> Шифр: П3/2009/3 Журнал 2009р. N 3 Тернопільський національний економічний університет очима експертів із Європейської асоціації університетів. - С.9-20. Олександр Дусавицький (до 80-річчя від дня народження): Фундатор української психології. - С.21. Дусавицький, О. Соціальна ситуація розвитку як об’єкт психологічного аналізу / О. Дусавицький. - С.22-25. Микитюк, М. Таємниця результату. Частина Друга: До розгадки таємниці Лобановського, або непізнана алхімія футболу / М. Микитюк. - С.26-57. Кубаєвський, М. Концептні імплікації у вивчення взаємозв’язку ідентифікації й ідентичності / М. Кубаєвський. - С.58-68. Кравчук, М. Методологічні засади проведення історико-правового дослідження / М. Кравчук. - С.69-80. Жовтянська, В. Психологічний механізм функціонування метафори / В. Жовтянська. - С.81-90. Мусатов, С. Соціально-персонологічний аналіз особистості сучасника як наукова проблема / С. Мусатов. - С.91-106. Зоська, Я. Освіта як структура і процес у форматі теорії соціальної дії / Я. Зоська. - С.106-109. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-87 Зоська, Я. Освіта як структура і процес у форматі теорії соціальної дії [Текст] / Я. Зоська> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 3. - С. 106-109. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: соціологія освіти Кафедра економічної теорії Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |