Г 82 Грибан, Галина Василівна. Методика викладання української мови в середній школі: Зошит-посібник для лабораторних робіт [Текст] : цикл лаб.работ / Г. В. Грибан, О. А. Кучерук . - К. : Кондор, 2003. - 120 с. : іл. - Библиогр.: с. 119. - ISBN 966-7982-07-6 : 4.00 грн.
РУБ 4У(075.3) Дод.точки доступу: Кучерук, Оксана Анатоліївна Примірників всього: 10 Каф. мет. укр. мов і літ. (2), фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (6) Свободны: Каф. мет. укр. мов і літ. (2), фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (6) |
Г 82 Грибан, Галина Василівна. Практикум з методики викладання української мови [Текст] : навчальний посібник для студентів вузів / Г. В. Грибан, О. А. Кучерук. - К. : Кондор, 2003. - 160 с. : табл. - ISBN 966-7982-24-6 : 9.00 грн., 3.00 грн.
РУБ 4У(075.3) Рубрики: Викладання української мови--підручники та посібники для ВНЗ--практикуми Уроки української мови--типи уроків Викладання української мови в школі--позакласна та позашкільна робота Дод.точки доступу: Кучерук, Оксана Анатоліївна Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№3 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1) |
Кучерук, Оксана Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики [Текст] / Оксана Кучерук> // Українська мова і література в школі. - 2013. - № 3. - С. 10-14. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Мовознавство--лінгводидактика Освіта--мовна освіта Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): метод навчання -- прийом навчання -- основний метод навчання -- допоміжний метод навчання -- технологія навчання -- методика навчання мови Анотація: У статті розглянуто теоретичні засади формулювання й уточнення значення базових понять сучасної лінгводидактики. Проаналізовано сутність методу навчання мови та провідні підходи до потрактування цього питання. На основі осмислення традиційного і інноваційного педагогічного досвіду обгрунтовано місце методу навчання в системі суміжних лнгводидактичних понять. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
П 24 Педагогічна риторика: історія, теорія, практика [Текст] : монографія / О. А. Кучерук, Н. Б. Голуб, О. М. Горошкіна [та ін.] ; за ред. О. А. Кучерук ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - К. : КНТ, 2016. - 258 с. : табл. - ISBN 978-966-485-103-6 : 180.00 грн. РУБ 808.5 Рубрики: Риторика Риторика викладача Кафедра педагогіки Кафедра української літератури Кафедра української мови Кл.слова (ненормовані): педагогічна риторика -- риторика вчителя-словесника Дод.точки доступу: Кучерук, Оксана Анатоліївна; Голуб, Ніна Борисівна; Горошкіна, Олена Миколаївна; Караман, Станіслав Олександрович; Караман, Ольга Володимирівна; Климова, Катерина Яківна; Башманівська, Любов Андріївна; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир) Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Кузьменко, Надія. ”Для одного народу - одна літературна мова й вимова, один правопис!" : до 135-річчя від дня народження Івана Огієнка / Н. Кузьменко. - С.4-7. Кучерук, Оксана. Співвідношення понять ”методика навчання" , ”технологія навчання", ”метод навчання" як лінгвометодична проблема / О. Кучерук. - С.8-13. Василишин, Олег. Листи до Бориса Харчука як джерело вивчення біографії письменника та духовних запитів доби / О. Василишин. - С.14-18. Федосій, Олена. Особливості мовної стилістики прози Галини Тарасюк / О. Федосій. - С.19-21. Городенська, Катерина. Українське слово у вимірах сьогодення : рекомендації з найскладніших уживань та проблемного правопису слів / К. Городенська. - С.22-23. Борисенко, Валентина. Розвиток навичок аналізу в системі критичного мислення. Уявна перспектива образів новели Євгена Гуцала ”До Танаськи по молоко" : українська література, 6 клас / В. Борисенко, К. Сова. - С.24-28. Сердечний, Володимир. Професійна лексика. Терміни : бінарний урок українська мова і фізичне виховання, 10 клас / В. Сердечний, Л. Попова. - С.29-31. Бишляга, Олена. Словникова робота - важлива складова розвитку мовлення молоді / О. Бишляга. - С.32-36. Резнік, Тетяна. Мовне портфоліо учня як інноваційний засіб навчання / Т. Резнік. - С.37-38. Угніч, Руслана. Складносурядне речення: ознаки, види, розділові знаки : українська мова, 9 клас / Р. Угніч. - С.39-43. Голик, Олена. Глибока прірва душі. Роман В. Підмогильного ”Місто". Зображення ”Цілісної" людини в єдності біологічного, духовного, соціального / О. Голик. - С.45-49. Александрова, Валентина. ”Тиждень української мови у загальноосвітній школі / В. Александрова. - С.54-60. Поцелуйко, Микола. За Україну віддав він життя / М. Поцелуйко. - С.61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 95 Кучерук, Оксана. Співвідношення понять ”методика навчання" , ”технологія навчання", ”метод навчання" як лінгвометодична проблема [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 1. - С. 8-13. Рубрики: Викладання української мови Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- технологія навчання -- метод навчання -- синектика -- лінгвометодика Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2017/1 Журнал 2017р. N 1 Голуб, Ніна. Робота з текстами на уроках української мови у процесі вивчення синтаксису й пунктуації у 8-9 класах / Н. Голуб. - С.2-8. Кучерук, Оксана. Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови / О. Кучерук. - С.8-13. Бондаренко, Юрій. Навчальна ситуація уроку літератури: типологічна та видові підходи до організації / Ю. Бондаренко. - С.14-18. Овдійчук, Лілія. Іван Франко як особистість : (до проблеми вивчення біографії письменника на основі мемуарної та епістолярної спадщини в загальноосвітній школі та ВНЗ) / Л. Овдійчук. - С.18-26. Бедлінський, Олексій. Запозичена лексика чи світогляд свого народу? / О. Бедлінський. - С.27-31. Дригула, Марія. Конспект комбінованого уроку української літератури в 10 класі з використанням інноваційних технологій / М. Дригула. - С.32-35. Поліщук, Ірина. Естетичне виховання учнів початкових класів на уроках літературного читання / І. Поліщук. - С.41-42. Корицька, Галина. Навчальна програма тренінгу "Моделювання уроку української мови в умовах розвитку електронного освітнього середовища" : учителі української мови та літератури / Г. Корицька, Т. Пересунько. - С.43-51. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 95 Кучерук, Оксана. Принципи розвивального навчання і методи реалізації їх у шкільному курсі української мови [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-13. Рубрики: Викладання української мови в школі--методи навчання Кл.слова (ненормовані): розвивальне навчання -- принципи розвивального навчання -- методи навчання -- українська мова Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2017/6 Журнал 2017р. N 6 Греб, Марія. Національно-культурний компонент змісту навчання лексикології і фразеології української мови / М. Греб. - С.3-8. Караман, Станіслав. Формування ключових компетентностей учнів засобами підручника "Українська мова” для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням філології / С. Караман [и др.]. - С.22-30. Інші автори: Горошкіна О., Караман О., Попова Л. Полінок, Олена. Розвиток креативних здібностей учнів 10 класу в процесі проектної діяльності на уроках української мови / О. Полінок. - С.30-35. Куліш, Олена. Мультимедійні засоби навчання як чинник активізації пізнавального інтересу учнів 11 класу профільної школи на уроках української мови / О. Куліш. - С.35-37. Витрикуш, Ірина. Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами : українська мова, 8 клас / І. Витрикуш. - С.37-40. Панчик, Раїса. Паралельність і єдність двох світів - природи і людини, зображених в оповіданні "Дивак” Гр. Тютюнника. Точність і лаконізм описів природи / Р. Панчик. - С.40-44. Кучерук, Оксана. Образ рідного краю в поетичній моделі світу Антона Лісовського / О. Кучерук. - С.57-62. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
К 95 Кучерук, Оксана. Образ рідного краю в поетичній моделі світу Антона Лісовського [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2017. - N 6. - С. 57-62.
Кл.слова (ненормовані): образ рідного краю -- рідний край (концепт) -- поетичний текст -- художній образ Дод.точки доступу: Лісовський, Антон Михайлович (вчений-методист, філолог ; 1934) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: УМЛ-2/2018/1 Журнал 2018р. N 1 Навчальна програма з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання : 10 клас. Рівень стандарту : затвердж. наказом МОН України від 23 лист. 2017 № 1407. - С.4-13. Навчальна програма з української літератури для загальноосвітніх навчальних закладів : 10 клас. Рівень стандарту. - С.13-25. Кучерук, Оксана. Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів / О. Кучерук. - С.26-30. Дубровський, Роман. Засоби комічного в романі С. Лойка "Аеропорт" / Р. Дубровський. - С.31-33. Кондратенко, Наталія. Текс як засіб формування комунікативної компетентності майбутніх жуурналістів на засадах лінгвокультурології / Н. Кондратенко. - С.34-36. Ковалюк, Юлія. Формування художніх смаків учнів старших класів на уроках літератури рідного краю / Ю. Ковалюк. - С.37-40. Кравчук, Марія. Методика вивчення транспозитивної лірики в контексті компаративних зв’язків / М. Кравчук. - С.41-44. Кузнецова, Галина. Лінгвістичні основи формування акцентологічної компетентності майбутніх учителів української мови і літератури / Г. Кузнецова. - С.45-49. Райбедюк, Галина. "Без України мені моторошно...": національні імперативи Василя Стуса : до 80-річчя від дня народження поета / Г. Райбедюк. - С.50-54. Минько, Надія. Складне речення зі сполучниковим і безсполучниковим зв’язком : українська мова, 9 клас / Н. Минько, Л. Очеретіна. - С.55. Олійник, Алла. Узагальнення й систематизація вивченого з теми "Іменник" : українська мова, 10 клас (профільний рівень) / А. Олійник. - С.56-59. Василишин, Ірина. Дивосвіт поезії Оксани Лятуринської / І. Василишин, О. Василишин. - С.60-51. Антофійчук, Володимир. Учитель, колега, науковець / В. Антофійчук. - С.62-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кучерук, Оксана. Формування лексичної компетентності учнів у процесі навчання української мови з використанням методу проектів [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школах України. - 2018. - N 1. - С. 26-30. Рубрики: Викладання української мови в школі--лексика Викладання української мови в школі--методи та форми навчання Кл.слова (ненормовані): лексична компетентність -- лексикологічна компетентність -- метод проектів -- навчання української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2020/3 Журнал 2020р. N 3 Костюшко, Вікторія. Використання ігрових завдань у процесі формування лексикологічної компетентності іноземних студентів / В. Костюшко. - С.2-5. Крижанівська, Ольга. Формування мовної стійкості як когнітивно-виховний виклик перед учителем-філологом-україністом / О. Крижанівська. - С.6-8. Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти / О. Кучерук. - С.9-12. Москалюк, Галина. Використання освітніх вебсервісів в умовах дистанційного викладання сучасної української мови в педагогічних коледжах / Г. Москалюк. - С.13-16. Попова, Людмила. Проблеми й перспективи організації дистанційного навчання української мови / Л. Попова. - С.16-19. Бровко, Олена. "Життя - це картина в картині”: типологія текстів у текстах у художній прозі 20-30-х рр. XX ст. / О. Бровко. - С.20-24. Червякова, Наталія. Функції портретування в історичному творі / Н. Червякова. - С.24-26. Криворотенко, Ольга. Юрій Яновський - сміливий новатор в українській літературі : (роман “Майстер корабля”. Новаторство художньої форми: модерний сюжет, що інтригує, умовність фабули, зміщення часопростору) / О. Криворотенко. - С.27-32. Щекатунова, Наталія. "З любові й муки народжується письменник…” : (Григір Тютюнник. Вічна загадка любові. Новелла “Три зозулі з поклоном”) / Н. Щекатунова. - С.33-38. Видайчук, Тетяна. Чому в сучасній українській мові існують паралельні відмінкові форми іменників? / Т. Видайчук. - С.39-40. Сидоріна, Олена. Композиційно-стильові особливості повісті Л. Бондаревич-Черненко "За годину до раю” / О. Сидоріна. - С.41-43. Інтерв’ю з Караманом Станіславом Олександровичем, доктором педагогічних наук, професором, завідувачем кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка. - С.44-46. Кондратець, Інна. Окрилення ОЗОНом: рефлексійна анотація книги світлої пам’яті Анатолія Фасолі / І. Кондратець. - С.47-49. Горошкіна, Олена. Внесок Віктора Ужченка в українську лінгводидактику / О. Горошкіна. - С.53-54. Александрова, Валентина. Розвиток креативності студентів на заняттях з культури усного і писемного мовлення / В. Александрова. - С.55-57. Ігнатьєва, Світлана. Тестові завдання для підсумкового заняття з теми: "Особливості вживання в мовленні різних видів складнопідрядних речень” (на матеріалі "Щоденників" Олеся Гончара) / С. Ігнатьєва. - С.58-59. Бойко, Наталія. Сторінками посібника-практикуму "Українська мова з "теплими історіями” / Н. Бойко. - С.60-61. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Кучерук, Оксана. Інтегрування інфомедійної грамотності в простір мовної освіти [Текст] / О. Кучерук> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 3. - С. 9-12. Рубрики: Викладання української мови в школі Кл.слова (ненормовані): інфомедійна грамотність -- медіаосвітній підхід -- принципи медіаосвіти -- медіазасоби -- навчання української мови Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |