> Шифр: ДзОП-1/2020/2 Журнал 2020р. N 2 (62) Сизоненко, О. Л. Визначення в реченні кількості слів, їхньої послідовності : урок української мови для учнів 2-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку для учнів початкової школи з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.2–4. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, початкова школа Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова. - С.5–7. Кл.слова: діти з порушенням зору, сценарій виховного заходу, моральне виховання Коломойцева, М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення : приклад оформлення: [робочий зошит розроблено згідно з програмно-методичним комплексом "Сходинки Подолання" (програми розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років)] / М. М. Коломойцева. - С.8–14. Кл.слова: діти з вадами зору, корекційна, логопедична робота Клубенко, Д. Є. Здорове харчування : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.15–16. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, уроки, початкова школа "Лора Бріджмен – 100% унікальності” : [розповідь про Лору Бріджмен – американську поетесу / І. С. Репка. - С.17. Кл.слова: сліпоглуха американська поетеса, творчість поетеси, Лора Бріджмен Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба. - С.18. Кл.слова: італійський оперний співак, Андреа Бочеллі, виконавця класичної музики Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко. - С.19–23. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, вправи, логічне мислення Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.24–31. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з дітьми-ринолаліками Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти [Текст] : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 2(62). - С. 5–7. Рубрики: Діти з особливими потребами--виховання--виховні заняття, заходи Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- сценарій виховного заходу -- моральне виховання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/5 Журнал 2020р. N 5 (65) Стасенко, В. Індивідуальний корекційно-реабілітаційний маршрут розвитку здобувача освіти : зразок оформлення та заповнення / В. Стасенко [и др.]. - С.2–9. Інші автори: Бражнікова В., Алейнікова І., О. Фоменко, Н. Горбачова, О. Жаворонка, Л. Єрморатій, С. Холостенко, М. Олійник Кл.слова: когнітивна, емоційно-вольова сфера, розвиток мовлення, розвиток психомоторики Дерев’янко, О. О. Компетентнісне навчання – шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору : симбіоз загальноприйнятих та новітніх підходів у спеціальній освіті: [підвищення ефективності роботи з молодшими школярами з порушеннями зору в контексті компетентнісного навчання] / О. О. Дерев’янко. - С.10–15. - Бібліогр.: 13 назв. Кл.слова: компетентнісний підхід, діти з порушеннями зору, інтерактивні методи роботи Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю: [розробка заняття мета якого: виховувати самостійність, допитливість, інтерес до заняття; розвивати дрібну моторику, фонематичне сприйняття, силу голосу та зв’язне мовлення] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.16–17. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, корекційно-виховне заняття, казки Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху : [наведено рек. для роботи з учнями, які мають вади слуху] / Г. С. Неповинних, Н. В. Тарасенко. - С.18. Кл.слова: діти з вадами слуху, мовленнєве спілкування, індивідуальний підхід Бойко, О. П. Життя диких тварин узимку : заняття з розвитку мовлення для дітей 4-го року навчання: [розробка заняття мета якого: розширити й узагальнити знання дітей про тварин лісу] / О. П. Бойко. - С.19–20. Кл.слова: логопедія, заняття з розвитку мовлення, ставлення до природи Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору: [розробка заняття мета якого: розвивате зорове, слухове, дотикове сприймання, співдружність руки та ока, простежувальну функцію ока; ознайомити дітей із різними видами годинників; учити відчувати час та виконувати певну роботу за обмежений проміжок часу; закріпити знання про часові поняття, пори року, дні тижня, частини доби] / С. В. Виноградова. - С.21–23. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: діти з порушеннями зору, корекційне заняття, часові поняття Марла Раньян : [розповідь про Марлу Раньяну – сліпу американську олімпійську спортсменку з бігу] / О. Жданова. - С.24. Кл.слова: сліпа спортсменка, олімпійська спортсменка з бігу, Марла Раньян Незвичайний художник Крісті Браун : [розповідь про Крісті Брауна – унікального ірландського письменника та художника з ДЦП / Д. С. Гінчук. - С.25. Кл.слова: ірландський художник, дитячий церебральний параліч, Крісті Браун Єна, Я. М. Василь Королів-Старий казка "Хуха-Моховинка" : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку з укр. літ. з використ. міжпредмет. зв’язків (географія, образотворче мистецтво) за творчістю Василя Короліва-Старого] / Я. М. Єна. - С.26–29. - Бібліогр.: 2 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, міжпредметні зв’язки, казки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах / О. О. Мельніченко. - С.2-4. Лянченко, Н. Л. Повітря та його властивості : заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту) / Н. Л. Лянченко. - С.5-7. Гінчук, Д. С. Мій клас - моя сім’я : виховна година для учнів 5-го класу зі зниженим зором / Д. С. Гінчук. - С.11-12. Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовані вправи для роботи над голосом : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушенням слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.13-15. Перфільєва, Т. О. Робота над звуками : методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва. - С.16-20. Жданова, О. Метлін Марлі / О. Жданова. - С.21. Вовк, О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії / О. А. Вовк. - С.22-24. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Жданова, О. Метлін Марлі [Текст] / О. Жданова> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 21. Рубрики: Люди з особливими потребами--обдарованість Кл.слова (ненормовані): актори Дод.точки доступу: Марлі, Метлін (американська акторка, перша і єдина глуха акторка, яка отримала премію «Оскар» ; 1965 р. н.) \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/9 Журнал 2020р. N 9 (69) Косаренко, О. В. Рекомендації батькам, педагогічним працівникам з організації навчально-виховного процесу дітей із синдромом Дауна / О. В. Косаренко. - С.2–3. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, рекомендації батькам, рекомендації педагогічним працівникам Косаренко, О. В. Індивідуальна розвивальна робота з дітьми із синдромом Дауна : [орієнтовний план роботи, та приклад індивідуального заняття] / О. В. Косаренко. - С.4–7. Кл.слова: діти із синдромом Дауна, орієнтовний план роботи, індивідуальне заняття Репка, І. С. Розвиток комунікативних навичок у класі : виховне заняття для дітей 5–6-го класу із порушенням зору: [мета заняття: налагодження комунікативної взаємодії; донесення важливості спілкування для спільної діяльності та співпраці; аналізування свого ставлення до інших і до себе] / І. С. Репка. - С.8. Кл.слова: діти із порушенням зору, виховне заняття, комунікативна взаємодія Жданова, О. Попередження булінгу : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко. - С.9–10. Кл.слова: діти з порушенням слуху, сценарій заходу, профілактика конфліктів Лянченко, Н. Л. Весна стукає у віконце : план-конспект заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем, для вихованців паліативного відділення / Н. Л. Лянченко. - С.11–13. Кл.слова: паліативна допомога, сценарій заняття, навколишнє середовище Арутюнян, В. В. Тематичні контрольні роботи з літературного читання для учнів 4-го класу з ДЦП та порушеннями мовленнєвого розвитку: [приклади контрольних робіт для перевірки знань в учнів з літ. читання] / В. В. Арутюнян. - С.14–19. Кл.слова: перевірка знань, діти з ДЦП, Г. В. Коротецька Стіві Вандер : [розповідь про сліпого американського музиканта / В. М. Мазур. - С.20. Кл.слова: американський музикант, Світі Вандер, співака і автора пісень Заруба, Д. В. Марлі Матлін. "Якщо хочеш – можеш" : [розповідь про глуху американську акторку] / Д. В. Заруба. - С.21. Кл.слова: американська акторка, Марлі Матлін, акторка Кропивна, О. І. Цикл уроків образотворчої діяльності для молодших школярів зі зниженим зором : [цикл уроків з образотворчого мистецтва] / О. І. Кропивна. - С.22–31. Кл.слова: образотворче мистецтво, діти зі зниженим зором, початкова школа Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Жданова, О. Попередження булінгу [Текст] : профілактичний захід для дітей 7-го класу з порушенням слуху: [мета заняття: підвищення толерантності та профілактика конфліктів у міжособистісних відносинах учнів, розвиток чутливості та поваги до культурних і психологічних відмінностей; виховання доброзичливого ставлення одне до одного] / О. Жданова, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 9(69). - С. 9–10. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення слуху--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням слуху -- сценарій заходу -- профілактика конфліктів Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |