> Шифр: ПШ-2/2019/3 Журнал 2019р. N 3 Мельник, Н. Науково-методичний супровід учителів початкової школи які працюють за програмою "Інтелект України" в умовах закладу післядипломної освіти / Надія Мельник, Валентина Андрійчук. - С.1–3. Іщенко, О. Підручники для Нової української школи – помічники вчителя у формуванні критичного мислення учнів молодших класів / Олена Іщенко, Світлана Логачевська. - С.4–7. Прищепа, О. Післябуквений період – важливий перехід до навчання української мови в 2 класі / Ольга Прищепа. - С.8–11. Єгупова, В. Урок української мови з інтегративно-діяльнісним підходом за педагогічною технологією "Росток" у 2 класі / Віта Єгупова. - С.12–13. Діхтяренко, Л. Урок літературного читання у 2 класі з використанням технологій критичного мислення / Людмила Діхтяренко. - С.14–18. Генатуліна, С. Інтелектуальні завдання для учнів початкових класів за творами Тараса Шевченка / Світлана Генатуліна. - С.18–20. Хмилко, С. Інтегрований урок у 4 класі : ("Я у світі, математика, логіка") / Світлана Хмилко. - С.21–24. Якименко, С. Інтегрований навчальний день у 1 класі на основі співучителювання / Світлана Якименко [и др.]. - С.25–30. Інші автори: Вовк В., Мацур К., Семенова Г. Пилипів, О. Бінарний урок-подорож з природознавства і трудового навчання у 3 класі / Оксана Пилипів, Олександра Лазорко. - С.31–35. Чернігова, О. Додавання і віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка : (урок-гра "Що? Де? Коли?") / Ольга Чернігова. - С.36–37. Рак, Л. Птахи – наші друзі : (виховна година у 2 класі) / Любов Рак. - С.38–40. - Бібліогр.: 4 назви. Чадукова, О. Калейдоскоп екологічних проектів / Оксана Чадукова. - С.41–42. Купцова, Л. Інтерактивні методи навчання у сучасній початковій школі : науково-практичний семінар для вчителів початкових класів / Любов Купцова, Оксана Сєдова. - С.43–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Людські вади і чесноти в асортименті / Євген Ґолибард. - С.48–49. Пахальчук, Н. Використання ботмерівської гімнастики в роботі з молодшими школярами / Наталя Пахальчук. - С.50–53. - Бібліогр.: 4 назви. Охрімчук, Р. Як виховують дітей в американських сім’ях / Раїса Охрімчук. - С.54–56. Борис, О. Лесиними стежками / Ольга Борис, Людмила Остапова. - С.57–59. Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат. - С.59–60. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.53, 61–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Крат, Л. Великодня пригода писанки : (лялькова вистава) / Любов Крат> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 3. - С. 59–60. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): тетаральне мистецтво -- театральна вистава -- сценарій вистави -- театр ляльок -- театральні ігри -- лялькова вистава Анотація: У статті представлено сценарій лялькової вистави у вигляді казки, присвяченої Великодню для молодших школярів. Автор наголошує, що у театральному мистецтві молодші школярі можуть інтелектуально й емоційно здійснювати мовленнєву творчу діяльність. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/8 Журнал 2019р. N 8 НУШ: методичні рекомендації щодо роботи за підручниками для 2 класу. - С.1–6. Рондяк, Л. Мовленнєво-творчий тренінг як засіб формування мовленнєвої компетентності майбутніх учителів початкової школи / Лариса Рондяк. - С.7–9. - Бібліогр.: 4 назви. Булахова, Л. Десять ключових компетентностей – основа формування успішного громадянина / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.10–13. Савченко, О. Новий підручник "Читання" для 2 класу: методичний коментар і тематичне планування / Олександра Савченко. - С.14–19. Вашуленко, М. Тематично-календарне планування з української мови, 2 клас / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.20–23. Заставська, Г. Урок роботи з дитячою книжкою, 1 клас / Ганна Заставська. - С.24–26. - Бібліогр.: 3 назви. Іваненко, О. Розвиток емоційного інтелекту на прикладі складання есе / Оксана Іваненко. - С.26–27. Шаповалова, Т. Ранкові зустрічі : тиждень 5 "Осіння мозаїка" / Тетяна Шаповалова. - С.28–32. Мокрій, Л. Математичний калейдоскоп / Людмила Мокрій. - С.32–37. - Бібліогр.: 8 назв. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.38–42. Ляшишина, Л. Символи моєї Батьківщини / Любов Ляшишина. - С.43–45. Чорна, Н. Посилення національно-патріотичного виховання учнів на кращих традиціях та звичаях українського народу / Наталія Чорна [и др.]. - С.46-52. Інші автори: Григор’єва Т., Лаврова Н., Голубенко К. Поліщук, В. Формування життєвих компетенцій у молодшому шкільному віці / Валерій Поліщук, Тамара Поліщук. - С.53–57. Ґолибард, Є. Людина думкою збагачується / Євген Ґолибард. - С.58–59. Крат, Л. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини : свято до Дня Незалежності України / Любов Крат. - С.60–62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Крат, Л. Нема без кореня рослини, а нас, людей, без Батьківщини [Текст] : свято до Дня Незалежності України / Л. Крат> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 60–62. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): національно-патріотичне виховання -- День Незалежності України -- сценарій свята -- національні символи -- національна свідомість -- родинне свято -- початкова школа Анотація: У статті представлено сценарій проведення родинного свята до Дня Незалежності України в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/1 Журнал 2020р. N 1 Бех, І. Виховна інноватика Василя Сухомлинського / Іван Бех. - С.1–3. Якименко, С. Екскурсія до історичної локації "Ольвія" : (освітній нетворкінг) / Світлана Якименко [и др.]. - С.4–11. Інші автори: Тимченко А., Іванець Н., Філімонова Т., Дрозд О. Фідкевич, О. Формувальне оцінювання як інструмент підвищення якості навчання / Олена Фідкевич, Наталія Бакуліна. - С.12–14. - Бібліогр.: 13 назв. Єгупова, В. Урок української мови у 4 класі / Віта Єгупова. - С.15–16. Разгільдєєва, Л. Урок літературного читання / Любов Разгільдєєва. - С.16–18. Кобцева, Н. Урок позакласного читання у 3 класі / Наталія Кобцева. - С.18–20. Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя тварин у довкіллі" / Тамара Прошкуратова, Аліна Пархоменко. - С.20–22. Діхтяренко, Л. Ми пізнаємо природу – спостерігаємо за тваринами : ("Я досліджую світ", 1 цикл навчання) / Людмила Діхтяренко. - С.23–25. Лісовець, О. Зустрічається зима з весною / Олена Лісовець. - С.25–26. Гільберг, Т. Орієнтовне календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу "Я досліджую світ" : до підручника "Я досліджую світ", 2 клас, ІІ частина (автори Гільберг Тетяна, Тарнавська Сніжана, Павич Ніна; видавництво "Генеза", 2019) / Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська. - С.27–37. Петрина, А. Заняття з трудового навчання у 2 класі / Алла Петрина. - С.38–39. Микитюк, В. Урок природознавства у 4 класі / Валентина Микитюк. - С.40–42. Тернавич, Т. Інсценізація – один із напрямів особистісно орієнтованого навчання : (виховний захід) / Тетяна Тернавич. - С.42–44. Зайцева, Н. М. Створення ситуації успіху в освітньому процесі на уроках математики / Н. М. Зайцева. - С.45–47. Дяченко, Л. Як організувати роботу дітей в інклюзивному класі на уроках української мови і читання / Людмила Дяченко. - С.48–50. Савенков, І. Методичні основи занять лікувальною фізкультурою в спеціальних медичних групах у школі / Іігор Савенков. - С.51–54. - Бібліогр.: 2 назви. Крат, Л. Захистити дитячу душу / Любов Крат. - С.55–57. Попкова, Т. Нестандартні уроки – втілення життєвих компетенцій у дію / Тетяна Попкова, Світлана Зінченко. - С.58–59. Мазур, Н. Застосування методів критичного мислення на уроках у 3 класі / Наталя Мазур. - С.59–60. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Крат, Л. Захистити дитячу душу [Текст] / Любов Крат> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 1. - С. 55–57. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): сухомлиністика -- педагогічна спадщина -- упровадженння ідей -- педагог-гуманіст -- батьківські збори -- родинне виховання -- ігрова діяльність -- учнівське самоврядування -- гуманне виховання -- початкова школа Анотація: Автор статті розповідає про упровадження в практику роботи педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського як безперервний пошук найефективніших новітніх технологій навчання та виховання молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |