> Шифр: ВМДЗ/2016/9 Журнал 2016р. N 9 Калинюк, Євгенія. Стимулюємо саморозвиток вихователя-методиста, або Електронний самоосвітній маршрут / Є. Калинюк, Т. Шевеленко, Н. Назарук. - С.4-12. Як сформулювати методичну тему: шпаргалка для вихователя-методиста. - С.12. Нікітіна, Ірина. Педагогічний аналіз: від мети до висновків / І. Нікітіна. - С.13-24. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на місяць (за днями тижня). - С.24-25. Яремчук, Ірина. ІКТ в методичній роботі сучасного дошкільного навчального закладу / І. Яремчук. - С.28-34. Коваленко, Алла. Звітують архітектори освітнього процесу / А. Коваленко. - С.37-42. Право вихователя-методиста на присвоєння педагогічного звання за результатами позачергової атестації. - С.42. Збереження кваліфікаційної та встановлення тарифного розряду при переході з посади на посаду. - С.43-44. Половіна, Олена. Педагогічний супровід образотворчої діяльності дітей: розширюємо можливості, збагачуємо досвід / О. Половіна. - С.45-50. Коровіна, Людмила. Як намалювати казку за допомогою чарівної кульки / Л. Коровіна. - С.51-57. Цимбал, Віра. Долучаємо до мистецтва: лялька-мотанка власноруч / В. Цимбал. - С.58-60. Усесвітній день вітань. - С.60-61. Кондратенко, Наталія. У Країні привітань / Н. Кондратенко, Р. Вовкотеча. - С.62-65. Шестова, Інна. Бал в Осінньому королівстві / І. Шестова. - С.66-71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Коровіна, Людмила. Як намалювати казку за допомогою чарівної кульки [Текст] / Л. Коровіна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 9. - С. 51-57. Рубрики: Дошкільна освіта--заняття--малювання Кл.слова (ненормовані): малювання жмаканим папером -- техніка малювання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коровіна, Людмила "Сад каміння" : інтегроване заняття для дітей старшої групи [Текст] / Людмила Коровіна> // Дошкільне виховання. - 2019. - № 5. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інтегровані заняття Кл.слова (ненормовані): інтегроване заняття -- образотворчість -- естетичне виховання -- розвиток образного мислення -- розвиток уяви Анотація: Подано розрозбку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого - збагачувати досвід пізнання дітьми навколишнього світу; вчити сприймати красу природного довкілля; розширювати знання малят про каміння, його властивості; закріплювати уявлення про живу та неживу природу; ознайомлювати зі способом створення з камінчиків міні-скульптур; сприяти розвитку уяви, образного мислення; прищеплювати любов до природи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |