Шифр: ПП1/2017/1
   Журнал

Педагогіка і психологія [Текст] : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - київ : Державне видавництво " Педагогічна преса", 1993 - . - Виходить кожного кварталу
2017р. N 1
Зміст:
Луговий, В. І. Особливості стандартизації професійної невищої і вищої освіти: теоретико-методологічний аспект / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.5-20. - Библиогр. в конце ст.
Кузь, В. Г. Нова українська школа за концепцією розвитку освіти на період 2015-2025 рр. / В. Г. Кузь. - С.21-26.
Воротникова, І. П. Освітня політика впровадження ІКТ для професійного розвитку вчителів / І. П. Воротникова. - С.27-32.
Просіна, О. В. Інтегроване навчання як педагогічна категорія: специфіка у викладанні предметів мистецького циклу / О. В. Просіна. - С.33-38.
Гуцол, С. Ю. Міфологічні механізми інтерпретації особистого досвіду в контексті самопроектування особистості / Ю. Гуцол С. - С.39-43.
Страцинська, І. А. Про емоційні проблеми педагогічних працівників і можливість депресії / І. А. Страцинська. - С.44-48.
Яніцька-Панек, Т. Цілі в світовій, європейській та польській освітній політиці / Т. Яніцька-Панек. - С.49-55.
Колупаєва, А. А. Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна. - С.57-63.
Лук’янова, Л. Б. Освітні потреби дорослої людинив умовах сучасної цивілізації / Л. Б. Лук’янова. - С.64-69.
Березівська, Л. Д. Проект єдиної школи в Україні про дванадцятирічну загальну середню освіту (1917-1920 рр.) / Л. Д. Березівська. - С.77-84.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.5
К 61


    Колупаєва, А. А.
    Сучасна інклюзивна парадигма в освіті дітей з особливими потребами [Текст] / А. А. Колупаєва, Л. В. Наконечна // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2017. - N 1. - С. 57-63.
ББК 74.5
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- діти з особливими потребами -- інновації -- асистент учителя


Дод.точки доступу:
Наконечна, Л. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2018/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2018р. N 1
Зміст:
Колупаєва, А. Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва. - С.7–13. - Бібліогр.: 6 назв.
Мартинчук, О. Підготовка фахівців у галузі спеціальної освіти: нові підходи / Олена Мартинчук. - С.14–28. - Бібліогр.: 4 назви.
Ефименко, М. Онтогенетичний принцип у корекційному фізичному вихованні дітей раннього віку зі спастичним типом рухових порушень / Микола Ефименко, Микола Мога. - С.29–35. - Бібліогр.: 4 назви.
Мартиненко, І. Психокорекційні технології комунікативного розвитку дітей із системними порушеннями мовлення первинного ґенезу / Ірина Мартиненко. - С.36–44. - Бібліогр.: 10 назв. : діаграма
Хохліна, О. Особливості формування розумової сфери в учнів із різними інтелектуальними можливостями у процесі виконання навчально-практичних завдань / Олена Хохліна. - С.45–54. - Бібліогр.: 6 назв.
Зелінська-Любченко, К. Проблема подолання моторної алалії в умовах закладу освіти / Катерина Зелінська-Любченко. - С.55–63. - Бібліогр.: 12 назв.
Луценко, І. Організація діяльності асистента вчителя: досвід Чехії / Інна Луценко. - С.64–71. - Бібліогр.: 9 назв.
Озерова, Т. Моделювання та практичне забезпечення розвитку регіонального освітнього інклюзивного простору : (на прикладі Запорізької області) / Озерова Тетяна. - С.72–84. - Бібліогр.: 15 назв. : схема, діаграма
Удич, З. Формування предметно-просторового інклюзивного освітнього середовища / Зоряна Удич. - С.85–96. - Бібліогр.: 20 назв. : табл., мал.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.014.3(477)
К 61


    Колупаєва, А.
    Освітнє реформування: методологічні та стратегічні виміри освіти дітей з особливими потребами / Алла Колупаєва // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 1. - С. 7–13. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами -- інклюзивне навчання -- паспортизація інтернатних закладів -- психолого-педагогічний супровід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ОДнв/2019/1
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текст]/ науковий, навчальний, інформаційний журнал. - Київ : Педагогічна преса ; К. : Інститут спеціальної педагогіки національної академії педагогічних наук України, 1995 . - ISSN 2312-2781. - Виходить кожного кварталу
2019р. N 1
Зміст:
Засенко, В. Дорогі друзі, освітяни! : [привітальне слово головного редактора журналу "Особлива дитина: навчання і виховання", директора Інституту спеціальної педагогіки і психології імені Миколи Ярмаченка НАПН України про політику функціонування та подальший розвиток часопису] / В’ячеслав Засенко. - С.7–8.
Кл.слова: особи з особливими потребами, журнальні рубрики, корекційна робота
Всеукраїнська нарада з інклюзивної освіти / [про підсумки Всеукраїнської звітної конференції з питань іклюзивної освіти, яка відбулася 25 січня 2019 року у Києві в Українському домі]. - С.9–15 : фото.
Кл.слова: конференції, інклюзивна освіта, інклюзія
Щорічний конгрес з питань інклюзивної освіти : [про ІV Міжнародний конгрес зі спеціальної педагогіки та психології "Педагог в інклюзивному просторі", який відбувся 8 листопада 2018 року на базі ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. Обговорювалися стратегії реформування освіти дітей з особливими освітніми потребами, характеризувалися нові законодавчо-правові напрями, презентувалися інноваційні технології освіти дітей з особливими освітніми потребами та шляхи реалізації Концепції НУШ]. - С.15–17. : фото.
Кл.слова: інклюзивна освіта, реформування освіти, освітні конгреси
Колупаєва, А. Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / Алла Колупаєва, Оксана Таранченко. - С.18–27. - Бібліогр.: 43 назв. : табл.
Кл.слова: освітньо-ресурсні програми, інклюзивна освіта, інклюзивно-ресурсні центри
Crocker, C. Політика підтримки інклюзії : [представлено досвід підготовки педагогічних кадрів у провінції Альберта (Канада). Розглянуто послуги, доступні дітям та їх родичам завдяки Уряду провінції Альберта. Окреслено, яким чином інклюзивна освіта підтримується на рівні Міністерства освіти] / Dr. Cheryl Crocker. - С.28–34. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: інкюзія, інклюзивна освіта, Канада
Адамюк, Н. Бімодальний білінгвізм: новий підхід в освіті осіб із порушеннями слуху : [проаналізовано відмінності бімодально-білінгвального підходу від мономодально-білінгвального підходу. Окреслено ключові положення бімодально-білінгвального підходу в освіті осіб із порушеннями слуху. Обгрунтовано доцільність зміни пріоритету у вивченні словесної мови з усного на писемне мовлення та читання. Розкрито роль та специфіку використання природного жестового мовлення як засобів навчання] / Наталія Адамюк, Олена Дробот, Анна Замша, Оксана Федоренко. - С.35–41. - Бібліогр.: 7 назв. : фото.
Інші автори: Дробот О., Замша А., Федоренко О.
Кл.слова: білінгвальний підхід, бімодальний білінгвізм, жестове мовлення
Воронська, Н. Особливості спілкування дітей з особливими потребами в закладах середньої освіти : [здійснено теоретичний аналіз напрямів взаємодії в загальноосвітніх школах, зокрема між учнями, учнями та вчителем, учнями та батьками. Охарактеризовано основні види спілкування, враховуючи віковий розвиток дітей. Описано специфіку спілкування дітей з особливим потребами за нозологіями: діти з порушеннями мовлення, зору, слуху,опорно-рухового апарату, інтелектуального та психічного розвитку та ін.] / Наталія Воронська. - С.42–51. - Бібліогр.: 17 назв.
Кл.слова: спілкування, нозології, взаємодія
Боряк, О. Теоретико-методологічні засади функціональної системи формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями : [проаналізовано комплекс анатомофізіологічних, психологічних та соціальних чинників, які обумовлюють якісну своєрідність процесу мовленнєвого розвитку. Визначено пріоритетні напрями розв’язання проблеми формування та корекції мовленнєвої діяльності молодших учнів із інтелектуальними порушеннями] / Оксана Боряк. - С.52–60. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: мовлення, мовленнєвий розвиток, інтелектуальні порушення
Плужник, О. Упровадження STEM-освіти в інклюзивне середовище Нової української школи : [розглянуто сутність steam-освіти. Визначено її переваги у роботі з учнями, що мають особливі освітні потреби] / Оксана Плужник. - С.61–66. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: steam-освіта, мейкерство, оригамі
Бабяк, О. Особливості діагностики комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку : [представлено результати дослідження, спрямованого на виявлення специфіки комунікативної діяльності учнів із затримкою психічного розвитку в групі. Вивчено особливості функціонування мотиваційних, операційних та когнітивних складових комунікативної діяльності] / Ольга Бабяк. - С.67–75. - Бібліогр.: 7 назв. : мал.
Кл.слова: комунікативна діяльність, комунікативні здібності, спілкування
Коніна, Н. Інклюзивна освіта в Бразилії : [представлено досвід організації навчання дітей із особливими освітніми потребами в Бразилії] / Надія Коніна. - С.76–78. - Бібліогр.: 3 назв.
Кл.слова: інклюзивна освіта, інклюзія, Бразилія
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Колупаєва, А.
    Освітньо-професійна програма підвищення кваліфікації працівників інклюзивно-ресурсних центрів [Текст] : [представлено освітньо-професійну програму, яку розроблено в контексті реалізації державної освітньої політики, зокрема Нової української школи та з урахуванням сучасних концептуальних підходів щодо формування професійної компетентності спеціалістів, які працюють в новостворених інклюзивно-ресурсних центрах з дітьми з особливими освітніми потребами] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2019. - N 1. - С. 18–27 : табл. - Бібліогр.: 43 назв. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Інклюзивна освіта в Україні--підготовка кадрів
Кл.слова (ненормовані):
освітньо-ресурсні програми -- інклюзивна освіта -- інклюзивно-ресурсні центри


Дод.точки доступу:
Таранченко, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)