378
Г 94


   
    Гуманітарний вісник державного вищого навчального закладу "Переяслав-Хмельницький державний педагогічного університет імені Григорія Сковороди" [Текст] : науково-теоретичний збірник. Вип. 8. Педагогіка. Психологія. Філологія. Філософія. - Тернопіль : Астон, 2006. - 600 с. - ISBN 966-7053-09-1 : 19.50 грн.
    Зміст:
Білоус, П. Співтворчість як мета художнього сприймання / П. Білоус. - С .4-10
Бицько, О. Методика вивчення прислів’я та приказок народів світу в шкільному курсі зарубіжної літератури / О. Бицько. - С .11-17
Братко, В. Від жанру - до змісту. Вивчення новели А. Чехова "Хамелеон" на уроці зарубіжної літератури в основній школі / В. Братко. - С .18-24
Васюта, С. Біографічний метод як ефективний спосіб у розкритті образності поетичного слова митця / С. Васюта. - С .33-39
Гаврилова, Г. Особливості вивчення народознавчого матеріалу художнього твору на заняттях з української літератури / Г. Гаврилова. - С .40-44
Вітченко, А. Вивчення драматургії Є. Йонеско в контексті наукових мистецьких інтерпретацій / А. Вітченко. - С .45-51
Дибка, Л. Шкільне тендерне прочитання повісті І. Нечуя-Левицького "Кайдашева сім’я" / Л. Дибка. - С .52-57
Дига, Н. Діалог між літературознавством та історією під час вивчення художніх творів історичної тематики в 5-8 класах / Н. Дига. - С .58-64
Загарук, О. Семінарські заняття як ефективна форма навчання старшокласників / О. Загарук. - С .64-71
Зарудня, І. Компаративний аналіз байки І. Крилова і Л. Глібова " Вовк та ягня" / І. Зарудня. - С .72-79
Ісаєва, О. Концептуальні основи аналізу художнього твору в школі / О. Ісаєва. - С .79-85
Клименко, Ж. Специфіка шкільного аналізу перекладного художнього твору / Ж. Клименко. - С .86-93
Крецул, Н. Історія біології в художніх творах вчених-ботаніків / Н. Крецул. - С .93-97
Куцевол, О. Творчий характер художньо-дослідницької діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С .98-105
Мельник, А. Літературна гра як прийом аналізу художнього твору / А. Мельник. - С .106-114
Нагорна, А. Висвітлення впливу філософських джерел на формування світогляду письменника на уроках зарубіжної літератури в старших класах (на матеріалі вивчення роману Стендаля "Червоне і чорне") / А. Нагорна. - С .136-142
Овдійчук, Л. Аналіз художнього твору на основі взаємодій мистецтв / Л. Овдійчук. - С .143-149
Одинець, І. Твори українських молодіжних письменників на уроках літератури / І. Одинець. - С .150-156
Буркалець, Н. Методика жанрового аналізу прозових літературних казок / Н. Буркалець. - С .25-32
Радкіна, Р. Аніліз художнього твору як засіб професійної підготовки майбутніх учителів / Р. Радкіна. - С .163-168
Рибінська, Ю. Особливості аналізу драматичного іноціонального твору (на матеріалі вивчення комедії Б. Шоу "Пігмаліон" у класах філологічного профілю) / Ю. Рибінська. - С .175-180
Ситченко, А. Взаємодія наукових і навчальних методів шкільного твору / А. Ситченко. - С .190-194
Токмань, Г. Діалогічна сутність методики викладання літератури / Г. Токмань. - С .209-215
Уліщенко, В. Управління пізнавальною діяльністю школярів під час аналізу оповідання А. Чехова "Хамелеон" (зарубіжна література, 6 клас) / В. Уліщенко. - С .222-227
Фасоля, А. Активне та інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5 класі / А. Фасоля. - С .236-243
Бєлякова, С. Із історії використання близнюкового методу у психології розвитку особистості / С. Бєлякова. - С .244-248
Льовочкіна, А. Застосування притч у викладанні навчальної дисципліни "Екологічна психологія" / А. Льовочкіна. - С .249-254
Руденко, О. Психологічні особливості розвитку перцептивно-репродуктивної основи музичних здібностей у старших дошкільників / О. Руденко. - С .259-264
Богданова, М. Жанрова специфіка українського історичного оповідання-притчі / М. Богданова. - С .277-283
Боєва, Е. Концептуальна система заголовків у поетонімосфері прозових творів Б. Грінченка / Е. Боєва. - С .284-290
Кириченко, П. Сучасні мотиви давньої казки (соціокультурні аспекти українського фольклору) / П. Кириченко. - С .336-342
Козубенко, Л. Біблійно-міфологічна та соціальна концепція тетралогії Т. манна "Йосип та його брати" / Л. Козубенко. - С .343-349
Косарєва, Г. Герменевтичний код персонажів у романі "На полі смиренному" В. Шевчука / Г. Косарєва. - С .365-370
Македон, Л. Питання національного виховання в поетичному доробку Д. Білоуса та педагогічних творах Г. Ващенка / Л. Македон. - С .412-417
Мацько, О. Прийоми стилізації в українському перекладі книг про Гаррі Поттера Дж. К. Ролінг / О. Мацько. - С .418-422
Нестерук, С. Реальне та фанатизм у п’єсі Оскара Уайльда "Саломея" / С. Нестерук. - С .429-433
Олійник, О. Особливості характеротворення героїв через їхні імена в романі Ю. Щербака "Причини і наслідки" / О. Олійник. - С .434-439
Сагайдак, Т. Текстологічні аспекти дослідження роману О. Гончара "Собор" / Т. Сагайдак. - С .473-481
Ткаченко, Л. Педагогічно-естетичне прочинаня ліро-епосу Миколи Вороного (цикл "Балади і легенди") / Л. Ткаченко. - С .511-516
Турчин, М. Герменевтичне, феноменологічне, поетикальне прочитання сонета Максима Рилського "Ніцше" / М. Турчин. - С .517-525
ББК 74.58
РУБ 378
Рубрики: Викладання зарубіжної літератури
   Викладання української літератури в школі

   викладання народознавства

Кл.слова (ненормовані):
літературна гра -- аналіз художнього твору -- національне виховання -- вчитель літератури


Дод.точки доступу:
Йонеско, Ежен \о нем\; Чехов, Антон Павлович \о нем\; Нечуй-Левицький, Іван Семенович (1838-1918) \о нем\; Крилов, Іван \о нем\; Стендаль, Фредерик (фр. писатель ; 1783-1842) \о нем\; ШОУ, БЕРНАРД \о нем\; МАНН, ТОМАС \о нем\; Хвильовий, Микола Григорович \о нем\; Сімович, В. \о нем\; Куліш, Микола \о нем\; Первомайський, Леонід \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Вороний, Микола \о нем\; Рильський, Максим Тадейович \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: ДС1/2006/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 3
Зміст:
Токмань, Г. Україна як простір мови і політичного виховання / Г. Токмань. - С.4-9
Кручко, Н. Планування і моделювання уроків з української літератури : 5 клас / Н. Кручко. - С.10-16
Ліпінська, Н. Тарасові світанки : Урок з елементами рольової гри. 6 клас. / Н. Ліпінська. - С.16-18
Куцевол, О. Методика літератури-наука, заснована на творчості / О. Куцевол. - С.19-24
Тоцька, Н. Ділове українське мовлення : методичний аспект / Н. Тоцька. - С.25-27
Пентилюк, М. Традиційність? Модернізація! / М. Пентилюк. - С.30-32
Мовчун, А. Етика. 5 клас: Розробка уроків / А. Мовчун, Л. Хоружа. - С.35-43
Гнатюк, Л. То якою ж мовою писав Григорій Сковорода? / Л. Гнатюк. - С.44-48
Харчук, Р. Проблема прототипу в творчості Тараса Шевченка / Р. Харчук. - С.49-54
Александрова, Г. "Портрет" Миколи Гоголя і "Художник" Тараса Шевченка: загадка таланту і світу мистецтва / Г. Александрова. - С.55-58
Скоць, А. До проблеми періодизації творчості Тараса Шевченка / А. Скоць. - С.58-62
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)




    Куцевол, О.
    Методика літератури-наука, заснована на творчості [Текст] / О. Куцевол // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N3. - С. 19-24
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)


Шифр: ДС1/2006/5
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 5
Зміст:
Донченко, Т. Мовленнєвий розвиток як науково-методична проблема / Т. Донченко. - С.2-5
Микитюк, В. Тестування знань з теорії літератури / В. Микитюк. - С.6-10
Куцевол, О. Творча сутність професійної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.14-21
Павленко, О. Свято останнього дзвоника / О. Павленко. - С.24-25
Качуровський, І. Поняття про композицію художнього твору / І. Качуровський. - С.35-40
Ткачук, М. Новаторство "вольних" сонетів Івана Франка: До 150-річного ювілею Івана Франка / М. Ткачук. - С.41-45.
Поліщук, Я. "Поет духовної свободи": Тарас Шевченко в оцінці Василя Барки / Я. Поліщук. - С.46-50
Куфльовська, Л. Кулиптаси на малюнках Тараса Шевченка / Л. Куфльовська. - С.50-52
Гріга, О. Найсвятіше в світі слово - мати: Літературно-музична композиція на основі поезії Раїси Котик, присвячена Дню матері / О. Гріга. - С.54-56
Юкало, В. Оселя Академіка Гнатюка на Тернопіллі / В. Юкало. - С.58-62
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)




    Куцевол, О.
    Творча сутність професійної діяльності вчителя літератури [Текст] / О. Куцевол // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N5. - С. 14-21
Рубрики: професійна діяльність вчителя
Кл.слова (ненормовані):
вчитель літератури


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)


Шифр: УУ-1/2006/7
   Журнал

Урок української [Текст] : Науково-публіцистичний журнал/ Київський національний університет ім. Т. Шевченка. - К. : Редакція журналу "Урок української", 1999 - . - Виходить щомісячно
2006р. N 7
Зміст:
Іванишин, Петро Васильович. Два світогляди в період глобалізації: культурний імперіалізм і культурний націоналізм / П. Іванишин. - С.4-7.
Масенко, Л. Назва помаранчевої революції в лінгвокультурологічному контексті / Л. Масенко. - С.31-34.
Токмань, Г. Якщо мій досвід знадобиться... 11. Класна дошка, учнівський зошит, літературний кабінет / Г. Токмань. - С.36-37.
Куцевол, О. Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі / О. Куцевол. - С.40-45.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Куцевол, О.
    Гостини в Григорія Кочура: Урок-рольова гра в 11 класі [Текст] / О. Куцевол // Урок української : Науково-публіцистичний журнал. - 2006. - N7. - С. 40-45.


Дод.точки доступу:
Кочур, Г. \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


    (Немає відомостей про примірники)
Шифр: ДС1/2006/12
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2006р. N 12
Зміст:
Горбачук, Д. Звертання як елемент ділового мовлення / Д. Горбачук. - С.2-4
Бондаренко, Ю. Про першопочатки історії людства у повісті "Тіні збутих предків" Михайла Коцюбинського: Розвиток історичної свідомості школярів засобами літератури / Ю. Бондаренко. - С.4-10
Мимоход, М. Джерело пізнання Івана Франка: Використання мемуарів на уроках літератури / М. Мимоход. - С.11-14
Куцевол, О. Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури / О. Куцевол. - С.17-22
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури в школі / Г. Токмань. - С.23-26
Харчук, Р. Юрій Андрухович не для дітей?: Про творчість видомого українського письменника / Р. Харчук. - С.27-30
Андрухович, Ю. Ерц-Герц-Перц / Ю. Андрухович. - С.30-32
Ткач, Л. Агатангел Кримський і Микола Лукаш: спільні риси художнього лексикону / Л. Ткач, О. Федунович-Швед. - С.33-39
Кучерук, О. Образна природа семпнтики кольороназв в українських фразеологізмах / О. Кучерук. - С.40-42
Зборовська, Н. Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект / Н. Зборовська. - С.43-47 : портр
Лавренюк, В. Образ гетьмана Івана Мазепи - історичний і літературний / В. Лавренюк. - С.48-51
Александрова, Г. "В добрий час почнемо листуватися": Листи Олександра Кониського до Ганни Берло / Г. Александрова. - С.52-60
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3




    Куцевол, О.
    Особливості творчої методичної діяльності вчителя літератури [Текст] / О. Куцевол // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2006. - N12. - С. 17-22
Рубрики: вчитель-філолог


Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3


Шифр: ДС1/2007/1
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2007р. N 1
Зміст:
Омельчук, С. Комунікативно-функційний підхід до вивчення синтаксису / С. Омельчук. - С.2-9.
Панченко, В. Після "Собору" / В. Панченко. - С.15-18.
Загарук, О. "Гей, розіллялось ти, руськеє горе, геть по Європі і геть поза море!": Семінар з опзакласного читання в 10 класі за поетичним циклом Івана Франка "До Бразилії" / О. Загарук. - С.19-23.
Куцевол, О. Портрет творчого вчителя літератури / О. Куцевол. - С.24-29.
Токмань, Г. Самостійна робота студентів з методики викладання української літератури / Г. Токмань. - С.30-34.
Калита, О. Реалізація іронії через горизонтальний контекст / О. Калита. - С.35-39.
Тимошик, М. Життєвий подвиг Івана Огієнка як взірець для наслідування / М. Тимошик. - С.40-44.
Барабаш, Ю. Франкові причинки до української гоголіяни / Ю. Барабаш. - С.45-49.
Поліщук, Я. Псевдонім, маска, гра: На прикладі творчості Юрія Шереха / Я. Поліщук. - С.57-60.
Марко, В. Особливості внутрішнього монологу у творах Павла Загребельного: "Я, Богдан", "Тисячолітній Миколай", "Гола душа" / В. Марко. - С.53-56.
Куценко, Л. Володимир Сосюра і Євген Маланюк: історія творчого діалогу / Л. Куценко. - С.49-53.
Дзюба, І. Живек співвідношення між людиною й природою: 14 січня Євгенові Гуцплу виповнилося б 70 років / І. Дзюба. - С.60-62.
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)




    Куцевол, О.
    Портрет творчого вчителя літератури [Текст] / О. Куцевол // Дивослово : Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнапл Міністерства освіти і науки України. - 2007. - N1. - С. 24-29.
Рубрики: вчитель-філолог


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)


Шифр: ДС1/2008/3
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 3
Зміст:
Калита, О. Вивчення морфологічних засобів стилістики в середній загальноосвітній школі / О. Калита, Ю. Романенко. - С.2-6
Сергієнко, А. Групові форми навчання як стимул ініціативності й розвитку читацьких інтересів старшокласників / А. Сергієнко. - С.7-10
Соловей, О. З вірою в любов і милосердя: Урок вивчення біографії Григора Тютюнника / О. Соловей. - С.11-12
Омельчук, С. Практикум з правопису української мови: загальні питання / С. Омельчук. - С.13-17 (далі буде)
Куцевол, О. Тренінг креативних якостей учителя-словесника / О. Куцевол. - С.18-22
Таран, Н. Спраглому знань - усе до снаги / Н. Таран. - С.23-28
Свердан, Т. Символіко-семантичний простір слова ХАТА в українській фразеології / Т. Свердан, І. Маляр. - С.29-32
Денискіна, Г. Функціонування потенційних слів у наукових працях Михайла Драгоманова: На прикладі "Чудацьких думок про українську національну справу" / Г. Денискіна. - С.33-35
Бовсунівська, Т. Біблійний паралелізм в "Кобзаря" Тараса Шевченка / Т. Бовсунівська. - С.36-40
Даниленко, І. "Світе ясний! Світе тихий!,," як стилізація церковного гімну / І. Даниленко. - С.41-44
Барабаш, Ю. "Шевченківський текст" Івана Дзюби / Ю. Барабаш. - С.45-50
Черненко, О. Історичне тло створення поеми "Кавказ" / О. Черненко. - С.51-52
Діденко, Н. Шевченко-художник і Києво-Печерська лавра: Урок-екскурсія / Н. Діденко. - С.53-55
Рижкова, Г-П. Новітня "жіноча проза": жанрові ознаки: На прикладі творів С.Майданської, Т.Зарівної, С.Йовенко / Г-П. Рижкова. - С.56-58
Гирич, І. Володимир Антонович - автор концепту нової України / І. Гирич. - С.59-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Куцевол, О.
    Тренінг креативних якостей учителя-словесника [Текст] / О. Куцевол // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N3. - С. 18-22 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Вчителі-словесники--тренінг креативних якостей
Кл.слова (ненормовані):
тренінг креативних якостей -- тренінг творчості -- вчителі-словесники


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: ДС1/2008/8
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2008р. N 8
Зміст:
Куцевол, О. Творча лабораторія словесника : Психологічно-творча основа моделювання уроку літератури / О. Куцевол. - С.36-41
Белей, Л. Українці та українська мова на Балканах ( Сербія, Хорватія, Боснія і Герцоговина) / Л. Белей. - С.42-48
Супрун, В. Образ війни в художньому репродукуванні Миколи Понеділка / В. Супрун. - С.49-52
Ліпницька, І. Духовна спадкоємність : М. Драгоманов і С. Єфремов / І. Ліпницька. - С.53-55
Курищук, Г. "Мені не треба десять сонць - живу тобою, Україно..." / Г. Курищук. - С.56-57
Тимків, Н. Образ матері у творчості Тараса Мельничука / Н. Тимків. - С.58-60
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3




    Куцевол, О.
    Творча лабораторія словесника : Психологічно-творча основа моделювання уроку літератури [Текст] / О. Куцевол // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2008. - N8. - С. 36-41 . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української літератури в школі


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)
Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№3


Шифр: ДС1/2009/4
   Журнал

Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах [Текст] : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - київ : Редакція журналу "Дивослово", 1951 - . - ISSN 0130-5263. - Виходить щомісячно
2009р. N 4
Зміст:
Куцевол, О. Педагогічна імпровізація як вид творчої методичної діяльності словесника / О. Куцевол. - С.25-30
Кравченко, О. Веселково на Великдень сонце виграває (Сценарій Великоднього свята) / О. Кравченко. - С.38-40
Новиков, А. Гоголівські традиції у творчості драматургів театру корифеїв / А. Новиков. - С.51-56
Сверстюк, Є. Гоголь і Шевченко в Петербурзі / Є. Сверстюк. - С.56-59
Родіонова, І. Жанрово- метрична організація творів Михайла Драй- Хмари / І. Родіонова. - С.47-51
Вигодованець, Н. Чи ввійде Теодосій Осьмачка до новітньої шкільної програми як один із творців "вищої літературної класики"? / Н. Вигодованець. - С.61-62
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Куцевол, О.
    Педагогічна імпровізація як вид творчої методичної діяльності словесника [Текст] / О. Куцевол // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2009. - N4. - С. 25-30 . - ISSN 0130-5263
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі--методи та форми навчання
   вчитель-словесник

   вчитель--професійна майстерність

Кл.слова (ненормовані):
інтуїція, натхнення, увага, спостережливість, емпатія


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)


Шифр: УЛЗО/2011/11
   Журнал

Українська література в загальноосвітній школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Антросвіт, 1999 - . - Виходить щомісячно
2011р. N 11
Зміст:
Голобородько, Я. Мегамислення Івана Дзюби : У контексті 80-річчя літературознавця й громадського діяча / Я. Голобородько. - С.2-4
Кицак, Л. Детективи для дітей: український варіант автора й читача / Л. Кицак. - С.5-10
Бондаренко, Ю. Концептуально-образний аналіз літературного твору в школі / Ю. Бондаренко. - С.11-14
Привалова, С. Розвиток творчих здібностей старшокласників на уроці української літератури / С. Привалова. - С.14-17
Кошара, Ю. Розвиток методичної думки з проблеми самостійної роботи учнів із підручником літератури / Ю. Кошара. - С.17-21
Говденко, К. Безмежні світи Івана Франка : Конспект уроку з використанням проектної технології.10 клас / К. Говденко. - С.22-27
Бойко, І. Слова, що в глибині бездонній пролежали глухі віки : 9 клас / І. Бойко. - С.28-29
Яценко, Т. Неоромантизм у світовій художній літературі : Методичні рекомендації щодо викладання спецкурсу "Художня література в контексті світової культури" / Т. Яценко. - С.30-33. - Библиогр. в конце ст.
Грабовська, С. "Може, ті голоси і відкриють нам браму до реального безсмертя" : Факультативне заняття за романом Юрія Бедзика "Любов, Президент і парадигма космосу" / С. Грабовська. - С.34-37
Куцевол, О. Українська людина над прірвою тоталітарних режимів ХХ століття : Засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою" / О. Куцевол. - С.38-43
Рощіна, С. Психофізіологічні основи розвитку професійного мовлення студентів педагогічних ВНЗ / С. Рощіна. - С.44-47. - Библиогр. в конце ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Укр)
К 95


    Куцевол, О.
    Українська людина над прірвою тоталітарних режимів ХХ століття [Текст] : засідання літературного гуртка за романом Івана Багряного "Людина біжить над прірвою" / О. Куцевол // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11. - С. 38-43
ББК 83.3(4Укр)
РУБ 83.3(4Укр)
Рубрики: Викладання української літератури в школі
   Кафедра української літератури



Дод.точки доступу:
Багряний, Іван Павлович (1906-1963) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: Умлш-1/2013/5
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текст] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України. - К. : Інститут педагогіки АПН України, 1997 - . - Виходить 8 раз на рік
2013р. N 5
Зміст:
Романчук, С. Переказ як форма розвитку зв’язного мовлення учнів / С. Романчук. - С.2-4
Маркотенко, Т. Особливості навчання української мови учнів шкіл з російською мовою викладання / Т. Маркотенко. - С.5-6
Цінько, С. Основні труднощі у сприйманні учнями усних висловлювань / С. Цінько. - С.6-11
Бондаренко, Ю. Моделювання уроку літератури як навчальний етап у підготовці вчителів-словесників / Ю. Бондаренко. - С.12-15
Куцевол, О. Сучасний урок літератури в координатах методичної творчості / О. Куцевол. - С.15-20
Базиль, Л. Літературознавча діяльність учителя у системі шкільної літературної освіти / Л. Базиль. - С.20-25
Лілік, О. Особливості шкільного аналізу інтелектуальної прози (на матеріалі роману М. Могилянського "Честь") / О. Лілік. - С.25-29
Нежива, Л. Стильові явища мистецтва у створенні уроків літератури / Л. Нежива. - С.29-32
Компаній, О. Формування читацьких інтересів молодших школярів в інформаційно-навчальному середовищі / О. Компаній. - С.32-34
Семеног, О. Ціннісні пріоритети фахової практики у вищій школі / О. Семеног. - С.35-38
Хом’як, І. Лінгвістично-педагогічні задачі як засіб навчання студентів-філологів / І. Хом’як. - С.38-41
Кузнецова, Г. Наукові основи професійної вправності вчителя-словесника від ретроспекції до сьогодення / Г. Кузнецова. - С.42-50
Романишина, Н. Методична специфіка уроку й практичного заняття з вивчення художньої малої прози історичної тематики / Н. Романишина. - С.51-55
Дейниченко, Н. Роль діалектологічної практики у формуванні компетентнісних якостей майбутнього вчителя-словесника / Н. Дейниченко. - С.55-57
Бабійчук, Т. Мікросцена на заняттях української мови і літератури як засіб формування професійної компетентності студентів педагогічного коледжу / Т. Бабійчук. - С.57-60
Кухарчук, І. Порушення лексичних норм української мови у мовленні майбутніх практичних психологів / І. Кухарчук. - С.60-64
Корчова, О. Формування лексико-семантичної компетенції майбутнього вчителя-словесника на засадах комунікативно-діяльнісного підходу / О. Корчова. - С.64-67
Самофал, А. "Ми поспішаєм на урок і знову йдемо в світ пізнання..." (відкрите засідання шкільної літературно-мистецької студії) / А. Самофал. - С.68-70
Шелехова, Г. Т. "Піти на дно з Атлантидою" не доведеться - бракує аргументів (роздуми на тему пунктуаційної фобії, авторських сумнівних знаків і професійної етики) / Г. Т. Шелехова, В. І. Новосьолова, А. В. Ярмолюк. - С.71-72
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільних прим. немає
Прим.1 (Ч.З.№3) зайнятий