> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/4 Журнал 2013р. N 4 Бондаренко, Н. Становлення правописної компетентності учнів 5-7 класів на основі врахування внутрішньопредметних зв’язків / Н. Бондаренко. - С.2-7. Варзацька, Л. Узагальнені способи діяльності як засіб формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.7-11. Ярмолюк, А. Соціокультурна компетентність як засіб становлення ціннісно-смислових орієнтацій учня / А. Ярмолюк. - С.11-17. Шевченко, З. Загальнокультурний контекст вивчення української літератури у 8-9 класах на факультативних заняттях / З. Шевченко. - С.20-24. Остаф, Я. Бінарний урок як форма реалізації міжпредметних зв’язків / Я. Остаф, О. Гентош. - С.24-29. Ходань, О. Нестандартний урок з української літератури я к засіб активізації пізнавальної діяльності учнів / О. Ходань. - С.29-33. Кохно, Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання / Т. Кохно. - С.33-39. Дроздова, І. Проблеми навчання усного й писемного професійного мовлення студентів нефілологічних спеціальностей ВНЗ / І. Дроздова. - С.42-46. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
К 75 Кохно, Т. Формування в учнів початкових класів умінь виразно читати на уроках українського літературного читання [Текст] / Т. Кохно> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 33-39. Рубрики: Викладання української літератури в школі Виразне читання Кл.слова (ненормовані): техніка мовлення -- логіка мовлення -- емоційна виразність -- логічні паузи -- ритмічні паузи Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |