Шифр: ЕК1/2006/3
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : Інформаційно-аналітичний журнал. - К. : АФ "Аналітик", 1994 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Кудлай, В. Г. Особливості експортно-імпортної діяльності у зовнішньоекономічній діяльності підприємств України / В. Г. Кудлай. - С.3-9
Лавриненко, О. В. Испытание при приеме на работу: понятие, правовая природа, порядок установления и последствия его прохождения (исследование теоретических аспектов) / О. В. Лавриненко. - С.22-32
Дмитренко, Е. С. Поняття цивільної дієздатності особи, яка не досягла 14 років / Е. С. Дмитренко, А. Дмитренко. - С.32-34
Каминская, Т. М. Функции медицинского страхования в переходной экономике / Т. М. Каминская. - С.34-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ЕК1/2006/4
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : Інформаційно-аналітичний журнал. - К. : АФ "Аналітик", 1994 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 4
Зміст:
Кудлай, В. Г. Маркетинговий підхід у ціноутворенні / В. Г. Кудлай. - С.3-6
Дмитренко, Ю. П. Наслідки вчинення правочинів особою, яка не досягла 14 років, за межами цивільної дієздатності / Ю. П. Дмитренко, А. Дмитренко. - С.37-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Особливості експортно-імпортної діяльності у зовнішньоекономічній діяльності підприємств України [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2006. - N3. - С. 3-9
Рубрики: економіка України
Кл.слова (ненормовані):
експорт товару -- імпорт товару


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Маркетинговий підхід у ціноутворенні [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2006. - N4. - С. 3-6
Рубрики: економіка--гроші, валюта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ЕК1/2006/10
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : Інформаційно-аналітичний журнал. - К. : АФ "Аналітик", 1994 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 10
Зміст:
Веселовська, О. Є. Моніторинг як економічний інструмент реалізації інвестиційних проектів / О. Є. Веселовська. - С.6-9
Кудлай, В. Г. Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку / В. Г. Кудлай. - С.9-11
Денисова, О. В. Некоторые проблемные вопросы назначения наказания в виде лишения свободы и применение в Украине альтернативных санкций / О. В. Денисова. - С.22-26
Соловйов, О. В. Деякі теоретичні положення юридичної інтерпретації правових норм (до питання ефективного цільового тлумачення Конвенції про захист прав і основних свобод людини) / О. В. Соловйов. - С.36-39
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Теоретичні основи системи маркетингових комунікацій на сучасному ринку [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2006. - N10. - С. 9-11
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ЕК1/2007/1
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : Інформаційно-аналітичний журнал. - К. : АФ "Аналітик", 1994 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Кудлай, В. Г. Особливості маркетингу в страхових компаніях / В. Г. Кудлай. - С.18-23
Жигаленко, О. В. Этапи налогового контроля / О. В. Жигаленко. - С.23-28
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Особливості маркетингу в страхових компаніях [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N1. - С. 18-23
Рубрики: маркетинг в економіці
   страхування

   страхування



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ЕК1/2007/2
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текст] : Інформаційно-аналітичний журнал. - К. : АФ "Аналітик", 1994 - . - Виходить щомісячно
2007р. N 2
Зміст:
Зюкова, І. О. Конкурентний аналіз як інструмент управління стратегічним розвитком підприємства / І. О. Зюкова. - С.3-7
Кудлай, В. Г. Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства / В. Г. Кудлай. - С.7-10
Шевченко, А. М. Законодавчий формат організації ф’ючерной торгівлі. Український досвід / А. М. Шевченко. - С.14-21
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кудлай, В. Г.
    Теоретичні аспекти управління маркетингом підприємства [Текст] / В. Г. Кудлай // Економіка.Фінанси.Право. : Інформаційно-аналітичний журнал. - 2007. - N2. - С. 7-10
Рубрики: маркетинг в економіці


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)