Шифр: ВОУ1/2012/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2012р. N 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор Петрович. Академічна співпраця / Віктор Андрущенко. - С.5-7
Пілов, Петро Іванович. Вірність традиціям і відповідність часу / Петро Пілов, Олександр Бешта, Ганна Швидько. - С.8-15
Косова, Беата. Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова. - С.16-23
Зеленков, Анатолій Ізотович. Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков. - С.24-37. - Бібліогр.: 14 назв.
Уваркіна, Олена Василівна. Українська освіта на шляху до спільного європейського освітнього простору / Олена Уваркіна. - С.38-44. - Бібліогр.: 11 назв.
Касьянов, Дмитро Володимирович. Нанотехнологічні ресурси суспільного розвитку: проблема визначення / Дмитро Касьянов. - С.45-50. - Бібліогр.: 16 назв.
Перглер, Тетяна Іванівна. Розвиток науки, освіти і культури як засада українського державотворення / Тетяна Перглер. - С.51-58. - Бібліогр.: 14 назв.
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров. - С.59-65. - Бібліогр.: 11 назв.
Кофанова, Олена Вікторівна. Системно-синергетичний підхід до моделювання компетентнісно орієнтованої методичної системи хімічної підготовки майбутніх інженерів-екологів / Олена Кофанова. - С.66-74. - Бібліогр.: 8 назв. : рис.
Козлакова, Галина Олексіївна. Організація комп’ютерного діалогового навчання іноземної мови у технічному університеті / Галина Козлакова, Наталія Сура. - С.75-82. - Бібліогр.: 15 назв.
Дідков, Олександр Михайлович. Освіта для здоров’я та сталого людського розвитку / Олександр Дідков. - С.83-88. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба. - С.89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
Кірейчева, Євгенія Володимирівна. Критерії ефективності впливу соціально-психологічного тренінгу на Я-концепцію майбутнього вчителя / Євгенія Кірейчева. - С.96-100. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Вікова специфіка топ-університетів країн із передовим університетським потенціалом / О. М. Слюсаренко ; Олена Слюсарено. - С.101-108. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Корсак, Юрій Костянтинович. Російський досвід застосування у вищій освіті дисципліни "Концепції сучасного природознавства" / Юрій Корсак. - С.109-115. - Бібліогр.: 10 назв. : табл.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Зеленков, Анатолій Ізотович (Білорусь).
    Философия как фундаментальная ценность в культуре глобализирующегося мира / Анатолій Зеленков // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 24-37. - Бібліогр.: 14 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Філософія--соціокультурні функції--соціальні функції
   Філософські дисципліни--методика викладання--вища школа

   Викладання філософії у ВНЗ

   Кафедра філософії та соціології

   Білорусь--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
глобалізація -- освіта -- університет -- гуманітарна освіта -- культура -- цінності -- філософія -- соціально-гуманітарна освіта -- образи філософії -- філософська освіта -- вища школа -- викладання філософії -- соціокультурні функції філософії -- філософські дисципліни -- методика викладання -- соціальні функції філософії -- ціннісна революція
Анотація: Автор статті розуміє філософію як одну з найнеобхідніших форм духовного досвіду, підкреслює смислотворчу роль філософії в системі сучасної соціально-гуманітарної освіти. Пропонується програма реформування філософської освіти студентів. Обґрунтовується комплексна трирівнева модель викладання курсу філософії для студентів, магістрантів і аспірантів, яка спирається на досвід викладання філософії у Білоруському державному університеті.
--------------------
Автор статьи понимает философию как одну из наиболее востребованных форм духовного опыта, подчеркивает смыслообразующую роль философии в системе современного социально-гуманитарного образования. Предлагается программа реформирования философского образования студентов. Обосновывается комплексная трехуровневая модель преподавания курса философии для студентов, магистрантов и аспирантов, которая опирается на опыт преподавания философии в Белорусском государственном университете.


Дод.точки доступу:
Білоруський державний університет (м. Мінськ, Білорусь) \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)