> Шифр: ДС1/2008/5 Журнал 2008р. N 5 Кучерук, О. Дидактичні технології: стратегія лінгвокультурологічного розвитку школярів / О. Кучерук. - С.2-7 Подранецька, Н. Складання діалогів відповідно до запропонованої ситуації: Інтегрований урок в 11 класі / Н. Подранецька. - С.8-11 Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: написання голосних / С. Омельчук. - С.12-16 Фасоля, А. Портфоліо? "Папка успіху"? Навіщо вони нам? / А. Фасоля. - С.20-24 Дідківський, В. Кабінет літературного краєзнавства / В. Дідківський. - С.25-26 Кондрацова, Л. Переосмислення історичного минулого в поемі В.Сосюри "Мазепа": Бінарний урок з української літератури та історії України в 10 класі / Л. Кондрацова, М. Кондрацов. - С.30-34 Богдан, С. Стереотипи мовної поведінки Павла Тичини в інтимному листуванні / С. Богдан. - С.35-43 Новиков, А. Галерея потретів "нових людей" у драматургії Марка Кропивницького / А. Новиков. - С.44-47 Старовойтенко, І. Ганна Барвінок та її лист до Євгена Чикаленка / І. Старовойтенко. - С.48-51 : портр Федунь, М. Згадки про Ганну Барвінок у галицький періодиці (1910-1914 рр.) / М. Федунь. - С.52-54 Базилевський, В. Уроки поезії. Леонид Первомайський / В. Базилевський. - С.55-57 : портр Плужник, Г. Остання зустріч із Григорієм Косинкою: Спогади / Г. Плужник. - С.61-64 (далі буде) Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Кондрацова, Л. Переосмислення історичного минулого в поемі В.Сосюри "Мазепа": Бінарний урок з української літератури та історії України в 10 класі [Текст] / Л. Кондрацова, М. Кондрацов> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N5. - С. 30-34 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української літератури в школі--вивчення творчості письменників, поетів Кл.слова (ненормовані): уроки української літератури -- бінарні уроки Дод.точки доступу: Кондрацов, М.; Сосюра, Володимир Миколайович (укр. поет ; 1898-1965) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |