Калініченко, М. Владні відносини від стародавніх часів до епохи Відродження [Текст] / М. Калініченко> // Пам’ять століть : Історичний науковий та літературний журнал. - 2006. - N6. - С. 60-67. Рубрики: історія держави і права Кл.слова (ненормовані): влада Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Філоненко, Софія. Народження Афродити з морської піни: література американського ренесансу та її популярні джерела [Текст] : [рецензія на книгу] / С. Філоненко> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 109-111. Рец. на кн. : Калініченко М. М. Американський Ренесанс в контексті популярної культури Сполучених Штатів першої половини XIX століття : монографія / М. М. Калініченко. - Рівне : О. Зень, 2017. - 208 с. . - ISSN 0236-1477 Рубрики: Зарубіжна література--література окремих країн Зарубіжна література--історія, 19 ст. 1 пол. Кафедра російської та зарубіжної літератури та історії культури США--література, 19 ст. 1-а половина Кл.слова (ненормовані): українська американістика -- література США Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Загірняк, М. Уніфікація та детермінація вимог до підготовки PhD-дисертацій: недоцільне ускладнення чи необхідна умова? / М. Загірняк, А. Некрасов, В. Бахарєв. - С.7-18 Ткаленко, К. Проблемні питання колективного управління майновими правами суб’єктів ринку образотворчого мистецтва в Україні / К. Ткаленко. - С.19-27 Кращенко, Ю. Конкурс наукових проектів молодих учених Міністерства освіти і науки України: генеза та підсумки / Ю. Кращенко, Р. Жебчук, І. Дегтярьова. - С.28-43 Дєордіца, Т. -Л. До проблеми оцінювання результатів учіння / Т.-Л. Дєордіца. - С.44-54 Кугай, Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" / Н. Кугай, М. Калініченко. - С.55-71 Корсак, К. Про засади правильного мислення у темі глобального потепління / К. Корсак. - С.72-81 Прадій, Т. Методичні засади викладання історії біохімії як фундаментальної основи медико-біологічної науки / Т. Прадій, І. Крамаренко. - С.82-88 Гавриленко, В. Роль ХДУ в об’єднанні зусиль і впровадженні європейських природоохоронних директив та ініціатив на Херсонщині (погляд зі сторони) / В. Гавриленко. - С.89-92 Возняк, О. Про доцільність впровадження дисципліни "Криміналістична хімія" для вишів системи МВС України / О. Возняк. - С.93-105 Кириленко, В. Серія навчальних видань "Цінні папери. Фондовий ринок" / В. Кириленко. - С.106-109 Соколова, І. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти / І. Соколова. - С.110-113 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 88 Кугай, Н. Формування методологічних знань і вмінь майбутніх учителів математики у процесі навчання дисципліни "Методи оптимізації" [Текст] / Н. Кугай, М. Калініченко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2018. - N 1. - С. 55-71 . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): методологічні знання і вміння -- індекс ставлення -- індекс висвітлення Анотація: У статті розкрито зміст методологічних знань усіх рівнів (філософського, загальнонаукового, конкретно наукового, технологічного) майбутнього вчителя математики на матеріалі навчальної дисципліни "Методи оптимізації". Дод.точки доступу: Калініченко, М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/10/12 Журнал 2019р. N 10/12 Климко, Л. В. Соціальне партнерство – визначальний стандарт громадсько-активної школи / Л. В. Климко. - С.2–6. Сєдова, Т. Д. Виховання патріотизму за умов сучасних викликів інформаційного суспільства / Т. Д. Сєдова, І. В. Чепіга. - С.8–11. - Бібліогр.: 12 назв. Козлова, С. С. Фінська школа з погляду українського вчителя / С. С. Козлова. - С.13–15. Калошин, В. Ф. Навчена безпорадність: що це і як вона впливає на дитину? / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк. - С.16–21. Бурцев, М. В. Школа реформаторських ідей педагогічної системи М. П. Гузика як модель інноваційного закладу освіти / М. В. Бурцев. - С.22–25. - Бібліогр.: 3 назви. Гептельманова, М. М. Управління процесом упровадження STEM-освіти в закладах загальної середньої освіти / М. М. Гептельманова. - С.26–28. - Бібліогр.: 4 назви. Голубнича, О. В. Формування готовності педагогів до інноваційної діяльності / О. В. Голубнича. - С.29–31. - Бібліогр.: 5 назв. Задніпровська, В. В. Упровадження здоров’язберігальних технологій в освітній процес закладу освіти / В. В. Задніпровська. - С.32–33. - Бібліогр.: 5 назв. Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко. - С.34–36. - Бібліогр.: 5 назв. Коваленко, А. Є. Дистанційне навчання як актуальний етап інформатизації закладу загальної середньої освіти / А. Є. Коваленко. - С.37–39. - Бібліогр.: 4 назви. Корнієнко, С. П. Використання хмарних технологій в управлінні закладом освіти / С. П. Корнієнко. - С.40–42. - Бібліогр.: 4 назви. Косачова, Н. М. Коучинг як інноваційний підхід до управління персоналом у закладі освіти / Н. М. Косачова. - С.43–45. - Бібліогр.: 4 назви. Захарченко, Ю. О. Організація науково-дослідницької діяльності педагогів / Ю. О. Захарченко. - С.46–47. - Бібліогр.: 5 назв. Масюженко, Д. В. Упровадження тайм-менеджменту як інноваційної технології управління в роботу закладу освіти / Д. В. Масюженко. - С.48–50. - Бібліогр.: 4 назви. Матвєєва, Н. В. Умови впровадження інновацій у закладі загальної середньої освіти / Н. В. Матвєєва. - С.51–53. - Бібліогр.: 2 назви. Руденко, О. С. Школа-родина як модель сучасного закладу освіти / О. С. Руденко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Хурда, А. А. Формування інформаційної культури педагогічних працівників / А. А. Хурда. - С.57–59. - Бібліогр.: 6 назв. Шелест, В. А. Інноваційні підходи в організації і проведенні педагогічних рад / В. А. Шелест. - С.60–72. - Бібліогр.: 15 назв. Дишко, О. П. Упровадження інноваційних технологій у початковій ланці як засіб розвитку інтересу в учнів до вивчення навчальних дисциплін : (засідання пед. ради) / О. П. Дишко. - С.73–76. Касьяненко, С. В. Інноваційні підходи до організації та проведення педагогічної ради / С. В. Касьяненко. - С.77–80. - Бібліогр.: 6 назв. Батраченко, О. В. Використання ігрових технологій в освітньому процесі як засіб соціалізації особистості дитини : (нетрадиційне засідання пед. ради у формі тренінгу) / О. В. Батраченко, Л. Ф. Чипчева. - С.81–89. - Бібліогр.: 10 назв. Стельмах, А. Г. Педагогіка партнерства в освітніх округах / А. Г. Стельмах. - С.90–93. Пально, Н. В. Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально. - С.94–95. - Бібліогр.: 5 назв. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 17 Калініченко, М. О. Готовність педагогів до інноваційної діяльності у контексті реформування освіти / М. О. Калініченко> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 34–36. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова (ненормовані): інноватика -- інноваційна діяльність -- інноваційні якості -- готовність до інноваційної педагогічної діяльності Анотація: Розкрито сутність інноваційної педагогічної діяльності; охарактеризовано компоненти готовності педагога до неї, з’ясовано професійно-особистісні інноваційні якості педагога. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |