Шифр: РШ/2014/3
   Журнал

Рідна школа [Текст] : Науково-педагогічний журнал. - К. : Преса України. - ISSN 0131-6788. - Виходить щомісячно
2014р. N 3
Зміст:
Омельченко, Світлана. Донбаський державний педагогічний університет: від минулого до сьогодення / С. Омельченко. - С.5-10 : фотогр.
Набока, Ольга. Професійно-орієнтоване навчання як інноваційна технологія підготовки майбутніх педагогів / О. Набока, С. Чайченко. - С.11-14. - Бібліогр.: 3 назви. : рис.
Докашенко, Віктор. Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов : (на прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня. - С.15-19. - Бібліогр.: 8 назв. : фотогр.
Швидкий, Сергій. Становлення та розвиток студентського самоврядування в Україні / С. Швидкий, О. Ступак. - С.20-23. - Бібліогр.: 10 назв.
Проскунін, Володимир. Деякі аспекти змісту й організації педагогічної практики студентів в умовах неперервної педагогічної освіти / В. Проскунін, О. Бабенко. - С.24-28. - Бібліогр.: 7 назв. : фотогр.
Панасенко, Елліна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів: експериментальне дослідження мотивів і цінностей / Е. Панасенко, Г. Цвєткова. - С.29-34. - Бібліогр.: 7 назв. : табл.
Бадер, Валентина. Інформаційно-комунікаційні технології у фаховій підготовці вчителів початкової школи: теорія і практика / В. Бадер, І. Хижняк. - С.35-40. - Бібліогр.: 14 назв. : фотогр.
Аматьєва, Олена. Ресурсний центр факультету дошкільної освіти та практичної психології як засіб удосконалення підготовки фахівців / О. Аматьєва, С. Курінна, М. Головко. - С.41-45 : фотогр.
Овчаренко, Наталія. Філологічний факультет: віхи становлення / Н. Овчаренко. - С.46-50.
Новіков, Олег. Розвиток вербально-графічних методів навчання: ретроспективний аналіз проблеми / О. Новіков, О. Москальова. - С.51-55. - Бібліогр.: 14 назв.
Мамічева, Олена. Корекційна педагогіка: досягнення та проблеми / О. Мамічева, В. Липа. - С.56-61. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Лазаренко, Дмитро. Економічна психологія та обізнаність як чинники формування економічної грамотності / Д. Лазаренко, Л. Степаненко. - С.62-66. - Бібліогр.: 6 назв. : фотогр.
Бондаренко, Володимир. Модернізація змісту професійної підготовки майбутнього вчителя технологій: обгрунтування напрямів і підходів / В. Бондаренко, В. Стешенко. - С.67-70. - Бібліогр.: 3 назви. : фотогр.
Віцько, Сергій. Концепція розвитку факультету фізичного виховання: соціально-педагогічні засади / С. Віцько, В. Пристинський. - С.71-73. - Бібліогр.: 9 назв.
Шевченко, Наталія. Професійна підготовка соціальних педагогів у системі вітчизняної вищої освіти / Н. Шевченко, К. Гордєєва. - С.74-77. - Бібліогр.: 13 назв.
Романько, Валерій. Університетське літоб'єднання - школа літературної майстерності / В. Романько. - С.78-79.
Романтизм і чарівність мистецького простору Олени Лихолат. - С.80.
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58.2
Д 63


    Докашенко, Віктор.
    Освітнє середовище ВНЗ у підготовці майбутнього вчителя іноземних мов : (на прикладі Горлівського інституту іноземних мов ДВНЗ "Донбаський державний педагогічний університет") / В. Докашенко, Л. Зєня // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 3. - С. 15-19 : фотогр. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище ВНЗ -- вчителі іноземних мов -- професійна підготовка -- психологічний супровід -- міжкультурна компетентність -- іншомовна компетентність -- комунікативна компетентність
Анотація: У статті розглянуто модель ефективного освітнього середовища для професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Охарактеризовано особистість студента крізь призму їхньої педагогічної взаємодії в навчальному процесі. Наголошено на значенні психологічного супроводу навчального процесу для саморозвитку студента, міжнародної діяльності вищого навчального закладу як факторі, що сприяє формуванню міжкультурної іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, наукової діяльності викладачів як основі функціонування освітнього середовища.


Дод.точки доступу:
Зєня, Любов

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)