Шифр: УПШ/2019/12
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2019р. N 12
Зміст:
Інноваційні рішення у початковій освіті: досвід упровадження концепції НУШ : репортаж із Всеукраїнської науково-практичної конференції. - С.5-6.
Приходько, Юлія. Розуміти емоції і керувати ними - важливо це для кожної людини / Ю. Приходько. - С.6-10.
Глинянюк, Наталія. Як виражати емоції та почуття? : формування у дітей конструктивних моделей поведінки / Н. Глинянюк. - С.10-14.
Деркач, Оксана. Вчимо долати агресію : використання арт-педагогічник технік у роботі з дитячою агресією / О. Деркач. - С.14-16.
Литвиненко, Ірина. Учити дивуючи, радіючи, забавляючи : формування позитивного емоційного ставлення дитини до майбутнього шкільного життя / І. Литвиненко. - С.19-23.
Долинюк, Мирослава. Щоб легше і повніше засвоїть інформацію, потрібно мати учневі навчальну мотивацію : методи і прийоми підвищення навчальної мотивації школярів на уроках математики / М. Долинюк. - С.24-28.
Колосова, Олена. Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора / О. Колосова. - С.38-40.
Анишинець, Марта. По-своєму чарівні, ми в головному - рівні : виховна година "Урок гендерної рівності" / М. Анишинець. - С.40-43.
Джемула, Галина. Що не день, то запитання - не легка річ виховання! / Г. Джемула. - С.43-45.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Колосова, Олена.
    Для дітей з порушеннями зору іграшка - у розвитку опора [Текст] / О. Колосова // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 12. - С. 38-40.
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи
   Початкова школа--ігрова діяльність

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- слабозорі діти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)