> Шифр: ПШ-2/2020/4 Журнал 2020р. N 4 (610) Бех, І. Генезо-моделювальний метод виховання духовних цінностей особистості / Іван Бех. - С.1–5. - Бібліогр.: 4 назви. Митник, О. Організація спільної навчальної діяльності в освітньому процесі як засіб розвитку соціальної сфери молодшого школяра / Олександр Митник. - С.6–11. - Бібліогр.: 1 назва. Лугова, О. Система вправ з організації формувального оцінювання в навчальному процесі початкової школи / Олександра Лугова, Тетяна Лугова. - С.12–18. - Бібліогр.: 7 назв. Вашуленко, М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.18–23. - Бібліогр.: 13 назв. Сінна, І. Урок української мови в 3 класі : ("Екскурсія" дитячими театрами) / І. Сінна. - С.23–25. Варухіна, Л. Ранкова зустріч "Весна іде, красу несе!" / Урок читання у 2 класі, "Веснянки" : за підручником "Українська мова та читання: підручн. для 2 кл. закл. загальн. середн. освіти (у 2-х частинах): частина 2: Читання / Наталія Богданець-Білоскаленко. – К. : Грамота, 2019. – 144 с. : іл." до ТОП, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко / Леся Варухіна. - С.25–28. Тупіцина, Є. Віночок українських пісень : бінарний урок з літературного читання та музичного мистецтва / Євгенія Тупіцина, Людмила Качан. - С.29–31. Чупрун, Л. Планування навчання через дослідження за запитами учнів / Лариса Чупрун. - С.31–33. - Бібліогр.: 5 назв. Коцар, І. Джерела тепла : ("Я досліджую світ" у 2 класі) / Ірина Коцар. - С.34–36. Бєлоус, Ю. Як погода впливає на здоров’я людини : ("Я досліджую світ", 2 клас) / Юлія Бєлоус. - С.36–37. Коряченко, Л. "Пташок викликаю із теплого краю" : зустріч птахів у формі свята-мозаїки / Лідія Коряченко. - С.38–42. - Бібліогр.: 4 назви. Якименко, С. Сценарій інтерактивного міні-лекторію (NETWORKING) "Біоніка як джерело конструкторської ідеї дитини в процесі пізнання навколишньої дійсності" / Світлана Якименко [и др.]. - С.43–48. Інші автори: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (1 клас) / Світлана Якименко [и др.]. - С.48–53. Інші автори: Дячук В., Бондар А., Йосипенко О., Кошова М. Хоменко, К. Вправи для розвитку критичного мислення молодших школярів / Катерина Хоменко. - С.54–56. - Бібліогр.: 4 назви. Швець, О. Ми вітаємо вас нині, найкращі мами в Україні! : (сценарій свята) / Олександр Швець. - С.57–59. Думанська, О. Свято "Прощання з Букварем" / Олена Думанська. - С.60–61. - Бібліогр.: 3 назви. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Коцар, І. Джерела тепла : ("Я досліджую світ" у 2 класі) / Ірина Коцар> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 4(610). - С. 34–36. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): Я досліджую світ, інтегрований курс -- інтегровані курси -- енергія -- економія енергії -- природні джерела тепла -- штучні джерела тепла -- початкова школа Анотація: У статті представлено розробку уроку засвоєння нових знань з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему: "Джерела тепла" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/5/6 Журнал 2020р. N 5/6 Дубовик, С. Культура професійного монологічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.1–4. - Бібліогр.: 12 назв. Кузнецова, С. Комбінований урок-подорож з української мови та мистецтва в 3 класі / Світлана Кузнецова. - С.5–6. Бадзюк, О. Розвиток мовлення. Написання докладного переказу. : ІІ цикл навчання (3–4 класи) / Оксана Бадзюк. - С.6–8. - Бібліогр.: 6 назв. Стрілько, Л. Твоє коріння там, де ти народився : (урок літературного читання у 3 класі за твором Саші Кочубей "Володарка лісу") / Любов Стрілько. - С.8–10. - Бібліогр.: 6 назв. Сиромятнікова, Ю. Урок літературного читання у 3–4 класах із використанням методів критичного мислення / Юлія Сиромятнікова. - С.11–13. Божко, Т. Позитивні та негативні емоції казках українських письменників : (розробка інтегрованого заняття) / Тетяна Божко. - С.13–15. Бабенко, О. Урок математики в 3 класі / Оксана Бабенко. - С.16–18. - Бібліогр.: 3 назви. Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар. - С.18–22. Прошкуратова, Т. Збірка інтегрованих завдань з теми "Як живеться дітям у довкіллі школи" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.23–26. Шумара, Н. Тестові завдання з природничої галузі інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / Наталія Шумара. - С.27–29. Якименко, С. Сценарій інтегрованого дня (Workshop) "Рясніє талантами кожна людина, багата на геніїв кожна країна!" / Світлана Якименко [и др.]. - С.30–36. Інші автори: Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна. - С.37–39. Томаржевська, І. Профілактика та корекція емоційно-поведінкових порушень у молодшому шкільному віці / Інна Томаржевська. - С.40–43. - Бібліогр.: 6 назв. Бондаренко, О. STEM-марафон у початковій школі / Олександр Бондаренко. - С.44–45. Гетьман, В. Яка вона, корисна їжа? / Валентина Гетьман. - С.46–49. - Бібліогр.: 15 назв. Павленко, Л. Прислів’я, що виховують і навчають / Людмила Павленко, Валентина Сафронова. - С.50–52. Червецький, В. Формування національної свідомості та духовної культури учнів на уроках трудового навчання Нової української школи / Володимир Червецький. - С.53–55. - Бібліогр.: 12 назв. Цуркан, Т. Формування педагогічної культури батьків : (тренінг для батьків молодших школярів, проведений на базі Тисовецької ЗОШ І-ІІ ступенів Великокучурівської сільської ради Сторожинецького р-ну Чернівецької обл.) / Таїсія Цуркан. - С.56–58. Голибарт, Є. Методи натурального оздоровлення, або як боротися проти вірусів / Є. Голибарт ; Євген Ґолибарт. - С.59–63. Зінченко, С. Урок позакласного читання для учнів 2–3 класів "Ми відвідуємо театр" / Світлана Зінченко. - С.64. Качаненко, Ю. Мамо, квітко, ти моя кохана! : (свято для учнів 1–4 класів) / Юлія Качаненко. - С.65–67. Кізян, О. Україна, мати, мова, пісня, душа : (сценарій свята) / Ольга Кізян. - С.67–69. Дризлова, В. Святковий ранок "Бджолині іменини" / Вікторія Дризлова. - С.70–74. Конкурс "І сталося диво...". - С.75–79. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 75 Коцар, І. Урок "Я досліджую світ" у 3 класі. Чарівні перетворення води / Ірина Коцар> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 18–22. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): інтегровані курси -- методика викладання -- Я досліджую світ, інтегрований курс -- вода -- властивості води -- початкова школа -- 3 клас Анотація: У статті представлено розробку уроку засвоєння нових знань з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" на тему: "Чарівні перетворення води" для учнів початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |