> (Вільних примірників немає) Шифр: ПП/2008/10 Журнал 2008р. N 10 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуев. - С.1-15 Рєпнова, Т. П. Соціальний патронаж сім’ї (модель роботи соціального педагога в навчальному закладі) / Т. П. Рєпнова. - С.15-31 Скворцов, С. Ю. Методика дослідження стилю гумору (HSQ) та шкала використання гумору як ресурсу стресоподолання (CHS): опис, адаптація, застосування / С. Ю. Скворцов, О. О. Зайва. - С.31-33 Пожидаєв, І. В. Соціальна адптація гімназистів до умов сучасності / І. В. Пожидаєв. - С.39-45 Широка, А. О. Адаптація методики психологічної сепарації від батьків в юнацькому віці / А. О. Широка. - С.45-52 Панова, Е. Е. Эмоциональная уязвимость оперативной памяти / Е. Е. Панова. - С.53-58 Корніяка, О. М. Емпіричне вивчення культури спілкування як структурного компонента психологічної готовності студента до педагогічної діяльності / О. М. Корніяка. - С.59-64 Верещак, Є. П. Потенціал духовного і душі: разом чи окремо: психолого-аналітичний огляд / Є. П. Верещак. - С.65-68 Туров, М. П. Обдаровані винахідники: хто вони? / М. П. Туров. - С.68-72 Шевякова, Е. В. Взаимопонимание вопреки субъективным представлениям общающихся друг о друге / Е. В. Шевякова. - С.77-80 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
> Шифр: ПП/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Киричук, В. О. Психолого-педагогічні передумови управління свободоцентричною виховною системою / В. О. Киричук. - С.1-7 Гридковець, Л. М. Вплив культового фактору на розвиток змінених станів свідомості в особистості / Л. М. Гридковець. - С.7-12 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.16-34 Руденко, С. В. Педагогические ситуации в работе учителя и особенности их разрешения / С. В. Руденко. - С.34-39 Гройсман, А. Л. Самовнушение и психическая саморегуляция / А. Л. Гройсман. - С.39-48 Сиромятнікова, Л. М. Активні форми співпраці дошкільного навчального закладу і сім’ї з питань розвитку і становлення особистості дитини / Л. М. Сиромятнікова. - С.49-59 Моисеенко, Е. Н. Модель социально-педагогического сопровождения учащихся общеобразовательного учебного заведения / Е. Н. Моисеенко. - С.59-62 Старовойтов, А. В. Идентификация телесности в психотерапии / А. В. Старовойтов. - С.62-65 Трухин, И. А. Эмоциональность как причина заблуждений / И. А. Трухин. - 65-71 (прод.след.) Сизанов, А. Н. Профилактика курения среди школьников (7-11 классы) / А. Н. Сизанов, Н. Н. Поплавский, В. А. Хриптович. - С.71-79 Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Є. В. Заїка, І. О. Зуев> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N10. - С. 1-15 Рубрики: шкільний психолог Психологія--консультування Дод.точки доступу: Зуев, І. О. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N11. - С. 16-34 Рубрики: шкільний психолог Психологія--консультування Дод.точки доступу: Зуєв, І. О. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Репкин, В. В. Формирование психологических механизмов учебной деятельности с помощью развивающего обучения / В. В. Репкин, Н. В. Репкина. - С.1-6 Мерзлякова, О. Розділ 10. Коли психологічний тренінг стає небезпечним / О. Мерзлякова. - С.6-11 Синєокий, О. Проблеми формування мотивації сексуально-насильницької поведінки: структуа, динаміка та перспективи досліджень / О. Синєокий. - С.11-15 Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв. - С.16-31 Терещук, Н. В. Ігрова залежність у підлітковому віці як форма аддиктивної поведінки / Н. В. Терещук. - С.31-41. Далі буде. Общественное самоуправление: первые шаги к становлению (методические материалы для организаторов территориальных общин ). - С.41-51 Ильченко, А. А. Профессиональные интересы 9-классников (результаты социологического исследования) / А. А. Ильченко. - С.52-57 Шишак, О. І. Практика грудного вигодовування як актуалізація, матеріалізація та символізація ролей в материнсько-дитячих стосунках / О. І. Шишак. - С.57-61 Калошин, В. Ф. Жертва або хазяїн? (або як змінити долю) / В. Ф. Калошин. - С.61-67. Далі буде. Галів, М. Становлення характерологічної проблематики в європейській філософії (до середини XIX ст.) / М. Галів. - С.69-73 Терещенко, М. Ціннісні орієнтації як аспект картини світу людини та їх зв’язок з рівнем задоволеності подружнім життям / М. Терещенко. - С.73-76 Щербань, Є. Образ грошей у психологічній картині світу / Є. Щербань. - С.76-80 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Заїка, Є. В. Шкільне психологічне консультування: шляхи оптимізації пізнавальної діяльності учнів [Текст] / Є. В. Заїка, І. О. Зуєв> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2009. - N1. - С. 16-31 Рубрики: Психологія--консультування психологія гри пізнавальний розвиток учня Кл.слова (ненормовані): ВПД-внутренний план действий -- развитие двигательной памяти Дод.точки доступу: Зуєв, І. О. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (3) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2011/6 Журнал 2011р. N 6 Перун, М. Б. Типологія емоційного ставлення жінок до материнства / М. Б. Перун. - С.11-17 Дементьева, И. Жестокое обращение с ребенком в семье: последствия для личностного развития / И. Дементьева. - С.17-20 Емяшева, Ж. В. Риск возникновения суицидальных тенденций у людей с аддиктивным поведением (возрастной аспект) / Ж. В. Емяшева. - С.20-29 Смолинская, О. В. Опросник на выявление полоролевого конфликта в созависимых отношениях / О. В. Смолинская. - С.29-41 Аверина, И. С. Методика экспресс-диагностики интеллектуальных способностей (МЭДИС) детей 6-7 летнего возраста / И. С. Аверина, Е. И. Щебланова, Е. Н. Задорина. - С.43-50 Фальова, О. Є. Особливості особистості студентів ВНЗ: динаміка від курсу до курсу та зв’язок зі спеціальністю : на допомогу практичному психологу / О. Є. Фальова, Є. В. Заїка. - С.69-76 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 19 Фальова, О. Є. Особливості особистості студентів ВНЗ: динаміка від курсу до курсу та зв’язок зі спеціальністю [Текст] : на допомогу практичному психологу / О. Є. Фальова, Є. В. Заїка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 69-76 Рубрики: особистість студента особистісний розвиток людини психологічна служба ВНЗ Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): психологічні особливості особистісного розвитку студента -- особистісний потенціал студента Дод.точки доступу: Заїка, Є. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Творча спадщина В. А. Роменця: Сучасний погляд (матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.1-2. Мазілов, В. О. Методологічні дослідження у сучасній російській психології / В. О. Мазілов. - С.8-21. Задіранова, Г. В. Тренінг формування професійної успішності майбутніх педагогів / Г. В. Задіранова. - С.21-33. Заїка, Є. В. Ігри та вправи для розвитку мікромоторики школярів / Є. В. Заїка, К. А. Бистров. - С.39-46. Тихопой, О. В. Психологічні ресурси вирішення ключового протиріччя сімейного бізнесу / О. В. Тихопой. - С.50-54. Кияшко, Л. В. Психологічна готовність молоді до громадянської активності в умовах соціально-політичних реформ / Л. В. Кияшко, М. В. Бородчак. - С.62-66. Коробанова, О. Л. До питання про психотехнології формування мотивації політичної участі / О. Л. Коробанова. - С.66-70. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2012/6 Журнал 2012р. N 6 Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. Семенова, О. М. Розвиток емоційної культури педагога / О. М. Семенова. - С.20-27. Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів / Є. В. Заїка. - С.34-45. Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-63. Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Заїка, Є. В. Ігри та вправи для розвитку мікромоторики школярів [Текст] / Є. В. Заїка, К. А. Бистров> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 4. - С. 39-46. Рубрики: Дитяча психологія--молодший шкільний вік Тренінги психологічні Кл.слова (ненормовані): мікромоторика -- тонкі рухи -- ігровий тренінг Дод.точки доступу: Бистров, К. А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Заїка, Є. В. Одночасний відлік кількох подій як спосіб формування уваги школярів [Текст] / Є. В. Заїка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 6. - С. 34-45. Рубрики: Практична психологія Увага--вправи на розвиток Кл.слова (ненормовані): ігровий тренінг -- паралельне виконання дій -- концентрація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2014/3 Журнал 2014р. N 3 Ложкін, Г. В. Педагогічна діяльність і її регулятори / Г. В. Ложкін, Н. Ю. Волянюк. - С.1-5. Литовченко, Н. Ф. Особливості смисложиттєвих орієнтацій педагогічних працівників / Н. Ф. Литовченко, Н. Гуторка. - С.5-12. Митник, О. Я. Розвиток поняттєвого мислення учнів у процесі навчання / О. Я. Митник. - С.12-17. Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів / Є. В. Заїка. - С.17-20. Сєлєзньова, Є. В. Життєві смисли та ефективність самореалізації людини / Є. В. Сєлєзньова. - С.20-29. Біла, І. М. Самоздійснення та самоактуалізація особистості / І. М. Біла. - С.29-32. Хабайлюк, В. В. Соціально-психологічний тренінг навичок конструктивної взаємодії старшокласників у сімейних стосунках / В. В. Хабайлюк. - С.32-37. Костроміна, С. Н. Як здолати труднощі в навчанні дітей / С. Н. Костроміна, Л. Г. Нагаєва. - С.37-44. Литовченко, О. В. Програма соціально-психологічного тренінгу "Соціальне становлення особистості" / О. В. Литовченко. - С.44-46. Корнілова, В. В. Профілактично-корекційна програма "Подолання страхів у дітей дошкільного віку" / В. В. Корнілова. - С.46-60. Циганчук, Т. В. Причини та наслідки насильства над жінкою в сім’ї / Т. В. Циганчук, Д. Д. Лях. - С.60-71. Мусіна, В. П. Вивчення простору професійної активності / В. П. Мусіна. - С.71-76. Болтівець, С. І. Психологія вчинку людського самоздійснення Володимира Роменця / С. І. Болтівець. - С.76-78. Смольська, Л. М. Позитивна психологія: філософські джерела про людську природу та можливості педагогічних впливів на неї / Л. М. Смольська. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Заїка, Є. В. Тренінг індивідуальності пізнання - шлях до успішності та здоров’я школярів [Текст] / Є. В. Заїка> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 3. - С. 17-20. Рубрики: Тренінги--психологічні тренінги психологія школяра Кл.слова (ненормовані): ігрові тренінги -- розвиток мислення школярів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |