К95 Кухарчук, Ірина Олексіївна. Комунікативно-діяльнісний підхід до вивчення синтаксису у мовній освіті вчителів української мови та літератури [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02-теорія і методика навчання української мови / І. О. Кухарчук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2006. -
Рубрики: комунікативна компетентність мовленнєва ситуація синтаксис автореферати дисертацій--українська мова Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: Умлш-1/2011/3 Журнал 2011р. N 3 Шелехова, Галина. Проблема мотивації навчальної діяльності старшокласників на уроках української мови / Г. Шелехова. - С.2-5. Бондаренко, Неллі. Теоретичні аспекти роботи над мовленнєвою культурою старшокласників / Н. Бондаренко. - С.6-9. Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови / І. Кучеренко. - С.10-14. Ярмолюк, Алла. Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк. - С.14-20. Цінько, Світлана. Уроки вивчення синтаксису складного (складносурядного) речення. 9 клас / С. Цінько, О. Ковальова. - С.21-26. Яценко, Таміла. Імпресіонізм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.26-30. Назаренко, Людмила. Оцінювання продукту проектної діяльності школярів у контексті літературної освіти (за творчістю О. Олеся) / Л. Назаренко. - С.30-33. Лісовський, Антон. Художня сутність літератури і витоки її естетичної природи / А. Лісовський. - С.34-38. Бацюсь, Раїса. Уміння скористатися дарунком долі - це щастя (особистісно зорієнтований урок української літератури у 5-му класі) / Р. Бацюсь. - С.39-41. Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") / І. Кухарчук. - С.42-46. Василенко, Марина. Формування професійно-комунікативних умінь у студентів-філологів у межах курсу "Теорія та практика комунікації" / М. Василенко. - С.46-50. Домалега, Інна. Художня правда роману І. Білика "Дикі білі коні" / І. Домалега. - С.51-54. Марчук, Т. "Я тим уже боржник, що українець зроду..." : Лія, присвячена творчості Бориса Олійника / Т. Марчук. - С.55-61. Витоки визнання й успіху (до ювілею науковця-методиста Г. Т. Шелеховой). - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
К 95 Кухарчук, Ірина. Організація групової навчальної діяльності студентів-філологів (на матеріалі вивчення теми "Односкладні речення") [Текст] / І. Кухарчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 42-46. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): групове навчання -- односкладні речення Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: Умлш-1/2012/2 Журнал 2012р. N 2 Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови / Т. Донченко. - С.2-6. Омельчук, Сергій. Дослідницький метод у навчанні української мови / С. Омельчук. - С.7-10. Таран, Алла. До проблеми визначення синтаксичних функцій інфінітива / А. Таран. - С.11-14. Усатий, Андрій. Розвиток читацьких умінь на уроках української літератури / А. Усатий. - С.19-22. Привалова, Світлана. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроках української літератури / С. Привалова. - С.23-26. Остаф, Ярослава. Козацькі літописи в контексті європейського бароко : інтегрований урок української літератури й музичного мистецтва у 9 класі / Я. Остаф, Н. Тхай. - С.39-46. Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) / І. Кухарчук. - С.47-51. Васьківська, Галина. Формування комунікативної компетентності старшокласників на основі засвоєння системи знань про людину / Г. васьківська. - С.52-57. Плахотник, Василь. Параметри лінгводидактичної системи / В. Плахотник. - С.58-60. Семеног, Олена. Класичні мови як ціннісний орієнтир у саморозвитку особистості / О. Семеног. - С.61-62. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
К 95 Кухарчук, Ірина. Вивчення безсполучникових речень студентами-філологами (проблема вибору вправ і завдань) [Текст] / І. Кухарчук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 47-51. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): безсполучникове речення -- інтонація -- семантичні відношення -- безсполучникові речення Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4. Шості Бугайківські читання / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 170 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 226.25 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ . - С .9-48 Вождаєнко, Анна Вікторівна. Теоретичні засади та практика аксіологічного прочитання поезії в старшій школі / А. В. Вождаєнко. - С .9-13 Галаєвська, Людмила Вікторівна. Проблема вивчення мовленнєвих жанрів на уроках української мови в старшій школі / Л. В. Галаєвська. - С .14-19 Каліш, Валентина Антонівна. Когнітивно-дискурсійний підхід у лінгвометодиці вищої школи / В. А. Каліш. - С .20-25 Косінова, Оксана Миколаївна. На перехресті тексту та підтексту / О. М. Косінова. - С .26-29 Нестеренко, Світлана Василівна. Проблеми вивчення громадянської поезіїї в школі / С. В. Нестеренко. - С .30-36 Хоменко, Галина Вікторівна. Сучасний стан шкільного вивчення літератури постмодернізму / Г. В. Хоменко. - С .37-42 Яценко, Таміла Олексіївна. Компетентнісно орієнтована літературна освіта в контексті завдань нової української школи / Т. О. Яценко. - С .43-48 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ . - С .49-147 Бондаренко, Юрій Іванович. Словесно-образний аналіз літературного твору в школі: первинний рівень застосування / Ю. І. Бондаренко. - С .49-57 Голуб, Наталія Миколаївна. Шляхи формування національних цінностей в учнів 5-7 класів на уроках української мови / Н. М. Голуб. - С .58-66 Гордієнко, Олена Анатоліївна. Система запобігання помилкам у письмових роботах учнів 3-4 класів / О. А. Гордієнко. - С .67-72 Забарний, Олександр Вадимович. Формування у старшокласників почуття патріотизму на уроках літератури рідного краю (на прикладі творів Миколи Чорновуса) / О. В. Забарний. - С .73-80 Іващенко, Алла Сергіївна. Особливості літературного спостереження в процесі формування в учнів умінь аналізувати образи-символи / А. С. Іващенко. - С .81-84 Корчова, Олена Михайлівна. Вправи та завдання для формування риторичної компетентності в майбутніх фахівців соціономічних спеціальностей / О. М. Корчова. - С .84-89 Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект / І. О. Кухарчук. - С .90-95 Могильна, Руслана Ярославівна. Формування навички швидкочитання на уроках української літератури / Р. Я. Могильна, Н. В. Білоусова. - С .96-102 Орищенко, Інна Миколаївна. Архетипний аналіз - теоретична основа шкільного вивчення образів природних стихій у літературних творах / І. М. Орищенко. - С .103-107 Пугач, Валентина Миколаївна. Парадокси студентського слововживання, або у моєї бабусі дуже наглий кіт / В. М. Пугач. - С .108-112 Романишина, Наталя Василівна. Архівний метод вивчення студентами-філологами першоджерел (на прикладі часопису"Волинь") / Н. В. Романишина. - С .113-118 Рудик, Людмила Володимирівна. Робота над текстом у процесі розвитку діалогічного мовлення учнів на уроках української мови / Л. В. Рудик. - С .119-123 Сидоренко, Юлія Олександрівна. Шкільне вивчення міфологічних структур літературних творів у контексті подієвого аналізу / Ю. О. Сидоренко. - С .124-127 Тригуб, Ірина Анатоліївна. Хмарні технології як інноваційний засіб навчання української і зарубіжної літератури в профільній школі / І. А. Тригуб. - С .128-133 Шевченко, Світлана Петрівна. Застосування міжпредметних зв’язків під час вивчення лексики на уроках української мови в 5 класі / С. П. Шевченко. - С .134-141 Шутько, Вікторія Володимирівна. РАФТ та кубування на уроках української мови / В. В. Шутько, Н. В. Білоусова. - С .142-147 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА . - С .148-159 Лілік, Ольга Олександрівна. Педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів української літератури до роботи з літературознавчими поняттями / О. О. Лілік. - С .148-154 Цінько, Світлана Василівна. Підготовка майбутнього вчителя словесності до написання есе з учнями / С. В. Цінько. - С .155-159 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД . - С .160-165 Привалова, Світлана Павлівна. Вивчення сучасної поезії Д. Павличка на уроках української літератури / С. П. Привалова. - С .160-165
Психолого-педагогічні науки--збірники Методика навчання і виховання Професійна підготовка історія педагогіки (загальні питання) Кафедра педагогіки Кафедра української літератури та журналістики Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): бугайківські читання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |
Н 34 Кухарчук, Ірина Олексіївна. Обставина як структурно-семантичний компонент речення: практичний аспект [Текст] / І. О. Кухарчук> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 4 : Шості Бугайківські читання. - С. 90-95
Кл.слова (ненормовані): просте речення Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) Вільні: фб (2), Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (2) |