> Шифр: КШС-2/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Зубченко, Т. М. ІКТ для дослідження динаміки когнітивних можливостей учнів під дією зовнішніх і внутрішніх факторів / Т. М. Зубченко, Ю. А. Науменко, О. Ю. Буров. - С.3-8. Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus / Я. С. Бондар. - С.8-15. Ганжела, С. І. Розвиток інформатичних компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-19. Головня, О. С. Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі / О. С. Головня. - С.19-24. Альоша, О. О. Формування моральності дітей і молоді шляхом захисту їх від шкідливої інформації / О. О. Альоша. - С.24-29. Назаренко, Т. Г. Методика застосування педагогічних програмних засобів у навчально-виховному процесі географії / Т. Г. Назаренко. - С.29-35. Підгорна, Т. В. Навчання учнів структурного пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.35-38. Яременко-Гасюк, О. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для активізації науково-технічної лексики в аспірантських групах / О. О. Яременко-Гасюк, Ю. В. Простакова. - С.38-48. II тур (міський) Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017” в номінації "Інформатика”. - С.48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
З-91 Зубченко, Т. М. ІКТ для дослідження динаміки когнітивних можливостей учнів під дією зовнішніх і внутрішніх факторів [Текст] / Т. М. Зубченко, Ю. А. Науменко, О. Ю. Буров> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 3-8. Рубрики: Викладання інформатики в школі--інформаційно-комп’ютерні технології Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційні технології -- дослідницький проект -- проектування в школі Анотація: У статті розглянуто принципи проектування і досвід використання ІКТ для дослідницьких робіт у школі, що включає моделювання когнітивної і перцептивної діяльності в умовах дії різних чинників. Розглянуто принцип побудови учнівських дослідницьких проектів у сфері природничо-математичних наук на базі експериментального дослідження із застосуванням розробленої ІКТ. Дод.точки доступу: Науменко, Ю. А.; Буров, О. Ю. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/1 Журнал 2019р. N 1 Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1. Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7. Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12. Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14. Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17. Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28. Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34. Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36. Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39. Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40. Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви. Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49. Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57. Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57. Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60. Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-91 Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Тетяна Зубченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 54–57. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): сімейне виховання -- культура взаємин -- норми поведінки -- сімейні стосунки -- сімейні обов’язки -- вплив поведінки -- взаємини у сім’ї -- сімейні конфлікти -- шанобливе ставлення Анотація: У статті представлено розробку заходу "Культура взаємин у сім’ї" для учнів початкової школи. Мета якого ознайомити дітей з основними нормами поведінки, стосунками та обов’язками в сім’ї; дати уявлення про вплив поведінки та взаємин у сім’ї на здоров’я їхніх членів, уточнити уявлення про сім’ю, її склад, сімейні стосунки. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |