> Шифр: ІПУ/2016/7/8 Журнал 2016р. N 7/8 Клочко, Г. М. Причиново-наслідкові зв’язки та порівняння на уроках історії 7 класу / Г. М. Клочко. - С.2-8. Яковлєва, В. В. Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х - середина 80-х рр.). Історія України.11 клас / В. В. Яковлєва. - С.8-16. Овсянніков, О. М. Радянська модернізація України: альтернативи розвитку. Історія України. 10 клас / О. М. Овсянніков. - С.16-18. Бевза, Ю. В. Особливості національно-визвольного руху Індії в першій половині XX ст. Всесвітня історія. 10 клас / Ю. В. Бевза. - С.18-23. Ігнатьєва, А. В. Промислова революція в Англії у XVIII ст. Всесвітня історія. 8 клас / А. В. Ігнатьєва. - С.23-26. Гоман, Р. В. Міри та одиниці вимірювання XVIII-XX ст. Курс за вибором "Спеціальні історичні дисципліни". 10 клас / Р. В. Гоман. - С.26-30. Щербина, О. В. Перша світова війна та її наслідки. Всесвітня історія. 10 клас / О. В. Щербина. - С.30-35. Покуса, А. П. Російський та польський визвольні рухи на українських землях у 20-х - 30-х рр. XIX ст. Історія України. 9 клас / А. П. Покуса. - С.35-39. Вернигора, І. В. Англія. Королівська Реформація. Єлизавета I. Всесвітня історія. 8 клас / І. В. Вернигора. - С.39-41. Карпова, Л. Є. Як виник Рим. 6 клас / Л. Є. Карпова. - С.41-46. Чічкань, О. В. Давня Індія. 6 клас / О. В. Чічкань. - С.46-49. Юрчишин, Л. Т. Ізраїльсько-іудейське царство. 6 клас / Л. Т. Юрчишин. - С.49-53. Кулакова, Н. М. Про що можна довідатися з сімейного фотоальбому. Родинне дерево. Практичне заняття 1. Вступ до історії. 5 клас / Н. М. Кулакова. - С.53-56. Горбачова, Г. Г. Українські землі наприкінці XVII ст. - у першій половині XVIII ст. Арифметичний квадратний корінь. 8 клас / Г. Г. Горбачова, О. П. Самошкін. - С.56-62. Літо, С. Королева кельтів / С. Літо. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 50 Клочко, Г. М. Причиново-наслідкові зв’язки та порівняння на уроках історії 7 класу [Текст] / Г. М. Клочко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 7/8. - С. 2-8. Рубрики: Викладання історії в школі--уроки історії в 7 класі Кл.слова (ненормовані): урок історії в 7 класі -- порівняння на уроках історії -- причиново-наслідкові зв’язки на уроках історії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2016/13/14 Журнал 2016р. N 13/14 Панчук, Л. А. Дебати як засіб формування критичного мислення школярів / Л. А. Панчук. - С.2-7. - Библиогр. в конце ст. Токаленко, П. О. "Чорна сторінка" історії Чорноморського флоту / П. О. Токаленко. - С.8-11. - Библиогр. в конце ст. Бевза, Ю. В. Дидактичні матеріали до тематичного контролю. Всесвітня історія. 7 клас / Ю. В. Бевза. - С.12-20. Клочко, Г. М. Завдання на встановлення причиново-наслідкових зв’язків. Історія України. 7 клас / Г. М. Клочко. - С.21-35. Переходько, А. М. Промисловий розвиток України в першій половині XIX ст. Історія України. 9 клас / А. М. Переходько. - С.36-41. Гачкевич, М. В. Селянська реформа 1861 р. у Наддніпрянській Україні. Історія України. 9 клас / М. В. Гачкевич. - С.42-45. Принцеса Таїланду Катерина Десницька. - С.46-48. Виноходов, Олександр. Як годували солдатів під час Великої вітчизняної війни / О. Виноходов. - С.49-50. Лук’янченко, І. В. Запорізька Січ у другій половині XVII ст. Історія України. 8 клас / І. В. Лук’янченко ; І. В. Лук’янченко. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст. Доманська, М. І. Київська держава за правління князя Володимира Великого. Історія України. 7 клас / М. І. Доманська. - С.57-61. Батраченко, Б. А. Індія в Середні віки. Всесвітня істрія. 7 клас / Б. А. Батраченко. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 50 Клочко, Г. М. Завдання на встановлення причиново-наслідкових зв’язків. Історія України. 7 клас [Текст] / Г. М. Клочко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 13/14. - С. 21-35. Рубрики: Викладання історії України в школі--уроки в 7 класі Кл.слова (ненормовані): уроки історії України -- Київська Русь -- Галицько-Волинська держава -- Велике князівство Литовське -- завдання на уроках історії -- причиново-наслідкові зв’язки -- встановлення правильної послідовності -- встановлення логічної пари -- вибір правильної відповіді Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |