М74 Мова і культура [Текст] = Язык и культура : наукове видання: У 10-ти т. / Київський Національний університет імені Тараса Шевченка, Інститут філології, НАН України, Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні, АПН України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка. - К. : Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2004 - . - (Філологія). Вип. 7. Т. VIII : Теорія і практика перекладу. - 2004. - 280 с. - 3.00 грн. Зміст: Огуй, О. Д. Слова в часі (неологізми, архаїзми та історизми): особливості їх перекладу з німецької мови / О. Д. Огуй. - С .8-13 Колесникова, І. А. Динаміка лексичної норми у термінології / І. А. Колесникова. - С .35-42 Ржевская, А. В. Проблема определения приема перевода / А. В. Ржевская. - С .49-52 Громова, Г. М. Структурна варіативність в перекладі міжнародних угод / Г. М. Громова. - С .59-63 Овсянников, В. В. Переводческие проблемы терминологии делового английского / В. В. Овсянников. - С .70-76 Снігур, С. В. Замовник як критерій якості перекладу ( на матеріалі українсько-англійського перекладу юридичного тексту) / С. В. Снігур. - С .85-90 Казимира, З. Аспекти адекватності перекладу фахової термінології / З. Казимира. - С .90-98 Халимоник, Г. О. Проблема навчання професійно орієнтованого перекладу (на матеріалі близькоспоріднених мов) / Г. О. Халимоник. - С .98-102 Дубенко, О. Ю. Стилістика перекладача в аспекті історичної та індивідуальної (авторської) поетики / О. Ю. Дубенко. - С .102-107 Сизова, О. Ф. Формування гендерного напрямку досліджень у сучасному перекладознавстві / О. Ф. Сизова. - С .107-113 Микитюк, О. Р. Дещо про українську правописну традицію (на матеріалі праць Івана Верхратського) / О. Р. Микитюк Коломієць, Л. В. Пишнота і злиденність формалістичної школи перекладу: "Шекспіровські сонети" Ігоря Костецького / Л. В. Коломієць. - С .133-140 Колесник, О. С. Про проблеми перекладу англомовної поезії / О. С. Колесник. - С .175-182 Хоменко, Ю. Н. К вопросу о взглядах Пушкина на художественный перевод / Ю. Н. Хоменко. - С .193-200 Антипова, Г. А. Лингвистические особенности английского каламбура. Проблемы перевода / Г. А. Антипова. - С .224-231 Клименко, А. Ю. Лудические единицы английского языка и особенности их перевода на русский язык / А. Ю. Клименко. - С .255-258
РУБ 40 Рубрики: Переклад Дод.точки доступу: Київський Національний університет імені Тараса Шевченка; Інститут філології; Національна Академія Наук України; Інститут мовознавства ім. О. О. Потебні; Академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: М/2006/7 Журнал 2006р. N 4 Эрастов, Е. Небывальщина : Повесть. / Е. Эрастов. - С.7-84 Клименко, А. Души неприкаянные : Повесть / А. Клименко. - С.89-144 Федоров, М. Сашка. Всевидящее око : Рассказы / М. Федоров. - С.149-160 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Клименко, А. Души неприкаянные : Повесть [Текст] / А. Клименко> // Москва : Журнал русской культуры. - 2006. - N4. - С. 89-144 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: М/2006/11 Журнал 2006р. N 11 Полежаев, Л. "Неустанно возделывать культурные посевы" / Л. Полежаев. - С.3-15 Прокофьев, С. Сияла ночь: рассказы / С. Прокофьев. - С.15-42 Клименко, А. Может быть: рассказы / А. Клименко. - С.43-55 Дерюшев, А. Зубы Рейгана: рассказы / А. Дерюшев. - С.57-68 Булычев, В. В войну голубей съедают: рассказы / В. Булычев. - С.68-78 Токарев, А. Кукурузный рейс: рассказы / А. Токарев. - С.78-110 Трутнев, Л. В поволоке: глава из романа / Л. Трутнев. - С.117-132 Кудрявская, Г. На грядке жизни: рассказы / Г. Кудрявская. - С.139-151 Брычков, П. За советскую власть без коммунистов / П. Брычков. - С.152-158 Вайнерман, В. Достоевский и Омск / В. Вайнерман. - С.159-183 Девятьярова, И. Будить душу до мелочей / И. Девятьярова. - С.184-192 Трубицина, Л. Как слово нынче отзовётся / Л. Трубицина. - С.193-200 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Клименко, А. Может быть: рассказы [Текст] / А. Клименко> // Москва : Журнал русской культуры. - 2006. - N11. - С. 43-55 Рубрики: Російська література--художня Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 314 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 69.25 грн. Зміст: Пуховьска, Л. П. Інноваційні системи післядипломної педагогічної освіти у світовому освітньому просторі / Л. П. Пуховьска. - С .6-9 Редько, В. Г. Дидактичні та методичні вимоги до навчальних матеріалів і текстів для шкільних підручників з іноземних мов / В. Г. Редько. - С .10-13 Сердюков, П. Современние подходы к повышению квалификации учителей / П. Сердюков, Р. Хилл, Н. Сердюкова. - С .14-19 Солодков, В. Т. Ціннісні оріэнтації як чинник корпоративності педкадрів / В. Т. Солодков. - С .20-25 Коваль, Т. І. Організаційно-методичні умови активізації самостійної позааудиторної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх учителів іноземних мов в умовах інформатизації освіти / Т. І. Коваль. - С .26-31 Богатикова, Л. И. Рефлексия как основа педагогического взаимодействия в процессе обучения иноязычному общению / Л. И. Богатикова. - С .31-33 Антонюк, Р. І. Філософсько-методологічні напрями вирішення найважливіших сучасних проблем у полікультурній освіті / Р. І Антонюк. - С .38-41 Коломінова, О. О. Критерії аналізу та оцінювання підручників/НМК з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .46-51 Несвірська, Т. В. Місце та значення загальнокультурної компетентності в складі ключових компетентностей / Т. В. Несвірська. - С .54-57 Андрійко, І. Ф. Навчання майбутніх учителів німецької мови написання заяви ("Bewerbungsschreiben") / І. Ф. Андрійко. - С .58-61 Вовк, О. І. Розвиток і використання множинності інтелекту: формування іншомовної граматичної компетенції у студентів-філологів / О. І. Вовк. - С .62-65 Халимон, Ірина Йосипівна. Інтегративний підхід до формування змісту навчання у підготовці майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .66-69 Чекаль, Г. С. Комп’ютерні проекти студентів як додатковий навчальний матеріал з країнознавчої тематики в середній загальноосвітній школі / Г. С. Чекаль, Г. М. Корнєйчик. - С .70-73 Литвиненко, С. П. Мета і зміст навчання англомовного діалогічного спілкування на початковому етапі мовного вищого навчального закладу / С. П. Литвиненко. - С .78-81 Кіш, Н. В. Самостійна робота як складова рейтингу успішності навчальних досягнень студентів у процесі вивчення німецької мови / Н. В. Кіш. - С .82-85 Клименко, А. О. Електронний журнал в оцінюванні навчальних досягнеь студентів факультету іноземних мов / А. О. Клименко. - С .86-88 Михайлюк, Г. В. Порівняльний аналіз категорії модальності в японській та українських мовах як складова формування граматичної компетенції вчителя японської мови / Г. В. Михайлюк. - С .89-91 Николюк, О. В. Урахування шляхів оновлення змісту освіти під час підготовки вчителя російської мови / О. В. Николюк. - С .92-94 Ковальчук, В. Б. Оволодіння вимовою як важливий фактор у вивченні іноземної мови / В. Б. Ковальчук. - С .95-98 Дубровська, Л. О. Психолого-педагогічний супровід дитини в період літньої виховної практики / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. В. Ковнер. - С .99-102 Пасічник, О. С. Контроль і самоконтроль у змісті сучасних вітчизняних шкільних підручників з іноземних мов / О. С. Пасічник. - С .103-107 Михальчук, Н. О. Психолого-педагогічні засади підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до навчання учнів розуміти твори художньої літератури / Н. О. Михальчук, Т. Г. Ковальчук. - С .108-112 Гончарова, Є. Є. Проектування як засіб диференціації навчання в процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .112-115 Карпенко, Є. М. Інформаційно-аналітичні уміння у структурі професійної компетентності вчителя іноземної мови / Є. М. Карпенко. - С .116-120 Нестеренко, С. И. О некоторіх проблемах дистанционой формі обучения / С. И. Нестеренко. - С .120-122 Деева, И. М. Как бороться с влиянием интерференции родного и изучаемого языка в процессе обучения? / И. М. Деева. - С .123-124 Задорожна, І. П. Вимоги до володіння мовленевою компетенцією студентами мовних спеціальностей на початковому етапі навчання / І. П. Задорожна. - С .125-128 Колодько, Т. М. Використання навчально-мовленевих ситуацій в іншомовному спілкуванні студентів ВНЗ / Т. М. Колодько. - С .129-132 Івчик, Ю. С. До проблеми підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації фронтальних форм навчальної діяльності / Ю. С. Івчик. - С .133-136 Малюська, З. В. Переклад іншомовних текстів у немовному вищому навчальному закладі / З. В. Малюська. - С .141-143 Федусенко, Ю. І. Ділова гра як засіб організації допрофільної підготовки з іноземної мови учнів 8-9-х класів основної школи / Ю. І. Федусенко. - С .144-146 Самойленко, Ю. П. Особливості використання інформаційних технологій майбутнім учителем-філологом у процесі підготовки / Ю. П. Самойленко. - С .147-151 Легзіна, О. А. Аналіз помилок як спосіб формування самоконтролю умінь англійського писемного мовлення студентів / О. А. Легзіна. - С .152-155 Зимовець, О. А. Використання мережі інтернет у формуванні професійних умінь майбутнього вчителя іноземних мов / О. А. Зимовець. - С .156-160 Плотніков, Є . О. Порівняльний аналіз інструментальних мультимедійних засобів навчання іноземних мов / Є . О. Плотніков. - С .161-165 Чепела, О. О. Навчальні матеріали віртуальної бібліотеки в роботі вчителя іноземних мов / О. О. Чепела. - С .166-170 Роман, С. В. Деякі аспекти організації науково-дослідної діяльності студентів - майбутніх учителів іноземної мови під час педагогічної практики в школі / С. В. Роман. - С .171-175 Синекоп, О. С. Лінгвістичні основи інтерактивного навчання англомовного письма студентів технічних спеціальностей / О. С. Синекоп. - С .176-179 Дейкун, П. В. Підготовка вчителя іноземної мови до навчання студентів лексики: когнітивний підхід / П. В. Дейкун. - С .180-182 Сорокіна, Н. В. Досвід використання мультімедійних навчальних презентацій у процесі формування професійної іншомовної компетентності у майбутніх філологів / Н. В. Сорокіна. - С .183-186 Моркотун, С. Б. Структурна модель презентаційних умінь як основа їх формування у студентів магістратури / С. Б. Моркотун. - С .187-191 Павлова, Т. П. Оцінювання іншомовних мовлениевих навичок та вмінь студентів технічних вишів / Т. П. Павлова. - С .192-196 Колесник, Т. П. Концепція навчання професійного іншомовного спілкування студентів-аграріїв у вищому навчальному закладі / Т. П. Колесник. - С .200-203 Король, Т. Г. Індивідуалізація тестового контролю англомовної концепції у читанні студентів немовних спеціальностей / Т. Г. Король. - С .204-207 Ковалева, И. Б. пути развития учебной автономии в современной вісшей школе / И. Б. Ковалева. - С .208-211 Помігуєва, Л. П. Специфіка формування та функціонівання сільськогосподарських термінів-абревіатур у сучасній англійській мові / Л. П. Помігуєва. - С .212-216 Іванова, І. В. Діагностування сформованості професійної іншомовної культурологічної компетентності майбутніх фахівців бізнес-сфери / І. В. Іванова. - С .217-220 Малік, О. І. Мовне тестування як чинник професійної підготовки військовиків / О. І. Малік. - С .221-224 Жиляєва, Ю. М. Особливості змісту загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / Ю. М. Жиляєва. - С .225-229 Березенська, Л. І. Створення реальних передумов для формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в умовах методичної майстерності / Л. І. Березенська, Н. П. Сіваєва. - С .230-232 Байда, М. В. Можливості використання технологій кооперативного навчання в процесі підготовки майбутнього вчителя / М. В. Байда. - С .233-235 Сытник, Ю. Н. Роль образовательных технологий в процессе повышения качества высшего образования в контексте требований Болонского процесса / Ю. Н. Сытник. - С .236-240 Артюшина, М. В. Особистісні чинники інноваційності студентів економічних спеціальностей / М. В. Артюшина. - С .241-246 Полякова, В. М. Подготовка бакалавров и магистров в Германии / В. М. Полякова, Е. В. Лісенкова. - С .252-254 Кікіна, Н. М. Проблема кредитно-модульної системи навчання іноземних мов в університетах США / Н. М. Кікіна. - С .255-257 Постригач, Н. О. Пріорітетні напрями професійної підготовки вчителя іноземної мови у Греції / Н. О. Постригач. - С .258-263 Ларіна, Т. В. Шляхи модернізації процесу професійного розвитку вчителів (порівняльний аналіз) / Т. В. Ларіна. - С .263-266 Пономаренко, О. В. Лідерство в системі вимог до вчителя сучасної американської школи / О. В. Пономаренко. - С .267-269 Смелянська, В. В. Можливості використання американського досвіду раннього навчання іноземних мов у школах України / В. В. Смелянська. - С .270-274 Сливка, В. П. Зміна освітньої парадигми та її вплив на педагогічне оцінювання (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .275-278 Карпенко, Н. М. Зміст професійної підготовки майбутніх фахівців у галузі дошкільної освіти Швеції / Н. М. Карпенко. - С .279-282 Чувакова, Т. Г. США: підвищення професіоналізму вчителів як спосіб поліпшення їхнього соціального статусу / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .283-285 Удовиченко, Н. К. Мотиваційно-ціннісний компонент професійної компетентності вчителя:з німецького досвіду / Н. К. Удовиченко. - С .286-289 Жерноклєєв, І. В. Характер державної політики Скандинавських країн і Фінляндії у підготовці майбутніх учителів трудового і професійного навчання / І. В. Жерноклєєв. - С .290-293 Базелюк, В. Г. Упровадження курсів з євроінтеграції. Рефлексія польського досвіду у педагогічній освіті Фінляндії / В. Г. Базелюк. - С .298-302 Сергієнко, К. П. Використання ідей В. О. Сухомлинського з формування творчої особистості при вивченні іноземної мови / К. П. Сергієнко. - С .303-306 Грабар, Е. В. Чинники впливу на розвиток текстування у сфері шкільної іншомовної світи США / Е. В. Грабар. - С .307-310
РУБ 15 Рубрики: Вчителі іноземної мови--підготовка Викладання німецької мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вчителі іноземної мови--підготовка Вчителі німецької мови--підготовка Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
> Шифр: П2/2010/39(жовтень) Газета 2010р. N 39(жовтень) Чемодурова, Ю. Девіантна поведінка дітей і підлітків. Із практики діяльності психолога й соціального педагога / Ю. Чемодурова. - С.3-11. Клименко, А. Лідерські риси і старшинство народження дітей у сім’ї / А. Клименко. - С.12-16. Веленко, А. Діти і макросередовище. Неформальне спілкування, тусовки, перебування поза межами школи, ранні статеві стосунки / А. Веленко. - С.20-22. Рагимова, Р. Гендер і професія. Урок із профорієнтації в умовах гендерної рівності / Р. Рагимова. - С.23-26 Безпарточна, В. Значення особистості дитини / В. Безпарточна. - С.28-30. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клименко, А. Лідерські риси і старшинство народження дітей у сім’ї [Текст] / А. Клименко> // Психолог. - 2010. - N 39(жовтень). - С. 12-16. Рубрики: Діти виховання дітей у сім’ї Кл.слова (ненормовані): лідерські риси Анотація: У статті викладено результати дослідження розвитку лідерських рис підлітків, охарактеризовані особливості дітей кожного порядку народження. Проаналізовано взаємозв'язок розвитку лідерських рис і черговості народження. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, А. С. Пособие по развитию речи для студентов-иностранцев [Текст] : учебное пособие для студентов - иностранцев, обучающихся в вузах СССР / А. С. Клименко, Л. Г. Сорокина-Ранеева, Л. В. Уткина. - М. : Высшая школа, 1968. - 64 с. - Б. ц. Дод.точки доступу: Сорокина-Ранеева, Л. Г.; Уткина, Л. В. Примірників всього: 1 КСХ (1) Свободны: КСХ (1) |
> Шифр: ННИ-1/2012/4 Журнал 2012р. N 4 Мусатов, В. Л. Политика Яноша Кадара глазами советского дипломата / В. Л. Мусатов. - С.3-25. Игнатченко, И. В. Франция и восточный кризис 1839-1841 годов / И. В. Игнатченко. - С.69-85. Сорока, М. Е. Портрет российского дипломата: Павел Михайлович Лессар (1851-1905) / М. Е. Сорока. - С.123-137. Груздева, Е. Н. Александр Германович Вульфиус (1880-1941) / Е. Н. Груздева. - С.152-163. Прусская, Е. А. Образ России в прессе восточной армии Бонопарта (1798-1801 годы) / Е. А. Прусская. - С.176-183. Табаровская, К. А. Швеция в стратегических планах и оценках российских военных и дипломатов в начале XX века / К. А. Табаровская. - С.183-195. Клименко, А. Ю. Карл Клаузевиц и Россия / А. Ю. Клименко. - С.195-199. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, А. Ю. Карл Клаузевиц и Россия [Текст] / А. Ю. Клименко> // Новая и новейшая история. - 2012. - N 4. - С. 195-199. . - ISSN 0130-3864 Рубрики: історики інших країн Дод.точки доступу: Клаузевіц, Карл \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/10 Журнал 2012р. N 10 Поніманська, Тамара. Освітня лінія "Дитина в соціумі" / Т. Поніманська. - С.4-10. Костянтинова, Ольга. Виховуємо патріотів / О. Костянтинова, О. Харитонович, П. Абба. - С.11-24. Терещенко, Людмила. Сім’я як чинник виникнення дитячих невротичних розладів / Л. Терещенко. - С.25-33. Самойлова, Світлана. Методи вивчення індивідуальних особливостей дошкільників / С. Самойлова, О. Лисенко. - С.34-43. Кутеньова, Наталя. Інноваційний підхід до організації методичної роботи з педагогами / Н. Кутеньова. - С.44-52. Кутеньова, Наталія. Створюємо методичний веб-квест крок за кроком / Н. Кутеньова. - С.53-56. Кононко, Олена. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / О. Кононко. - С.57-62. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на листопад. - С.63-64. Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко. - С.65-67. Свята та цікаві події грудня. - С.68-69. Пастухова, Наталя. Новорічна казка "Лускунчик" / Н. Пастухова. - С.70-79. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Клименко, А. Оплата праці завідувача дошкільного закладу за виконання роботи за посадою вихователя-методиста / А. Клименко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 10. - С. 65-67. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--кадрові питання Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): зарплата -- оплата праці -- сумісництво -- методична служба -- керівники закладів Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 94 Рыков, А. И. Избранные произведения [Текст] / А. И. Рыков ; сост., авт. предисл. А. В. Клименко, сост., авт. предисл. В. В. Радаев, ред. Л. И. Абалкин ; Отделение экономики Ан СССР, Институт экономики АН СССР. - М. : Экономика, 1990. - 494 с. + портр. - (Экономическое наследие). - 4.20 руб. РУБ 9(С)2 Дод.точки доступу: Клименко, А. В. \сост., авт. предисл.\; Радаев, В. В. \сост., авт. предисл.\; Абалкин, Л. И. \ред.\; Отделение экономики Ан СССР; Институт экономики АН СССР Примірників всього: 3 фб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Чабайовська, М. Формування ключових та предметних компетентностей молодших школярів на уроках літературного читання у початкових класах (на матеріалі творчості Т. Г. Шевченка) / М. Чабайовська, С. Шароварко. - С.1-4. Адаменко, Н. Виховання доброти у дітей молодшого шкільного віку за ідеями В. О. Сухомлинського / Н. Адаменко. - С.8-10. Лящук, Л. Педагогіка добра, педагогіка діалогу Василя Сухомлинського / Л. Лящук. - С.10-13. Маркіна, С. Формування моральних цінностей у молодших школярів на основі педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського / С. Маркіна. - С.13-16. Клименко, А. Проблемна ситуація як засіб формування мотивації вивчення української мови / А. Клименко. - С.16-18. Костюченко., Л. Урок навчання грамоти / Л. Костюченко. - С.21-22. Ковалишена, Тетяна. Будь природі другом (екологічне виховання молодших школярів) / Т. Ковалишена. - С.30-33. Паніна, Марія. Проектне навчання у початковій школі / М. Паніна. - С.35-38. Степанюк, Катерина. Модель формування дослідницьких умінь майбутніх учителів початкової школи в процесі проектної діяльності / К. Степанюк. - С.42-45. Барбашова, Ірина. Сенсорний розвиток молодших школярів: історія та сучасність / І. Барбашова. - С.46-48. Малихіна, Тетяна. Психологічне здоров’я молодшого школяра: сутність та характерні особливості / Т. Малихіна. - С.49-51. Черезова, Ірина. Психолінгвістична складова мовленнєвої діяльності молодших школярів / І. Черезова. - С.52-54. Попова, Ольга. Формування стилістичних умінь майбутніх учителів початкової школи під час вивчення синтаксису сучасної української літературної мови / О. Попова. - С.55-57. Крамаренко, Алла. Формування екологічних цінностей майбутніх учителів початкової школи у процесі професійної підготовки / А. Крамаренко. - С.57-59. Шиман, Олександра. Організація триетапної інформатичної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. Шиман. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, А. Проблемна ситуація як засіб формування мотивації вивчення української мови [Текст] / А. Клименко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 9. - С. 16-18. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки української мови Кл.слова (ненормовані): мотивація навчальної діяльності -- молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 57 Содержание обучения иностранным языкам в средней школе: организация речевой деятельности [Текст] / ред. А. Д. Клименко. - М. : Педагогика, 1984. - 142 с. - 0.55 руб. РУБ 4И(070.2) Дод.точки доступу: Клименко, А. Д. \ред.\ Примірників всього: 1 НМК іноз. мов (1) Свободны: НМК іноз. мов (1) |
К 49 Клименко, А. Тривалість відпустки вихователя-методиста дошкільного навчального закладу комбінованого типу / Антоніна Клименко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 53-54. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--кадрові питання Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи--кадрові питання Кл.слова (ненормовані): відпустки -- вихователі-методисти -- дошкільні навчальні заклади -- тривалість Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
К 49 Клименко, А. Утримання із заробітньої плати: підстави та дії працівника за неправомірних відрахувань / Антоніна Клименко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 55-57. Рубрики: Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи--кадрові питання Кл.слова (ненормовані): оплата праці -- посадові обов’язки -- заробітна плата -- трудові спори -- надбавки -- вихователь-методист -- дошкільні навчальні заклади Є примірники у відділах: Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |