> Шифр: ДС-1/2010/45 Газета 2010р. N 45 Саннікова, Т. Готуємо вихователів до проведення занять із духовно-морального виховання / Т. Саннікова. - С.3-4 Кучмей, З. Українські народні ігри в дитячому садку / З. Кучмей. - С.4 Кіндрат, І. Дорогою добра : [виховання дітей на засадах християнських цінностей] / І. Кіндрат. - С.5 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіндрат, І. Дорогою добра [Текст] : [виховання дітей на засадах християнських цінностей] / І. Кіндрат> // Дитячий садок. Шкільний світ : Газета. - 2010. - N 45. - С. 5 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/11 Журнал 2017р. N 11 Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат. - С.4–11. Бондар, Л. Супровід самоосвіти педагогів: уникаємо помилок / Лариса Бондар. - С.12–15. 6 засад підвищення кваліфікації для педагогічних працівників / [16]. Складові освіти дорослих. - С.[17]. Професійний розвиток педагога / 18–20. Алєксєєнко, К. Е-журнал: використовуйте професійні можливості сповна / Катерина Алєксєєнко. - С.21–23. Ознайомлюємо педагогів з нормативними документами: чек-ліст. - С.[24–25]. Нові норми в законах про освіту, про дошкільну освіту: що змінилося? / [підгот. Ніна Омельяненко]. - С.[26–28] Методичні рекомендації щодо організації взаємодії закладів дошкільної освіти з батьками вихованців : лист ... від 11 листоп. 2017 р. № 1/9-546. - С.29–31. Кушнерук, Т. Прийоми розвитку зв’язного мовлення дітей, про які мають знати педагоги / Тетяна Кушнерук. - С.33–37. Татарова, Є. Весело і цікаво навчаємо іноземної мови / Євгенія Татарова. - С.38–42. Сундук, Г. Волю віршам! або Розвиваємо мовлення дітей за допомогою верлібрів / Галина Сундук, Ганна Краснощок, Тетяна Харлан. - С. 43–49. Резенчук, Н. "Скажи "ри-ба"": виправляємо вимову за допомогою коректурних таблиць / Наталія Резенчук. - С.50–56. Руденко, О. Розвиваємо мовлення дітей у співпраці: майстер-клас для батьків / Олена Руденко. - С.57–61. Шуть, М. Новорічні флеш-ігри для батьків та дітей / Микола Шуть. - С.[62–65]. Колядуємо і щедруємо в дитячому садку. - С.66–67. Фактор, Л. Господарю, Господарочко, пустіть до хати Маланочку! : сценарій вистави для дітей ст. дошк. віку / Людмила Фактор. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Мотивація до самоосвіти як умова професійного розвитку педагогів / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 11. - С. 4–11. - Зміст: Сучасні аспекти професійного розвитку ; Місце самоосвіти в системі методичної роботи ; Мотивація до самоосвіти: методи, прийоми ; Перетворення самоосвіти з пасивної форми на активну ; Додаток 1 : Шляхи професійного розвитку : анкета для педагогів ; Додаток 2 : Педагогічні читання "Духовно-патріотичне виховання дітей крізь призму педагогічної спадщини минулого" : алгоритм підгот. та проведення за методом "ажурної пилки" ; Додаток 3 : Педагогічні читання "Педагогічна симфонія Януша Корчака" : алгоритм підгот. й проведення за методом створення інтелектуальних карт.
Дошкільне виховання--духовно-моральне виховання Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- педагоги -- вихователі -- самоосвіта -- самоосвітня діяльність -- педагогічні читання -- професійний розвиток -- анкетування педагогів -- духовно-патріотичне виховання -- ажурна пилка, метод -- алгоритм -- підготовки -- створення інтелектуальних карт, метод Анотація: У статті йдеться про: місце самоосвіти у системі методичної роботи дошкільних навчальних закладів; мотивацію педагогів до самоосвіти; перетворення самоосвіти з пасивної на активну форму роботи. Вміщено алгоритми підготовки й проведення педагогічних читань. Дод.точки доступу: Корчак, Януш (польський лікар, педагог, гуманіст ; 1878(1879)-1942) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2017/12 Журнал 2017р. N 12 Піроженко, Т. Якщо очікуєш змін – змінюйся сам / Тамара Піроженко. - С.4–8. Гавриш, Н. Вихователь: Хочу?! Можу?! Треба! або Професійний та особистісний комфорт сучасного педагога / НаталяГавриш, Катерина Крутій. - С.9–15. Безсонова, О. Створюємо сприятливий соціально-психологічний мікроклімат у колективі: тренінг для вихователів / Ольга Безсонова. - С.16–21. Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова. - С.22–26. Алєксєєнко, К. Е-журнал: хочеш гортаєш, хочеш друкуєш / Катерина Алєксєєнко. - С.27–28. Пентій, О. Дитячий садок моєї мрії, або Створюємо розвивальний простір засобами ігрових майданчиків / Ольга Пентій, Тетяна Денисенко. - С.29–34. Ночвінова, О. Комп’ютер для дошкільників: забаганка чи потреба часу? / Олена Ночвінова. - С.35–38. Ночвінова, О. Як знищити шкідливість комп’ютера / Олена Ночвінова. - С.[39–40]. Качура, О. Інтеграція медіаосвіти в освітній процес закладу дошкільної освіти / Олена Качура. - С.41–46. Данилюк, О. Створюємо "пластиліновий" мультфільм: крок за кроком / Олена Данилюк. - С.47–50. Упроваджуємо ІКТ в освітній процес закладу дошкільної освіти. - С.[51–52]. Медіаосвіта дітей дошкільного віку. - С.53–55. Масниця. - С.56–57. Вороненко, І. Весела Масниця : зим. розвага для дітей серед. дошк. віку / І. Вороненко. - С.58–60. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. "Методична скарбничка вихователя": новий рік, новий формат, нові можливості / Наталя Гавриш, Інна Кіндрат, Наталя Савінова> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 12. - С. 22–26. - Зміст: Журнал для творчих ; Інструмент оптимізації освітнього процесу ; Вітер змін.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна педагогіка -- журнали -- педагогічна періодика (дошкільна освіта) -- Методична скарбничка вихователя, журнал -- освітній процес -- конструювання -- оптимізація -- формат -- змістове наповнення Анотація: У статті йдеться про нові можливості журналу для вихователів дошкільних навчальних закладів "Методична скарбничка вихователя". Дод.точки доступу: Кіндрат, І.; Савінова, Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/4 Журнал 2018р. N 4 Романюк, І. Формулювання завдання на новий навчальний рік / Ірина Романюк. - С.4–9. Дралюк, Я. SWOT-аналіз як інструмент стратегічного планування методичної роботи / Яна Дралюк, Людмила Гриненко. - С.10–15. Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат. - С.16–22. - Бібліогр.: 4 назв. Бєлєнька, Г. Як спонукати дітей бігти на заняття наввипередки / Ганна Бєлєнька, Олена Половіна. - С.23–27. 8 порад вихователю: як легко й невимушено занурювати дошкільників в атмосферу занять. - С.[28]. Карабаєва, І. Визначаємо рівень предметно-практичної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.29–32. Карабаєва, І. Здоров’язбережувальна компетенція: визначаємо рівень сформованості у старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.33–35. Дуброва, Н. На варті безпеки життєдільності дітей / Наталія Дуброва. - С.36–39. Як оповістити про лихо – пожежа в дитсадку!. - С.[40–41]. 9 порад, як ефективно навчити працівників прийомів домедичної допомоги. - С.[42–44]. Перевіряємо знання з безпеки життєдіяльності дітей. - С.45–47. Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: формуємо навички в дошкільників / Олена Лісіченко. - С.48–53. Лісіченко, О. Хвилинки безпеки / Олена Лісіченко. - С.[54–56]. Загартовування замість лікування. - С.56. Лісіченко, О. Безпека життєдіяльності: працюємо з батьками / Олена Лісіченко. - С.57–60. Гуцол, С. День батька: святкуємо спільно з родинами / Світлана Гуцол. - С.61–63. День батька. - С.64–65. Лебедєва, Н. Хата на тата : сценарій розхваги для дітей ст. дошк. віку / Наталія Лебедєва. - С.66–69. Загартовування замість лікування. - С.56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Технологія Mind Mapping: джерела, концептуальні засади, термінологія / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 4. - С. 16–22. - Бібліогр.: 4 назв. - Зміст: Особливості побудови інтелектуальних карт ; Асоціативність ; Фізіологічні основи процесу сприймання інформації ; З історії інтелектуальних карт ; Створити образ –значить запам’ятати: опис експерименту.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- методична робота -- інтелектуальні карти -- Mind Mapping, технологія -- мислення -- запам’ятовування -- асоціативність -- сприймання інформації Анотація: У статті йдеться про процеси мислення людини та пов’язану з цим технологію Mind Mapping. Матеріал вміщено а рамках дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/5 Журнал 2018р. N 5 Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат. - С.4–14. Половіна, О. 5 кроків до вдосконалення діяльності закладу дошкільної освіти / Олена Половіна, Наталія Савінова. - С.15–19. Готуємося до літнього оздоровчого періоду: хто що робить. - С.[20–23]. Бєлєнька, Г. Як весело й цікаво підготуватися до прогулянки / Гання Бєлєнька, Ірина Товкач. - С.24–29. Вчимо дитину збиратися на прогулянку самостійно. - С.30–31. Терещенко, І. Геометрію вивчаємо, її фігури всюди помічаємо / Ірина Терещенко. - С.32–37. Замедянська, Т. Спілкуємося з дитиною правильно / Тамара Замедянська, Інна Литвин. - С.38–41. Дідус, І. Казка в системі мовленнєвого розвитку дошкільників / Ірина Дідус. - С.42–48. Свято Івага Купала: традиції та символи. - С.49–50. Войтко, М. "Ой, на Івана, та й на Купала" : сценарій муз розваги для дітей мол., серед. і ст. дошк. віку / Мирослава Войтко, Інга Михайлова. - С.51–53. Карабаєва, І. Моніторимо рівень природничо-екологічної компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.54–57. Карабаєва, І. Моніторимо рівень родинно-побутової компетенції старших дошкільників / Ірина Карабаєва. - С.58–61. Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти : наказ ... від 16 квіт. 2018 р. № 372. - С.63–65. Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист ... від 19 квіт 2018 р. № 1/9-249. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Інтелектуальна карта як засіб символізації і систематизації інформації / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 4–14. - Бібліогр.: 3 назви. - Зміст: Символізація змісту в інтелектуальних картках ; Систематизація змісту в інтелектуалних картках ; Правила побудови інтелектуальної карти ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Оцінка" ; Інтелектуальна карта "Літо-літечко" ; Інтелектуальна карта "Педагогіка для всіх" ; Інтелектуальна карта – засіб символізації і систематизації інформації.
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- підвищення кваліфікації -- систематизація інформації -- інтелектуальні карти Анотація: В статті розкрито другу тему дистанційного навчального курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/6 Журнал 2018р. N 6 Терещенко, Л. Комунікативна компетентність педагога: три методики для діагностування / Людмила Терещенко. - С.4–11. Савінова, Н. Як спілкуватися з педагогами корисно і приємно: сім порад вихователю-методисту / Наталія Савінова. - С.12–15. Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат. - С.16–24. - Бібліогр.: 2 назви. Бондаренко, А. Зв’язне мовлення засобами наочного моделювання / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.25–33. Грицишина, Т. Моделюємо навколишній світ / Таїсія Грицишина. - С.34–41. Терещенко, І. Де живе саламандра, або Географія для дошкільників / Ірина Терещенко. - С.42–46. Савінова, Н. Де заховано скарб, або Геокешинг у дитячомку садку / Наталія Савінова. - С.47–51. Бєлєнька, Г. Прогулянка – час яскравих вражень, активності й пізнання / Ганна Бєлєнька, Марина Машовець. - С.52–58. Організовуємо прогулянку для дошкільників. - С.59–60. Настільки добре я виконую свою роботу? : тест для самооцінювання діяльності вихователя-методиста закладу дошк. освіти. - С.61. Як педагогу подолати страх, спілкуючись із керівником. - С.[62–63] Пухнастий друг: як відзначити Міжнародний день кота. - С.64–65. Джемула, Г. Котячі справи : сценарій розваги до Міжнар. дня кота для дітей ст. групи / Галина Джемула. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Технологія складання інтелектуальних карт: плануємо освітній процес / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 6. - С. 16–24. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Блочно-тематичне планування освітнього процесу ; Інтелектуальна карта як спосіб і засіб перспективного планування ; Технологія складання та використання.
Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- підвищення кваліфікації -- інтелектуальні карти -- інтелектуальна карта -- технологія складання -- освітній процес -- блочно-тематичне планування -- перспективне планування -- педагогічні технології Анотація: Третя тема курсу "Інтелектуальні карти в освітньому процесі, самоосвіті та управлінні". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/8 Журнал 2018р. N 8 Лисенко, Н. Комплімент вихователю-методисту / Наталія Лисенко, Наталія Савінова. - С.4–5. Кононко, О. Наставництво як форма організації соціального простору початківця / Оксана Кононко. - С.6–10. Кононко, О. Особливості методів підвищення фахової майстерності початківців / Олена Кононко. - С.11–17. Три етапи роботи з педагогом-початківцем : [пам’ятка]. - С.[18–19]. Чуприна, Н. Самоменеджмент вихователя-методиста – запорука успішної освітньої діяльності ЗДО / Наталія Чуприна. - С.20–25. Окерешко, О. Welcome, або Допомагаємо початківцям самоорганізуватися / Олена Окерешко. - С.26–31. Матвійчук, О. Покоління X, Y, Z – чому ми різні та як порозумітися одне з одним / Оксана Матвійчук. - С.32–37. Як допомогти педагогу-початківцю : [пам’ятка для наставника]. - С.[33]. Формуємо соціальний простір початківця : [тест для самоперевірки]. - С.39–41. Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат. - С.42–51. - Бібліогр.: 2 назви. Курка чи яйце? До дня народження мультика. - С.52–53. Палайда, Т. Дорогою добра : сценарій дитячої вистави за мотивами казк. повісті Олександра Волкова "Чарівник Смарагдового міста" / Тетяна Палайда, Олена Момот. - С.54–60. Безсонова, О. Вихователь для вихователів, або Навчаємо педагогів-наставників / Ольга Безсонова. - С.61–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Організація інтелектуальної і мовленнєвої діяльності дітей на основі інтелектуальних карт / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 8. - С. 42–51. - Бібліогр.: 2 назви. - Зміст: Які особливості методики застосування на заняттях ; Як відобразити зміст і смисл теми у творчому продукті ; Як інтерпретувати види діяльності дошкільників.
Дошкільне виховання--формування інтелекту Кл.слова (ненормовані): методика навчання -- заклади дошкільної освіти -- інтелектуальна діяльність -- мовленнєва діяльність -- розвиток мови й мовлення -- інтелектуальні карти -- фомування інтелекту -- методика застосування -- інтеграція -- практичні завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/9 Журнал 2018р. N 9 Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Н. Гавриш. - С.4–8. Карабаєва, І. Дитячий садок і Нова українська школа: як прокласти місток / Ірина Карабаєва. - С.9–16. Ключові компетентності НУШ для життя. - С.[17–19]. Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман. - С.20–25. Савінова, Н. Навіщо портфоліо майбутньому першокласнику / Світлана Савінова. - С.26–30. Щоб діти зростали щасливими: 10 порад : [пам’ятка]. - С.[31]. 10 порад: як підготувати дитину до успішного шкільного життя : [пам’ятка]. - С.[32–33]. Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти. - С.34–36. Бойко, В. Веб-квест в освітньому просторі закладу дошкільної освіти / Валентина Бойко. - С.37–44. Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат. - С.45–55. Поспєлова, І. Стрибаємо разом, або Роуп-скіппінг у закладі дошкільної освіти / Ірина Поспєлова. - С.56–63. Словами граємо – мовлення розвиваємо. - С.64–65. Бондаренко, А. Розвивайся, звеселяйся моя рідна мово : сценарій розваги для дітей ст. групи / Анжела Бондаренко, Оксана Сизонова. - С.66–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в методичній та управлінській діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 45–55. - Зміст: Як застосовувати в методичній діяльності ; Як працювати інтерактивно ; Як опрацювувати інформацію ; Які переваги інтелектуальних карт в управлінській діяльності ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Наступність" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта "Завдання освітньої діяльності на 2018–2019 н.р." ; Додаток 3 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в методичній роботі та управлінні" ; Додаток 4 : Ефект візуалізації: уроки картування ідей : за Джеймі Наст.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- інтелектуальні карти -- професійний розвиток -- управлінська діяльність -- планування -- застосування -- методичні заходи -- педагогічні ради -- педагогічні читання -- мозкова атака -- опрацювання інформації -- картування -- освітня діяльність -- візуалізація Анотація: У статті йдеться про використання інтелектуальних карт в методичній та управлінській діяльності закладів дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2018/10 Журнал 2018р. N 10 Гавриш, Н. Знайоме невідоме покоління, або Хто ти, малюку? / Наталія Гавриш. - С.4–10. Розвивальне предметне середовище: завдання вихователя. - С.11. Розвивальне предметне середовище: чим наповнити осередки. - С.12–20. Іграшки-монстрики – мода проти психологічного здоров’я дитини : [пам’ятка для батьків]. - С.21. Проводимо пальчикові ігри : рек. для батьків та педагогів : [пам’ятка]. - С.22. Половіна, О. Ранній розвиток дитини: потреба соціуму чи батьківські амбіції? / Олена Половіна. - С.23–30. 10 заборон для дорослих : [пам’ятка]. - С.31. Біла, І. Уроки батьківства – шлях до ефективної сімейної взаємодії / Ірина Біла. - С.32–37. Стаєнна, О. Ігрова діяльність дошкільників: сучасний формат / Олена Стаєнна. - С.38–42. Терещенко, І. Як розвивати моторику в дошкільників / Ірина Терещенко. - С.43–48. Календар ключових дат. - С.49. Атестація у числовому вимірі. - С.50. Моніторинг майстерності педагогів, яких атестують. - С.51. Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / І. Кіндрат. - С.52–61. Святкові подарунки, або Магія в простих речах. - С.62–63. Левченко, Т. Навчи мене дарувати подарунки / Тетяна Левченко, Людмила Клименко. - С.64–67. Гусак, О. На порятунок Снігуроньки : конспект комплекс. заняття / Ольга Гусак. - С.68–71. Розвиток особистості: термінологічний путівник. - С.30. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Інтелектуальні карти в самоосвітній діяльності / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 10. - С. 52–61. - Зміст6 Що передбачає поняття "самоосвіта" ; Як думати ефективно ; Як навчитися активно слухати ; Чи не обмежують правила творчість ; Як рефлексувати ; Чи варто планувати ; Додаток 1 : Інтелектуальна карта "Інтелектуальні карти в самоосвіті" ; Додаток 2 : Інтелектуальна карта : анкета-рефлексія.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- вихователі ДНЗ -- самоосвіта -- професійний розвиток -- форми -- інтелектуальні карти -- рефлексія Анотація: У статті йдеться про інтелектуальні карти як засіб індивідуального професійного розвитку вихователів закладів дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/4 Журнал 2019р. N 4 Шаповал, Н. Вітер змін, або Оновлення векторів у методичній роботі / Наталія Шаповал. - С.4–11. Літвінова, Н. PlatforM – сучасна форма методичної роботи з педагогами / Наталія Літвінова. - С.12 –20. Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат. - С.21–27. Плануємо освітній процес за принципом методичного конструктора. - С.[28]. Складаємо план роботи на рік: чек-ліст. - С.[29–32]. Дідура, Л. Магічні коди, або Ласкаво просимо на QR-квест / Любов Дідура, Олена Кривенко, Олена Міняйло. - С.33–38. Лютко, О. Сократівські діалоги для дошкільників / Оксана Лютко. - С.39–44. Лютко, О. Як навчити педагогів експериментувати засобом мислення / Оксана Лютко. - С.45–48. Філософія для дітей : [глосарій]. - С.49. Як навчати дітей ставити запитання по суті : [пам’ятка для батьків]. - С.[50–51]. Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки : [пам’ятка для батьків]. - С.[52–54]. Охорона праці та безпека життєдіяльності у ЗДО: вивчаємо документ за 5 хвилин : [поради щодо роботи з офіц. документами] / [56–58]. Розшукується безпечна іграшка: на які написи звернути увагу : [пам’ятка]. - С.[59–61]. Як убезпечити життя дітей : [тест для педагогів з метою самодіагностики]. - С.62–63. Ночвінова, О. Умілі рученята готують подарунки до свята / Олена Ночвінова. - С.64–65. Мій найліпший друг : до Міжнар. дня друзів. - С.66–67. Джемула, Г. Подружити всіх : сценарій розваги для дітей ст. дошк. віку до Дня друзів / Галина Джемула. - С.68–71. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 11 Кіндрат, І. Як спланувати день за 5 хвилин, або Планування за принципом методичного конструктора / Інна Кіндрат> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. 21–27. - Зміст: Що це ; Навіщо ; Що є основою ; Як упроваджувати в практику ; У якій технології реалізовано ; Які складники технології ; Як відобразити у календарному плануванні ; Як скоротити час на планування за допомогою ІКТ.
Заклади дошкільної освіти--планування Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- методична робота -- планування -- освітній процес -- методичний конструктор -- алгоритм планування -- блочно-тематичне планування -- інформаційно-комунікаційні технології Анотація: У статті подано поради щодо планування освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |