> Шифр: ВОУ1/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7 Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15 Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23 Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв. Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв. Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв. Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис. Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв. Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Зеленков, Анатолій Ізотович (Білорусь). Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 24-37. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Філософія--соціокультурні функції--соціальні функції Філософські дисципліни--методика викладання--вища школа Викладання філософії у ВНЗ Кафедра філософії та соціології Білорусь--освіта--вища освіта Кл.слова (ненормовані): глобалізація -- освіта -- університет -- гуманітарна освіта -- культура -- цінності -- філософія -- соціально-гуманітарна освіта -- образи філософії -- філософська освіта -- вища школа -- викладання філософії -- соціокультурні функції філософії -- філософські дисципліни -- методика викладання -- соціальні функції філософії -- ціннісна революція Анотація: Автор статті розуміє філософію як одну з найнеобхідніших форм духовного досвіду, підкреслює смислотворчу роль філософії в системі сучасної соціально-гуманітарної освіти. Пропонується програма реформування філософської освіти студентів. Обґрунтовується комплексна трирівнева модель викладання курсу філософії для студентів, магістрантів і аспірантів, яка спирається на досвід викладання філософії у Білоруському державному університеті. -------------------- Автор статьи понимает философию как одну из наиболее востребованных форм духовного опыта, подчеркивает смыслообразующую роль философии в системе современного социально-гуманитарного образования. Предлагается программа реформирования философского образования студентов. Обосновывается комплексная трехуровневая модель преподавания курса философии для студентов, магистрантов и аспирантов, которая опирается на опыт преподавания философии в Белорусском государственном университете. Дод.точки доступу: Білоруський державний університет (м. Мінськ, Білорусь) \про нього\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |