> Шифр: КШС-2/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Кухаренко, Володимир Миколайович. Пілотний дистанційний курс "змішане навчання" / В. М. Кухаренко. - С.3-5. - Бібліогр.: 7 назв Васильєва, Дарина Володимирівна. Сучасні програмні засоби навчання / Д. В. Васильєва. - С.6-10. Грабовський, Петро Петрович. Організація відкритого комп’ютерно орієнтованого навчального середовища за допомогою хмарного сервісу Google Classroom / П. П. Грабовський. - С.11-14. Сідоров, Вадим Ігорович. Презентаційна графіка у процесі кроскультурної підготовки майбутніх фахівців галузі туризму / В. І. Сідоров. - С.15-21. - Бібліогр.: 11 назв Литвинова, Світлана Григорівна. Особливості розвитку цифрового освітнього простору навчального закладу XXI сторіччя / С. Г. Литвинова. - С.21-23. - Бібліогр.: 6 назв Євтушенко, Наталя Іванівна. Через ІТ-освіту до майбутнього / Н. І. Євтушенко, А. О. Чепок. - С.24-29. - Бібліогр.: 19 назв Ротар, Тетяна Петрівна. День коду в місті Кропивницькому / Т. П. Ротар. - С.32-37. Бобиль, Богдан Володимирович. Метрика "Intersection over union" як засіб навчання штучних нейронних мереж у розв’язанні задач бінапної класифікації / Б. В. Бобиль. - С.37-41. - Бібліогр.: 10 назв Карташова, Тетяна Миколаївна. Морфінг: технології та методики їх застосування / Т. М. Карташова. - С.42-47. - Бібліогр.: 11 назв Новий світового рівня успіх українських юних програмістів. - С.48. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 95 Кухаренко, Володимир Миколайович. Пілотний дистанційний курс "змішане навчання" [Текст] / В. М. Кухаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 3-5. - Бібліогр.: 7 назв
Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- традиційне навчання -- змішане навчання -- мікро навчання -- ефективність -- моделі змішаного навчання -- інновації в освіті Анотація: У роботі наводяться результати навчання вчителів та викладачів університетів у пілотному відкритому дистанційному курсі "змішане навчання", проведеного Проблемною лабораторією дистанційного навчання НТУ "ХПІ". Для успішного впровадження змішаного навчання у середній школі важливо вирішити визначитись з системою дистанційного навчання для супроводу навчального процесу та підвищити рівень володіння вчителями та викладачами таксономії Блума. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
> Шифр: КШС-2/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Гриценчук, Олена Олександрівна. Експериментальна перевірка ефективності моделі інформаційно-освітнього середовища як засобу розвитку громадянської компетентності вчителя / О. О. Гриценчук. - С.3-16. Кононец, Наталія Василівна. Сучасні підходи до розроблення електронних освітніх ресурсів для формування цифрової компетентності майбутніх економістів / Н. В. Кононец, В. О. Балюк. - С.15-23. Кіщук, Наталія Василівна. Розвиток аналітичного мислення молодших школярів на образно-графічному пізнавальному рівні / Н. В. Кіщук. - С.23-32. Кравчук, Олена Федорівна. Форми роботи на уроках з використанням електронних освітніх ігрових ресурсів Smart Kids / О. Ф. Кравчук. - С.32-39. Кухаренко, Володимир Миколайович. Про створення дистанційного курсу / В. М. Кухаренко. - С.39-45. Туташинський, Василь Іванович. Вивчення технологій сучасного виробництва - крок в епоху індустрії 4.0 / В. І. Туташинський. - С.45-50. Кученьова, Тетяна Володимирівна. Підвищення пізнавальної активності учнів у навчанні інформатики за допомогою нестандартних уроків / Т. В. Кученьова. - С.50-53. Смирнова, Ірина Михайлівна. Підсумки 2019 року і перспективи на 2020 - думки провідних представників ІТ-галузі України / І. М. Смирнова, Л. П. Семко. - С.53-56. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |
К 95 Кухаренко, Володимир Миколайович. Про створення дистанційного курсу [Текст] / В. М. Кухаренко> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 39-45.
Інформаційні технології навчання Кл.слова (ненормовані): дистанційне навчання -- підготовка викладачів Анотація: У роботі розглядають етапи створення сучасного дистанційного курсу для вимірювання компетентностей. Надано шаблон такого дистанційного курсу. У відкритому дистанційному курсі "Технологія розробки дистанційного курсу" навчалося понад 900 викладачів навчальних закладів України, 150 викладачів отри- мали сертифікат про успішне завершення курсу. Наведена статистика само оцінювання дистанційного курсу, яка показує недоліки розроблених курсів. Як правило, вони виправляються на етапі експертизи дистанційного курсу. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |