> Шифр: ДС1/2007/10 Журнал 2007р. N 10 Омельчук, С. Проблемно-пошукове навчання синтаксису рідної мови. На матеріалі складнопідрядного речення / С. Омельчук. - С.2-7 Ющук, І. Наукові засади вивчення фонетики у школі / І. Ющук. - С.8-13 Донченко, Т. Опрацьовуємо тему "Мова і мовлення" у 5 класі / Т. Донченко. - С.14-16 Розвозчик, П. Аналіз сучасного українського верлібру. На прикладі поезії Володимира Кузьмича / П. Розвозчик. - С.17-20 Фоменко, І. Втрата духовності веде до знищення народу. Урок позакласного читання в 9 класі за твором Леоніда Мосендза "Евшан-зілля" / І. Фоменко. - С.21-22 Буняк, Н. Основи віршування. Програма спецкурсу для гімназій, ліцеїв і профільних класів з поглибленим вивченням гуманітарних дисциплін / Н. Буняк. - С.28-32 Кухарчук, І. Особливості вивчення неповних речень. Комунікативно-діяльнісний підхід / І. Кухарчук. - С.34-37 Фаріон, І. Лінгвістичний феномен Маркіяна Шашкевича. / І. Фаріон. - С.38-44 Марко, В. Коди художнього тексту: на зрізі жанротворення / В. Марко. - С.52-55 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Кухарчук, І. Особливості вивчення неповних речень. Комунікативно-діяльнісний підхід [Текст] / І. Кухарчук> // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N10. - С. 34-37 Рубрики: Викладання української мови--синтаксис Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> Шифр: ДС1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 [Матеріали до вивчення творчості Лесі Українки]. - С.2-13, 19-23, 27-32, 38-44 Ліснича, Л. Гарний - гарніший, кращий, ліпший (6 клас) / Л. Ліснича. - С.15-19 Кухарчук, І. Культура спілкування як засіб духовного розвитку особистості : лінгвістичний КНК для старшокласників / І. Кухарчук. - С.23-27 Ющук, І. Формування сучасної української літературної мови / І. Ющук. - С.32-38 Скорина, Л. Інтертекстуальне прочитання комедії Миколи Куліша "Мина Мазайло" / Л. Скорина. - С.44-51 Мовчан, Р. Валер’ян Підмогильний (1901-1937) / Р. Мовчан. - С.51-58 Харчук, Р. Зміна обличчя: Павло Тичина / Р. Харчук. - С.58-63 Дроздовський, Д. Обрії Михайлини Коцюбинської / Д. Дроздовський. - С.63-64 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
К 95 Кухарчук, І. Культура спілкування як засіб духовного розвитку особистості [Текст] : лінгвістичний КНК для старшокласників / І. Кухарчук> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2011. - N 2. - С. 23-27 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: позакласна робота--українська мова Культура мовлення Кл.слова (ненормовані): лінгвістичний КВК Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
> (Вільних примірників немає) Шифр: Умлш-1/2013/5 Журнал 2013р. N 5 Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4 Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6 Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11 Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15 Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20 Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25 Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29 Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32 Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34 Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38 Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41 Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50 Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55 Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57 Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60 Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64 Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67 Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70 Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів [Текст] / Ірина Кухарчук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 5. - С. 60-64. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ Підготовка майбутніх психологів Кл.слова (ненормовані): мовні норми -- лексичні норми -- професійне мовлення практичних психологів Анотація: У статті проаналізовано типові лексичні помилки у професійному мовленні майбутніх практичних психологів; з'ясовано основні причини порушення лексичних норм, зокрема уживання русизмів, невиправдане калькування з російської мови, незнання лексичних значень слів, плеоназм. З метою формування культури фахового мовлення на заняттях з української мови за професійним спрямуванням подано систему вправ і завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільних прим. немає Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий |