> Шифр: ВШ-3/2017/4 Журнал 2017р. N 4 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-7. Яцунь, Олександр. Університетська освіта: шлях від ревізії до світоглядного переосмислення та визначення нових векторів розвитку / О. Яцунь. - С.34-48. Дараган, Тетяна. Інтернаціоналізація вищої освіти у XXI столітті: досвід університетів США і Європи / Т. Дараган, Н. Тимошенко, О. Власюк. - С.48-55. Качмар, Олександра. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості / О. Качмар. - С.55-65. Головенкін, Володимир. Ще раз про систему оцінок у вищій школі / В. Головенкін. - С.65-73. Корсак, Олена. Світовий тренд з вимірювання якості середньої і вищої освіти: зарубіжний і національний досвід / О. Корсак. - С.73-83. Бебко, Світлана. Система вищої освіти як об’єкт наукового дослідження / С. Бебко. - С.83-90. Возняк, Оксана. Переваги та недоліки застосування опорних схем у навчальному процесі / О. Возняк. - С.90-98. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2017/2 Журнал 2017р. N 2 Андрущенко, Віктор. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. Андрущенко, Н. Хамітов. - С.5-17. Курбатов, Сергій. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов. - С.18-22. Вознюк, Олександр. Розвиток педагогічної дійсності / О. Вознюк. - С.23-31. Кірик, Тамара. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-XXI / Т. Кірик. - С.32-38. Силадій, Іван. Основні напрями наукової актичності педагога-новатора / І. Силадій. - С.39-45. Shvets, Valentyna. The new model of feedbacks between students and e-learning platform moodle / V. Shvets. - С.46-51. Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті / О. Качмар. - С.52-57. Коваленко, Оксана. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко. - С.58-63. Опанасюк, Юлія. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва / Ю. Опанасюк. - С.64-70. Хілько, Юлія. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей у загальноосвітніх школах Канади / Ю. Хілько. - С.71-77. Подолякіна, Ольга. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти / О. Подолякіна. - С.78-82. Астахова, Валентина. Новий напрям у дослідженні проблем освіти / Валентина Астахова В. - С.83-85. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Качмар, Олександра. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті [Текст] / О. Качмар> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2017. - N 2. - С. 52-57.
Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- діалог -- мислення -- дистанційна освіта -- міжкультурна взаємодія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 30 Качмар, Олександра. Освіта як дієвий механізм профілактики й подолання агресивної поведінки особистості [Текст] / О. Качмар> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 4. - С. 55-65. . - ISSN 1682-2366
Кл.слова (ненормовані): агресивність особистості Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |