> Шифр: ПШ-2/2018/11 Журнал 2018р. N 11 Митник, О. Психолого-педагогічний супровід формування соціально успішної особистості учня початкової школи / О. Митник. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Прищепа, О. Особливості формування навичок письма в буквений період навчання грамоти / О. Прищепа. - С.5–12. Балютіна, К. Засоби превенції та коригування графічних відхилень у першокласників / К. Балютіна. - С.13–17. - Бібліогр.: 5 назв. Якимець, Л. Тематичний день у 1 класі. Зима-чарівниця / Л. Якимець. - С.18–22. - Бібліогр.: 4 назви. Приходько, А. Вивчаємо словникові слова / А. Приходько. - С.22–23. Собковська, О. Формування дослідницьких і пошукових навичок у процесі виконання курсових робіт з методики навчання математики : (з досвіду роботи) / О. Собковська, О. Захарко. - С.23–30. - Бібліогр.: 16 назв. Новик, Л. Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові (алгоритм множення). Розв’язування задач : (урок з математики у 4 класі) / Л. Новик. - С.31–32. Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Л. Діхтяренко. - С.32–34. Петрова, Н. Урок з природознавства та основ здоров’я у 2 класі / Н. Петрова. - С.34–37. Овлах, В. Урок-конференція з природознавства у 3 класі / В. Овлах. - С.37–40. Маротчак, В. Подорож до Країни чистоти і здоров’я : (година спілкування у 4 класі) / В. Маротчак. - С.40–42. Жолудь, Н. Інтегрований математичний день у 1 класі / Н. Жолудь, І. Серьоженко. - С.42–45. Чупріна, І. Урок з трудового навчання та музичного мистецтва у 3 класі / І. Чупріна. - С.46. Лобанчук, О. Роль анімації у формуванні компетентностей особистості в початковій школі : (з досвіду роботи) / О. Лобанчук, Н. Чембержі. - С.47–50. - Бібліогр.: 15 назв. Ґолибарт, Є. Суперечлива суть логічного ряду / Є. Ґолибарт. - С.51–52. Городна, О. Фізичне виховання дітей у сім’ї / О. Городна. - С.53. Постовітенко, Н. Здоров’язбережувальний аспект – важливий напрям педагогічної діяльності / Н. Постовітенко. - С.54–56. - Бібліогр.: 10 назв. Гурова, О. До доброї справи долучаємось разом / О. Гурова [и др.]. - С.57–58. Інші автори: Вербіна О., Суржук Г., Шепотіленко Г. Бойко, М. Вивчення якості води річки Дніпро у м. Києві / М. Бойко. - С.59. Войналович, Т. Конкурс знавців української мови / Т. Войналович. - С.60. Фалько, Я. Нові іноземні слова і терміни: мовна практика та їх українські відповідники / Я. Фалько. - С.61–62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Діхтяренко, Л. Урок природознавства у 1 класі / Людмила Діхтяренко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 11. - С. 32–34. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): природознавство -- урок природознавства у 1 класі -- природознавча компетентність Анотація: У статті представлено розробку уроку з природознавства на тему: "Вода в природі та житті людини. Дослідницький практикум "Куди зникає вода з калюжі" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3. Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7. Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11. Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13. Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18. Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20. Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30. Інші автори: Вовк В., Мацур К., Семенова Г. Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35. Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37. Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви. Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42. Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49. Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви. Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56. Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59. Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 14–18. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): літературне читання -- методика викладання -- урок літературного читання -- технологія критичного мислення -- міжпредметні зв’язки -- українська дитяча література -- творчість письменниці -- Смугастик, оповідання -- 2 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку-набуття нових знань з літературного читання з використанням технологій критичного мислення та міжпредметних зв’язків на тему : "Брати наші менші. Тетяна Стус "Смугастик" для учнів початкової школи. Дод.точки доступу: Стус, Тетяна (українська поетеса, літературний критик, дитяча письменниця ; 1976-) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 11 Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами [Текст] : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 23–25. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- методика викладання -- тварини -- природа -- робота з пластиліном -- плоскі зображення комах -- початкова школа -- Я досліджую світ, інтегрований курс Анотація: У статті представлено розробку уроку з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему: "Закріплення вивченого матеріалу з теми "Тварини". Робота з пластиліном. Вироблення із пластиліну плоских зображень комах" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |