> Шифр: РШ/2017/3/4 Журнал 2017р. N 3/4 Семенюк, Олег. Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира винниченка: освітня місія / О. Семенюк. - С.3-5. : табл. Радул, Валерій. Соціальна відповідальність як якісна характеристика особистості / В. Радул. - С.6-10. - Бібліогр.: 16 назв. Галета, Ярослав. Соціальний розвиток особистості в умовах інформаційного суспільства / Я. Галета. - С.11-14. - Бібліогр.: 19 назв. : фотогр. Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка. - С.15-19. - Бібліогр.: 9 назв. Довга, Тетяна. Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга. - С.20-25. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Бабенко, Тетяна. Розвиток ціннісного компонента інформаційної культури майбутних учителів історії / Т. Бабенко. - С.26-30. - Бібліогр.: 6 назв. Прибора, Тетяна. Ергономічний підхід до організації інтер’єру класу / Т. Прибора. - С.31-35. - Бібліогр.: 15 назв. : фотогр. Мельничук, Сергій. Побут та традиції в системі формування естетичної культури майбутніх учителів / С. Мельничук. - С.36-40. - Бібліогр.: 8 назв. Андросова, Наталя. Проблема поєднання методів навчання у педагогічній теорії і практиці / Н. Андросова. - С.41-45. - Бібліогр.: 15 назв. Баранюк, Ірина. Василь Сухомлинський про гармонію емоційно-образного та логіко-розумового у вихованні дитини / І. Баранюк. - С.46-50. - Бібліогр.: 5 назв. : фотогр. Радул, Ольга. Народна педагогіка східних слов’ян про вікові періоди життя дитини / О. Радул. - С.51-56. - Бібліогр.: 20 назв. Ткаченко, Ольга. Ігровий дитячий фольклор у змісті етнопедагогічної компетентності вчителя-вихователя / О. Ткаченко. - С.57-61. - Бібліогр.: 10 назв. Кравцова, Татьяна. До проблеми наукового обгрунтування феномена особистості : (початок XX століття) / Т. Кравцова. - С.62-65. - Бібліогр.: 18 назв. Окольнича, Тетяна. Внесок Зенона Кузелі у вивчення виховних традицій українців / Т. Окольнича. - С.66-69. - Бібліогр.: 6 назв. Савченко, Наталія. Сучасна практика позашкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз / Н. Савченко. - С.70-75. - Бібліогр.: 13 назв. Язловецька, Оксана. Фізичне виховання і спорт у шкільній освіті європейських країн / О. Язловецька. - С.75-80. - Бібліогр.: 10 назв. : фотогр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 79 Дубінка, Микола. Соціальне самовизначення старшокласників: пошук підходів до розуміння / М. Дубінка> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 15-19. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): особистість школяра -- соціальне виховання -- соціальна самосвідомість -- соціальна дійсність -- індивідуальні можливості -- суб’єкт діяльності -- активність Анотація: Автор статті зазначає, що реформування загальної середньої освіти в Україні спрямоване передусім, на розвиток особистості школяра, виявлення його індивідуальних можливостей, ефективного саморозвитку тощо. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2019/2 Журнал 2019р. N 2 Семенюк, Олег. Освітні традиції у розвитку педагогічного університету / О. Семенюк. - С.3-6. Радул, Валерій. Екзистенційний розвиток та соціальна зрілість особистості : (спроба ретроспективного аналізу) / В. Радул. - С.11-17. Гейко, Євгенія. Полісистемна цінність особистості / Є. Гейко. - С.17-22. Савченко, Наталія. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька. - С.22-29. Краснощок, Ірина. Педагогічний супровід самореалізації майбутніх фахівців / І. Краснощок, Т. Кравцова. - С.34-39. Довга, Тетяна. Педагогічна толерантність як інструмент протидії булінгу в освітньому середовищі початкової школи / Т. Довга, Т. Прибора. - С.39-45. Демченко, Юлія. Інноваційні технології особистісного орієнтованого навчання учнів початкової школи / Ю. Демченко, О. Нікітіна. - С.45-50. Кіндей, Леся. Підготовка вчителя початкових класів з методики навчання української мови та літературного читання / Л. Кіндей, І. Жигора. - С.50-56. Горська, Галина. Розвиток творчого мовлення студентів під час професійної педагогічної підготовки / Г. Горська, О. Горська. - С.56-62. Озерна, Наталія. Школи раннього розвитку в Україні у контексті модернізації дошкільної освіти / Н. Озерна. - С.62-67. Радул, Ольга. Корпоративна культура європейських університетів Середньовіччя / О. Радул. - С.67-73. Філоненко, Оксана. Соціокультурні умови розвитку освіти Єлисаветградщини (друга половина XIX - перша третина XX ст.) / О. Філоненко, Т. Окольнича, О. Перцов. - С.73-77. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Савченко, Наталія. Особливості компетентнісно орієнтованого навчання у вищій школі [Текст] / Н. Савченко, М. Дубінка, О. Язловецька> // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 22-29. Рубрики: Вища освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентнісно орієнтоване навчання -- освітній процес Дод.точки доступу: Дубінка, Микола; Язловецька, Оксана Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |