> Шифр: ПП/2011/9 Журнал 2011р. N 9 Ложкін, Г. В. Переживання: структура та механізми / Г. В. Ложкін, І. Л. Моначин. - С.1-6. Купрейченко, А. Б. Групповые и личностные характеристики доверия/недоверия другим людям / А. Б. Купрейченко. - С.6-20. - Библиогр. в конце ст. Карамушка, Л. М. Дослідження особливостей психологічної готовності менеджерів освіти до взаємодії з персоналом в умовах конфлікту / Л. М. Карамушка, Т. М. Дзюба. - С.20-28. Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик шкала професійного саботування та шкала конструктивного опору / С. Д. Максименко, О. М. Кокун, Є. В. Тополов. - С.29-34. Алєксєєва, А. В. Застосування тренінгових технологій у процесі підвищення професійної конкурентоздатності особистості / А. В. Алєксєєва. - С.34-42. Ковалев, В. Н. Стрессменеджмент (тренинг по управлению стрессами) / В. Н. Ковалев. - С.43-54. - Библиогр. в конце ст. Когут, О. О. Дослідження особливостей "професійної спрямованості" майбутніх програмістів та психологічний супровід у процесі їхнього навчання / О. О. Когут. - С.56-63. - Библиогр. в конце ст. Поджинська, О. Вплив ціннісних орієнтацій на формування особистісної ідентичності молоді / О. Поджинська. - С.70-73. Соловйова, Л. І. Наукова спадщина В. К. Котирло (до 80-річчя з дня народження) / Л. І. Соловйова. - С.78-80. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП/2011/11 Журнал 2011р. N 11 Тітов, І. Г. Психологічні аспекти світогляду особистості / І. Г. Тітов. - С.2-5 Поліщук, В. М. Криза 17 років як перехідний період від підліткового та юнацького віку (дівчата) / В. М. Поліщук. - С.16-20 Бабій, М. Ф. Розвиток та прояв творчості у сучасній школі / М. Ф. Бабій. - С.20-26 Когут, О. О. Гештальт-орієнтований тренінг-семінар як засіб виховання професійної спрямованості та світоглядних орієнтацій майбутніх програмістів / О. О. Когут. - С.26-31 Максименко, С. Д. Загальні концептуальні засади пропагування психогігієнічного виховання і здорового способу життя серед сучасної молоді / С. Д. Максименко, О. М. Кокун. - С.75-78 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 57 Когут, О. О. Гештальт-орієнтований тренінг-семінар як засіб виховання професійної спрямованості та світоглядних орієнтацій майбутніх програмістів [Текст] / О. О. Когут> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 11. - С. 26-31 Рубрики: Тренінги професійна орієнтація Кафедра загальної та практичної психології Кл.слова (ненормовані): майбутні програмісти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 57 Когут, О. О. Дослідження особливостей "професійної спрямованості" майбутніх програмістів та психологічний супровід у процесі їхнього навчання [Текст] / О. О. Когут> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 9. - С. 56-63. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Підготовка майбутніх програмістів психологічний супровід психологія професій Кл.слова (ненормовані): професійна спрямованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |