> Шифр: УПШ/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Класний журнал: оформлюємо записи по-новому : методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу учнів першого класу: додаток до назаку МОН України від 07.12.2018 р. № 1362. - С.3-4. Грибачова, Майя. Сходинки до олімпу : організація конкурсу дослідницьких робіт для учнів 3-4-х класів / М. Грибачова, О. Калініченко, Н. Лихачова. - С.5-7. Лагола, Ірина. Хай книжечка дитині допоможе зробити світ барвистим і погожим / І. Лагола, Л. Свиріпа. - С.8-12. Шевчук, Кристина. ТРВЗ-технологія: вчитмо розглядати проблеми під різними кутами зору : використання інтерактивних методів на уроках природознавства / К. Шевчук. - С.13-17. Долинюк, Мирослава. Математика - це цікаво : ділові ігри на уроках математики / М. Долинюк. - С.18-21. Перхач, Людмила. Розкриття моделей соціальної взаємодії засобами літературних творів та гри : формування просоціальної поведінки молодших школярів / Л. Перхач. - С.22-27. Зубрицька, Оксана. Пісні виконуємо, граємо й англійську весело вивчаємо : прийоми актвивізації уваги учнів на уроках англійської мови / О. Зубрицька. - С.29-33. Тищенко, Анжеліка. Ми ще не знаємо, що будем майструвати, та дружними майстрами хочем стати : урок літературного читання у 3-му класі / А. Тищенко. - С.34-35. Бондар, Лариса. Усі свята зимові пригадаймо, лічити повправляймось і пограймо! : урок математики у 3-му класі / Л. Бондар. - С.36-38. Кривошеєва, Лілія. Подарунок однокласнику: цікава ідея колективного привітання : урок трудового навчання в 2-му класі / Л. Кривошеєва. - С.39-41. Довгополюк, Наталія. Вивчаймо нове. Хай нам стануть у пригоді казкова природа і казка в природі : тренінг для педагогів / Н. Довгополюк. - С.42-46. Кавун, Вікторія. У країні Мурляндії : заняття в групі продовженого дня / В. Кавун. - С.47-49. Волошина, Галина. Якщо друг у тебе є, жити радісно стає : виховна година / Г. Волошина. - С.50-51. Куса, Тетяна. Сім футів під кілем : інтелектуально-пізнавально гра для учнів 3-5-х класів / Т. Куса. - С.52-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Долинюк, Мирослава. Математика - це цікаво [Текст] : ділові ігри на уроках математики / М. Долинюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 18-21. Рубрики: Початкова школа--уроки математики--ігрові прийоми Кл.слова (ненормовані): початкова школа -- уроки математики -- ігрове навчання -- ділові ігри на уроках Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/5 Журнал 2019р. N 5 Тарасенко, Ольга. Двотижнева Англія у вашій школі : організація діяльності пришкільного літнього мовного табору / О. Тарасенко. - С.3-7. Кірик, Марія. Люби і знай свій рідний край : краєзнавча робота в літньому таборі / М. Кірик. - С.8-12. Мовчун, Антоніна. Речення вчаться складать школярі - короткі і довгі, прості і складні : вивчення теми "Речення" у 1-4 класах / А. Мовчун. - С.13-17. Дутчак, Ірина. Кровоносна система: активне опанування - глибоке розуміння : використання інтерактивних технологій на уроках природознавства / І. Дутчак. - С.18-21. Долинюк, Мирослава. Вивчайте математику, малята, й природу глибше зможете пізнати : міжпредметна інтеграція математики і природознавства / М. Долинюк. - С.22-25. Барабашова, Ірина. Сенсорний розвиток: формуємо вміння досліджувати звуки музики / І. Барабашова. - С.26-29. Єфименко, Микола. Гіпертонус м’язів верхніх і нижніх кінцівок: авторська методика експрес-діагностування / М. Єфименко. - С.30-32. Янчевська, Наталя. Веселе дозвілля - то радість для всіх. Тож просимо до гри і дорослих, й малих : організація рухливих ігор у літніх таборах / Н. Янчевська. - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Долинюк, Мирослава. Вивчайте математику, малята, й природу глибше зможете пізнати [Текст] : міжпредметна інтеграція математики і природознавства / М. Долинюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 5. - С. 22-25. Рубрики: Початкова школа--інтегровані курси Кл.слова (ненормовані): міжпредметна інтеграція -- інтегрована освіта -- уроки математики в початковій школі -- уроки природознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Інноваційні рішення у початковій освіті: досвід упровадження концепції НУШ : репортаж із Всеукраїнської науково-практичної конференції. - С.5-6. Приходько, Юлія. Розуміти емоції і керувати ними - важливо це для кожної людини / Ю. Приходько. - С.6-10. Глинянюк, Наталія. Як виражати емоції та почуття? : формування у дітей конструктивних моделей поведінки / Н. Глинянюк. - С.10-14. Деркач, Оксана. Вчимо долати агресію : використання арт-педагогічник технік у роботі з дитячою агресією / О. Деркач. - С.14-16. Литвиненко, Ірина. Учити дивуючи, радіючи, забавляючи : формування позитивного емоційного ставлення дитини до майбутнього шкільного життя / І. Литвиненко. - С.19-23. Долинюк, Мирослава. Щоб легше і повніше засвоїть інформацію, потрібно мати учневі навчальну мотивацію : методи і прийоми підвищення навчальної мотивації школярів на уроках математики / М. Долинюк. - С.24-28. Колосова, Олена. Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора / О. Колосова. - С.38-40. Анишинець, Марта. По-своєму чарівні, ми в головному - рівні : виховна година "Урок гендерної рівності" / М. Анишинець. - С.40-43. Джемула, Галина. Що не день, то запитання - не легка річ виховання! / Г. Джемула. - С.43-45. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Долинюк, Мирослава. Щоб легше і повніше засвоїть інформацію, потрібно мати учневі навчальну мотивацію [Текст] : методи і прийоми підвищення навчальної мотивації школярів на уроках математики / М. Долинюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 24-28. Рубрики: Початкова школа--навчання математики Кл.слова (ненормовані): навчальна мотивація -- урок математики у початковій школі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2020/9/10 Журнал 2020р. N 9/10 Долинюк, Мирослава. Математика: інтегруємо легко : реалізація завдань математичної галузі на уроках курсу “Я досліджую світ” у 3-му класі / М. Долинюк. - С.4-8. Олійник, Алла. Як дослідити те, що важко зрозуміти? Модель найкраще нам створити! : моделювання як засіб формування природничої компетентності / А. Олійник, Н. Коваль. - С.9-11. Гарбуз, Олександра. У кожного із нас є особливості, та всіх об’єднують людські важливі цінності : розвиток критичного мислення на уроках інтегрованого курсу “Я досліджую світ” у 2-му класі / О. Гарбуз. - С.12-17. Ганик, Оксана. Література як засіб ознайомлення дитини з історичними процесами : добірка уроків літературного читання до Дня захисників України / О. Ганик. - С.21-27. Матоніна, Раїса. Будьте розважливі, будьте, будьте щасливі. Дорога до успіху - у позитиві! : тренінг для педагогів / Р. Матоніна. - С.28-31. Ониськів, Тетяна. Як не заблукати в морі інформації : тренінг для педагогів / Т. Ониськів. - С.32-37. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Долинюк, Мирослава. Математика: інтегруємо легко [Текст] : реалізація завдань математичної галузі на уроках курсу “Я досліджую світ” у 3-му класі / М. Долинюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 9/10. - С. 4-8. Рубрики: Початкова школа--уроки з курсу “Я досліджую світ”--математичні завдання Кл.слова (ненормовані): Я досліджую світ, інтегрований курс -- математичні завдання -- 3 клас Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |