> Шифр: ІПА-1/2011/1 Журнал 2011р. N 1 Васьківська, Галина. Генеза системного підходу в радянській педагогічній науці / Г. Васьківська. - С.4-7 Іващенко, Катерина. Педагогічний зміст поняття "важкі діти" в радянській педагогіці (20-30 роки XX століття) / К. Іващенко Новицька, Ольга. Стан досліджень з історії педагогіки в Україні у ранній радянський період / О. Новицька. - С.12-15 Петренко, Оксана. Проблема періодизації розвитку гендерних підходів до вітчизняної освіти й виховання у радянський період / О. Петренко. - С.16-20 Кравченко, Оксана. Історіографія дослідження педагогічної і просвітницької діяльності Пантелеймона Куліша (друга пол. XIX ст. - перша пол. 80-х рр. XX ст.) / О. Кравченко. - С.21-25 Мироненко, Вікторія. Виховання дбайливого ставлення до природи у педагогічній спадщині І. П. Деркачова (1834-1916) / В. Мироненко. - С.26-28 Полєхіна, Вікторія. Долі репресованих освітян крізь призму сучасних студентських досліджень / В. Полєхіна. - С.29-32 Сараєва, Олена. Педагогічна спадщина В. Сухомлинського в доробку радянських учених / О. Сараєва. - С.33-37 Шпарик, Оксана. Особливості джерельної бази досліджень педагогіки Конфуція / О. Шпарик. - С.38-43 Березівська, Л. Періодизація реформування шкільної освіти в Україні за радянської доби (1919-1991) / Л. Березівська. - С.44-48 Венгловська, Олена. Основні тенденції розвитку дошкільної освіти Київщини (1958-1984 рр. XX століття) / О. Венгловська. - С.49-53 Коляда, Наталя. Дослідження історії вітчизняного дитячого руху радянського періоду : джерелознавчий аспект / Н. Коляда. - С.54-60 Місечко, Ольга. Підготовка вчителя іноземної мови в Україні як предмет історіографічних досліджень / О. Місечко. - С.61-65 Пєтухова, Ірина. Тести 20-30-х рр. XX ст. у структурі української освітньої практики / І. Пєтухова. - С.66-70 Слюсаренко, Ніна. Радянський період розвитку трудової підготовки дівчат у школах України / Н. Слюсаренко. - С.71-75 Федосова, Ірина. Історіографія дослідження розвитку вищої інженерно-технічної освіти в Україні (друга половина XIX - перша половина XX ст.) / І. Федосова. - С.76-80 Шевченко, Світлана. Особливості організації диференційованого підходу до навчання єврейських дітей шкільного віку в 1920-1932-х рр. початку XX ст. / С. Шевченко. - С.81-86 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 62 Коляда, Наталя. Дослідження історії вітчизняного дитячого руху радянського періоду : джерелознавчий аспект [Текст] / Н. Коляда> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 1. - С. 54-60 Рубрики: дитячі організації, рухи історія педагогіки Росії--1917-1991 історія педагогіки України, 1917-1991 Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): радянська педагогіка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПА-1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Гнатів, Олена. Роль наукових товариств у природоохоронному вихованні учнівської молоді (20-30 років XX століття) / О. Гнатів. - С.4-9. Іващенко, Катерина. Педагогічна система А. Макаренка: досвід організації дитячого самоврядування / К. Іващенко. - С.9-13. Калініченко, Надія. Вплив трудової підготовки на загальний розвиток особистості в педагогіці В. О. Сухомлинського / Н. Калініченко. - С.13-31. Майструк, Ольга. Просвітницько-педагогічна діяльність В. Н. Каразіна / О. Майструк. - С.31-35. Мірошниченко, Ганна. Вплив ідей М. Х. Бунге (1823-1895) на розвиток і вдосконалення університетської освіти / Г. Мірошниченко. - С.35-40. Павленко, Віта. Громадсько-культурна діяльність Ю. Крашевського на Волині / В. Павленко. - С.40-44. Березівська, Лариса. Державна політика щодо диференціації організації і змісту шкільної освіти в Україні в імперську добу (кінець XIX ст. - 1917 р.) / Л. Березівська. - С.44-53. Богуславский, Михаил. Основные направления развития содержания общего образования в отечественной педагогике первой трети XX века / М. Богуславский. - С.53-66. Катруца, Наталя. Синтоїзм, буддизм і конфуціанство як джерела формування освітньо-виховної системи Японії / Н. Катруца. - С.66-72. Коляда, Наталя. Піонерський форпост як провідна форма організації дитячого руху (20-30-ті роки XX ст.) / Н. Коляда. - С.72-77. Котельнікова, Надія. Періодизація історії розвитку післядипломної педагогічної освіти в КНР / Н. Котельнікова. - С.77-83. Паладьєва, Алла. Стародавні мови в контексті розвитку гімназійної освіти в першій половині XIX століття / А. Паладьєва. - С.90-103. Тимошенко, Юрій. Фізкультурна освіта в УРСР у повоєнні роки / Ю. Тимошенко. - С.108-115. Янкович, Олександра. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі / О. Янкович. - С.115-120. Фещенко, Галина. Циркулярний лист №2 всеукраїнського центрального бюро з перепідготовки працівників освіти / Г. Фещенко. - С.120-126. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 62 Коляда, Наталя. Піонерський форпост як провідна форма організації дитячого руху (20-30-ті роки XX ст.) [Текст] / Н. Коляда> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 72-77. Рубрики: історія педагогіки України(1917- Дитячий рух і організації--історія піонерського руху Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): дитячий рух -- піонерський форпост Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |