К49 Клименко, Людмила Олександрівна. Гуманітаризація навчання фізики в загальноосвітній школі при вивченні оптичних явищ [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / Л.О. Клименко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2003 (НПУ). - 20 с. -
Рубрики: викладання фізики Гуманітаризація навчання Оптичні явища автореферати дисертацій--фізика--методика викладання Кафедра фізики Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/6 Журнал 2013р. N 6 Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр. Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр. Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр. Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34. Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр. Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49. Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр. Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр. Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65. Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр. Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр. Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 21-28 : фотогр. Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): формування світогляду дошкільників -- роль художньої літератури -- дослідно-експериментальна робота -- науково-методичний семінар -- інтегровані підходи -- освітній простір -- дошкільні навчальні заклади -- літературний розвиток дошкільників -- інформаційно-мовленнєві ігри -- інтеграція літературного матеріалу Анотація: Окреслено мету, основні напрямки та результати роботи науково-методичного семінару "Інтегровані підходи до використання літературних засобів формування світогляду дітей в освітньому просторі дошкільних навчальних закладів", що відбувся в межах Всеукраїнського дослідно-експериментального проекту на тему "Формування світогляду дошкільників засобами художнього слова в інтегрованому просторі дошкільного навчального закладу". Подано план-конспект проведення семінару та опорну схему інтеграції літературного матеріалу в різні види діяльності дітей дошкільного віку протягом дня. Дод.точки доступу: Клименко, Людмила Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: Б-1/2016/5 Газета 2016р. N 5 Клименко, Людмила. Значення повітря. Властивості повітря : урок природознавства. 5-й клас / Л. Клименко. - С.6-10. - Библиогр. в конце ст. Диженко, Тетяна. Птахи нам на крилах весну принесли : позакласний захід. 8-9 класи / Т. Диженко. - С.11-13 Тарасенко, Оксана Володимирівна. Актуалізація опорних знань учнів на уроках біології людини / О. Тарасенко. - С.16-24 Пилипенко, Тетяна. Ембріотехнологія. Клонування : [біологія в 11-му класі] / Т. Пилипенко. - С.25-33 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, Людмила. Значення повітря. Властивості повітря [Текст] : урок природознавства. 5-й клас / Л. Клименко> // Біологія. Шкільний світ : газета для вчителів біології та природознавства. - 2016. - N 5. - С. 6-10. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання біології в школі--уроки в 5 класі Кл.слова (ненормовані): значення повітря -- властивості повітря -- урок природознавства Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ФАВРШ/2016/4 Журнал 2016р. N 4 Коростельова, Євгенія. Використання бінарних уроків як засіб досягнення якісних результатів в освіті / Є. Коростельова, О. Голуб. - С.2-5. Шарко, Валентина. Роль історизму і шляхи його використання в навчанні фізики / В. Шарко, А. Федоров. - С.8-15. Мірошніченко, Юрій. Практична робота на тему: "Наукове дослідження зображення джерела світла у гравітаційно-лінзових системах через Інтернет" / Ю. Мірошніченко, Г. Касянова. - С.22-28. Клименко, Людмила. Підготовка вчителя астрономії у процесі підвищення кваліфікації до впровадження STEM-освіти / Л. Клименко, О. Ліскович. - С.29-33. Сиротюк, Володимир. Чи все ми знаємо про історію виникнення й використання фотографії? / В. Сиротюк, М. Чумак. - С.35-42. Пудченко, Сергій. Витоки наукової і педагогічної діяльності професора В. П. Дущенка / С. Пудченко. - С.43-47. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, Людмила. Підготовка вчителя астрономії у процесі підвищення кваліфікації до впровадження STEM-освіти [Текст] / Л. Клименко, О. Ліскович> // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2016. - N 4. - С. 29-33. Рубрики: Вчитель астрономії--підвищення кваліфікації Кл.слова (ненормовані): вчитель астрономії -- STEM-освіта -- підвищення кваліфікації Дод.точки доступу: Ліскович, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: К010886/2017/2 Газета 2017р. N 2 Допоміжні форми навчання. - С.6-8. Клименко, Людмила. Повітря: його значення і властивості : природознавство. 5-й клас / Л. Клименко. - С.13-18. Гетьман, Володимир. Національний природний парк "Пирятинський": територіальні цінності / В. Гетьман. - Вкладка "Шкільний туризм № 1". - С. 2-12. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 49 Клименко, Людмила. Повітря: його значення і властивості [Текст] : природознавство. 5-й клас / Л. Клименко> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2017. - N 2. - С. 13-18. Рубрики: Викладання природознавства в школі--уроки в 5 класі Кл.слова (ненормовані): природознавство -- властивості повітря -- охорона повітря Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/12 Журнал 2019р. N 12 Ільченко, Тамара. Грантрайтинг, або Як написати проєктну заявку на грант / Т. Ільченко. - С.4-8. Тищенко, Наталія. Грант для "Білосніжки”: як подавали заявку / Н. Тищенко. - С.9-11. Лайфхаки для грантрайтера : пам’ятка. - С.12-13. Гавриш, Наталія. Від предмета до сюжету: складаємо розповідь разом / Н. Гавриш. - С.14-18. Кондратюк, Світлана. Нон-фікшн для дітей: що, як, для чого / С. Кондратюк. - С.19-22. Книжка без слів - "читаємо” разом : поради. - С.23. Савченко, Анна. Морально-етичне виховання на відмінно / А. Савченко. - С.24-25. Щодо підвищення кваліфікації та атестації педагогічних працівників : лист... від 4 листопада 2019 року № 1/9-683. - С.26. Як підготувати педагогів до атестації та підбити підсумки : пам’ятка. - С.27. Сам собі коуч. - С.28-29. Атестація наближається: що робити : [методичний супровід]. - С.30-32. Зімнухова, Людмила. Як зробити мультфільм власноруч : [працюємо з вихователями] / Л. Зімнухова. - С.33-35. Дев’ять порад оператору-початківцю : пам’ятка. - С.39. Клименко, Людмила. Літературні твори в роботі з особливими дітьми / Л. Клименко. - С.40-43. Григораш, Ірина. Ебру - малювати, щоб розмовляти : [поради батькам] / І. Григораш. - С.44-47. Що варто знати про шепелявість : [поради батькам]. - С.48-49. Алергія на холод : [пам’ятка для вихователя]. - С.50-51. Як уберегти дитину від ялинки і ялинку від дитини : [буклет]. - С.52-53. Добрі справи власноруч : до Дня спонтанного прояву доброти. - С.54-55. Джемула, Галина. Хай живе добро! : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня спонтанного прояву доброти / Г. Джемула. - С.56-59. Сиротич, Наталія. Сценарій різдвяного вертепу для дітей старшого дошкільного віку / Н. Сиротич. - С.60-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клименко, Людмила. Літературні твори в роботі з особливими дітьми [Текст] / Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2019. - N 12. - С. 40-43. - Додаток: Квіти для друга: комплексне заняття для дітей старшого дошкільного віку з порушенням пізнавальної діяльності. - С. 42-43. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням пізнавальної діяльності -- корекційні заняття для особливих дітей дошкільного віку Анотація: Дізнайтеся зі статті, як обирати твір та працювати із сюжетом під час корекційної роботи. Щоб використати весь потенціал літературного твору, скористайтеся додатком. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8. Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11. Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16. Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20. Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24. Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27. Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31. Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35. Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39. 5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41. Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44. Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49. Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51. Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52. Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57. Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58. Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61. Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65. Що відзначити у квітні. - С.66-67. Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи [Текст] / Л. Клименко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 32-35. Рубрики: Діти з особливими потребами--дошкільний вік--корекційна робота Кл.слова (ненормовані): діти з особливими освітніми потребами -- діти з порушеннями пізнавальної діяльності -- корекційні заняття Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |