> Шифр: С327798/2005/2 Журнал 2005р. N 2 Караман, О. Педагогічні методи в соціальній роботі : Методологія і методи соціальної педагогіки / О. Караман. - С.4-11. Смоляна, Я. Просвітницький тренінг як метод формування критичного ставлення підлітків до засобів масової інформації / Я. Смоляна. - С.12-17. Коваленко, О. Деякі аспекти соціалізації старшокласників в умовах освітнього простору / О. Коваленко. - С.18-22. Розсказова, О. Особливості соціалізації студентської молоді на сучасному етапі розвитку суспільства / О. Розсказова. - С.23-26. Дябел, Л. Проблема вивчення особистості в різних науках / Л. Дябел. - С.27-32. Лебедєва, І. Актуальність профілактики безпритульності неповнолітніх у соціально-педагогічній теорії та практиці : Соціально-педагогічна робота з дітьми та молоддю / І. Лебедєва. - С.33-38. Мезеря, І. Соціальна служба і профілактика сексуального насильства над дітьми та підлітками / І. Мезеря. - С.39-42. Мінакова, К. Основні соціально-педагогічні та психологічні характеристики жінки- жертви домашнього насилля : Соціально-педагогічна робота з сім’єю / К. Мінакова. - С.43-47. Чуракова, О. Про професійну компетентність соціального працівника : Професійна підготовка соціального педагога / О. Чуракова. - С.48-53. Карпенко, О. Професійно-статусна характеристика соціального працівника / О. Карпенко. - С.54-59. Ларіонова, Н. Організація навчальних практик студентів і курсу спеціальностей "Соціальна педагогіка", "Соціальна робота" / Н. Ларіонова. - С.64-70. Маркова, Н. Гендеризація вищої освіти в сучасному суспільстві / Н. Маркова. - С.71-74. Безпалько, О. Особливості підготовки та реалізації соціальних проектів у територіальній громаді : З досвіду організації соціально-педагогчної роботи / О. Безпалько. - С.75-82. Філіппов, Ю. Соціально-виховна робота в молодіжному трудовому загоні / Ю. Філіппов. - С.90-96. Кл.слова: зайнятість молоді Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Караман, О. Педагогічні методи в соціальній роботі : Методологія і методи соціальної педагогіки [Текст] / О. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2005. - N2. - С. 4-11.
Рубрики: Соціальна робота соціальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: С327798/2006/1 Журнал 2006р. N 1 Караман, О. Л. Нормативно-правова база соціальної роботи / соціальної педагогіки в Україні / О. Л. Караман. - С.6-11 Дейна, В. В. Діти, позбавлені батьківського піклування , як феномен соціального сирітства / В. В. Дейна. - С.33-37 Юрків, Я. І. Специфічні потреби дітей з розумовою обмеженістю / Я. І. Юрків. - С.38-43 Кратінова, В. О. Волонтерство як засіб соціального та професійного становлення студентів спеціальностей " Соціальна педагогіка" та " Соціальна робота" / В. О. Кратінова, Н. Б. Ларіонова, О. П. Песоцька. - С.76-81 Чертова, К. М. Основні напрямки соціально-педагогічної діяльності інтернатних закладів освіти України (друга половина 50-х - середина 60-х років XXст.) / К. М. Чертова. - С.82-87 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Караман, О. Л. Нормативно-правова база соціальної роботи / соціальної педагогіки в Україні [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N1. - С. 6-11 Рубрики: соціальна педагогіка Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: С327798/2007/3 Журнал 2007р. N 3 Алєксєєнко, Т. Соціальна педагогіка як наукова дисципліна: досвід і перспективи розвитку / Т. Алєксєєнко. - С.4-8 Дмитренко, Т. Виникнення системного соціально-педагогічного мислення та його значення для розвитку сучасної науки / Т. Дмитренко. - С.9-13 Погребняк, А. Определение индивидуальных особенностей школьника по результатам его корректурной пробы / А. Погребняк, А. Горпинченко. - С.14-22 Жданович, Ю. Змістовне дозвілля підлітків: проблеми й перспективи / Ю. Жданович. - С.23-29 Бєлецька, І. Вплив організованого вільного часу на становлення особистості учня / І. Бєлецька, Т. Гаміна. - С.30-33 Клочан, Ю. Специфіка соціальної адаптації учнів у професійно-технічних навчальних закладах / Ю. Клочан. - С.34-39 Поліщук, Ю. Проблема ефективності соціально-педагогічної діяльності в молодіжних організаціях / Ю. Поліщук. - С.43-49 Тесленко, В. Сутнісні характеристики соціально-педагогічної діяльності й соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями / В. Тесленко. - С.50-53 Костів, В. Виховний потенціал родини / В. Костів. - С.54-59 Грабовенко, Н. Обгрунтування змісту і форм соціально-педагогічної роботи з сім’ями, що виховують дітей з обмеженими фізичними можливостями, в умовах реабілітаційних центрів / Н. Грабовенко. - С.60-66 Маркова, Н. Вплив засобів масової комунікації на діяльність соціального педагога з формування гендерної культури старшокласників / Н. Маркова. - С.67-73 Поліщук, В. Сфери професійної діяльності та функції соціального педагога / В. Поліщук. - С.79-87 Ніколаєску, І. Імідж як презентаційна складова особистісних проявів соціального педагога / І. Ніколаєску. - С.88-92 Отрощенко, Н. Сутність профорієнтаційної діяльності соціального педагога загальноосвітньої школи / Н. Отрощенко. - С.93-98 Ларіонова, Н. Історико-феноменологічний аналіз волонтерства / Н. Ларіонова, В. Кратінова, О. Караман. - С.99-105 Вербовський, О. Ідеї формування культури міжнаціональних стосунків в учнівської молоді у 20-30-і рр. ХХ ст. в Україні / О. Вербовський. - С.106-110 Загайко, О. Місце та роль користувачів послуг у підготовці соціальних працівників у ВНЗ Великої Британії / О. Загайко. - С.111-114 Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Ларіонова, Н. Історико-феноменологічний аналіз волонтерства [Текст] / Н. Ларіонова, В. Кратінова, О. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2007. - N3. - С. 99-105 Рубрики: соціальна педагогіка--історія Дод.точки доступу: Кратінова, В.; Караман, О. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
С 69 Соціально-педагогічна профілактика девіантної поведінки [Текст] : добірка статей> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 3. - С. 65-84. - Зміст: Соціально-психологічні проблеми вихованців соціальних гуртожитків / М. С. Доннік. Піклування й турботу суспільства безпритульним і бездоглядним "дітям вулиці" / З. І. Рогач. Українське законодавство як основа соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими / О. Л. Караман. Рубрики: Девіантна поведінка Діти вулиці неповнолітні засуджені Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін соціально-педагогічна робота--законодавство України Кл.слова (ненормовані): депривація -- госпіталізм -- соціальний гуртожиток -- реабілітаційні центри -- нормативно-правова база соціально-педагогічної роботи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Ларіонова, Н. Б. Волонтерство в інституційному просторі / Н. Б. Ларіонова, В. О. Кратінова. - С.4-11 Кудашкіна, О. З. Кіберсоціалізація як новий вид соціалізації у віртуальному середовищі / О. З. Кудашкіна. - С.12-18 Максимовська, Н. О. Анімація в сфері дозвілля як напрям соціально-педагогічної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.19-26 Коношенко, Н. А. Аналіз проблеми виникнення девіантної поведінки в психолого-педагогічній літературі / Н. А. Коношенко. - С.39-44 Перейма, В. В. Формування позитивного ставлення до праці в соціально дезадаптованих підлітків / В. В. Перейма. - С.45-50 Караман, О. Р. Принципи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах / О. Р. Караман. - С.51-57 Демиденко, Т. М. Виховний потенціал - провідна характеристика сім’ї як педагогічної системи / Т. М. Демиденко. - С.58-63 Цибулько, Л. Г. Формування готовності учнів до сімейного життя як засіб їхньої соціалізації / Л. Г. Цибулько. - С.64-70 Краснова, Н. П. Напрями та типові технології діяльності соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.71-82 Логвиненко, Т. О. Особливості організації соціальної роботи в Італії: структурно-змістовий аспект / Т. О. Логвиненко. - С.88-93 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караман, О. Р. Принципи соціально-педагогічної роботи з неповнолітніми засудженими в пенітенціарних закладах [Текст] / О. Р. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 1. - С. 51-57 Рубрики: Соціально-педагогічна робота неповнолітні засуджені Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): пенітенціарні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Овчиннікова, М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу / М. М. Овчиннікова. - С.4-14 Ткаченко, В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту / В. В. Ткаченко. - С.15-24 Коленіченко, Т. І. Аналіз факторів, які впливають на процес адаптації людини похилого віку до умов геріатричного пансіонату / Т. І. Коленіченко. - С.25-33 Калько, Р. М. Набуття соціокультурного досвіду як засіб самоактуалізації особистості в суспільстві / Р. М. Калько. - С.34-40 Краснова, Н. П. Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах / Н. П. Краснова. - С.41-48 Дмитренко, Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.49-54 Коношенко, Н. А. Соціально-педагогічна реабілітація як засіб подолання девіантної поведінки молодших школярів / Н. А. Коношенко. - С.55-61 Юрків, Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми / Я. І. Юрків. - С.62-71 Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.78-83 Кечик, О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик. - С.84-89 Караман, О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.90-94 Мотунова, Н. В. Профілактика правопорушень серед підлітків як соціально-педагогічна проблема / Н. В. Мотунова. - С.95-102 Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського опікування, у період розвитку князівської та церковно-монастирської підтримки (з X до XIII ст.) / В. В. Бондаренко. - С.103-106 Цибулько, Л. Г. Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки / Л. Г. Цибулько. - С.107-110 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караман, О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 3. - С. 90-94 Рубрики: пенітенціарні заклади Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): ресоціалізація засуджених -- вища освіта для засуджених Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/4 Журнал 2011р. N 4 Алєксєєнко, Т. Ф. Мотивація соціальної поведінки та механізми її формування / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.4-10 Отрощенко, Н. Л. Особливості роботи соціально-педагогічного центру профорієнтації в загальноосвітній школі / Н. Л. Отрощенко. - С.11-19 Коленіченко, Т. І. Соціальна робота з людьми похилого віку / Т. І. Коленіченко. - С.20-25 Цибулько, Л. Г. Соціальна адаптація дітей-сиріт молодшого шкільного віку засобами гри / Л. Г. Цибулько. - С.26-30 Епштейн, І. С. Психолого-педагогічні особливості дітей молодшого шкільного віку з вадами слуху / І. С. Епштейн. - С.31-34 Костючек, М. Ф. Віктимність дітей, постраждалих від торгівлі людьми, як наслідок несприятливих умов соціалізації / М. Ф. Костючек. - С.35-42 Стрельцова, В. Ю. Вплив культурно-освітнього середовища вищого навчального закладу на адаптаційний процес / В. Ю. Стрельцова. - С.43-47 Шахрай, В. М. Потенціал інтерактивного театру у формуванні соціальної компетентності школярів / В. М. Шахрай. - С.48-55 Парфанович, І. І. Діагностика соціально-психологічних характеристик дівчат девіантної поведінки загальоноосвітніх шкіл / І. І. Парфанович. - С.56-64 Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу / О. Л. Караман. - С.65-71 Бєлецька, І. В. Сімейне дозвілля як чинник формування сім’ї / І. В. Бєлецька. - С.72-80 Павлюк, Н. В. Сім’я як чинник статеворольової соціалізації розумово відсталих підлітків / Н. В. Павлюк. - С.81-87 Калько, Р. М. Суспільно-історичний розвиток театральної педагогіки в контексті формування соціокультурного досвіду особистості / Р. М. Калько. - С.88-94 Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період з 17 ст. до 19 ст. / В. В. Бондаренко. - С.95-99 Петренко, О. Б. Шмідт Віра і сексуальне виховання дітей в Радянській Росії / О. Б. Петренко. - С.100-107 Атаханова, С. О. Формирование гармонично развитой личности: некоторые проблемы и их решения (на примере Узбекистана) / С. О. Атаханова. - С.108-112 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караман, О. Л. Ресоціалізація особистості неповнолітнього засудженого в контексті соціалізаційного процесу [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 4. - С. 65-71 Рубрики: Соціальна педагогіка Кл.слова (ненормовані): ресоціалізація засуджених -- неповнолітні засуджені Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2012/3 Журнал 2012р. N 3 Безпалько, О. В. Вектори розвитку соціальної педагогіки в Україні / О. В. Безпалько. - С.14-22. Чернуха, Н. М. До питань інтеграції в сучасній освіті / Н. М. Чернуха. - С.27-32. Шахрай, В. М. Профілактика соціальної дезадаптації підлітків через залучення їх до театрально-ігрової діяльності / В. М. Шахрай. - С.39-47. Кудашкіна, О. З. Аналіз позитивного та негативного впливу кіберпростору на особистість студентської молоді / О. З. Кудашкіна. - С.47-54. Харченко, Л. П. Співробітництво соціального педагога з сім’єю / Л. П. Харченко. - С.54-61. Терновець, О. М. Соціальне сирітство як соціально-педагогічна проблема / О. М. Терновець. - С.61-69. Цибулько, Л. Г. Криза сім’ї й сімейних стосунків як фактор соціального сирітства / Л. Г. Цибулько. - С.69-75. Макаренко, А. В. Школа-інтернат як фактор формування соціального здоров’я вихованців / А. В. Макаренко. - С.75-80. Рассказова, О. І. Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями / О. І. Рассказова. - С.80-87. Караман, О. Л. Соціально-педагогічний потенціал регіону і громади виховної колонії для неповнолітніх (за результатами дослідження) / О. Л. Караман. - С.87-94. Краснова, Н. П. Особливості процесу виховання засуджених жінок / Н. П. Краснова. - С.94-101. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караман, О. Л. Соціально-педагогічний потенціал регіону і громади виховної колонії для неповнолітніх (за результатами дослідження) [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 87-94. Рубрики: Соціально-педагогічна робота--виховні колонії виховання правопорушників--неповнолітні Кл.слова (ненормовані): протиправна поведінка -- неповнолітні засуджені Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Чепіга, І. В. Формування громадянськості в процесі громадянської соціалізації старших підлітків / І. В. Чепіга. - С.4-10. Бєлецька, І. В. Шляхи організації змістовного дозвілля підлітків за місцем проживання / І. В. Бєлецька. - С.11-15. Калько, І. В. Гендерна освіта й виховання студентської молоді як психолого-педагогічна проблема / І. В. Калько. - С.26-30. Максимовська, Н. О. Розвиток соціальної активності студентської молоді в процесі анімаційної діяльності / Н. О. Максимовська. - С.31-38. Юрків, Я. І. Телефонне консультування як метод соціально-педагогічної допомоги клієнтам / Я. І. Юрків. - С.39-48. Пліско, Є. Ю. Сутність і зміст соціально-педагогічної реабілітації агресивних підлітків / Є. Ю. Пліско. - С.49-53. Корабльова, О. О. Сутність і зміст мобінгу як соціально-педагогічної проблеми / О. О. Корабльова. - С.54-61. Золотова, Г. Д. Сучасні філософські погляди на проблему профілактики адиктивної поведінки дітей / Г. Д. Золотова. - С.62-69. Коленіченко, Т. І. Особливості міжособистісної взаємодії між людьми похилого віку в закладах соціального обслуговування / Т. І. Коленіченко. - С.70-76. Караман, О. Л. Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти / О. Л. Караман. - С.77-85. Краснова, Н. П. Аналіз проблем ділового спілкування в соціально-педагогічній літературі / Н. П. Краснова. - С.86-94. Веретенко, І. М. Традиції підтримки сім’ї в українських громадах / І. М. Веретенко. - С.95-101. Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського піклування, у період суспільної і приватної опіки (з XIX до XX ст.) / В. В. Бондаренко. - С.102-108. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караман, О. Л. Підготовка персоналу пенітенціарних закладів до соціально-педагогічної роботи із засудженими в умовах університетської освіти [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 4. - С. 77-85. Рубрики: Соціально-педагогічна робота--пенітенціарні заклади Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кл.слова (ненормовані): пенітенціарні заклади Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Скоромна, О. П. Державна молодіжна політика щодо підтримки студентської молоді та студентської сім’ї / О. П. Скоромна. - С.4-13. Курінна, С. М. Роль соціального педагога дитячого будинку в процесі соціалізації його мешканців / С. М. Курінна. - С.14-21. Роман, С. В. Формування еколого-гуманістичних цінностей школярів як педагогічна проблема / С. В. Роман. - С.22-31. Ярків, Я. І. Умови вирішення конфліктів у підлітковому середовищі соціальним педагогом / Я. І. Ярків. - С.32-41. Караман, О. Л. Досвід організації соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальній виховній установі / О. Л. Караман. - С.53-60. Петришин, Л. Й. Креативне середовище як педагогічна умова формування креативності майбутніх соціальних педагогів / Л. Й. Петришин. - С.61-71. Тесленко, В. В. Ретроспективний аналіз становлення та розвитку громадянської освіти / В. В. Тесленко. - С.80-87. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 21 Караман, О. Л. Досвід організації соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальній виховній установі [Текст] / О. Л. Караман> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2013. - N 2. - С. 53-60. Рубрики: Соціальна робота--неповнолітні засуджені Кл.слова (ненормовані): неповнолітні засуджені -- соціально-виховна робота -- спеціальні виховні установи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Доннік, М. С. Проблеми молоді соціальних гуртожитків для дітей-сиріт та дітей, позбавленних батьківського піклування / М. С. Доннік. - С.4-10. Терновець, О. М. Аналіз структури діяльності соціального педагога з профілактики соціального сирітства в освітньому закладі / О. М. Терновець. - С.11-19. Соціально-педагогічна робота з сім’єю : [добірка сатей]. - С.20-46. Золотова, Г. Д. Поведінковий підхід до профілактики адиктивної поведінки дітей в умовах територіальної громади / Г. Д. Золотова. - С.47-56. Професійна підготовка соціального педагога. - С.57-81. Малу, Алаа Хусейн. Исторические условия формирования мировоззрения аль-Фараби / А. Х. Малу. - С.82-85. Кальченко, Л. В. Історико-педагогічний аналіз суспільної практики й попередження проблеми соціального сирітства на українських землях у складі Російської імперії (початок XVII- середина XIX століття) / Л. В. Кальченко. - С.86-95. Тесленко, В. В. Становлення громадянського суспільства в Україні: реальний стан та перспективи розвитку / В. В. Тесленко. - С.96-102. Караман, О. Л. Напрями та зміст соціально-виховної роботи з неповнолітніми засудженими в спеціальних виховних установах / О. Л. Караман. - С.103-108. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |