> Шифр: ІПУ/2013/16/18 Журнал 2013р. N 16/18 Рябовол, Л. Т. Яким має бути результат правової освіти? / Л. Т. Рябовол. - С.2-6. Нікора, А. О. Методичні умови для формування ціннісних орієнтацій на уроках правознавства / А. О. Нікора. - С.6-9. Скакун, О. Ф. Юридична енциклопедія з теорії держави та права / О. Ф. Скакун. - С.9-13. Нетьосова, С. Ф. Турнір як форма навчально-виховної діяльності вчителя / С. Ф. Нетьосова. - С.13-16. Баханов, К. О. Учень на уроці / К. О. Баханов. - С.16-23. Кашкарьов, Г. В. Методика викладання правознавства / Г. В. Кашкарьов. - С.23-28. Бікеєва, А. С. "Крик душі або крик души?!" Учитель або мучитель? Навчання або мучення? / А. С. Бікеєва. - С.28-33. Бікеєва, А. С. Учні повинні, або Гра дорослих у "можна - не можна"?! / А. С. Бікеєва. - С.33-37. Нагорнюк, В. О. Дидактичні матеріали до теми "Кримінальна відповідальність" / В. О. Нагорнюк. - С.37-42. Бондаренко, Я. Г. Курс "Людина і світ". Академічний і профільний рівні. 11 клас / Я. Г. Бондаренко, Л. Г. Чабан. - С.42-72. Храпач, Л. Д. Підприємництво в Україні. Правознавство. Профільний рівень. 11 клас / Л. Д. Храпач. - С.72-76. Ситник, І. М. Екологічне право України. Інтегрований урок екології та правознавства. Профільний рівень. 11 клас / І. М. Ситник, Л. П. Криволап. - С.76-81. Загоруйко, В. І. Що таке злочин? Ознаки, види та склад злочинів. Правознавство. Практичний курс. 9 клас / В. І. Загоруйко. - С.81-86. Жидкова, Н. М. Якою є відповідальність за злочин. Правознавство. Практичний курс. 9 клас / Н. М. Жидкова. - С.86-88. Мироненко, В. В. Відкрите засідання клубу "Дебати" на тему "Україні потрібна коректна армія" / В. В. Мироненко. - С.88-94. Герасименко, Т. А. Виховна година "Сила закону" / Т. А. Герасименко. - С.94-95. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 41 Ситник, І. М. Екологічне право України. Інтегрований урок екології та правознавства. Профільний рівень. 11 клас [Текст] / І. М. Ситник, Л. П. Криволап> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 16/18. - С. 76-81. Рубрики: Інтегровані уроки--екологія--правознавство Екологічне право--Україна Кл.слова (ненормовані): охорона природи -- екологічні проблеми -- інтегрований урок -- профільне навчання Анотація: Мета уроку ознайомити учнів із наукою про ьживу природу - екологію; сформувати учвлення про екологічне право, поглибити знання про законодавство україни у сфері охорони природи; розвивати вміння самостійно узагальнити набуті знання; виховувати дбайливе ставлення до навколишнього середовища; проводити просвітницьку роботу щодо екологічних проблем. Дод.точки доступу: Криволап, Л. П. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Б3/2013/22/24 Журнал 2013р. N 22/24 Кривульська, Л. О. Інтерактивне навчання на уроках біології / Л. О. Кривульська. - С.3-12. Тиховська, Д. І. Використання методу проектів для формування в учнів здорового способу життя / Д. І. Тиховська. - С.12-18. Крючек, Л. А. Досвід розробки інтегрованих уроків / Л. А. Крючек. - С.18-26. Степанова, В. К. Уроки біології з використанням комп’ютерних технологій / В. К. Степанова. - С.26-30. Іменнова, О. І. Використання інформаційно-комунікативних технологій у школі / О. І. Іменнова. - С.30-36. Бабіна, Т. В. Практика організації екологічного виховання у школі / Т. В. Бабіна. - С.36-45. Криволап, Л. П. Екологічне право України. Інтегрований урок екології та правознавства / Л. П. Криволап, І. М. Ситник. - С.112-116. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Криволап, Л. П. Екологічне право України. Інтегрований урок екології та правознавства [Текст] / Л. П. Криволап, І. М. Ситник> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 22/24. - С. 112-116. Рубрики: Викладання екології в школі Уроки правознавства--основи екологічного права Кл.слова (ненормовані): екологічне право -- уроки екології Дод.точки доступу: Ситник, І. М. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |