освіти / О. Левчишена. - С.80-87. - Бібліогр. у кінці ст. Карпенко, Галина. Формування нової української терміносистеми логістики / Г. Карпенко. - С.88-92. - Бібліогр. у кінці ст. Ковальська, Наталія. Стратегічні інтереси держави щодо підготовки фахівців сфери соціально-побутових послуг / Н. Ковальська. - С.94-98. - Бібліогр. у кінці ст. Філіпчук, Георгій. Національно-культурний контекст освітньої політики / Г. Філіпчук. - С.100-109. - Бібліогр. у кінці ст. Мамчур, Наталія. Роль естетичного виховання у підготовці майбутніх вчителів / Н. Мамчур. - С.110-115. - Бібліогр. у кінці ст. Чучвара, Андріана. Когнітивні чинники формування неофіційного найменування сільського школяра (на матеріала опитування учнів загальноосвітніх шкіл Львівської області) / А. Чучвара. - С.116-120. - Бібліогр. у кінці ст. Гулай, Альона. Історичний контент навчально-методичних матеріалів з української мови в часописі "Дивослово" / А. Гулай. - С.123-127. - Бібліогр. у кінці ст. Кондрак, Еліас Аріф. Мораль і етика у взаємодії з наукою, освітою і релігією / Е. А. Кондрак. - С.129-132. - Бібліогр. у кінці ст. Калакура, Ярослав. Українська духовність: історіографічний вимір / Я. Калакура. - С.134-141. - Бібліогр.: с. 141-142 Філіпова, Вікторія. Зарубіжний досвід державно-громадського управління освітою / В. Філіпова. - С.144-149. - Бібліогр. у кінці ст. Зимомря, Микола. Учений зі своїм поступом: Микола Євтух / М. Зимомря, І. Добрянський. - С.151-154 Якубов, Максим. Микола Маркович Роженко / М. Якубов, Н. Костюк. - С.155-165 Наука України в дзеркалі науковометричної бази даних SCIVERSE SCOPUS від 26 червня 2013 р. - С.166-171 Компас - 2013. Загальний рейтинг. - С.172-188 Сім чудес України. - С.189-195 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-62 Зимомря, Микола. Учений зі своїм поступом: Микола Євтух [Текст] / М. Зимомря, І. Добрянський> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 151-154 Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Добрянський, Ігор; Євтух, Микола Борисович (вчений у галузі педагогіки і психології ; 1938) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |