> Шифр: ВМДЗ/2013/2 Журнал 2013р. N 2 Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9. Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17. Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26. Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32. Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38. Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39. Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41. Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49. Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57. Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70. Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73. Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74. Користуємося календарем. - С.72-73. Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 75-79. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--масові заходи Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): сценарії -- весінні розваги -- Міжнародний день птахів Анотація: Сценарій розваги до Міжнародного дня птахів для дітей старшого дошкільного віку. Дод.точки доступу: Артюшенко, С. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1 |
> Шифр: ВМДЗ/2016/12 Журнал 2016р. N 12 Гавриш, Наталія. Матриця професійних можливостей: перезавантаження / Н. Гавриш. - С.4-9. Грицак, Тамара. Зберігаєм гостроту зору дітей / Т. Грицак, І. Гринчук. - С.9-15. Сварковська, Ліна. Дихальна гімнастика - найкращі ліки для дітей зі ”слабкими" легенями / Л. Сварковська. - С.15-23. Нерянова, Дар’я. Перший раз до вчителя-логопеда: як підготуватися / Д. Нерянова. - С.23-27. Калмикова, Лариса. Діагностика мовленнєвого розвитку / Л. Калмикова, Н. Харченко, Т. Бондаренко. - С.27-36. Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна. - С.36-47. Бур’яновська, Тетяна. Ставаймо на лижі, сідаймо в санчата, або Особливості проведення зимових прогулянок / Т. Бур’яновська. - С.47-55. Стрітення Господнє. - С.55-57. Терещенко, Катерина. Весна-полонянка : сценарій свята для дітей середнього та старшого дошкільного віку / К. Терещенко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на січень. - С.62-64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 12 Савінова, Наталія. Сюжетно-ігрові заняття з фізкультури як засіб діагностики рухової підготовленості дошкільників [Текст] / Н. Савінова, В. Карачун, Т. Лощиліна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 12. - С. 36-47. Рубрики: Дошкільне виховання--фізичне виховання--ігрові вправи Кл.слова (ненормовані): сюжетно-ігрові заняття -- педагогічний мориторинг Дод.точки доступу: Карачун, Віра; Лощиліна, Тетяна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/5 Журнал 2021р. N 5 Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6. Плекаємо особистість дошкільника. - С.7. Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12. Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15. План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19. Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22. Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28. Типові професійні деформації педагогів. - С.29. Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30. Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36. Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37. Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41. Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43. Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46. Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47. Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51. Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53. Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57. П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59. Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду [Текст] / В. Карачун> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 38-41. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--літній оздоровчий період Кл.слова (ненормовані): літній період у ЗДО Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |