Д99 Дятлов, Володимир Олександрович. Нижчі верстви населення німецького міста і реформація (друга половина ХУ-перша половина ХУІ ст.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра ист. наук : 07.00.02 - всесвітня історія / В. О. Дятлов ; Національна Академія наук України. Інститут української археографії та джерелознавства ім.М.С.Грушевського. - : НАНУ.Ін-тут укр.археографії та джерелознавства, 1998. - 32 с. -
РУБ 63 Рубрики: Всесвітня історія--нова історія автореферати дисертацій--всесвітня історія Німеччина--історія Кл.слова (ненормовані): населення Дод.точки доступу: Національна Академія наук України. Інститут української археографії та джерелознавства ім.М.С.Грушевського Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д 99 Дятлов, Володимир Олександрович. "В ім'я Бога і загального добра" [Текст] : монографія. Нижчі верстви населення німецького міста і Реформація / В. О. Дятлов ; Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. Грушевського НАН України, Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів : Сіверянська думка, 1997. - 351 с. - ISBN 5-7763-8952-6 : 11.00 грн., 2.40 грн. РУБ 9(М4)(Нім) Кл.слова (ненормовані): бідність населення (історія) Дод.точки доступу: Інститут української археографії та джерелознавства ім. М. Грушевського НАН України; Чернігівський державний педагогічний інститут ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1) |
Д 99 Дятлов, Володимир Олександрович. Реформи і реформація у Німеччині (XV-XVI століття) [Текст] : наукове видання / В. О. Дятлов ; ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2010. - 308 с. - ISBN 978-966-7743-83-3 : 22.00 грн. РУБ 9(М4)(Нім) Рубрики: Кафедра всесвітньої історії історія Німеччини Німеччина--історія Дод.точки доступу: Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 68 Володимиру Дятлову - 60! [Текст]> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2011. - N 1. - С. 122-123 Рубрики: Історія України--персоналії--українські історики Кафедра історії України та політології Чернігівщина--персоналії видатних земляків Анотація: Перший проректор Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Дод.точки доступу: Дятлов, Володимир Олександрович (вчений-медієвіст) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: С295815/2013/4/6 Журнал 2013р. N 4/6 Мицик, Юрій Андрійович. Унікальний портрет полковника Мартина Небаби / Ю. А. Мицик, Б. О. Березенко. - С.3-5. Ситий, Юрій Миколайович. Цегляні будівлі Чернігова за матеріалами описів останньої чверті XVIII ст. / Ю. М. Ситий. - С.5-12. Ситий, Ігор Миколайович. До 390-річчя чернігівського самоврядування: перша печатка Чернігова / І. М. Ситий. - С.13-18. Тригуб, Олександр Олександрович. До питання про секуляризацію земель Чернігівського Борисоглібського монастиря у кінці XVIII ст. / О. О. Тригуб. - С.19-27. Гапоненко, Дмитро Іванович. Особливості господарської діяльності Ніжинського Благовіщенського монастиря після секуляризації 1786 р. / Д. І. Гапоненко. - С.28-33. Тарасенко, Олександр Федорович. Святкування ювілеїв і визначних подій у Чернігівській єпархії (друга половина XIX - початок XX ст.) / О. Ф. Тарасенко. - С.34-40. Матяш, Наталія Юріївна. Фрагмент недрукованої частини "Денних записок генерального підскарбія Якова Марковича" (1744 р.) / Н. Ю. Матяш. - С.41-51. Пригоровський, Віталій Михайлович. До питання про Шевченкову "Любу" з-під Ніжина / В. М. Пригоровський. - С.52-59. Герасько, Марина Олександрівна. Маловідомі будинки К. Г. Розумовського в Батурині / М. О. Герасько. - С.60-64. Реброва, Наталія Борисівна. Будинок генерального судді В. Кочубея: історія пам’ятки / Н. Б. Реброва. - С.65-70. Білоус, Олександр Павлович. До питання бойової діяльності загонів месників під командкванням О. Сабурова в листопаді 1941 - серпні 1942 років / О. П. Білоус. - С.71-77. Магурчак, Андрій Миколайович. Українські таборові бібліотеки на теренах Австро-Угорщини та Німеччини у роки Першої світової війни / А. М. Магурчак. - С.78-81. Музика, Юрій Володимирович. Формування світогляду Д. Л. Мордовця / Ю. В. Музика. - С.82-90. Дятлов, Володимир Олександрович. Ідея Нового Середньовіччя в історико-культурних пошуках XX - на початку XXI ст. / В. О. Дятлов. - С.91-95. Жбанова, Катерина Юріївна. Земельна політика Нестора Махна / К. Ю. Жбанова. - С.96-102. Нітченко, Алла Григорівна. Щоденник Д. В. Країнського як джерело вивчення революційних подій 1917 р. на Чернігівщині / А. Г. Нітченко. - С.102-108. Морозова, Анна Валеріївна. Ігумен-Ісахист Аліпій (Яковенко; 1881 - 1943) / А. В. Морозова. - С.110-114. Медовкіна, Ліна Юріївна. Історичні долі відомих візантологів другої половини XIX - першої половини XX ст. О. О. Дмитрієвського та І. І. Соколова / Л. Ю. Медовкіна. - С.115-121. Мідько, Аліна Сергіївна. З історії розвитку музейної справи на Чернігівщині у XIX - XX ст. / А. С. Мідько. - С.121-124. Павленко, Дмитро Васильович. містечко на трьох річках / Д. В. Павленко. - С.125-130. Сидорук, Аркадій. [Рецензія] / А. Сидорук. - С.131-138. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятлов, Володимир Олександрович. Ідея Нового Середньовіччя в історико-культурних пошуках XX - на початку XXI ст. [Текст] / В. О. Дятлов> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2013. - N 4/6. - С. 91-95. Рубрики: Історія України, 15 ст. ; 16 ст. ; 17 ст. ; 18 ст. Кл.слова (ненормовані): Нове Середньовіччя -- пошуки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 64 Література та культура Полісся [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 76. Серія "Історичні науки". № 2 / Відп. ред. та упоряд. Г. В. Самойленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 442 с. - (Історичні науки ; № 2). - Літ. в кінці кожної статті. - 125.00 грн. Зміст: ІСТОРІЯ Босенко, Наталія Петрівна. Суспільно-політичний устрій Київської Русі (історіографічний нарис) / Н. П. Босенко. - С .3-14 Леп’явко, Сергій Анатолійович. Перед Хотинською війною (1617–1620) / С. А. Леп’явко. - С .15-28 Ярошенко, Михайло Олексійович. Політичні та соціально-економічні передумови української національно-визвольної війни в середині ХVII ст. / М. О. Ярошенко. - С .29-38 Лесик, Людмила Василівна. Стан пожежної безпеки в місті Ніжині у ХVІІІ ст. / Л. В. Лесик. - С .39-46 Казіміров, Дмитро Вікторович. Населення міста Мени за матеріалами Генерального опису Лівобережної України 1765–1769 рр. / Д. В. Казіміров. - С .47-59 Самойленко, Олександр Григорович. Формування кадрового складу професійних істориків у вищих навчальних закладах України в першій половині – середині ХІХ ст. / О. Г. Самойленко. - С .60-80 Дятлов, Володимир Олександрович. Іноземна діаспора в конфліктах влади і суспільства Російської імперії у ХІХ – на початку ХХ ст. : Регіональний аспект / В. О. Дятлов, Т. В. Шебуренкова. - С .81-89 Демуз, Інна Олександрівна. Церковно-археологічні товариства і установи України ХІХ – початку ХХ ст.: сучасна вітчизняна історіографія / І. О. Демуз. - С .90-106 Крупенко, Оксана Василівна. Промислове підприємництво на Лівобережній Україні у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. : Історіографічні засади дослідження / О. В. Крупенко. - С .107-120 Лейберов, Олексій Олегович. "Око й ухо народнє" – організація та діяльність комісій Конгресу Трудового Народу України / О. О. Лейберов. - С .121-136 Конончук, Іван Миколайович. Доля поляків України та Ніжинщини 1920–1930-х рр. / І. М. Конончук. - С .137-146 Тарапон, Оксана Анатоліївна. Житлово-комунальне забезпечення міських мешканців України 1920–1930-х рр. / О. А. Тарапон. - С .147-156 Шаповаленко, Євгеній Юрійович. Повсякденність селянства Чернігівщини в умовах німецької окупації 1941–1943 рр.: заборони й покарання / Є. Ю. Шаповаленко. - С .157-169 Маршицька, Вікторія Вячеславівна. Примусові робітники з Київщини у системі економічної експлуатації Третього Рейху (1942–1945 рр.) / В. В. Маршицька, І. Ю. Болтаєвський. - С .170-179 Mytsyk, L. M. Stalinist Regime from the British Perspective: English Parliamentarians’ Reflections on the Visit to the USSR in 1945 / L. M. Mytsyk, Л. М. Мицик. - С .180-188 Сидорович, Олександр Сергійович. Проблеми розвитку сільських споживчих товариств України в 1940–1980-х рр. / О. С. Сидорович. - С .189-197 Лавріненко, Лідія Іванівна. Проблематика охорони здоров’я сільського населення Чернігівщини в 1960–1980-ті рр. / Л. І. Лавріненко. - С .198-207 Висовень, Оксана Іванівна. Боротьба радянського тоталітарного режиму з Євангельськими християнами-баптистами України (60–70-ті рр. ХХ ст.) / О. І. Висовень. - С .208-217 Бардашевська, Юлія Іванівна. Міський ринок повсякденних товарів на території Криму в умовах соціально-економічних перетворень Перебудови (1985–1991 рр.) / Ю. І. Бардашевська. - С .218-226 Бабка, Володимир Леонідович. Історична пам’ять доби Перебудови в Україні: вектори трансформації / В. Л. Бабка. - С .227-238 ІСТОРІЯ КУЛЬТУРИ Потій, Наталія Миколаївна. Особливості діяльності земських установ Чернігівської губернії у сфері початкової освіти у 80-х рр. ХІХ ст. / Н. М. Потій. - С .239-251 Самойленко, Григорій Васильович. Будівництво та архітектура Чернігівщини у ХІХ – на початку ХХ ст. / Г. В. Самойленко. - С .252-298 Мідько, Аліна Сергіївна. Тарновський-молодший – громадський діяч і благодійник чернігівської землі / А. С. Мідько. - С .299-307 Кароєва, Т. Р. Книговидавничі практики у поширенні політичних ідей на підросійських українських теренах другої половини ХІХ – початку ХХ ст. / Т. Р. Кароєва. - С .308-321 Михайленко, Галина Миколаївна. Становлення О. Лотоцького як інтелектуала-гуманітарія / Г. М. Михайленко. - С .322-333 Конта, Ростислав Михайлович. Сучасний стан та перспективи історіографічного дослідження розвитку етнології в Науковому товаристві імені Шевченка у Львові (1892–1940 рр.) / Р. М. Конта. - С .334-344 Моціяка, Петро Петрович. Шевченківський ювілей 1914 р. в Інституті князя Безбородька / П. П. Моціяка. - С .345-352 Прудько, В'ячеслав Олександрович. Освіта Ніжинщини в період Української Держави П. Скоропадського / В. О. Прудько. - С .353-363 Іванцова, Ніна Іванівна. Створення вечірніх робітничих університетів в УСРР у 1920-ті рр. / Н. І. Іванцова. - С .364-374 Литовченко, Олександр Леонідович. Фото- та кіносправа на Чернігівщині у 20–30-ті рр. XX ст. / О. Л. Литовченко. - С .375-388 Двірна, Катерина Петрівна. Педагогічна освіта в м. Ніжині у перші повоєнні роки: за матеріалами звітів Ніжинського педінституту та Ніжинського учительського інституту (1945–1948 рр.) / К. П. Двірна. - С .389-397 Кузьменко, Юлія Володимирівна. Повсякденне життя студентів УРСР у роки перебудови / Ю. В. Кузьменко, Г. М. Семененко. - С .398-409 Bakhanova, S. Lighting the Y. Pilsudsky’s activity at the end of the 20–30th years of the XX century in school history textbooks / S. Bakhanova, С. С. Баханова. - С .410-418 Артюх, Михайло Степанович. Структурна реорганізація районного відділу освіти в Україні на початку ХХІ ст. / М. С. Артюх. - С .419-428 Gordienko, Y. F. Bringing up successful people in the universities of the USA / Y. F. Gordienko, Ю. Ф. Гордієнко. - С .429-435 РУБ 8У Рубрики: Кафедра історії України та політології Кафедра світової літератури та історії культури Історія України, 20 ст. Історія культури Ніжинщина--історія Ніжинщина--освіта Чернігівщина--історія Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Тарновський, Василь Васильович (молодший ; поміщик, колекціонер ; 1837-1899) \о нем\; Лотоцький, Олександр Гнатович (громад.-політ. діяч, міністр ; 1870-1939) \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), ав (1), ІБв (1), Ч.З.№3 (1), Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Мейтарчан, С. Ю. Стратегії мотивування у діяльності менеджерів організації / С. Ю. Мейтарчан. - С .3-5 Меньшин, О. Е. Психофізіологічні функції у хлопців 13-16 років з різним рівнем фізичного розвитку / О. Е. Меньшин, А. Д. Ведмедюк. - С .6-9 Миронюк, Є. В. Афірмації як метод спрямованості та розвитку особистості / Є. В. Миронюк, Д. С. Симонок. - С .10-12 Мисюра, О. О. Психолого-політичний вибір українців - 2012 / О. О. Мисюра. - С .13-15 Москальов, М. В. Психологія входження: сутність та особливості успішного здійснення / М. В. Москальов. - С .16-19 Мунасипова-Мотяш, І. А. Вікові особливості ставлення людини до власного здоров’я в контексті екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .20-23 Нагула, О. Л. Концептуальна модель формування батьківської компетентності у молодого подружжя / О. Л. Нагула. - С .24-26 Низовець, О. А. Особистісні властивості як фактор професійної адаптації психолога / О. А. Низовець. - С .27-29 Ніколенко, О. С. Емоційна насиченість стосунків у проблемних і непроблемних сім’ях / О. С. Ніколенко. - С .30-34 Оліфіра, С. О. Теоретичні проблеми подолання адаптаційної кризи засобами фасилітаційного впливу / С. О. Оліфіра. - С .35-39 Олефір, В. О. Концептуалізація і операціоналізація поняття "інтелектуально-особистісний потенціал" / В. О. Олефір. - С .40-43 Опрошанська, Л. В. Причини виникнення міжособистісних конфліктів у військовому середовищі / Л. В. Опрошанська. - С .44-47 Павлова, О. В. Соціально-психологічні особливості спотворення інформації для здобуття соціального схвалення в юнацькому віці / О. В. Павлова. - С .48-51 Панченко, Т. С. До проблеми визначення соціально-психологічних чинників правосвідомості / Т. С. Панченко. - С .52-54 Пасічник, Н. О. Особливості впливу понятійного мислення на процес образного узагальнення в учнів молодшого шкільного віку / Н. О. Пасічник. - С .55-62 Пінчук, Н. І. Зміст і чинники формування позитивного іміджу керівників освітніх організацій / Н. І. Пінчук. - С .63-66 Плющ, А. Н. Синергетическая модель организации вербальной информации / А. Н. Плющ. - С .67-71 Позняк, Т. М. Сім’я у розвитку обдарованої дитини / Т. М. Позняк. - С .72-74 Полієнко, Г. О. Мотивація корпоративізму і соціалізації праці в соціологічних дослідженнях / Г. О. Полієнко. - С .75-78 Помиткіна, Л. В. Особливості ціннісно-мотиваційної структури студентів у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .79-81 Прокопів, Л. Я. Психокорекція гіперактивності в майбутніх школярів: з досвіду психологічної практики / Л. Я. Прокопів. - С .82-85 Проскурка, Н. М. Проблеми розвитку автопсихологічної компетентності майбутніх фахівців з інформаційних технологій у процесі їхньої професійної підготовки / Н. М. Проскурка. - С .86-89 Рапацький, Б. І. Музика як чинник соціалізації підлітків / Б. І. Рапацький. - С .90-93 Рековець, В. М. Психосоматичні взаємодії та роль значущих переживань у збереженні і відновленні здоров’я / В. М. Рековець. - С .94-98 Рудюк, О. В. Способи переживання професійних криз у безробітних / О. В. Рудюк. - С .99-102 Саєнко, Л. О. Теоретико-методологічні підходи до подолання комунікативних бар’єрів у працівників організацій / Л. О. Саєнко. - С .103-107 Сайко, Х. Я. Толерантність до дітей з особливими освітніми проблемами в інклюзивній школі / Х. Я. Сайко, К. О. Островська. - С .108-112 Селезньова, О. В. Просторово-ситуативна сутність екопсихологічної взаємодії / О. В. Селезньова. - С .113-116 Синецька, Л. Р. Вияви конформності у ситуації ухвалення групових політичних рішень: психологічні механізми / Л. Р. Синецька. - С .117-121 Скок, А. Г. Проблеми методики викладання психології / А. Г. Скок. - С .122-125 Скок, Н. А. Психология поведения руководителя в ситуациях принятия решения / Н. А. Скок. - С .126-128 Скребець, В. О. Еколого-економічні й морально-правові виміри здорового глузду у повсякденні та методика їх діагностики / В. О. Скребець. - С .129-137 Співак, Л. М. Психологічні механізми розвитку національної самосвідомості особистості в юності / Л. М. Співак. - С .138-142 Титаренко, Т. М. Соціально-психологічні практики особистості: варіанти життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С .143-146 Угрин, О. Г. Сучасний стан сімейної ідентифікації студентської молоді / О. Г. Угрин. - С .147-151 Федоренко, Р. П. Аналіз проблеми шлюбних орієнтацій молоді як засобу запобігання сімейної дисгармонії / Р. П. Федоренко. - С .152-154 Фера, С. В. Соціально-психологічні засоби економічної соціалізації дітей старшого дошкільного віку / С. В. Фера. - С .155-158 Фурман, В. В. Проблеми розвитку особистісної рефлексії студентів технічного університету в процесі професійної підготовки / В. В. Фурман. - С .159-161 Царькова, О. В. Почуття провини та її візуалізація в архетипній символіці / О. В. Царькова. - С .162-164 Чепурна, Г. Л. Шляхи та засоби розвитку адаптивної форми перфекціонізму молоді / Г. Л. Чепурна. - С .165-170 Черняк, О. В. Особливості самоактуалізації творчої молоді / О. В. Черняк. - С .171-173 Чистенко, І. Г. Аналіз феномена освітньої мобільності особистості / І. Г. Чистенко. - С .174-177 Шевцова, О. М. Особливості валеонастанов як детермінант психологічного здоров’я особистості у дорослому віці / О. М. Шевцова. - С .178-181 Шибрук, О. В. Теоретичний аналіз джерел проблеми емоційної стійкості / О. В. Шибрук. - С .182-184 Шлімакова, І. І. Внутрішня гармонія як адаптивний механізм та показник психічного здоров’я / І. І. Шлімакова. - С .185-188 Шпак, М. М. Структурно-феноменологічні характеристики емоційного інтелекту / М. М. Шпак. - С .189-192 Шушунова, О. І. Визначення емоційних бар’єрів в міжособистісному спілкуванні та рівні асертивності в учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .193-198 Юдєєва, Т. В. Аналіз результатів емпіричного дослідження сугестивності соціально дезадаптованих неповнолітніх / Т. В. Юдєєва. - С .199-203 Юрченко, О. В. Взаємозв’язок рівня довіри та локусу контролю студентів технічного ВНЗ / О. В. Юрченко. - С .204-207 Ющенко, І. М. Особливості психологічного благополуччя вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / І. М. Ющенко. - С .208-211 Ярова, В. Г. Обгрунтування змістового навантаження поняття "справедливість" у філософсько-психологічній зарубіжній науці / В. Г. Ярова. - С .212-216 Яцина, О. Ф. Батьківство в умовах трансформації сім’ї / О. Ф. Яцина. - С .217-220
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія молоді Психологія підлітка Психологія сім’ї Психологія студента Інтелект Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 103. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 224 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Ангелова, С. О. Гендерні особливості самореалізації українських жінок / С. О. Ангелова. - С .3-5 Білоус, О. В. Особливості розвитку аналітичних компонентів теоретичного мислення майбутніх учителів хімії / О. В. Білоус. - С .6-13 Білоус, Р. М. Формування аспертивності в процесі самоактуалізації старшокласників / Р. М. Білоус, Ю. С. Задорожна. - С .14-17 Блинова, О. Є. Соціально-психологічні особливості етнічної ідентифікації студентів України / О. Є. Блинова. - С .18-21 Бондарев, В. Л. Феномен професійного самоусвідомлення дослідника в аксіопсихологічній проекції / В. Л. Бондарев. - С .22-25 Борець, Ю. В. Саморефлексія факту судимості у свідомості умовно засуджених людей / Ю. В. Борець. - С .26-30 Буковська, О. О. Психологічні особливості родин, в яких виховуються діти з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .31-35 Бучко, В. Б. Психологічні чинники розв’язування господарських конфліктів / В. Б. Бучко. - С .36-40 Варіна, Г. Б. Психолого-педагогічні рецепції формування професійної стійкості майбутнього фахівця в умовах сучасного культурно-освітнього простору / Г. Б. Варіна. - С .41-44 Васютинський, В. О. Бути бідним чи почуватися ним: спроба вияву психологічних показників / В. О. Васютинський. - С .45-48 Венгер, Г. С. Зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім’ях / Г. С. Венгер. - С .49-52 Винославська, О. В. Комплекс методик "Дослідження психологічної культури викладачів технічного університету" / О. В. Винославська. - С .53-57 Ворожбит, С. А. Почуття довіри як структурна складова Я-концепції особистості / С. А. Ворожбит. - С .58-61 Воронюк, І. В. Психологічні та методичні аспекти підготовки вчителів до творчої взаємодії з учнями / І. В. Воронюк. - С .62-67 Гапоненко, Д. І. Інтернет-опитування як метод збору соціологічної інформації / Д. І. Гапоненко. - С .68-70 Герасименко, М. М. Економічна соціалізація студентської молоді та її соціально-психологічні референти / М. М. Герасименко. - С .71-74 Голець, В. В. Особливості побудови вибірки для дослідження громадської думки населення Чернігівської області / В. В. Голець, Д. І. Гапоненко. - С .75-78 Горбачова, К. І. Гендерна диференціація психологічних характеристик хворих на вперше діагностований інфаркт міокарда / К. І. Горбачова. - С .79-81 Гуріна, З. В. Активність особистості як умова розвитку самостійності дитини раннього віку / З. В. Гуріна. - С .82-85 Данильченко, Н. О. Підходи до вивчення феномену бідності в сучасній науці / Н. О. Данильченко. - С .86-89 Данильченко, Т. В. Особливості гендерної ідентичності у студентської молоді / Т. В. Данильченко. - С .90-94 Дем’яненко, Ю. О. Методико-теоретичний аналіз психосоматичних теорій / Ю. О. Дем’яненко. - С .95-98 Дерев’янко, С. П. Статеві відмінності у сфері прояву складових емоційного інтелекту / С. П. Дерев’янко. - С .99-103 Дроздова, М. А. Досвід і перспективи викладання курсу "Історична психологія" у вищій школі / М. А. Дроздова. - С .104-107 Дроздов, О. Ю. Крос-культурні аспекти масової геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .108-113 Дуда, Л. А. Розгляд феномена екологічності з позиції психології / Л. А. Дуда. - С .114-118 Дяченко, В. А. Теоретичні підходи до розуміння психологічного благополуччя особистості / В. А. Дяченко. - С .119-123 Зінченко, О. В. Психологічна характеристика інтернет- тролінгу і флейму у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .124-127 Іванашко, О. Є. Навчальна діяльність магістрів-психологів та її активізація / О. Є. Іванашко. - С .128-131 Казмиренко, В. П. Когнитивное общение: прикладная направленность и креативная ценность в задачах конструирующей психологии / В. П. Казмиренко. - С .132-137 Калюжна, Л. Б. Вплив гендерної соціалізації на формування творчої особистості / Л. Б. Калюжна. - С .138-141 Карпенко, Є. В. Ціннісно-цільові моделі переживання онтологічного почуття щастя / Є. В. Карпенко. - С .142-146 Качмарик, Х. В. Психологічні особливості дітей з порушеннями аутистичного спектру / Х. В. Качмарик. - С .147-152 Клименко, І. В. Психологічні бар’єри сприймання соціальної реклами / І. В. Клименко. - С .153-156 Кобильнік, Л. М. Особистісний розвиток студентської молоді в сучасному освітньому просторі / Л. М. Кобильнік. - С .157-160 Ковальчук, З. Я. Роль психологічної служби в оптимізації педагогічної взаємодії в школах інтернатного типу / З. Я. Ковальчук. - С .161-164 Кононець, М. О. Професійна етика як моральний регламент професійної діяльності підприємця / М. О. Кононець. - С .165-170 Коротков, П. В. Загальна характеристика соціально-психологічних розладів молоді / П. В. Коротков. - С .171-176 Кочубейник, О. М. Пасіонарна реальність як персональний буттєвий дискурс і гра умовностями / О. М. Кочубейник. - С .177-180 Крайчинська, В. А. Взаємоперехід між модусами особистісного життєконструювання: від легкого до серйозного / В. А. Крайчинська. - С .181-184 Крутікова, О. О. Сімейні чинники ризику порушення емоційного здоров’я дитини / О. О. Крутікова. - С .185-188 Кудусова, Э. Н. Особенности развития вариативности мышления студентов гуманитарного и технического профиля в процессе профессиональной подготовки / Э. Н. Кудусова. - С .189-192 Кузьо, Л. І. Особливості часової перспективи студентів з різним рівнем навчальної успішності у вивченні англійської мови як не фахові дисципліни / Л. І. Кузьо. - С .193-196 Кущ, О. С. Рефлексивність як складова властивість багатовимірної характеристики творчого мислення / О. С. Кущ. - С .197-199 Лассан, Л. П. Варианты нейрокогнитивного дизонтогенеза при органических повреждениях полушарий головного мозга различного генеза / Л. П. Лассан. - С .200-206 Левус, Н. І. Моделі мотиваційного інтелекту у студентів різних форм навчання / Н. І. Левус, В. А. Гупаловська. - С .207-211 Ляховець, Л. О. Теоретико-методичні проблеми вивчення дисципліни "Методика викладання психології" майбутніми психологами / Л. О. Ляховець. - С .212-215 Мартинюк, А. Г. Особливості використання гештальт технік в процесі особистісного розвитку студента / А. Г. Мартинюк. - С .216-218
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Гендерні відносини--жінки Психологія старшокласника Діти з особливими потребами Я-концепція--психологія особистості Психологія особистості Психологія студента Психологія підлітка Психологія молоді Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 114 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; наук. ред. вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 228 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 40.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Білоусова, Н. М. Особливості психокорекції дитячої агресивності засобами арт-терапії / Н. М. Білоусова. - С .3-6 Бондарчук, О. І. Психологічні особливості взаємодії у віртуальних соціальних мережах / О. І. Бондарчук. - С .7-11 Буковська, О. О. Напрямки психологічної допомоги сім’ям, які виховують дитину з особливими потребами / О. О. Буковська. - С .12-16 Вдовиченко, А. В. Особливості копінг-поведінки особистості життєвих та професійних ситуаціях / А. В. Вдовиченко. - С .17-20 Веселова, Н. П. Психологічні особливості комунікативних процесів у сім’ї / Н. П. Веселова. - С .21-24 Волеваха, І. Б. Функції та завдання практичного психолога щодо забезпечення маркетингової діяльності організації / І. Б. Волеваха, С. В. Волеваха. - С .25-29 Ворожбит, С. А. Особливості стратегій соціально-психологічної адаптації студентів під впливом почуття довіри / С. А. Ворожбит. - С .30-35 Гавриленко, В. Ю. Визначення культурно-ціннісних пріоритетів молоді України, Білорусі та Росії / В. Ю. Гавриленко. - С .36-41 Гірченко, О. Л. Зміст та співвідношення визначень у поняттєвому апараті екологічної психології / О. Л. Гірченко. - С .42-45 Губко, А. А. Шкільний булінг як соціально-психологічний феномен / А. А. Губко. - С .46-50 Гупаловська, В. А. Здатність до інтимності як особистісна властивість / В. А. Гупаловська, І. Гапон. - С .51-56 Данильченко, Т. В. Феномен гендерної ідентичності в психології / Т. В. Данильченко. - С .57-63 Дерев’янко, С. П. Онтогенез розвитку здатності до розуміння та управління емоціями / С. П. Дерев’янко. - С .64-68 Дроздов, О. Ю. Регіональні особливості геополітичних соціальних уявлень українців / О. Ю. Дроздов. - С .69-75 Дроздова, М. А. Соціально-психологічні особливості змісту сучасних любовних романів / М. А. Дроздова. - С .76-79 Духневич, В. М. Соціальний діалог з позиції когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .80-84 Жорнова, О. І. Подолання бідності в процесі самовизначення особистості у сфері освіти: результати емпіричного дослідження / О. І. Жорнова. - С .85-88 Жорнова, О. І. Соціальна і політична психологія - для вищої освіти: інтеграція ідей і ресурсів / О. І. Жорнова. - С .89-93 Корж, Т. І. Вплив позитивної спрямованості особистості на успішність професійної діяльності / Т. І. Корж. - С .95-97 Коротков, П. В. Профілактика та корекція девіантної поведінки молоді у діяльності соціальних служб / П. В. Коротков. - С .98-102 Кравчук, О. В. Соціальні уявлення як психологічний феномен / О. В. Кравчук. - С .103-106 Куліш, А. О. Емпатія як фактор психологічно комфортної взаємодії учасників педагогічного процесу / А. О. Куліш. - С .107-112 Лісневська, А. О. Дискурси студентів з різними життєвими планами щодо свого майбутнього в Україні / А. О. Лісневська. - С .113-119 Лашук, В. Г. Ситуація втрати стосунків як чинник переживання самотності / В. Г. Лашук. - С .120-123 Лимар, Р. С. Феномен девіантної поведінки як об’єкт міждисциплінарних досліджень / Р. С. Лимар. - С .124-127 Ляховець, Л. О. Соціальний інтелект: поняття, функції, структура / Л. О. Ляховець. - С .128-133 Махній, М. М. Поняття людської волі в контексті життєвого світу особистості / М. М. Махній. - С .134-139 Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості рівневої структури саморегуляції екологічної свідомості / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .140-144 Отич, Д. Д. Динаміка копінг-стратегій майбутніх психологів / Д. Д. Отич. - С .145-150 Панок, В. Г. До розуміння сутності поняття психологічної практики у прикладній психології / В. Г. Панок. - С .151-155 Панченко, Т. С. Ефективність впливу різних інститутів правової соціалізації на молодь, яка навчається / Т. С. Панченко. - С .156-160 Позняк, Т. М. Розвиток креативних здібностей особистості / Т. М. Позняк. - С .161-166 Примак, Ю. В. Позитивна особистісна ідентичність підлітка з нуклеарної сім’ї / Ю. В. Примак. - С .167-171 Прядко, Н. О. Особливості оцінки студентами особистості викладача / Н. О. Прядко. - С .172-175 Сіверс, З. Ф. Діалоги суб’єктів правозастосувальної практики в контексті когнітивної психології спілкування / З. Ф. Сіверс. - С .176-179 Скок, А. Г. Особливості комунікативної толерантності студентів / А. Г. Скок. - С .180-184 Солдатова, С. В. Возможность. Соответствие личностного и ситуативного / С. В. Солдатова. - С .185-189 Фролов, П. Д. Ментальні виміри інноваційної культури: досвід емпіричних досліджень / П. Д. Фролов. - С .190-194 Халепа, К. Ф. Особливості психологічної допомоги дітям, які зазнали психологічної травми / К. Ф. Халепа. - С .195-198 Чепурна, Г. Л. Взаємозв’язок перфекціонізму з суверенністю психологічного простору молоді / Г. Л. Чепурна. - С .199-203 Чистенко, І. Г. Особливості адаптації учнів різних вікових груп до стресових чинників / І. Г. Чистенко. - С .204-207 Шмаргун, В. М. Організація ментального досвіду та інтелектуальної компетентності особистості / В. М. Шмаргун. - С .208-212 Шушунова, О. І. Комунікативно-характерологічні особливості учнів професійно-технічних навчальних закладів / О. І. Шушунова. - С .213-217 Ющенко, І. М. Особистісне самовизначення як механізм адаптації до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .218-221
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Діти з особливими потребами Агресія--діти Психологія спілкування Психологія особистості Девіантна поведінка Соціальний інтелект Соціалізація молоді Здібності--психологія Кафедра психології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 111 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко; відпов. ред. В. О. Дятлов; відпов. за вип. С. Л. Бобир ]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2013. - 408 с. ; 29 см. - (Педагогічні науки). - (в м. обкл.) : 65.00 грн. Фахове видання з педагогічних наук Зміст: Алпатова, С. Д. Языковая личность, прагматика и межкультурное общение / С. Д. Алпатова. - С .3-4 Андронік, Н. П. Методичні передумови навчання майбутніх учителів англомовної дискусії на основі автентичних поетичних творів / Н. П. Андронік. - С .5-9 Антонюк, Г. Д. Раціоналістичне обгрунтування соціально-правових ідей у вітчизняному освітньому просторі XVII-XVIII ст. / Г. Д. Антонюк. - С .10-15 Баньоі, В. Ф. Лінгвокраїнознавчий потенціал української мікротопонімії (на прикладі назв географічних об’єктів басейну річки Ужа) / В. Ф. Баньоі. - С .16-19 Беженар, І. В. Зміст мовного портфеля для навчання писемного мовлення студентів-філологів / І. В. Беженар. - С .20-25 Биконя, О. П. Тестовий контроль рівня володіння англомовними продуктивними компетентностями з використанням електронного посібника / О. П. Биконя. - С .26-29 Бичек, О. А. Особливості організації літературних вечорів для майбутніх учителів-філологів / О. А. Бичек. - С .30-33 Бобир, С. Л. Обізнанність в особливостях міжкультурного спілкування як невід’ємна риса сучасних учителів іноземних мов / С. Л. Бобир. - С .34-37(англ. мова) Богатикова, Л. И. Использование психотехнических игр для обучения групповому общению / Л. И. Богатикова. - С .38-40 Богушевич, Н. В. Використання словникових карток у навчанні лексики майбутніх учителів іноземних мов / Н. В. Богушевич. - С .41-43 : (англ. мова) Британ, Ю. В. Експериментальна перевірка ефективності методики формування англомовної професійно орієнтованої читацької компетенції засобами інтернет-ресурсів / Ю. В. Британ. - С .44-47 Вовк, О. І. Формування комунікативно-когнітивної компетентності: організація й опрацювання навчального матеріалу / О. І. Вовк. - С .48-52 Вуд-Гейджер, Валері. Живемо в глобалізованому селищі / В. Вуд-Гейджер. - С .53-55 (англ. мова) Гаценко, І. О. Особливості формування мовної особистості майбутнього фахівця у мовному навчальному закладі / І. О. Гаценко. - С .56-59 Гергуль, С. М. Самоосвітня діяльність учителя філолога в педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського / С. М. Гергуль. - С .60-64 Горобченко, Н. В. Формування дискурсивної компетенції майбутніх учителів німецької мови / Н. В. Горобченко. - С .65-67 Городнича, Л. В. Підготовка майбутніх учителів до використання лінгвістичної казки на уроках англійської мови в початкових классах / Л. В. Городнича. - С .68-72 Гриценко, Г. В. Засоби емоційного впливу на студентів-філологів під час проведення лекційного заняття / Г. В. Гриценко. - С .73-75 Грищенко, С. В. Професори та студенти університетів Росії у другій половині ХІХ - початку ХХ століття / С. В. Грищенко. - С .76-79 Дідух, О. О. Лінгвістичні особливості англомовних дебатів / О. О. Дідух. - С .80-86 Єдомаха, І. П. Навчання інтонації майбутніх вчителів\викладачів англійської мови: потреби і проблеми / І. П. Єдомаха. - С .86-88 (англ. мова) Ерыкина, М. А. Роль музыкально-поэтических материалов в обучении иностранному языку / М. А. Ерыкина. - С .89-93 Жаворонкова, А. Р. Концепт "revolution": расширение значения в исторической и культурологической перспективах на примере языка СМИ / А. Р. Жаворонкова. - С .94-98 Жукова, Т. В. Імплементація методів навчання академічного письма на заняттях з англійської мови / Т. В. Жукова. - С .99-102 (анг. мова) Заваринська, І. Ф. Етнолінгвокультурологічне зіставлення мотиваційної основи фразеологізмів з топонімним компонентом неблизькоспоріднених мов / І. Ф. Заваринська. - С .103-107 Зайцева, Н. Г. Форми та методи організації двомовного навчання в середніх школах США / Н. Г. Зайцева. - С .108-112 Занина, Е. Л. К вопросу об обучении коммуникативной стратегии самохарактеризации в англоязычном письменном научном дискурсе / Е. Л. Занина. - С .113-117 Извольская, И. В. Актуальное членение предложений научного стиля: проблемы лингводидактики / И. В. Извольская. - С .118-121 Іванишина, В. П. Психологічні передумови формування соціокультурної компетенції під час читання на уроках німецької мови у старшій школі спеціалізованого загальноосвітнього навчального закладу з поглибленим вивченням іноземних мов / В. П. Іванишина. - С .122-124 Калініна, Л. В. Формування іншомовної компетенції майбутніх філологів в аспекті лінгводидактики / Л. В. Калініна. - С .125-128 Караєва, Т. В. Оцінювання навчального продукту за ознакою складності при навчанні іноземної мови / Т. В. Караєва. - С .129-132 Карпенко, Н. М. Концептуальні підходи до формування іншомовної граматичної компетенції студентів І курсу факультету іноземних мов / Н. М. Карпенко. - С .133-136 Кміть, О. В. Зміст філологічної компетенції вчителя англійської мови початкової школи / О. В. Кміть. - С .137-138 Ковалинська, І. В. Проблеми підготовки перекладачів в контексті глобалізації / І. Ковалинська. - С .139-141 Колодько, Тетяна Миколаївна. Формування особистості майбутнього вчителя іншомовної культури у світлі особистісно орієнтованого підходу / Т. М. Колодько. - С .142-145 Корогод, Т. О. До проблеми організації самостійної пізнавальної діяльності студентів немовних вишів під час навчання іншомовного професійного спілкування / Т. О. Корогод. - С .146-150 Костенко, А. А. Розвивальне навчання в молодшій школі / А. А. Костенко. - С .151-154 Крупченко, Анна Константиновна. Оценивание при компетентностном подходе: компонентный состав оценочной компетенции преподавателя иностранного языка неязыкового вуза / А. К. Крупченко, Е. В. Прилипко. - С .155-159 Крупченко, Анна Константиновна. Аксиологический подход к построению модели повышения квалификации преподавателей\учителей иностранного языка / А. К. Крупченко. - С .160-163 Кузнецов, А. Н. Реализация социоцентрической парадигмы при иноязычной подготовке сотрудников вузов в целях интернационализации / А. Н. Кузнецов. - С .164-167 Кузьменкова, Е. А. Компетентностный подход: игровые приемы в методике преподавания французского языка / Е. А. Кузьменкова. - С .168-172 Кузьменкова, Ю. Б. Проектная работа в рамках курса "Английский язык для МКО" / Ю. Б. Кузьменкова, М. П. Шиланкова. - С .173-178 Левицкий, Андрей Эдуардович. Аспекты взаимодействия языков в контексте межкультурной коммуникации / А. Э. Левицкий. - С .179-183 Литвин, С. В. Навчання написання листів студентів немовних вищих навчальних закладів / С. В. Литвин. - С .184-187 Ловгач, Г. В. Аудирование как неотъемлемый вид речевой деятельности в процессе обучения иностранному языку / Г. В. Ловгач, В. Г. Гуд. - С .188-190 Марчук, В. В. Ціннісні орієнтації в структурі педагогічної свідомості / В. В. Марчук. - С .191-193 Маслов, Ю. В. Креативность и компетентность в иноязычной подготовке в военном вузе: на пути к мирному сосуществованию / Ю. В. Маслов. - С .194-197 Мацнєва, О. А. Спецкурс "Фонетика національних варіантів вимови англійської мови": цілі та зміст / О. А. Мацнєва. - С .198-200 Мірошник, І. В. Особливості укладання підсистеми вправ та реалізації моделі навчання учнів початкової загальноосвітньої школи англомовного граматичного матеріалу / І. В. Мірошник. - С .201-206 Мороз, Л. М. Психологічні особливості студентів-полілінгвів у контексті формування їхньої креативності / Л. М. Мороз. - С .207-211 Назаренко, А. Л. Модель лекционоого курса по страноведению в форме смешанного обучения / А. Л. Назаренко. - С .212-215 Олійник, Т. І. Інтернет-технології у навчанні старшоклассників англійській мові / Т. І. Олійник, В. Ю. Афанасьєва. - С .216-220 Павленко, А. Е. Гибридизация как механизм формирования территориального языкового варианта (на материале диалекта шетландских островов) / А. Е. Павленко. - С .221-224 Палієнко, А. М. Семіотичний аналіз медіатексту: теоретичні основи / А. М. Палієнко. - С .225-228 Панзига, О. М. Цілі та зміст самостійної роботи з оволодіння майбутніми учителями німецькою мовою після англійської / О. М. Панзига. - С .229-233 Першукова, Олена Олексіївна. Розвиток багатомовної освіти школярів у країнах західної Європи як атрибут епохи постмодерну / О. О. Першукова. - С .234-238 Петрова, Г. А. Инновационно-профильное обучение английскому языку при использовании различных видов речевой деятельности / Г. А. Петрова. - С .239-240 Петрусевич, Ю. А. Комплекс завдань для інтерактивного навчання майбутніх учителів англійського монологічного мовлення на основі художніх творів / Ю. А. Петрусевич. - С .241-246 Починок, Т. В. Развитие у студентов языкового вуза социокультурной наблюдательности в процессе обучения межкультурному общению / Т. В. Починок. - С .247-249 Прокопчук, М. М. Характеристика навчальних матеріалів для формування мовних компетенцій у другій іноземній мові в учнів 5-го класу (англійська мова після німецької) / М. М. Прокопчук. - С .250-256 Ріхтер, О. Є. Використання інноваційних технологій у викладанні іноземної мови в немовному ВНЗ / О. Є. Ріхтер. - С .257-259 Роскопіна, Ю. О. Формування культурологічної компетентності майбутніх правників у процесі навчання іншомовного професійного спілкування / Ю. О. Роскопіна. - С .260-262 Сабирова, Д. Р. Аксиологические ориентиры западной и восточной культур (на примере США, России, Татарстана и Узбекистана / Д. Р. Сабирова. - С .263-265 Саєнко, Н. В. Про деякі чинники ефективності оволодіння іноземною мовою / Н. В. Саєнко. - С .266-269 Самойленко, Н. Б. Застосування тренінгового навчання у процесі формування міжкультурної компетентності в системі неперервної педагогічної освіти / Н. Б. Самойленко. - С .270-274 Семенова, М. Г. Екзистенційний інтелект студентів-психологів в аспекті теорії множинного інтелекту / М. Г. Семенова. - С .275-278 Семенчук, Ю. О. Вправи для навчання студентів-економістів термінологічної лексики в процесі аудіювання фахових текстів / Ю. О. Семенчук. - С .279-282 Скакунова, В. А. Использование дидактических свойств интернет-сервиса Surveymonkey для контроля речевых умений на занятиях по иностранному языку / В. А. Скакунова. - С .283-286 Смелянська, В. В. Розвиток умінь англомовного аудіювання в самостійній роботі студентів / В. В. Смелянська. - С .286-289 Смолини, С. В. Невербалика в процессе формирования межкультурной компетентности / С. В. Смолини. - С .290-293 Соломко, З. К. Експериментальна перевірка ефективності методики формування та удосконалення рецептивної лексичної компетенції майбутніх юристів у самостійній роботі з використанням електронного посібника / З. К. Соломко. - С .294-302 Стеченко, Т. О. Сучасні підходи щодо визначення поняття "інформаційна культура" майбутніх учителів іноземної мови / Т. О. Стеченко. - С .303-305 Стрельцова, Е. Ю. Особенности преподавания курса "Литература Испании"(на примере драматического творчества П. Де Кальдерона) / Е. Ю. Стрельцова. - С .306-316 Стрілець, С. І. Оновлення підготовки майбутніх учителів початкових класів: актуальні тенденції та перспективи / С. І. Стрілець. - С .317-321 Стрілецька, С. В. Професійна підготовка перекладача в галузі сільського господарства: проблеми і перспективи / С. В. Стрілецька. - С .322-327 Строганова, О. А. Эволюция морфологии причастия І и герундия в скотс / О. А. Строганова. - С .328-332 Тарнопольский, О. Б. Общеупотребительный деловой английский язык как основа профессионализации обучения английскому языку студентов первых курсов экономических и технических вузов / О. Б. Тарнопольский, З. М. Корнева. - С .333-336 Тітова, О. В. Проблеми та перспективи навчання іноземної мови майбутніх інженерів засобами інформаційно-комунікаційних технологій / О. В. Тітова. - С .337-341 Тонконог, Л. М. Сучасний стан педагогічної підготовки до раннього іншомовного навчання в Україні / Л. М. Тонконог. - С .342-345 Трикашна, Ю. І. Проектна методика формування компетентності майбутніх філологів за допомогою автентичного художнього фільму / Ю. І. Трикашна. - С .346-348 Труфкіна, М. В. Провідні аспекти формування дослідницької культури майбутніх філологів / М. В. Труфкіна. - С .349-352 Тютюнник, О. М. Питання духовного становлення особистості у філософсько-педагогічній спадщині П. Юркевича / О. М. Тютюнник. - С .353-356 Тяллева, Ирина Алексеевна. Обучение академическому письму как составляющая профессиональной иноязічной подготовки студентов-филологов / И. А. Тяллева. - С .357-359 Умінська, А. П. Професійна підготовка рефлексивного вчителя іноземної мови в умовах нової мовної політики / А. П. Умінська. - С .360-362 Федоренко, О. М. До питання про модель професійно-спрямованої іншомовної підготовки студентів юридичних спеціальностей / О. М. Федоренко. - С .363-367 Фоміних, Н. Ю. Computing: навчальний посібник з англійської мови для студентів немовних спеціальностей (концептуальні засади проектування) / Н. Ю. Фоміних. - С .368-372 Циган, Л. В. Принцип навчання майбутніх філологів усного перекладу / Л. В. Циган. - С .373-375 Шаронова, А. В. Зигфрид Ленц и самоидентификация в контексте группы 47 / А. В. Шаронова. - С .376-379 Шастова, І. В. Підсистема вправ для навчання техніки читання учнів перших класів шкіл з поглибленим вивчення англійської мови / І. В. Шастова. - С .380-386 Шмідт, Т. Д. Врахування особливостей турецької мови у процесі формування іншомовної комунікативної компетентності / Т. Д. Шмідт. - С .387-390 Ярошенко, О. В. Етапи формування англомовної професійно орієнтованої компетентності у діалогічному мовленні майбутніх викладачів засобом кейс-методу / О. В. Ярошенко. - С .391-393
РУБ 371 Рубрики: Педагогіка--збірники наукових праць Підготовка майбутніх вчителів Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови Підготовка майбутніх вчителів-філологів Неперервна освіта Викладання іноземної мови Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): інтернет-технології Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Бобир, Світлана Леонідівна \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 1 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 220 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Апішева, А. Ш. Психологічні проблеми взаємин сучасних підлітків та юнаків з батьками / А. Ш. Апішева. - С .3-6 Баранова, С. В. Психологічні особливості коучингу як інструменту особистісного розвитку / С. В. Баранова. - С .7-10 Білоус, Р. М. Психологічні особливості сприйняття інтернету сучасними підлітками / Р. М. Білоус, А. Б. Дзюба, Я. В. Сімонова. - С .11-12 Большакова, А. М. Переживання вичерпаності особистісного потенціалу та ставлення до інших людей у курсантів ВНЗ МВС України / А. М. Большакова. - С .13-17 Бондарчук, О. І. Психологічні особливості прояву та профілактики віктимності в інтелектуально обдарованих підлітків / О. І. Бондарчук, Т. В. Калязіна. - С .18-21 Боровицька, О. М. Архетипна феноменологія як методологічна перспектива розвідок царини несвідомого / О. М. Боровицька. - С .22-27 Булах, І. С. Специфіка перетворення морального мотиву в самоцінність особистості підліткового віку / І. С. Булах, М. І. Заяц. - С .28-31 Васильченко, О. М. Соціальні орієнтири й ідеали студенства: 2000 та 2012 роки / О. М. Васильченко. - С .32-37 Вдовиченко, А. В. Копінгові стратегії в умовах професійної діяльності працівників органів внутрішніх справ / А. В. Вдовиченко. - С .38-41 Веселова, Н. П. Психологічні особливості задоволеності та успішності сімейних стосунків / Н. П. Веселова. - С .42-44 Вічалковська, Н. К. Розвиток основної функції образу уяви-антиципації у старшокласників з опорою на художній текст / Н. К. Вічалковська. - С .45-48 Волеваха, С. В. Соціально-психологічний аналіз явища громадської участі: системний підхід / С. В. Волеваха. - С .49-52 Ворожбит, С. А. Культурологічний та соціально-економічний аспект особистісного розвитку почуття довіри, як соціально-психологічна складова адаптації людини / С. А. Ворожбит. - С .53-56 Гарькавець, С. О. Проблема насилля та її соціально-психологічний вимір / С. О. Гарькавець. - С .57-60 Гірченко, О. Л. Казкотерапія як ефективний метод психотерапевничного впливу у роботі з дітьми молодшого шкільного віку / О. Л. Гірченко. - С .61-64 Гладуш, Г. В. Формування толерантності підлітків засобами соціально-психологічного теренінгу як умови подолання їх агресивності / Г. В. Гладуш. - С .65-68 Голець, В. В. Управління як механізм впливу змісту на форму / В. В. Голець. - С .69-72 Гордієнко, Н. В. Особливості психологічної компетентності працівників районних методичних кабінетів системи післядипломної педагогічної освіти / Н. В. Гордієнко. - С .73-76 Гусев, І. М. Залежність політичної поведінки молоді від суб’єктивної оцінки власної бідності / І. М. гусев. - С .77-80 Данильченко, Т. В. Психологічний портрет чоловіка і жінки очима студенток / Т. В. Данильченко. - С .81-86 Дворніченко, Л. Л. Сучасна профорієнтація проблеми та перспективи розвитку / Л. Л. Дворніченко. - С .87-90 Дем’яненко, Ю. О. Філософсько-психологічні аспекти розуміння досвіду особистості / Ю. О. Дем’яненко. - С .91-94 Дишлевук, В. О. Соціально-психологічна категоризація спільноти осіб із низьким економічним статусом / В. О. Дишлевук. - С .95-97 Дроздов, О. Ю. Віковий вимір геополітичної свідомості / О. Ю. Дроздов. - С .98-106 Дубініна, Д. Е. Особливості прояву екологічних сенсів у людей різного віку / Д. Е. Дубініна. - С .107-110 Духневич, В. М. Формування компетентності спеціаліста засобами когнітивного спілкування / В. М. Духневич. - С .111-116 Залановська, Л. І. Методологія дослідження міжетнічної толерантності студентської молоді Західного та Східного регіонів України / Л. І. Залановська. - С .117-120 Зінченко, А. В. Особистісні детермінанти соціально-психологічної адаптації хворих на епілепсію / А. В. Зінченко. - С .121-126 Іванченко, С. М. Розвиток спроможності громад як компонент соціально-психологічного супроводу суспільних інновацій / С. М. Іванченко. - С .127-129 Кальницька, К. О. Особливості самосвідомості особистості у психологічному портреті сучасного студента / К. О. Кальницька. - С .130-134 Карелін, П. А. Функціональні відмінності психологічних меж особистості на прикладі психоаналізу / П. А. Карелін. - С .135-139 Каткова, Т. А. Психолого-педагогічні детермінанти розвитку психологічної готовності студентів педагогічних вузів до професійної діяльності / Т. А. Каткова, О. М. Троїцька. - С .140-142 Кашкарова, Ю. А. Психологічний захист особистості: теоретична конструкція факторів впливу на сприйняття реальності / Ю. А. Кашкарова. - С .143-146 Клименко, Є. О. Довіра як умова розвитку дружніх взаємин / Є. О. Клименко, Л. М. Рось. - С .147-149 Коваленко, О. Г. Зміни у самооцінці особистості похилого віку / О. Г. Коваленко. - С .150-153 Кононенко, А. О. Самопрезентація як складова частина розвитку особистості / А. О. Кононенко. - С .154-157 Корж, Т. І. Особливості формування оптимізму в онтогенезі / Т. І. Корж. - С .158-161 Котлова, Л. О. Особливості прояву конфліктних форм поведінки підлітків з вираженими акцентуаціями рис характеру / Л. О. Котлова. - С .162-166 Кравчук, О. В. Теоретичний аналіз відповідальності як психологічного феномена / О. В. Кравчук. - С .167-170 Кривоногова, О. В. Важность семейного фактора в процессе социализации и социальной адаптации ребенка с синдромом дефицита внимания и гиперактивностю / О. В. Кривоногова. - С .171-173 Кудріна, Т. С. Природа мотивації сексуальної поведінки / Т. С. Кудріна, В. С. Цихоня. - С .174-178 Кузьминова, Е. А. Психологические особенности переживания стыда и вины женщинами / Е. А. Кузьминова. - С .179-181 Куліш, А. О. Емпатія учасників педагогічної взаємодії як фактор академічної успішності / А. О. Куліш. - С .182-187 Лашук, В. Г. Забобони як психологічний феномен / В. Г. Лашук. - С .188-191 Лисенко, І. М. Практичні рекомендації активізації розвитку особистісного самовизначення підлітків з делінквентною поведінкою для психологів вчителів та вихователів / І. М. Лисенко. - С .192-195 Лісневська, А. О. Соціальна зайнятість як чинник розвитку категоріальних структур свідомості в юнацькому віці / А. О. Лісневська. - С .196-200 Малімон, Л. Я. Психологічний аналіз особливостей ціннісно-потребнісних орієнтацій державних службовців місцевих органів виконавчої влади / Л. Я. Малімон, І. В. Глова. - С .201-205 Махній, М. М. Формування міжкультурної компетентності майбутніх соціальних педагогів і психологів у сфері невербальної поведінки / М. М. Махній. - С .206-210 Мелащенко, О. М. Вплив ціннісної орієнтації на розвиток національно-технічної еліти України / О. М. Мелащенко. - С .211-213
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Дитяча психологія Психологія підлітка Стосунки дітей і батьків Обдаровані діти Післядипломна освіта Соціальна психологія Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): психотерапія -- насилля Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського національного педагогічного університету [Текст] : [збірник наукових праць]. Вип. 105. Т. 2 / Чернігівський нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка ; [голов. ред. М. О. Носко ; відп. ред. В. О. Дятлов; наук. ред вип. М. А. Скок]. - Чернігів : ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка, 2012. - 221 с. ; 29 см. - (Психологічні науки). - (в м. обкл.) : 35.00 грн. Фахове видання з психологічних наук Зміст: Миронець, С. М. Застосування методу аналізу ієрархій в системі заходів психологічного забезпечення фахівців ризиконебезпечних професій / С. М. Миронець. - С .3-8 Мисюра, О. О. Типологія політичних конфліктів / О. О. Мисюра. - С .8-12 Москальова, А. С. Дослідження особистісного потенціалу майбутніх керівників загальноосвітніх навчальних закладів щодо здійснення управлінської діяльності за умов соціально-економічних трансформацій / А. С. Москальова. - С .13-16 Мунасипова-Мотяш, І. А. Особливості психічних станів студентської молоді в умовах навчального процесу / І. А. Мунасипова-Мотяш. - С .17-20 Мушкевич, М. І. Типи батьківського ставлення у сім’ях, які виховують проблемних дітей / М. І. Мушкевич. - С .21-24 Нагірна, О. О. Роль стратегії життя у прояві лояльності працівників комерційних організацій / О. О. Нагірна. - С .25-29 Нежинська, О. О. Проблеми психологічної підготовки керівників освітніх організацій до запровадження гендерного підходу в навчально-виховний процес / О. О. Нежинська. - С .30-34 Никончук, Н. О. Особливості рефлексії молодшими школярами вмінь та їх складових / Н. О. Никончук. - С .35-39 Олефір, В. П. Розвиток індивідуального стилю музично-творчої діяльності у молодшому шкільному віці / В. П. Олефір. - С .40-44 Омельяненко, В. В. Комунікативні основи смислотворчості в контексті розвитку життєздатності особистості / В. В. Омельяненко. - С .45-48 Отич, Д. Д. Динаміка змін змісту Я-концепція майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / Д. Д. Отич. - С .49-52 Павлік, Ю. Г. Тілесність як цілісна характеристика людини / Ю. Г. Павлік. - С .53-55 Паламарчук, О. М. До проблеми соціального та професійного самовизначення особистості підприємця / О. М. Паламарчук. - С .56-60 Папакиця, О. К. Програма формування інформаційної готовності майбутніх інженерів до професійної діяльності / О. К. Папакиця. - С .61-65 Печерська, Г. О. Професійні ціннісні орієнтації вчителя: досвід вивчення / Г. О. Печерська. - С .66-70 Подорван, А. Пізнавальні процеси в державній політиці і громадянському суспільстві (загальноукраїнський та регіональний виміри) / А. Подорван. - С .71-74 Поклад, С. В. Сприймання проблеми насильства учнівською молоддю / С. В. Поклад. - С .75-78 Половець, В. М. Особистість політичного лідера / В. М. Половець. - С .79-83 Примак, Ю. В. Соціально-психологічна варіантність механізмів ідентифікації і сепарації у формуванні особистісної ідентичності / Ю. В. Примак. - С .84-87 Прокопчук, І. В. Основні типи відношення до хвороби у пацієнтів з псоріазом, як фактор, що впливає на соціалізацію та соціальну адаптацію особистості / І. В. Прокопчук. - С .88-90 Радчук, В. М. Шлюб у предметному просторі психологічного дослідження / В. М. Радчук. - С .91-95 Рахубовська, Х. Г. Соціально-психологічні особливості осіб з розладами прийому їжі / Х. Г. Рахубовська. - С .96-99 Руда, Г. В. Дослідження особливостей взаємодії практичного психолога і педагогічного колективу школи / Г. В. Руда. - С .100-104 Савиченко, О. М. Динаміка соціальної регуляції розвитку спортивних здібностей у юнацькому віці / О. М. Савиченко. - С .105-109 Свідерська, Г. М. Вчинкова сутність людської чуйності / Г. М. Свідерська. - С .110-113 Семешко, Г. А. Науково-методичне підгрунтя дослідження сенсорного розвитку дітей з аутизмом / Г. А. Семешко. - С .114-116 Сімак, А. А. Експлікація аксіопсихологічних конструктів - дискримінантних предикторів копінг-поведінки / А. А. Сімак. - С .117-121 Скок, А. Г. Формування толерантності у майбутніх соціальних робітників у процесі навчання / А. Г. Скок. - С .122-124 Скок, Н. А. Принятие решений в управленческой деятельности / Н. А. Скок. - С .125-128 Скорик, М. М. Історіографія як методологія: досвід та практики оцінювання вітчизняної історико-психологічної науки / М. М. Скорик. - С .129-131 Скребець, В. О. Поняття норми в інваріантності концептуальних дискурсів психічного здоров’я'я / В. О. Скребець. - С .134-140 Сторож, О. В. Фрустрація як складова творчої соціалізації особистості / О. В. Сторож. - С .141-144 Тичина, І. М. Факторно-семантичне дослідження стратегій особистісного самоздійснення у процесі зміни професії: стратегія "асертивність" / І. М. Тичина. - С .145-148 Фалько, Н. М. Проектування життєвого простору особистості: пошуки та рецепції / Н. М. Фалько. - С .149-151 Федорченко, Н. В. Дискурсивні преформації естетичних переживань особистості / Н. В. Федорченко. - С .152-155 Фролов, П. Д. Соціальні очікування як суб’єктивний бік векторності соціально-економічного середовища / П. Д. Фролов. - С .156-159 Халепа, К. Ф. Особливості переживання наслідків психологічної травми дітьми та підлітками / К. Ф. Халепа. - С .160-163 Цумарєва, Н. В. Методологічні аспекти проведення психодіагностичного дослідження особливостей емоційної сфери дітей молодшого шкільного віку з ознаками емоційної депривації / Н. В. Цумарєва. - С .164-167 Черемних, К. О. Конфігурування текстуальної конструкції життя в комунікативних практиках / К. О. Черемних. - С .168-170 Чижиченко, Н. М. Теоретико-методичне обгрунтування психокорекційного впливу на рівень оптимізму в ранньому юнацькому віці / Н. М. Чижиченко. - С .171-174 Чхаідзе, А. О. Своєрідність духовних цінностей у шлюбній мотивації / А. О. Чхаідзе. - С .175-177 Шелег, Т. В. Вплив захисних механізмів психіки на життєтворчість особистості / Т. В. Шелег. - С .178-182 Шкарлатюк, К. І. Особливості формування професійних прогнозів студентів з особливими потребами / К. І. Шкарлатюк. - С .183-185 Шолох, О. А. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій особистості у науковій літературі / О. А. Шолох. - С .186-189 Штепа, О. С. Особливості та переваги ресурсного підходу до психологічного аналізу кризи середини життя / О. С. Штепа. - С .190-194 Щербакова, І. М. Трансформаційні зміни духовності в умовах сьогодення / І. М. Щербакова. - С .195-198 Юрченко, З. В. Детермінанти підліткової адикції за умов домашнього насильства / З. В. Юрченко. - С .199-202 Ющенко, І. М. Психологічне благополуччя як критерій адаптації вчителів загальноосвітніх навчальних закладів до соціальних змін / І. М. Ющенко. - С .203-206 Яковенко, Л. Б. Психологічні особливості сприйняття часу людиною / Л. Б. Яковенко. - С .207-209 Ярощук, Н. П. Жінка як жертва сімейного насилля в подружніх стосунках / Н. П. Ярощук. - С .210-212
РУБ 15 Рубрики: Психологія--збірники наукових праць Конфліктологія Психологія студента психологія молодшого школяра "Я-концепція" Аутизм дитячий Кл.слова (ненормовані): ризиконебезпечні професії -- насильство -- лідерство -- чуйність -- копінг-поведінка -- психічне здоров’я Дод.точки доступу: Носко, Микола Олексійович \ред.\; Дятлов, Володимир Олександрович \ред.\; Скок М. А. \ред.\; Чернігівський національний педагогічний університет імені Т.Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |