> Шифр: ПП1/2006/4 Журнал 2006р. N 4 Кремень, В. Г. Якісна освіта: сучасні вимоги / В. Г. Кремень. - С.5-17 Оржеховська, В. М. Стратегія педагогіки здорового способу життя / В. М. Оржеховська. - С.19-27 Ляшенко, О. І. Оцінювання успішності студентів за модульного вивчення фундаментальних дисциплін у медичному університеті: перший досвід: помилки та досягнення / О. І. Ляшенко, Н. В. Стучинська. - С.29-41 Горобець, Ю. І. Змістові та організаційні аспекти розвитку наукової діяльності технічних університетів / Ю. І. Горобець, С. М. Порев. - С.42-54 Бичков, О. С. Автоматизація перевірки формульних виразів / О. С. Бичков, Є. В. Драган, Ю. С. Жаркіх. - С.55-62 Операйло, С. І. До концепції освітньої системи педагогічних університетів / С. І. Операйло. - С.62-70 Дічек, Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ / Н. П. Дічек. - С.70-81 Аршава, І. Ф. Функціональни стани людини в процесі адаптації до екстремальних умов діяльності у парадигмі "Особистість-стан" / І. Ф. Аршава. - С.81-90 Лукашова, Н. І. Розвиток вітчизняної методики навчання хімії в період відродження української державності ( 1991р. - початок ХХІ ст.) / Н. І. Лукашова. - С.91-99 Вольфовська, Т. О. Вплив суспільнознавчої освіти на формування соціальних уявлень молоді про способи й моделі взаємодій / Т. О. Вольфовська. - С.99-108 Локшина, О. І. Світові тенденції розвитку оцінювання навчальних досягнень учнів / О. І. Локшина. - С.109-119 Матвієнко, О. В. Бібліотека навчального закладу в умовах інформатизації: проблеми й завдання / О. В. Матвієнко. - С.136-151 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дічек, Н. П. Модернізація теоретико-методологічних підходів до вивчення історико-педагогічних явищ [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N4. - С. 70-81 Рубрики: історична наука Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ГН/2006/2 Журнал 2006р. N 2 Яценко, Т. С. Особливості внутрішньої динаміки психіки та врахування її у психокорекційній роботі / Т. С. Яценко. - С.8-13 Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень / Н. П. Дічек. - С.14-19 Андреев, А. С. Реформа образования с точки зрения психолога / А. С. Андреев. - С.20-26 Солодка, А. К. Виховання вторинної мовної особливості: етнопсихологічний компонент / А. К. Солодка. - С.27-33 Антонюк, Р. І. Коли кожний поважає всіх, а всі - кожного:Проблеми національних меншин в умовах українського полікультурного контексту / Р. І. Антонюк. - С.34-38 Усатенко, О. М. Взаємодіяти - професійно: Перенесення та контрперенесення в контексті дослідження феномену супервізійної практики / О. М. Усатенко. - С.40-45 Богдан, Т. В. Жити в теперешньому часі: Глибинно-психологічне пізнання психіки методом психодрами (на матеріалі активного соціально-психологічного навчання) / Т. В. Богдан. - С.46-50 Сульниченко, В. Н. Нужен ли человечеству единый язык?: Культурологический подход в процессе использования активных методик изучения лингвистических дисциплин в вузе / В. Н. Сульниченко. - С.51-55 Фурсова, Л. О. Ключ до розуміння та виховання: Вплив проблемного вивчення оповідання О.Довженка "Воля до життя" на розвиток почуттів підлітка / Л. О. Фурсова. - С.56-61 Святка, О. О. Проблема класифікації психологічних опорів у психоаналізі / О. О. Святка. - С.62-66 Лобач, О. М. Содержательные аспекты подготовки специалистов к психологической помощи постсоветской семье / О. М. Лобач. - С.67-71 Шевченко, В. М. Перший освітній заклад для глухонімих в поліетнічному середовищі Криму / В. М. Шевченко. - С.72-75 Березівська, Л. Д. Реформування шкільної освіти Міністерством народної освіти в контексті громадсько-педагогічного руху в Україні (1904-1907 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.76-82 Матвєєва, Г. В. Перші екскурсоводи - вчителі: Зміст та особливості підготовки фахівців екскурсівної справи в історії вітчизняної освіти / Г. В. Матвєєва. - С.83-90 Варфоломеева, О. В. Закономерности формирования психической устойчивсти личности: экзистенциальные противоречия / О. В. Варфоломеева. - С.92-100 Дударенко, І. С. Динаміка суджень суб’єкта як показник результативності психокорекційного впливу / І. С. Дударенко. - С.101-106 Пономарьов, О. С. Логічне дерево, на якому виростає безпека: Активізація навчальної діяльності студентів при моделюванні виробничої ситуації / О. С. Пономарьов, М. М. Латишева, Т. С. Павленко. - С.107-114 Шавальова, В. І. Скласти єдину наукову картину світу: Формування уявлень школярів щодо застосування математичних понять і методів у вивченні мов і літератур / В. І. Шавальова, Н. С. Вагіна. - С.116-121 Грищенко, Г. В. Захистимо "планету людей": Деякі напрямки екопсихологічного виховання у школі / Г. В. Грищенко. - С.122-126 Кожевников, В. М. Інноваційна модель наступності профільної школи і вищого навчального закладу в організації педагогічної діяльності учителів та викладачів / В. М. Кожевников. - С.127-132 Каленская, В. П. Применение метода планомерно-поэтапного формирования в развитии навыков ненасильственного общения студентов / В. П. Каленская. - С.133-137 Литвинчук, И. Н. Эмоционально-экзистенциальный аспект современных психотерапевтических и коммуникативных технологий / И. Н. Литвинчук. - С.138-142 Чёрный, Е. В. Тренинг в системе поликультурного образования / Е. В. Чёрный. - С.143-148 Шевчук, О. І. Академик: До 100-річчя видатного авіаконструктора Олега Антонова / О. І. Шевчук. - С.150-159 Кудусов, Д. А. Казанский период творческо-исполнительской и педагогической деятельности Натана Рахлина (за матеріалами науково-практичної конференції проведеної під егидою Міністерства культури і науки України та Національної музичної академії України імені П.І.Чайковського з нагоди 100-річчя від дня народження видатного диригента 30 березня 2006 року) / Д. А. Кудусов. - С.160-165 : портр Ковалерист, Л. А. Педагогіка вищої школи: Анотований список літератури / Л. А. Ковалерист, Л. В. Коваленко. - С.166-178 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дічек, Н. П. Герменевтика та діалогізм як засади оновлення методологічної бази історико-педагогічних досліджень [Текст] / Н. П. Дічек> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N2. - С. 14-19 Рубрики: дослідження педагогічні герменевтика Кл.слова (ненормовані): ДІАЛОГ КУЛЬТУР Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2007/9 Журнал 2007р. N 9 Гончаренко, С. Авторська школа креативності: Про концепцію школи творчості досвідченого учителя хімії Анатолія Івановича Сологуба з м.Кривий Ріг / С. Гончаренко. - С.3-4 Саксаганський природничо-науковий ліцей (м.Кривий Ріг): Добірка статей Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.14-16 Антонець, М. В.О.Сухомлинський про вікові особливості і громадянське виховання підлітків / М. Антонець. - С.17-19 Бондар, Л. В.О.Сухомлинський: основні пріоритети у вихованні громадянськості / Л. Бондар. - С.19-22 Заліток, Л. Бібліотека - джерело духовної культури в педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського / Л. Заліток. - С.22-24 Буряк, В. Система дидактичних умов ефективної організації навчальної пізнавальної діяльності / В. Буряк. - С.25-27 Саєнко, Т. Формування творчої активності майбутнього вчителя / Т. Саєнко. - С.28-31 Шапран, О. Сучасні підходи до проблеми інноваційної підготовки майбутнього вчителя / О. Шапран. - С.31-33 Щекатунова, Г. Застосування інформаційних технологій у діяльності сучасної школи / Г. Щекатунова. - С.34-35 Фатюшин, Ю. Теоретичні основи формування потреби у фізичному самовдосконаленні студентів в умовах дозвілля / Ю. Фатюшин. - С.37-40 Твердрхлєб, М. Соціальна активність - засіб сучасного виховання учнів початкових класів / М. Твердрхлєб. - С.41-43 Корсак, К. Небезпека міфів для стратегічного планування освіти і науки в XXI столітті / К. Корсак. - С.44-46 Вішнікіна, Л. Навчальні моделі - основа організації пізнавальної діяльності учнів на уроках географії / Л. Вішнікіна. - С.47-49 Вихрущ, А. Особливості формування альтруїстичних якостей у сучасної молоді / А. Вихрущ, І. Стецько. - С.50-52 Ануркіна, О. Механізм адаптації - один із факторів становлення особистості в ліцейському освітньому середовищі / О. Ануркіна. - С.52-54 Юник, Д. Адекватність самооцінки - складова саморегуляції інструментально-виконовської підготовки майбутніх учителів музики / Д. Юник. - С.54-56 Лебединець, Н. Гігієнічна оцінка шкільної тривожності учнів як показника психологічної атмосфери навчального середовища / Н. Лебединець. - С.57-59 Березівська, Л. Часткові внутрішньосистемні зміни шкільної освіти УРСР у контексті прихованої русифікації (1964-1984) / Л. Березівська. - С.60-64 Сипченко, О. Генезис досліджень із проблемами створення навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XXI ст.) / О. Сипченко. - С.64-66 Чернишова, Є. Усиновлення як соціальний феномен: історичний контекст / Є. Чернишова. - С.67-69 Хміль, Н. Діяльність журналу "Радянська школа" у 50-60-ті роки ХХ ст. / Н. Хміль. - С.69-71 Павлюк, С. Школи Німеччини в умовах глобалізації та інтеграційних процесів / С. Павлюк. - С.72-75 : портр Степанов, І. Ідейно-організаційні джерела скаутингу / І. Степанов. - С.75-77 Печенко, І. Виховання для життя: соціалізація особистості в дитинстві у педагогіці Монтессорі / І. Печенко. - С.78-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дічек, Н. Своєрідність концепції виховання громадянина за спадщиною В. О. Сухомлинського [Текст] / Н. Дічек> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N9. - С. 14-16 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Виховання громадянське педагоги України Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ІПА-1/2007/2 Журнал 2007р. N 2 Ляхоцький, В. У контексті сучасної науки ( Генеза огієнкознавства, сучасний стан та перспективи) / В. Ляхоцький. - С.4-19 Сейко, Н. Стипендіальні фонди як форма доброчинності в україні у XIX - поч. XX ст. / Н. Сейко. - С.28-33 Мисечко, О. Спеціальні лінгвістичні навчальні заклади як нова форма підготовки в Україні викладачів іноземних мов у 30-х рр. XX ст. / О. Мисечко. - С.34-37 Кочубей, Т. Розвиток освіти на українських землях у II пол.XVII- кін.XVIII cт. / Т. Кочубей. - С.38-47 Дічек, Н. Феофан Прокопович і слов’янське освітнє бароко / Н. Дічек. - С.48-55 Алєйкіна, В. Педагогічна діяльність В.О.Біднова ( 1874-1935) / В. Алєйкіна. - С.56-61 Дутко, О. М.І.Костомаров про історію розвитку освіти на українських землях / О. Дутко. - С.62-69 Петренко, О. Новаторські ідеї К.Ф.Лебединцева щодо організації спільної освіти дітей обох статей ( початок XX ст.) / О. Петренко. - С.70-73 Войткова, Л. До історії розвитку шкільних музеїв / Л. Войткова. - С.92-96 Саяпіна, С. Погляди М. Корфа на систему підготовки й перепідготовки вчителів ( II пол. XIX ст.) / С. Саяпіна. - С.74-78 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дічек, Н. Феофан Прокопович і слов’янське освітнє бароко [Текст] / Н. Дічек> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2007. - N2. - С. 48-55 Дод.точки доступу: Прокопович, Феофан \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: РШ/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Величко, Л. Загальнокультурний конетекст шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.9-12. Лодатко, Є. Методологічні засади моделювання соціокультурних процесів / Є. Лодатко. - С.13-20. Рижиков, В. Професійне самовизначення випускників ВНЗ в умовах ринкової економіки / В. Рижиков. - С.20-24. Бабінець, С. Моніторингові дослідження ефективності інноваційних процесів як засіб забезпечення якості шкільної освіти / С. Бабінець. - С.34-36. Дабіжук, Т. Індивідуальне навчально-дослідне завдання як форма організації самостійної роботи студентів в умовах кредитно-модульної система навчання / Т. Дабіжук, Т. Блажко. - С.37-39. Корнєєв, О. Формування краєзнавчих знань учнів з географії (експериментальний аспект) / О. Корнєєв. - С.39-42. Сопільняк, М. Психолого-педагогічні властивості живопису як засобу формування творчої особистості / М. Сопільняк. - С.44-47. Пономарьов, Ю. До проблеми розвитку і виховання вокального слуху студентів мистецько-педагогічних факультетів / Ю. Пономарьов. - С.47-49. Сипченко, О. Функції навчально-педагогічної літератури (друга половина XIX - початок XX ст. ) / О. Сипченко. - С.64-68. Зяблюк, Н. До питання "Чумацтво на батьківщині Тараса Шевченка" / Н. Зяблюк. - С.58-60. Іванова, Т. Формування екологічного мислення та здатності ліцеїстів будувати гармонійні відносини з природою / Т. Іванова. - С.53-54. Шкурат, Л. Молодь в освітніх інноваціях: самореалізація вчителів та розвиток учнів / Л. Шкурат. - С.50-52. Дічек, Н. Спільна спадщина / Н. Дічек. - С.61-64. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дічек, Н. Спільна спадщина [Текст] / Н. Дічек> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N3/4. - С. 61-64. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: історія педагогіки Росії(1917- Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: РШ/2008/9 Журнал 2008р. N 9 Бех, І. Естетика духовності В.О. Сухомлинського / І. Бех. - С.3-4 Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.5-7 Антонець, М. В.О.Сухомлинський і боротьба ідей у радянській педагогіці 60 - 70-х років XX ст. / М. Антонець. - С.8-12 Заліток, Л. публіцистична спадщина В.О.Сухомлинського в суспільно-політичній пресі ( 1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток. - С.15-16 Ликов, В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О.Сухомлинського / В. Ликов. - С.19-21 Сухомлинський, В. Казки / В. Сухомлинський. - С.23-33 Топузов, О. Формування географічної компетентності учнів засобами проблемного навчання / О. Топузов. - С.43-45 Варфоломєєва, І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії в умовах профільного навчання / І. Варфоломєєва. - С.51-54 Назаренко, Т. Методика роботи з картографічним матеріалом на уроках географії / Т. Назаренко. - С.54-55 Півнюк, В. Північнонімецькі топоніми слов’янського походження / В. Півнюк. - С.59-61 Іванюк, Г. Соціально-педагогічні передумови розвитку сільської школи в Україні ( перша половина XX ст.) / Г. Іванюк. - С.70-72 Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середини 60-х рр. XX ст. / Л. Пироженко. - С.73-76 Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи / І. Гоштанар. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського [Текст] / Н. Дічек> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N9. - С. 5-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: СП-1/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Дмитренко, Т. О. Інтеграція загальної педагогіки й соціальної педагогіки за напрямом розвитку поняттєвого апарату / Т. О. Дмитренко. - С.4-7 Возна, Ю. В. Наукові засади професійної співпраці соціального педагога з сучасними дитячими громадськими об’єднаннями / Ю. В. Возна. - С.8-13 Сєваст’янова, О. А. Студентська молодь у контексті суб’єкт-суб’єктних соціалізаційних виховних впливів у ВНЗ / О. А. Сєваст’янова. - С.14-20 Шабаєва, Н. С. Сутність та особливості гендерної соціалізації як теоретичної основи організації системи позанавчальної діяльності студентів коледжу / Н. С. Шабаєва. - С.21-26 Стрельцова, В. Ю. Соціально-педагогічний супровід процесу соціальної адаптації студентів творчих спеціальностей до умов культурно-освітнього середовища / В. Ю. Стрельцова. - С.27-32 Овчиннікова, М. М. Концепція соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах школи-інтернату / М. М. Овчиннікова. - С.33-38 Лебедєва, І. О. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки / І. О. Лебедєва. - С.45-50 Лютий, В. П. Чинники соціальної дезадаптації неповнолітніх засуджених, звільнених від відбування покарання з випробуванням / В. П. Лютий. - С.51-57 Петришен, О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу у 20-30-х роках ХХ століття / О. Г. Петришен. - С.58-64 Ченбай, І. В. Питання сирітства в народній педагогіці / І. В. Ченбай. - С.65-70 Дічек, Н. П. З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей / Н. П. Дічек. - С.71-82 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ШО1/2008/3 Журнал 2008р. N 3 Чорна, К. Національна ідея як фактор становлення патріотизму у дітей та молоді / К. Чорна. - С.5-11 Воронка, Г. Академічне консультування, соціальне забезпечення студентів у Канаді та Великобританії / Г. Воронка. - С.19-22 Жерносєк, І. Науково-методична управлінська культура керівника ЗНЗ / І. Жерносєк. - С.26-31 Дічек, Н. До втілення ідей К. Д. Ушинського про педагогічну психологію: експериментальні дослідження І. О. Сікорського / Н. Дічек. - С.35-40 Пєтухова, І. Розвиток ідей про тестування у вітчизняній педагогіці кінця XIX- поч.XX ст. / І. Пєтухова. - С.46-51 Волик, Л. Педагогічні погляди Миколи Гоголя / Л. Волик. - С.51-55 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дічек, Н. До втілення ідей К. Д. Ушинського про педагогічну психологію: експериментальні дослідження І. О. Сікорського [Текст] / Н. Дічек> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2008. - N3. - С. 35-40 Рубрики: історія педагогіки України до 1917 р. Дод.точки доступу: Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Сікорський, Іван Олексійович (1842-1919) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дічек, Н. П. З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей [Текст] / Н. П. Дічек> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N3. - С. 71-82 . - ISSN 1817-3764 Рубрики: педагогіка соціальна--історія виховання соціальне Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2008/3/4 Журнал 2008р. N 3/4 Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу / Н. П. Дічек. - С.7-14. Музика, О. Л. Педагогічна спадщина А. С. Макаренка і сучасні підходи до розвитку здібностей / О. Л. Музика. - С.15-26. Полонська, Т. К. Зміст і структура допрофільної підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. К. Полонська. - С.34-44. Супруненко, М. І. Форми залучення старшокласників до розв’язування творчих задач / М. І. Супруненко. - С.45-52. Бех, І. Д. Психомаяки у виховному процесі / І. Д. Бех. - С.53-70. Постовий, В. Г. Філософія сучасної української сім’ї / В. Г. Постовий. - С.71-77. Безкоровайна, О. В. Особистість: аспекти наукового осмислення / О.В. Безкоровайна. - С.77-87. Ткаченко, О. А. Освітня практика в теоретико-методологічному форматі "Справа життя" (на прикладі професійної підготовки психологів) / О. А. Ткаченко. - С.88-99. Калюжна, Т. Г. Формування загальнолюдських цінностей майбутнього вчителя під час вивчення курсу "Основи педагогічної творчості і майстерності" / Т. Г. Калюжна. - С.100-106. Ларіна, Т. О. Розвиток життєстійкості як умова ефективного самоздійснення й планування часу схильної до залежності молоді / Т. О. Ларіна, В. В. Посохова. - С.151-158. Грабовий. Навчальний учнівський хімічний експеримент у контексті становлення шкільної хімічної освіти (друга половина XIX - початок XX ст.) / Грабовий. - С.132-140. Годованюк, Т. Л. Деякі термінологічні тлумачення індивідуальної форми навчання через її "похідніі" / Т. Л. Годованюк. - С.127-131. М’ясоїд, П. А. Творчий діалог і теоретизування у психології / П. А. М’ясоїд. - С.117-127. Губа, А. В. Характеристика складових управлінської культури в світі / А. В. Губа. - С.107-116. Найдьонова, Л. А. Медіаобдарованість: синтез комунікативних та інформаційних компетентностей / Л. А. Найдьонова. - С.140-150. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дічек, Н. П. Спадщина А. С. Макаренка - феномен світового освітньо-виховного процесу [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2008. - N3/4. - С. 7-14. Рубрики: педагоги України Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: СП-1/2008/4 Журнал 2008р. N 4 Глазиріна, В. М. методологічні негаразди соціальної педагогіки / В.М. Глазиріна. - С.4-10 Носенко, В. В. Особисті вади учнів на різних вікових етапах / В.В. Носенко. - С.18-23 Грищенко, Н. А. Системно-синергетична модель процесу формування просоціальних особистісних смислів студента в позанавчальній діяльності ВНЗ / Н.А. Грищенко. - С.24-32 Подорожна, І. В. Педагогічний аспект поняття креативність та його структура / І.В. Подорожна. - С.33-37 Алендарь, Н. І. Соціальна адаптація випускників сільських шкіл до нових умов навчання у вищому навчальному закладі / Н.І. Алендарь. - С.38-42 Афанасьєва, В. В. Вплив сім’ї та школи на девіантну поведінку підлітка / В.В. Афанасьєва. - С.43-50 Золотова, Г. Д. Напрямки роботи соціального педагога з батьками щодо профілактики адиктивної поведінки учнів / Г.Д. Золотова. - С.57-61 Кушнарьов, С. В. Педагогічні умови формування правосвідомості в неповнолітніх засуджених у пенітенціарних установах / С.В. Кушнарьов. - С.62-69 Костів, В. І. Класифікація нуклеарних сімей / В.І. Костів. - С.70-78 Юрків, Я. І. Аналіз реальної практики виховання розумово відсталої дитини в сім’ї та соцально-педагогічної роботи з нею / Я.І. Юрків. - С.84-92 Дічек, Н. П. До історії соціального виховання : школа радості Н. Шульмана і С. Рівеса (початок 20-х років XX ст.) / Н.П. Дічек. - С.93-109 Петрочко, Ж. В. Забезпечення прав дітей, які опинилися в складних життєвих обставинах : досвід республіки Польща / Ж.В. Петрочко. - С.110-114 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |